Hlavní navigace

Kampaň na Twitteru se obrátila proti Starbucks

Daniel Dočekal

Vlastní kampaň na Twitteru se ve Velké Británii obrátila proti Starbucks. Hlavní hashtag kampaně (#SpreadTheCheer) se velmi rychle stal nástrojem útoků na společnost. A o to úspěšnějším, protože součástí kampaně bylo zobrazování tweetů s tímto hashtagem živě v londýnském Muzeu přírodní historie. Starbucks přitom doposud byl spíše miláčkem davů na sociálních sítích. V nemilost ale upadl čerstvě poté, co se ukázalo, že v Británii zaplatil pouze 8,5 milionu liber na daních – to při prodejích ve…

Vlastní kampaň na Twitteru se ve Velké Británii obrátila proti Starbucks. Hlavní hashtag kampaně (#SpreadTheCheer) se velmi rychle stal nástrojem útoků na společnost. A o to úspěšnějším, protože součástí kampaně bylo zobrazování tweetů s tímto hashtagem živě v londýnském Muzeu přírodní historie.

Starbucks přitom doposud byl spíše miláčkem davů na sociálních sítích. V nemilost ale upadl čerstvě poté, co se ukázalo, že v Británii zaplatil pouze 8,5 milionu liber na daních – to při prodejích ve výši až 3 miliard liber.

Zdroj: Starbucks Twitter Hashtag Campaign Becomes Forum for Brand-Bashing

Našli jste v článku chybu?
20. 12. 2012 16:38
Pochopení (neregistrovaný)

Vida, co se tu člověk nedozví. Já jsem třeba až do přečtení vašeho příspěvku netušil, že se na pomocné škole vyučuje i ekonomie.

19. 12. 2012 21:32
Jak (neregistrovaný)

Pokud firma platí daň z příjmu, tak se daní zisk. Tedy rozdíl mezi celkovými příjmy a celkovými náklady. Jsou to tedy peníze, které by jinak zůstaly firmě, rozhodně to nejsou žádné cizí peníze. Pokud platí DPH tedy daň z přidané hodnoty, pak se platí rozdíl mezi vypočtenou daní prodaného produktu/služby a vypočtenou daní vstupních surovin. Tedy opět daň z části zvaná "marže", která je čistě firmy.