Hlavní navigace

Karneval končí a UPC má nové logo

Jiří Macich ml.

Společnost UPC oznámila, že k 1. září byla dokončena integrace společnosti Karneval Media. Značka Karneval tím tedy definitivně končí a UPC představuje nové logo v podobě květu a zároveň nový slogan, který zní Jednoduše pro každého. UPC je po spojení s Karnevalem bezkonkurenčně největším kabelovým operátorem na našem trhu. Kabelové sítě obou někdejších konkurentů jsou v dosahu 1.265.000 domácností a jejich služby podle údajů k 30. červnu prý aktivně využívalo 959.100 zákazníků. Z toho si…

Společnost UPC oznámila, že k 1. září byla dokončena integrace společnosti Karneval Media. Značka Karneval tím tedy definitivně končí a UPC představuje nové logo v podobě květu a zároveň nový slogan, který zní Jednoduše pro každého. UPC je po spojení s Karnevalem bezkonkurenčně největším kabelovým operátorem na našem trhu. Kabelové sítě obou někdejších konkurentů jsou v dosahu 1.265.000 domác­ností a jejich služby podle údajů k 30. červnu prý aktivně využívalo 959.100 zákazníků. Z toho si televizní služby předplácelo celkem 683.000 zákazníků, vysokorychlostní internetové připojení 216.000 zákazníků a telefonní služby přes 59.000 zákazníků.

Zákazníci Karnevalu jsou dnes zákazníky UPC a to zatím za nezměněných podmínek. Dosud existující telefonní a internetové tarify Karnevalu budou však postupně zrušeny. Jejich uživatelům bude nabídnut přechod na tarify nové. O údajně drobných změnách v účtovacím období, datech splatnosti a číslech smlouvy pak bude každý dotčený zákazník informován. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?