Hlavní navigace

Karneval má jako značka skončit v létě

Jiří Macich ml.

Co čeká zákazníky kabelové společnosti Karneval po spojení s UPC? Změní se v lokalitách, kde nyní působí Karneval, programové nabídky a ceníky jednotlivých balíčků? A jaký dopad bude mít fúze obou firem na služby vysokorychlostního internetového připojení a telefonování po kabelu? Spustí letos UPC digitální kabelovou televizi a jak ji poznamenal nástup IPTV a konkurenčních satelitních platforem? Kolegové ze serveru DigiZone.cz se zeptali generálního ředitele UPC Česká republika Václava Bartoně.…

Co čeká zákazníky kabelové společnosti Karneval po spojení s UPC? Změní se v lokalitách, kde nyní působí Karneval, programové nabídky a ceníky jednotlivých balíčků? A jaký dopad bude mít fúze obou firem na služby vysokorychlostního internetového připojení a telefonování po kabelu? Spustí letos UPC digitální kabelovou televizi a jak ji poznamenal nástup IPTV a konkurenčních satelitních platforem? Kolegové ze serveru DigiZone.cz se zeptali generálního ředitele UPC Česká republika Václava Bartoně. Více v článku Václav Bartoň: Karneval jako značka v létě skončí.

Našli jste v článku chybu?