Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalia new Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky


Názory k článku Kauza nadměrných telefonních účtů

Názor 1100 z 115 nalezených. |< < 1 2 > >|
Datum: 10. 3. 2003 7:18 Nový
Vložil: HJJJJ (neregistrovaný)
Titulek: porno je drahe no... (Celé vlákno)
:o)

zapomeli jste na moznost kdy telecom sam navysuje castku jen tak z legrace - taky caste
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 11:13 Nový
Vložil: VM (neregistrovaný)
Titulek: SPT - Spolecnost Proti Telefonovani (Celé vlákno)
Jo, a dela to rad, mam s tim zkusenosti.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 11:32 Nový
Vložil: Vojta (neregistrovaný)
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
Přihřál sis polívčičku, ale v tomhle je Telekom nevinně
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 21:48 Nový
Vložil: killahash (neregistrovaný) <g706 (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
Presne tak ! Spis pouzivani M$ Windows je nekdy velmi drahe ! Jejich prevratne technologie typu AktiveX stoji za 1-2-3 ... Je tu spousta jinych OS nastesti treba Linux nebo BSD .
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 22:39 Nový
Vložil: Tomas Krause (neregistrovaný) <tomas2krause (tečka) nospam>
WWW: http://www.root.cz/tutorialy/linux_v_kancelari/
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
Pravda, pravda :) Ale i kdyz nekdo musi z nejakeho podivneho duvodu pouzivat MS Windows (TM), melo by ho celkem dostatecne ochranit pouzivani nejakeho normalniho browseru, kterym je treba Mozilla.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 8:59 Nový
Vložil: Vaclav Kabat (neregistrovaný) <vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) com>
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
Rozhodne doporucuji, stejne jako vy freeBSD a Moziilu na prohlizeni porno stranek! Je videt ze vy a p. Krause ma sve zkusenosti! No hosi, vychytali jste to.. Smekam :-)

PS: Jdu pracovat, myslim tim skutecne pracovat. =>prebootovat :-)
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:17 Nový
Vložil: Yeti (neregistrovaný)
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
> Jdu pracovat, myslim tim skutecne pracovat

Já myslel, že prolízat ty pornostránky, co s nimi máš tolik zkušeností :o)
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:36 Nový
Vložil: Nezávislý pozorovatel (neregistrovaný)
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
To ne, p. Kabát nemá na pornostránky čas, resp. toto období má jako předčasně vyzrálý dávno za sebou, zhruba ze věku, kdy mi ostatní jsme si hráli s autíčky (cca v 8 letech), on se ukájel u pornowebů, aby nám o dvanáct let později mohl coby nedostudovaný nedouk mohl natrhnout p...el tím, že je jako jediný z nás všech profík, který přišel na to, že měřítkem všeho jsou peníze a ty nejlépe vidělá na MS technologiích. Z prohlížení pornostránek mu nic nekápne, tak to nedělá, ne?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:38 Nový
Vložil: Vaclav Kabat (neregistrovaný) <vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) com>
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
jak vy vite ze nevlastnim sit pornowebu a proto vim, ze tam vsichni lezou skrze FreeBSD :-)?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:40 Nový
Vložil: Vaclav Kabat (neregistrovaný) <vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) com>
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
a pak, uz zase pouzivate muj utek z priserne VS, lec udajne jedne z nejlepsich v CR pro technicka studia, za neco spatneho. Ja to naopak beru jako to nejlepsi co jsem pro sebe mohl udelat a to mam nabidku studovat na MIT :-). Pokud ji vezmu, rad se tam v campusu s VAMI setkam :-)))
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:52 Nový
Vložil: Nezávislý pozorovatel (neregistrovaný)
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
To jste tedy u mně docela klesl, čekal bych, že odborníkovi Vašeho formátu dají doktorát na počkání, ale nějaká obyčejná možnost studia, to teda nic moc...
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 10:48 Nový
Vložil: Vaclav Kabat (neregistrovaný) <vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) com>
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
budme realisti ano? je samozrejme spousta oblasti o ktere toho moc netusim, nepotreboval jsem o nich nic vedet, ale nektere z nich me proste zajimaji a tak proc nestudovat na kvalitni VS? Nerad bych ale studoval jen kvuli papiru a pak skoncil na prac. urade jako se to stane dosti vysokemu poctu abs. VS v CR.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 10:56 Nový
Vložil: Nezávislý pozorovatel (neregistrovaný)
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
No vždyť přesně tak jsem to myslel. Když nečemu nerozumíte, může to být jedině oblast, která Vás vůbec nezajímá a nepotřebujete o tom nic vědět, ne?
Můžu se zeptat, kolik % (pojem "dosti vysoký počet" je značně neurčitý) absolventů MUNI (nebo ze které VŠ Vás to vlastně vyhodili) je na pracáku? Že jsou ty hrozny pěkně kyselé, co?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 12:03 Nový
Vložil: Petr Klimovic (neregistrovaný) <pizi (zavináč) pizi (tečka) cz>
WWW: http://www.pizi.cz
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
Mate strach, ze vystudovani ceske VS by zpusobilo to, ze byste skoncil na pracaku? Ze by jako radsi vzali nejakeho stredoskolaka? No nevim.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 12:26 Nový
Vložil: Nezávislý pozorovatel (neregistrovaný)
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
No, určitě nějaký vysokoškolák na pracáku skončil, to je jisté, jenže já jsem přesvědčen, že je to díky (ne)schopnosti toho kterého člověka a je jedno, zda studoval tu kterou VŠ či ne. Spíš si tím pan Kabát omlouvá svůj komplex, že ho ze školy vyhodili.
Máte naprostou pravdu v té Vaší otázce - když můžu přijmout na odborné místo stejně kvalitního SŠ nebo VŠ, tak není co řešit. Tohle by si měl p. Kabát uvědomit, ale to by mu mohlo poškodit jeho ego.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 10:18 Nový
Vložil: Jakub Moc (neregistrovaný) <Jakub (tečka) Moc (zavináč) nospam (tečka) volny (tečka) cz>
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
Kabate, vypadni do bazin a prestan tady svymi off-topic fekaliemi zamorovat celkem plodnou diskusi!!!! :-(((((
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 10:39 Nový
Vložil: Vaclav Kabat (neregistrovaný) <vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) com>
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
ok :-), klesnu tedy na vasi uroven :-). To Moc se pise s hackem nad c?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:40 Nový
Vložil: Vaclav Kabat (neregistrovaný) <vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) com>
Titulek: Re: porno je drahe no... (Celé vlákno)
az vecer :-))
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 7:24 Nový
Vložil: Robert Němec (neregistrovaný) <nemec (zavináč) robertnemec (tečka) com>
WWW: http://www.robertnemec.com
Titulek: Občas není možný informovaný souhlas
Přišel za mnou kamarád, co má strach, aby se mu něco podobného nestalo. Pro ukázku jsem se snažil najít pár dialerů české provenience.

Jaké však bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že mnoho těchto dialerů neumožňuje podívat se, kolik se platí za hovor. Smluvní podmínky mají většinou ve speciálním poli, kde musíte hodně dlouho rolovat, abyste se dobrali ceny. Jenže než stačíte rolovat, vyskočí vám okno, které požaduje nějakou akci. Pokud se jej snažíte "sestřelit", změní se i stránka, kde jsou podmínky. Většinou se objeví něco jako "musíte kliknout na ANO...", pak automaticky refresh, stránka s podmínka a opět okno, které vás nutí k akci.

Myslím, že tohle by se dalo právně napadnout, protože zde neexistuje mechanismus (nebo nějaký složitý), jak si přečíst smlouvu.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 7:35 Nový
Vložil: Pepa (neregistrovaný)
Titulek: Jen tak dál (Celé vlákno)
Za blbost se platí a alespoň se lidé poučí a nebudou klikat a spouštět samé blbosti.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 10:02 Nový
Vložil: Pluton (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Jasne, odnaucme lidi klikat. Taky by jsme mozna mohli propagovat vrazdy na ulicich a odnaucit tak lidi trajdat po vecerech po meste.. Pepiku ty jsi taky talent, se mi zda.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 12:17 Nový
Vložil: Pepa (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Jo, jo. Spíš ať se lidi naučí myslet. Ty asi v pohodě pustíš svoje malé dítě večer trajdat po městě, talente. Pokud to uděláš si stejnej hlupák jako ti 'klikači' a taky ti nikdo jinak neřekne. Teda řekne, ale ještě hůř.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 12:47 Nový
Vložil: cc (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Opravdu "pepa". Podle tebe jsou lumpové ti co se nechají okrást a ne ti co kradou, že?
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:41 Nový
Vložil: Pepa (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Ne. Podle mě jsou to hlupáci, když neumí určit míru rizika. Je jen dobře, že si takhle lidé uvědomí, že používání počítače sebou nese jistá rizika a nestačí jen klikat. Jenže lidská blbost je věčná (viz. kopírování pěněz fotochemickou cestou). Stejně jako nebudu posílat svoje dítě hrát si o půlnoci ven tak nebudu chodit na pochybné internetové stránky. Pokud nevím co mě tam čeká a neumím se proti tomu bránit tak bych byl blázen, kdybych to dělal.

A za další. Jedna věc je být oběť podvodu a druhá nečíst s čím souhlasím a klikat automaticky na Yes/Ano a tím vlastní blbostí přijít o peníze.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 15:57 Nový
Vložil: :) (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Přesně tak... Naprosto souhlasím.
To znám od nás z práce ... Dáte klikačuovi (nový pokémon) čerstvě nainstalovaný komp... Jdu si takhle po dvou týdnech kolem a na tom kompu nainstalováno kotel jakýchsi služeb a softů, cca 1x za 10 minut tam vylítl nějaký spam ve formě popupu (nemyslím explorer ale normálně api dialog a ještě k tomu StayOnTop) apod.... Klikačuovi dovolit klikat po netu to ja stejné jako když dítěti dáte zápalky. Hodně lidí si opravdu neuvědomuje že internet není jen stroj ale že za ním denodenně sedí na druhé straně milióny více či méně vychcaných lidí po celém světě.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 16:47 Nový
Vložil: fish (neregistrovaný) <fish (zavináč) sendmail (tečka) cz>
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Co mas proti kopirovani penez fotochemickou cestou?Me to funguje...
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:13 Nový
Vložil: Radim (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Opravdu? A za kolik mě to naučíš?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 7:15 Nový
Vložil: Jirka (neregistrovaný) <ca918965 (zavináč) tiscali (tečka) cz>
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
A co kdyz ve vyhledavaci si naleznes neco zajimaveho,
co neni ani porno ani warez apod., kliknes na odkaz
a dostanes nekam uplne jinam, to bude take znamka toho, ze jsi nezodpovedny ?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 7:20 Nový
Vložil: Petr Klimovic (neregistrovaný) <pizi (zavináč) pizi (tečka) cz>
WWW: http://www.pizi.cz
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Mate k dispozici nejaky takovy odkaz? Ja totiz vyhledavac pouzivam casto a dosud jsem se s nicim takovym nesetkal. Predpokladam, ze neco takoveho se prihodi jednomu cloveku z milionu. Takove riziko samozrejme lze prijmout.
Odpovědět
Datum: 13. 3. 2003 2:40 Nový
Vložil: xxx (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jen tak dál (Celé vlákno)
Az budes mit deti papane bud tek leskav a a rekni mi jak jim treba zakazes jit na disco jedou si vzpomenes na ma slova kam te treba poslou
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 8:09 Nový
Vložil: Majklik (neregistrovaný)
Titulek: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Dovolím si s tím názorem na ADSL (obecně jakoukoliv jinou pevnou linkou) nesouhlasit. Pokud k danému stroji je připojen modem a ten je připojen na telefonní linku, tak se dá samozřejmě přesvědčit k volání a je celkem jedno, přes jaké připojení se do stroje dialer dostal.
Samozřejmě u lidí mající pevné připojení je výskyt modemu méně častá věc.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 9:03 Nový
Vložil: Jirka (neregistrovaný) <ca918965 (zavináč) tiscali (tečka) cz>
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Tak jak to tedy vlastne je? Mam ISDN a budu mit ADSL.
ISDN pak jiz budu pouzivat ne na internet. Co udelat, aby se nemohla stat Vami udavana vec?
Jirka
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 9:20 Nový
Vložil: Jakub Moc (neregistrovaný) <Jakub (tečka) Moc (zavináč) nospam (tečka) volny (tečka) cz>
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Vy chcete pouzivat ISDN a ADSL soucasne? A proboha proc? :-)))
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 7:12 Nový
Vložil: Jirka (neregistrovaný) <ca918965 (zavináč) tiscali (tečka) cz>
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Kvuli vice telefonnim cislum/tel.,fax/
Jirka
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 9:54 Nový
Vložil: oto (neregistrovaný) <no (zavináč) email>
WWW: http://no.http
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Odpojit kabel z ISDN modemu, kdo by to byl rekl ...
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 12:52 Nový
Vložil: cc (neregistrovaný)
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
A pro jistotu v půlce přeříznout. :-)
Ale proč platit ISDN linku, když budu mít ADSL?
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:35 Nový
Vložil: Johny (neregistrovaný)
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Treba proto, ze isdn se da pouzit i na telefonovani :)
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 16:02 Nový
Vložil: cc (neregistrovaný)
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Pozor na neinformovanost. Na to se dá použít obyčejná linka ke které je zřízeno ADSL (vedle ADSL. Po lopatě: současně lze být připojen ADSL i telefonovat.) Není nutno platit o 400 víc za ISDN.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 17:04 Nový
Vložil: Radim (neregistrovaný)
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
ISDN je dobre na reseni telefonu ve firme. Tak na tom nevidim nic divneho. Nejlepsi asi bude vyhodit z konfigurace windows ISDN modem a nechat tam jen programy na nastaveni a tarifikaci.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 7:18 Nový
Vložil: Jirka (neregistrovaný) <ca918965 (zavináč) tiscali (tečka) cz>
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Nutno, kdyz chcete mit vice tel.ci faxovych cisel na jedne lince.
Jirka
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 17:17 Nový
Vložil: aa (neregistrovaný)
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
A nezapomente na radove vyssi kvalitu hovoru po ISDN, identifikaci volajiciho, bleskove vytaceni. Nesmite ISDN posuzovat podle toho shit telefonu, co dava telekom zadarmo. Kdyz si jdete koupit mobil, take si koupite nejaky za 10 a vice tisic a ne sunt za korunu. Stejne je to s ISDN telefony, maji vsechno co mobily a jeste k tomu spickove hands free, presmerovavani na jine telefony podle cisla volajiciho, propojeni s pocitacem pres TAPI, CRM reseni. Jen si clovek musi vybrat ten spravny.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 22:58 Nový
Vložil: cc (neregistrovaný)
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Ok, nevyjádřil jsem se přesně.
Tedy: Není nutné k ADSL platit (zejména doma) ještě ISDN, pokud nepotřebujete více čísel. Většina lidí tu tvrdí, že Telecom na volání už vůbec nepoužívá. Že by to tak nebylo?
Odpovědět
Datum: 14. 3. 2003 13:59 Nový
Vložil: Dracula (neregistrovaný)
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Ale ISDN se používá i k jiným způsobům komunikace. Pokud chcete mluvit (kupříkladu videokonferovat) po zabezpečeném kanálu, nemůžete používat něco jako ADSL.
Odpovědět
Datum: 14. 3. 2003 14:35 Nový
Vložil: Michal Krsek (neregistrovaný) <michal (zavináč) krsek (tečka) cz>
Titulek: Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) (Celé vlákno)
Ale no tak. H.323 ...
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 8:21 Nový
Vložil: Jason dinAlt (neregistrovaný) <JdA (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: příklady stránek (Celé vlákno)
Znáte někdo nějakou takovou "zlou" stránku, která provádí změnu vytáčení?
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 9:27 Nový
Vložil: zdenda (neregistrovaný) <zdenda (zavináč) zdenda (tečka) com>
Titulek: Re: příklady stránek (Celé vlákno)
Prochazej se chvilku po nejakem pornu :-)
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 9:57 Nový
Vložil: Petr Tesařík (neregistrovaný) <petr (zavináč) tesarici (tečka) cz>
Titulek: Re: příklady stránek (Celé vlákno)
Děkuji, nechci.

BTW jestli je to _pouze_ záležitost pornostránek, nezdá se mi v tomto kontextu například věrouka katolické církve nijak mimo mísu... :)
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 11:04 Nový
Vložil: Antonin Foller (neregistrovaný) <antonin (zavináč) foller (tečka) cz>
WWW: http://fin.cz
Titulek: Re: příklady stránek (Celé vlákno)
No, v kontextu pornostránek může být věrouka katolické církve celkem v obraze, v desítkách jiných kontextů je však mimo mísu.

BTW, co že to vlastně ta katolická církev o pornostránkách učí? Ale to je na jinou diskuzi a jinde ... :-)
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 12:25 Nový
Vložil: Robert Němec (neregistrovaný) <nemec (zavináč) robertnemec (tečka) com>
WWW: http://www.robertnemec.com
Titulek: Re: příklady stránek (Celé vlákno)
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 12:34 Nový
Vložil: Robert Němec (neregistrovaný) <nemec (zavináč) robertnemec (tečka) com>
WWW: http://www.robertnemec.com
Titulek: Re: příklady stránek (Celé vlákno)
A další

"Neberte bibli v sexuálních otázkách zas až tak vážně. Vždycky jde její slovo vyložit po svém." - Aneb jak si některé časopisy vymýšlí v oblasti "křesťanství a sex"

Evangelizace na internetu erotikou - zajímavý morální komentář teologa

Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 11:01 Nový
Vložil: deda.jabko (neregistrovaný) <deda (tečka) jabko (zavináč) post (tečka) cz>
Titulek: Re: příklady stránek (Celé vlákno)
zkus se mrknout na nejake registracni formulare internetu zadarmu - tusim, ze na tiscali, je takove hezke tlacitko nastavit pripojeni... nemel jsem odvahu to zkouset - zvlast kdyz Mozilla ani Opera ActiveX d' bohu nepodporuji.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 11:36 Nový
Vložil: BlaBla (neregistrovaný)
Titulek: Re: příklady stránek (Celé vlákno)
http://network.nocreditcard.com/index.ncc?login=547852&Lng=1&Edn=2&Sch=2

Enjoy :)
Odpovědět
Datum: 15. 3. 2003 20:06 Nový
Vložil: W.K. (neregistrovaný)
Titulek: Re: příklady stránek (Celé vlákno)
Tak jsem to vyzkousel, dokonce jsem stahl a spustil DIALER.EXE a skoncilo to na tom, ze me vyskocila hlaska "modem nenalezen". ;-)
BTW: cist podminky jsem mohl asi tak 3s, pak me vyskocilo okno a byl redirect.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 12:00 Nový
Vložil: MikeP (neregistrovaný)
Titulek: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
Jen tak mimochodem, prece nemuze byt tak slozite zjistit kdo je zrizovatelem takove linky tj. kdo na tom vydelava krome SPT :-)
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 13:25 Nový
Vložil: SUK (neregistrovaný) <suk (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
Samozrejme, ze to neni slozite :-) (teda asi nekdy malinko ano - jak zde nastinil Robert Nemec), ale v zasade je dle smlouvy s CT provozovatel POVINNEN uvadet castku za minutu a svoji adresu (treba i jen P.O.BOX), ale nejak nechapu kam svoji otazkou miris :-)....
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 20:07 Nový
Vložil: Ing. Marek Kocan (neregistrovaný) <marek (zavináč) kocan,cz>
WWW: http://www.kocan.cz
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
No, ja chapu, kam miri... pokud provozuje provozovatel pristup k internetu tkaovymto zpusobem, melo by jit dohledat, kdo z atim stoji a koho trestne stihat...
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 21:37 Nový
Vložil: Suk (neregistrovaný) <suk (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
Jenze v tom to prave je - TOTO DLE CESKYCH ZAKONU NENI TRESTNE STIHATELNE!! (A I KDYBY BYLO - PROVOZOVATELI BY SE TO HODNE TEZKO DOKAZOVALO!!)
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 22:35 Nový
Vložil: neuvadim (neregistrovaný)
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
No nevim - kdo si asi poridi zlutou linku na pristup k inetu ? To jako kdyby antivirova firma prodavala antivir na virus, ktery se pak objevi za par dni.
Pokud nejsou tyhle veci trestne stihatelne, tak se uz asi - bohuzel - opravdu blizime (ve smyslu prava) k nasim americkym bratrum ;-((
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 7:02 Nový
Vložil: Petr Klimovic (neregistrovaný) <pizi (zavináč) pizi (tečka) cz>
WWW: http://www.pizi.cz
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
Chcete to stihat? Pak ja teda vytvorim falesnou elektronickou pohlednici, ktera bude instalovat dialer volajici na nejake takove zlute cislo nic netusici slusne firmy. Majitele te firmy na zaklade meho dialeru zavrou. To vam pripada spravne?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:50 Nový
Vložil: Jezevec (neregistrovaný)
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
No, ale normalni firma vetsinou neprovozuje na placenych cislech pripojeni k internetu - alespon zadnou takovou sluzbu neznam. Pokud vim, jedna se vzdy o hlasove sluzby => ten modem by Vas asi rychle odpojil.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 10:05 Nový
Vložil: Petr Klimovic (neregistrovaný) <pizi (zavináč) pizi (tečka) cz>
WWW: http://www.pizi.cz
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
Tento zpusob platby se pouziva napriklad pro zpoplatnovani erotiskych stranek. Je to legalni a OK. Problem nastava tehdy, pokud vas nekdo takhle pripoji diky tomu, ze vas uvede v omyl. Takze na zlutych cislech provozuji nektere firmy pristup na svuj web. To je legalni a IMHO v poradku.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 0:09 Nový
Vložil: Petr Borecek (neregistrovaný)
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
No ja kdyz byl ve statech a muj bezny ucet na pevne lince byl v prumeru 50-60 dolaru a po flamu sem volal domu CZ tak mi behem hovoru operator prerusil hovor a slusne mi oznamil ze jsem prekrocil svuj obvikly tarif a zeptal se mne jestli chci dal pokracovat.A ja si provolal pres 150 dolcu a hned sem o tom vedel.Skratka vas upozorni a vi ze je to i pro levnejsi nez pak z nekoho tahat dluhy.Zato nas CTc ten se jen smeje jak mu naskakuji impulzy.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 12:01 Nový
Vložil: Dlouhán (neregistrovaný)
Titulek: Re: A kam jdou prachy? (Celé vlákno)
No, v US se o své spoluobčany starají zřejmě nad rámec svých povinností... Řekl bych, že není problémem ČTc sledovat, kolik kdo a kam provolá - uživatel je sám zodpovědný za to, co se svým kompem a tel. linkou dělá! Kdy si tohle lidi konečně uvědomí?! NIKDO vás nebude vodit za ručičku! Nejdřív se naučte poznat technologii, co používáte!!!
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 13:27 Nový
Vložil: uw (neregistrovaný) <uw (zavináč) underground50 (tečka) com>
WWW: http://underground50.com
Titulek: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
dle meho znacne zasveceneho nazoru ;) jsou viniky techto massivnich provolanych castek :
  • Uzivatele lacni pornu kteri neznaji internet -> inet neni jen vse zdarma ! -> kdyz si nekdo koupi prvni stetku na ulici taq ty brebere co dostane k tomu taky nemusi byt jeho gusto a az casem zjisti ze je lepsi zajit na privat a nasadit si kondom -> je to jen priklad, ktery ale vystihuje podstatu
  • fa MICROSOFT ktera produkuje SPATNE a pro uzivatele (jaq se zda i financne) nebezpecny prohlizec, diqy chybam v tomto browseru se deje to co se deje -> myslim ze vyzkum kolik lidi pouzivalo jiny nez MS IE browser neni potreba delat protoze je to zcela jasne
  • firmy ktere provozuji dialer sluzby (jejichz dial pluginy neinformuji uzivatele o prave podstate spojeni)

Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:17 Nový
Vložil: MedvídekPů (neregistrovaný) <daniel (zavináč) pooh (tečka) cz>
WWW: http://www.pooh.cz
Titulek: Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
Jenom pro pořádek - ty astronomické účty má na svědomí běžný EXE program, který přišel například jako POHLEDNICE. A jeho spuštění je sice lidským selháním, ale nemá nic společného s ActiveX, ani Microsoft IE.

Ten hezký program vytvořil nové připojení k Internetu a fungoval jak na (vpodstatě) vir sluší a patří. Nechal uživatele připojit přes jeho normální připojení, po 15ti sekundách to přerušil a vytočil připojení na 60Kč za minutu linku 9XX - přes tu všech fungovalo normálně.

A pornem to tedy taky zjevně nemělo nic společného :)

Viz http://www.digiweb.cz a http://www.pooh.cz - bohužel, pan Peterka, opět jenom opsal tiskovou zprávu vydanou včera SOS.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:34 Nový
Vložil: uw (neregistrovaný)
Titulek: Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
jasny, ja se mel namysli primo dialery, moje chyba ze jsem to neuvedl --> v techto jinych pripadech je to teda tuplem shit
a vylozena levota ;]-
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 21:57 Nový
Vložil: killahash (neregistrovaný) <g706 (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
A to je presne ten priklad chyb v operacnim systemu. Jestlize normalni user muze spustenim nejakeho exe programu zpusobit tohle tak je neco spatne ! Je jedno jestli to je na zaklade ActiveX nebo chyby v IE nebo exploitnutim , pretecenim buferu , spustenim *.exe. Chyba je evidentne na strane M$ i kdyz vecina Win uzivatelu to chape asi jinak.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 6:28 Nový
Vložil: Vojta (neregistrovaný)
Titulek: Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
Nojo. A co teprve u auta. Hruza. Skodovka je zodpovedna za vsechny umrti, ktere zpusobili lide ve Skodovkach, protoze jeli rychle a nekoho zajeli. Nejsi trosku blaznen, clovicku?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 10:30 Nový
Vložil: Jezevec (neregistrovaný)
Titulek: Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
On to myslel spis tak, ze pod napr. Linuxem, pokud nejste prihlasen jako root, coz je pro beznou praci (na rozdil od woken) naprosto zbytecne, tak se Vam nepodari spustit nic na co nemate prava.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 13:13 Nový
Vložil: Vojta (neregistrovaný)
Titulek: Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
Coz ovsem pod Windows rady NT plati take, ze.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:33 Nový
Vložil: Speedy (neregistrovaný)
Titulek: Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
Hmm, moc by me zajimaly argumenty pro toto:
fa MICROSOFT ktera produkuje SPATNE a pro uzivatele (jaq se zda i financne) nebezpecny prohlizec,

znamena to, ze kdyz budu mit treba porsche a ty jen trabika (jako ja kdysi), tak pri koupi toho porsche bych mel byt obeznamen s timto: "bacha chlape, kupujes porsche a to umi mnohem vice nez trabik. Ma treba radio s RDS a to ti bude ty vole preladovat samo, na to si dej majzla."
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:36 Nový
Vložil: uw (neregistrovaný)
Titulek: Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? (Celé vlákno)
:) no denska uz to neni tak docela pravda ale kazdopadne lepsi trabant s brzdama nez porsche bez brazd ;]-
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:05 Nový
Vložil: Tom@s (neregistrovaný) <svrider (zavináč) seznam (tečka) cz>
WWW: http://www.svrider.cz
Titulek: Jak poznat "zmenu cisla" ? (Celé vlákno)
Uz kdyz se mluvilo o volani do zahranici tak se mi nikde nepodarilo najit jestli je mozne aby bylo volano jine cislo nez ktere je uvedeno telefonim pripojeni. Proste jestli, kdyz se clovek pripojuje, staci kouknout jaky cislo se bude vytacet, nebo se muze stat ze tam bude normane 971 ale pritom se vytoci 900. Ted nemyslim Dialery, ale ten pripad pokud se stane ze nakej ten ActiveX nebo neco podobnyho zmeni cislo v tel. prip.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:58 Nový
Vložil: I (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? (Celé vlákno)
Když bude ten program "správně" napsanej, tak Ti vypne zvuk modemu a zruší zobrazení volaného čísla a rovnou vytáčí. Což je účel.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 17:17 Nový
Vložil: hlad (neregistrovaný) <martinandres (zavináč) volny (tečka) cz>
Titulek: Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? (Celé vlákno)
Ale třeba Connectin meter by to odpojení a následné skryté připojení měl zaznamenat, takže bych viděl, že mě zmizí stavová lištička ConnectonMetru a zase se objeví. Dále, když se mi modem odpojí, tak to v něm lupne, takže bych to možná i uslyšel. Mám pravdu?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 11:16 Nový
Vložil: Libor Petr (neregistrovaný) <lpetr (zavináč) interdata (tečka) cz>
Titulek: Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? (Celé vlákno)
Tak presne tohle jsem u jednoho naseho zakaznika videl. Definovano pouze jedno tlf. pripojeni k internetu, na normalni cislo s internetovym tarifem. Dokonce jsem to pripojeni i smazal a vytvoril nove, s jinym nazvem. Presto to u nej probihalo tak, ze se pripojil k netu a cca po 15 vterinach normalniho internetoveho provozu modem zavesil a vytocil 900 609 907. Na ISDNku to jde velmi rychle, ani to nepoznate.
Nechal jsem TotalCommanderem prohledat cele PC na vyskyt tohoto cisla, ale nebyl jsem uspesny, nasel jsem jen 900609. Je to jen nahoda, ze v programu msiagent.exe a take v souboru 2ec68.msi, ktery byl ulozen v uplne jinem adresari?
Zrusil jsem oba soubory, vymazal odkazy z registru, restartoval a pripojeni k internetu uz se chova normalne.

Muzu Vas ujistit, ze jsem to po sobe asi 10x kontroloval, ale na nic jineho jsem neprisel.

Jako perlicku muzu rict jen to, ze po pripojeni na 900 609 907 jsem mel IP adresu 193.165.88.52, ktera patri firme
SkyNet - Specialista na bezpecnost a site internet.

Mimochodem, cely problem jsem 9. ledna podrobne popsal a nekolikrat posilal ruznym lidem z Lupy (vcetne Antose), aby varovali uzivatele a nic. Naprosto zadna reakce, nestal jsem jim ani za odpoved, . Tak Peterkuv clanek z 10.3. prisel pro mnoho lidi pozde.
Odpovědět
Datum: 12. 3. 2003 8:13 Nový
Vložil: xXx (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? (Celé vlákno)
Tahle firma provozuje i par porno webu skrytych za domenou .COM kde maj holky s kamerama, sranda je ze ty holky vydavaj za nemky a pritom sou to holky tady od nas a cela ta jejich firmicka sedi tady o kousek vedle. Jen mi je divny jak dokazou pouzivat nemecky (rakousky, svycarsky) placeny cisla tady u nas aby jim to pozavolani sepnulo ty webcamery. Ale stejne je to super podnikani od firmy zabyvajici se "BEZPECNOSTI" :-)
Odpovědět
Datum: 14. 3. 2003 14:05 Nový
Vložil: Dracula (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? (Celé vlákno)
Proč by zavolání mělo sepínat kameru.
Placený telefon v tomto případě funguje pouze pro modemový přístup k WWW. A pak je to jen běžná HTTP komunikace.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 14:59 Nový
Vložil: Miloslav Ponkrác (neregistrovaný) <miloslav (zavináč) ponkrac (tečka) net>
Titulek: Bezpečnost (Celé vlákno)
Je to jednoduché. Nejdříve začněte používat prohlížeč, který nepodporuje ActiveX a umožňuje lepší bezpečnostní politika. Mě se osvědčila Mozilla. Dále je nutné najít mailového klienta, který nemusí spouštět všechno už jen při prohlížení. Já použil opět Mozillu mailového klienta.

Pak je potřeba nespouštět EXE, VBS a pokud možno žádné přílohy, o kterých nevíte, co jsou. Ty bez pardonu mažu. Při browsení striktně odmítnout spouštění jakýchkoli EXE.

Dále je dobré pořídit si program, který prohledá počítač na SpyWare a AddWare.

Ale osobně vyhozením IE + Outlooku jsem se sám divil, jak moc se zvýšila stabilita systému a mohl jsem vyhodit i antivir (což znamená další zvýšení stability, neboť antiviry kolikrát dělají počítač dost nestabilním).

Osobně jsem nainstaloval ještě osobní firewall, rozumí se, že ne od MS.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 15:10 Nový
Vložil: Vojta (neregistrovaný)
Titulek: Re: Bezpečnost (Celé vlákno)
Ahoj,
nebo taky je moznost pouzivat produkty od MS. Nainstalovat si novy IE a OE, pak si OE zabezpecit....pokud jsi lama ktera to neumi pres moznost, tak zajimavy program na jedno klepnuti je na http://www.programky.cz , protoze to momentalne nejede, hledej pak "Outlook Express Security Tool". A nemusis se votravovat s hledanim nejake Mozilly.

Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 15:26 Nový
Vložil: Miloslav Ponkrác (neregistrovaný) <miloslav (zavináč) ponkrac (tečka) net>
Titulek: Re: Bezpečnost (Celé vlákno)
Nikoli, já se nepovažuji za lamu a Mozilla mě velmi příjemně překvapila. Považuji ji dnes za lepší alternativu, než IE. IE mám pouze na zobrazování Windows helpů.

Například jsem nastavil, že nechci stahovat ActiveX. Nestáhl jsem si ani plugin pro Mozillu a výsledkem bylo, že jsem pokaždé, když se Flash objevil odklikával message box. Až mě to přestalo bavit.

IE + O považují Office dokumenty za bezpečné, atd.

V Mozille jsem například zakázal JavaScriptu měnit stavové okno. Je to blbůstka, ale při přejetí odkazu vidíte, kam vede, nikdo Vás nemůže blafovat.

Zakázal jsem JavaScriptu otevření nevyžádaných oken.

Mozilla celkově má mnohem lepší atributy zabezpečení a je lépe nastavitelná. Jediné, co má IE lepší je různé nastavení pro různé zóny.

Dnes už bych se k IE + O nevrátil. Zdůrazňují, že poslední léta dělám výhradně pod Windows. Mozilla mě velmi přesvědčila, že je pro mě lepší.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 15:30 Nový
Vložil: Miloslav Ponkrác (neregistrovaný) <miloslav (zavináč) ponkrac (tečka) net>
Titulek: Re: Překlep (Celé vlákno)
Nešikovně jsem napsal druhý odstavec. Chtěl jsem jen napsat, že pokud jsem zakázal ActiveX v IE, stejně jsem pořád musel odklikávat message box. V Mozille to samozřejmě takto není.
Odpovědět
Datum: 13. 3. 2003 13:40 Nový
Vložil: PaJaSoft (neregistrovaný) <pajasoft (zavináč) fonet (tečka) cz>
Titulek: Re: Bezpečnost (Celé vlákno)
Ja mam Mozillu nastavenou 'skoro' stejne, bohuzel najdou se sajty, ktere toto 'nejak' obchazeji a vychrli na mne treba 5 novych oken... - nezkoumal jsem to jeste jak, setkal jste se s tim?
Odpovědět
Datum: 14. 3. 2003 10:07 Nový
Vložil: Milda (neregistrovaný) <milos (zavináč) rosice (tečka) cz>
Titulek: Re: Bezpečnost (Celé vlákno)
Já mám v Preferences->Advanced->Scripts&Plugins zakázáno vše kromě Change images, tedy zejména Open unrequested windows, a zatím jsem se s ničím podobným nesetkal. Můžete postnout link na některý zmiňovaný sajt?
Odpovědět
Datum: 14. 3. 2003 10:14 Nový
Vložil: PaJaSoft (neregistrovaný) <pajasoft (zavináč) fonet (tečka) cz>
Titulek: Re: Bezpečnost (Celé vlákno)
No ja mam v Preferencich:

a) Mail a NewsGroup - nic
b) navigator - read, create, modify cookies a change images (posledni 3 polozky odspodu). Nic jineho povoleneho nemam. Aktualne pouzivam verzi 1.2.1, ale stavalo se mi to i s 1.0 a 1.1. Vhodny link aktualne po ruce nemam, naposled mi to udelalo neco, co vedlo ze slovenskeho hledace cracku...:-)

Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 22:18 Nový
Vložil: killahash (neregistrovaný) <g706 (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Re: Bezpečnost (Celé vlákno)
Ja povazuju za idelani pouzivat programy open-source kde je pravdepodobnost vlozenych skrytych vedlejsich funkci v porgramu velmi velmi mala diky verejne dostupnosti zdrojovych kodu. Myslim ze Mozilla na Windows je navic lepsi a pohodlnejsi nez IE na Win. Osobne davam prednost ale Linuxu + Mozilla / Konquerror . IE i Outlook obsahuje chybky a pokud tak sleduju servery zabyvajici se bezpecnosti tak M$ ty chybky nezaplatuje zrovna moc svizne. Samozrejme i opensource (Mozilla, Linux ...) obsahuje chyby ale cas vydani zaplat se pocita na hodiny ne-li desitky minut od zverejneni.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 18:27 Nový
Vložil: Petr Kremla (neregistrovaný) <petr (tečka) kremla (zavináč) atlas (tečka) cz>
Titulek: Freefoto.cz !!!
Freefoto.cz, "najnavštěvovanější erotická stránka v ČR", žije z dialeru, ale menších cz stránek je pochopitelně spousta.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 18:29 Nový
Vložil: efendi (neregistrovaný)
Titulek: jak na to s ISDN
Na tom MSN, které je nastaveno v adapteru pro datové připojení je vhodné nechat povolená maximálně volání v ČR, vše ostatní zakázat - pak takový maštěný dialer skončí shozením připojení, nic dalšího se nesestaví.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 21:14 Nový
Vložil: nepochopeny (neregistrovaný) <nepochopeny (zavináč) genius (tečka) cz>
Titulek: A co v cizine? (Celé vlákno)
Docela by me zajimalo, jak to maji osetrene telefonni spolecnosti v cizine, jak jsou vyrizovany reklamace atd... Je tam neco takoveho mozne? Nebo je to jenom zalezitost CT?
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 0:18 Nový
Vložil: Petr Borecek (neregistrovaný)
Titulek: Re: A co v cizine? (Celé vlákno)
V USA vas pri prekorpceni bezneho uctu hned telefonicky upozorni i za cenu preruseni probihajiciho hovoru.
Odpovědět
Datum: 10. 3. 2003 21:39 Nový
Vložil: killahash (neregistrovaný) <g706 (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Nechapu proc se v tehle kauze porat zminuje telekom jako nejaky vinik podle meho nazoru by se melo spise mluvit o Microsoftu. Kdyz je jeho operacni system mizerne zabezpeceny - velmi slusne recenoa umoznuje takovehle bezpecnostni kixy !!! Pravda ze socialni inzenyrstvi ma taky svuj podil.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 6:30 Nový
Vložil: Vojta (neregistrovaný)
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Dalsi blazen. A to, ze autem zajede tuna lidi jine lidicky, za to muze vyrobce auta? Jak je to auto zabezpeceno proti tomu, aby neprejelo chodce? A co takle vyrobce elektriny, ten taky muze za vsechny urazy proudem, protoze nezabezpecil elektrinu tak, aby nezabijela? Zkus myslet, prosim te.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 9:50 Nový
Vložil: Yeti (neregistrovaný) <yeti (zavináč) physics (tečka) muni (tečka) cz>
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Vina Microsotfu a podobných je nepřímá -- oni skutečně jen poskytují nástroje, ale zatímco na auto musíte mít řidičák a na [netriviální] zacházení s elektřinou zkoušky, tak u jejich produktů je naopak snaha vzbuzovat dojem, že je může používat každý dement -- výsledkem pak samozřejmě je, že je skutečně používají dementi, a samozřejmě špatně (PC je prostě přilíš komplikovaná technologie pro lidi, kteří nezvládnou zacházet s ovladačem od videa, a žádný MS na tom nic nezmění -- ale to by bylo na delší povídání). Dál jejich vina nesahá.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 10:32 Nový
Vložil: Jezevec (neregistrovaný)
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Nevim, co Vas vede k takovemu fanatickemu postoji "wokna sou nejlepsi". Sam je pouzivam, protoze musim, ale pokud je chci nejak rozumne zabezpecit, bez dalsich externich nastroju se nelze obejit. Jejich FW je knicemu, bezpecnostni chyby se resi jednou za pul roku a u starsich verzi se pro jistotu neresi vubec - muzu si prece koupit ty nadherne nove wokna, ktere maji tuhle chybu opravenou, ale je tam taky milion jinych chyb.

A nejvic me na woknech fascinuji ruzne snifovaci fce, kterych je do systemu instalovano s kazdym dalsim SP cim dal vic. Pocitam, ze neni daleko doba, kdy budou wokna odesilat MS kazdy znak, ktery napisu na KB. Viz treba jejich MS NET a podminky ukladani dat, kde je, ze oni muzou data jakkoli pouzit a taky kdykoli smazat bez predchoziho upozorneni. Takze pocitam, ze pristi verze woken ani neumozni ukladat data na lokani disk, ale pouze na ten dokonale bezpecny MS NET.

K tematu: Osobne si myslim, ze kazdy sveho stesti strujcem, takze kdyz si nekdo prokazatelne provola 20k Kc, diky spatnemu zabezpeceni sveho PC, tak at si to zaplati. Sam bych ani nestihal ruzne "podvody" typu dejte mi prachy, dostanete 50% urok. Naopak osobne bych nakop toho cloveka, ktery by si prisel na neco takoveho stezovat, protoze za blbost se holt plati.
Odpovědět
Datum: 11. 3. 2003 13:18 Nový
Vložil: Vojta (neregistrovaný)
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Fanatickemu? No, prominte, ale ze se ohradim k naprosto jasne demagogii typu "Wokna jsou nanic a vsichni pouzivejte Linux, protoze jinak budete platit jak mourovati", tak jsem fanatik?

Nemam zadne problemy s Windows, neplatim a nikdy jsem neplatil za telefonovani pryc, nic se mi samo nespousti a viry me tez netrapi. Tak proc se neohradit, proti demagogii?

Co se tyka vasich nesmyslu jako je oprava bezpecnostnich chyb jednou za pul roku a mazani dat z ms.net, dolozte to, prosim.
Odpovědět
Datum: 12. 3. 2003 0:45 Nový
Vložil: shrek (neregistrovaný)
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Ale no tak, puvodni pripevek pouze tvrdil (a ja s nim souhlasim), ze Microsoft mel dlouhou dobu bezpecnost na haku, coz se projevilo v operacnich systemech (zejmena W9X + ME) i v aplikacich (od OE pres IE az po Office). Nemluvim o chybach v kodu, ale o spatne koncepci. To prece neni mozne vyvratit, kazdemu je to jasne...
Odpovědět
Datum: 12. 3. 2003 19:09 Nový
Vložil: Petr Borecek (neregistrovaný)
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
No ja si myslim ze je spis blbec ten co si mysli ze kazdy clovek co si domu koupi PC i s operacnim systemem tak bude hned expert na nastavovani bezpecnosti apod.Lide si skratka
neco koupi aby si udelali kancl decka zahrali a po internetu
zabrouzdali.A vubec je nezajima co je modem a podobne oni chodi totis do prace skoly rande a nemaji naladu se ucit veci co je vubec nezajimaji.Tot vse.
Odpovědět
Datum: 12. 3. 2003 19:51 Nový
Vložil: cc (neregistrovaný)
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Přesně tak, vidíte to všechno jen svým pohledem z tunelu.
Představte si, že mám i známé, a finančně na tom nejsou špatně, kteří říkají, že pevné připojení k internetu nepotřebují. Že se jen občas připojí a na to se jim to nevyplatí.
Odpovědět
Datum: 13. 3. 2003 7:20 Nový
Vložil: Petr Klimovic (neregistrovaný) <pizi (zavináč) pizi (tečka) cz>
WWW: http://www.pizi.cz
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Jenomze ve chvili kdy pripojite svuj pocitac k internetu, stavate se jeho soucasti a vznika moznost, ze svou cinnosti budete obtezovat ostatni. Takze zatimco oni chodi do prace, do skoly a na rande, jejich zavirovany pocitac rozesila ostatnim clenum site viry a obtezujici maily. S pocitacem souvisi i zodpovednost.
Odpovědět
Datum: 18. 3. 2003 23:23 Nový
Vložil: J.H (neregistrovaný)
Titulek: Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! (Celé vlákno)
Dekuji za Vas odkaz pane Borecek uz jsem ani nedoufal ze se taky najde clovek ktery dokaze pouzivat hlavu a dokaze napsat neco tak pro mne, i pro Vas naprosto logickeho.Pripada mi, ze vetsina ji ma jenom na to aby do ni nacpala co nejvice vepro knela zela.J.H.
Odpovědět
Názor 1100 z 115 nalezených. |< < 1 2 > >|

Sledování názorů

Registrovaným uživatelům nabízíme upozornění na nové názory e-mailem. Prosím, přihlaste se nebo se zaregistrujte.

Přehled názorů

Nastavení kvality: Vlastní Vše 2 3 4 5 6 7 8 9
porno je drahe no... HJJJJ 10. 3. 2003 7:18
   SPT - Spolecnost Proti Telefonovani VM 10. 3. 2003 11:13
   Re: porno je drahe no... Vojta 10. 3. 2003 11:32
   Re: porno je drahe no... killahash 10. 3. 2003 21:48
   Re: porno je drahe no... Tomas Krause 10. 3. 2003 22:39
   Re: porno je drahe no... Vaclav Kabat 11. 3. 2003 8:59
   Re: porno je drahe no... Yeti 11. 3. 2003 9:17
   Re: porno je drahe no... Nezávislý pozorovatel 11. 3. 2003 9:36
   Re: porno je drahe no... Vaclav Kabat 11. 3. 2003 9:38
   Re: porno je drahe no... Vaclav Kabat 11. 3. 2003 9:40
   Re: porno je drahe no... Nezávislý pozorovatel 11. 3. 2003 9:52
   Re: porno je drahe no... Vaclav Kabat 11. 3. 2003 10:48
   Re: porno je drahe no... Nezávislý pozorovatel 11. 3. 2003 10:56
   Re: porno je drahe no... Petr Klimovic 11. 3. 2003 12:03
   Re: porno je drahe no... Nezávislý pozorovatel 11. 3. 2003 12:26
   Re: porno je drahe no... Jakub Moc 11. 3. 2003 10:18
   Re: porno je drahe no... Vaclav Kabat 11. 3. 2003 10:39
   Re: porno je drahe no... Vaclav Kabat 11. 3. 2003 9:40
Občas není možný informovaný souhlas Robert Němec 10. 3. 2003 7:24
Jen tak dál Pepa 10. 3. 2003 7:35
   Re: Jen tak dál Pluton 10. 3. 2003 10:02
   Re: Jen tak dál Pepa 10. 3. 2003 12:17
   Re: Jen tak dál cc 10. 3. 2003 12:47
   Re: Jen tak dál Pepa 10. 3. 2003 14:41
   Re: Jen tak dál :) 10. 3. 2003 15:57
   Re: Jen tak dál fish 10. 3. 2003 16:47
   Re: Jen tak dál Radim 11. 3. 2003 9:13
   Re: Jen tak dál Jirka 11. 3. 2003 7:15
   Re: Jen tak dál Petr Klimovic 11. 3. 2003 7:20
   Re: Jen tak dál xxx 13. 3. 2003 2:40
ADSL není mimo nebezpečí. :-) Majklik 10. 3. 2003 8:09
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) Jirka 10. 3. 2003 9:03
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) Jakub Moc 10. 3. 2003 9:20
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) Jirka 11. 3. 2003 7:12
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) oto 10. 3. 2003 9:54
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) cc 10. 3. 2003 12:52
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) Johny 10. 3. 2003 14:35
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) cc 10. 3. 2003 16:02
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) Radim 10. 3. 2003 17:04
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) Jirka 11. 3. 2003 7:18
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) aa 11. 3. 2003 17:17
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) cc 11. 3. 2003 22:58
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) Dracula 14. 3. 2003 13:59
   Re: ADSL není mimo nebezpečí. :-) Michal Krsek 14. 3. 2003 14:35
příklady stránek Jason dinAlt 10. 3. 2003 8:21
   Re: příklady stránek zdenda 10. 3. 2003 9:27
   Re: příklady stránek Petr Tesařík 10. 3. 2003 9:57
   Re: příklady stránek Antonin Foller 10. 3. 2003 11:04
   Re: příklady stránek Robert Němec 10. 3. 2003 12:25
   Re: příklady stránek Robert Němec 10. 3. 2003 12:34
   Re: příklady stránek deda.jabko 10. 3. 2003 11:01
   Re: příklady stránek BlaBla 10. 3. 2003 11:36
   Re: příklady stránek W.K. 15. 3. 2003 20:06
A kam jdou prachy? MikeP 10. 3. 2003 12:00
   Re: A kam jdou prachy? SUK 10. 3. 2003 13:25
   Re: A kam jdou prachy? Ing. Marek Kocan 10. 3. 2003 20:07
   Re: A kam jdou prachy? Suk 10. 3. 2003 21:37
   Re: A kam jdou prachy? neuvadim 10. 3. 2003 22:35
   Re: A kam jdou prachy? Petr Klimovic 11. 3. 2003 7:02
   Re: A kam jdou prachy? Jezevec 11. 3. 2003 9:50
   Re: A kam jdou prachy? Petr Klimovic 11. 3. 2003 10:05
   Re: A kam jdou prachy? Petr Borecek 11. 3. 2003 0:09
   Re: A kam jdou prachy? Dlouhán 11. 3. 2003 12:01
KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? uw 10. 3. 2003 13:27
   Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? MedvídekPů 10. 3. 2003 14:17
   Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? uw 10. 3. 2003 14:34
   Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? killahash 10. 3. 2003 21:57
   Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? Vojta 11. 3. 2003 6:28
   Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? Jezevec 11. 3. 2003 10:30
   Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? Vojta 11. 3. 2003 13:13
   Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? Speedy 10. 3. 2003 14:33
   Re: KDO ZA TO PRVOPLANOVITE MUZE ? uw 10. 3. 2003 14:36
Jak poznat "zmenu cisla" ? Tom@s 10. 3. 2003 14:05
   Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? I 10. 3. 2003 14:58
   Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? hlad 10. 3. 2003 17:17
   Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? Libor Petr 11. 3. 2003 11:16
   Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? xXx 12. 3. 2003 8:13
   Re: Jak poznat "zmenu cisla" ? Dracula 14. 3. 2003 14:05
Bezpečnost Miloslav Ponkrác 10. 3. 2003 14:59
   Re: Bezpečnost Vojta 10. 3. 2003 15:10
   Re: Bezpečnost Miloslav Ponkrác 10. 3. 2003 15:26
   Re: Překlep Miloslav Ponkrác 10. 3. 2003 15:30
   Re: Bezpečnost PaJaSoft 13. 3. 2003 13:40
   Re: Bezpečnost Milda 14. 3. 2003 10:07
   Re: Bezpečnost PaJaSoft 14. 3. 2003 10:14
   Re: Bezpečnost killahash 10. 3. 2003 22:18
Freefoto.cz !!! Petr Kremla 10. 3. 2003 18:27
jak na to s ISDN efendi 10. 3. 2003 18:29
A co v cizine? nepochopeny 10. 3. 2003 21:14
   Re: A co v cizine? Petr Borecek 11. 3. 2003 0:18
Telecom ne ! Micorosoft ano ! killahash 10. 3. 2003 21:39
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Vojta 11. 3. 2003 6:30
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Yeti 11. 3. 2003 9:50
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Jezevec 11. 3. 2003 10:32
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Vojta 11. 3. 2003 13:18
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! shrek 12. 3. 2003 0:45
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Petr Borecek 12. 3. 2003 19:09
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! cc 12. 3. 2003 19:51
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Petr Klimovic 13. 3. 2003 7:20
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! J.H 18. 3. 2003 23:23
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Okrádaný monopolem 11. 3. 2003 11:06 Nepřečtený
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Michal Krsek 11. 3. 2003 13:00 Nepřečtený
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! Petr Mach 11. 3. 2003 20:10 Nepřečtený
   pro VOJTU xxx 14. 3. 2003 2:42 Nepřečtený
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! xxx 14. 3. 2003 2:53 Nepřečtený
   Re: Telecom ne ! Micorosoft ano ! PaJaSoft 13. 3. 2003 13:42 Nepřečtený
Nestaci blokace ... Neon 11. 3. 2003 11:03 Nepřečtený
IMHO pokud na něco nevinného v prohlížeči kliknu Tom Tobula 11. 3. 2003 20:52 Nepřečtený
   Re: IMHO pokud na něco nevinného v prohlížeči kliknu Petr Klimovic 12. 3. 2003 7:27 Nepřečtený
   Re: IMHO pokud na něco nevinného v prohlížeči kliknu xxx 14. 3. 2003 3:12 Nepřečtený
100% ochrana hardverem Jiří Šimek 12. 3. 2003 1:56 Nepřečtený
Pouzivejte Macintosh! PAVEL007 12. 3. 2003 2:11 Nepřečtený
Dialer a učty Dodo 11. 8. 2003 21:34 Nepřečtený
Lidičky bacha! J.S. 22. 10. 2004 21:35 Nepřečtený
moje zkusenost Pavel 25. 10. 2004 2:55 Nepřečtený
Zobrazit kvalitníZobrazit všePřidat