Hlavní navigace

Kdo si zaplatí, dostane lepší ceny. Alza rozšiřuje svou prémiovou službu

Jan Beránek

Black Friday po celý rok. Alza zkouší po čtvrt roce fungování nalákat do své speciálky nové zákazníky.

Nechci slevu zadarmo. Okřídlený citát by mohl platit na rozšířenou nabídku Alza Premium. Podle obchodního ředitele e-shopu Olega Vojtíška patří zákazníci, kteří využívají prémiovou službu, mezi ty nejnáročnější. 

Teď tak kromě dopravy zdarma a přístupu k databázi videa a hudby přidává Alza slevy, které podle Vojtíška mohou přesáhnout i ty z výprodejových akcí typu Black Friday. 

Není to ale zadarmo. Roční členství vyjde na 2 490 korun. Službu rozjel e-shop loni v říjnu, ale zatím neprozrazuje, kolik zákazníků si Alza Premium pořídilo. 

„Před Vánoci zájem skokově vzrostl, jednak kvůli možnosti využít dopravu zdarma na vánoční dárky, ale také kvůli sledování filmů,“ dodává mluvčí obchodu Šárka Jakoubková.

Věrnostní služby zavedl i konkurenční Mall.cz. Ten poskytuje také bezplatnou dopravu a prodlouženou lhůtu pro vrácení zboží. Do VIP klubu se mohou dostat především hodně utrácející zákazníci. 

Našli jste v článku chybu?
3. 2. 2016 20:53
Keramická hlava (neregistrovaný)

Profesor odvedl vrátného stranou. "Nechci slevu zadarmo," pravil vychytrale a položil na stůl stokorunu.

4. 2. 2016 9:22

Obecně nemusí být model - platím určitý paušální poplatek a za to pak dostanu zboží levněji nevýhodný ani pro jednu stranu. S několika takovými modely jsem se setkal i v minulosti a ze začátku to nevypadalo špatně, bohužel časem to vždy špatně skončilo.

Pamatuji si na začátky eshopu Obchodni-dum.cz, svého času směle konkurující začínajícímu Bilezbozi.cz (z toho následně vyrostl Mall.cz). Bilezbozi.cz na začátku prodávalo za doporučené maloobchodní ceny a snažilo se zákazníka získat "na služby",…