Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalia new Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky


Názory k článku Kdy bude Google ten zlý?

Datum: 13. 6. 2007 7:21 Nový
Vložil: morse (neregistrovaný)
Titulek: to je přesně ono (Celé vlákno)
Díky za článek, přesně vystihl i moje názory. zajímavé je , že u nás v Čechách jsou všichni z Googlu hotový, a píší chvalozpěvy,ale když se kouknete někde na diskuze ve světě, nadává se ně něj jak tady na Seznam. Češi holt vždycky byli obdivovatelé všeho "cizího."

Každopádně já už mimo vyhledávání nic od Google nevyužívám, po zkušenostech s Gmailem ( pořád padal, a chodilo mi šílenýho spamu a v podsatě za dva roky přidal akorát asi dvě funkce, na helpdesku nereagovali).

Poslední dobou si říkám,zlatý Microsoft.Sice není tak d ěsně free,a cool,ale jinak pohoda.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 8:26 Nový
Vložil: dr_x (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
Mě je teda vcelku jedno, jak kdo koho vnímá, Microsoftí produkty používám proto, že nemám z mnoha důvodů jinou možnost a Google jsem si vybral pro jeho kvalitu sám. Zaráží mě ale ta kritika Gmailu, celkem nevím, co na něm může "spadnout", používám ho už téměř tři roky a za tu dobu se mi jednou jedinkrát stalo, že byl nedostupný, což se technikům během pěti minut podařilo opravit. A spam filtr mají asi nejlepší, co jsem kdy viděl, už se ani nepamatuju, kdy mi ve schránce přistál nějaký nevyžádaný mail, všechny končí přesně tam kde mají.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 8:47 Nový
Vložil: morse (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
No, Gmail byl hrozně pomalej, oproti tomu email Seznamu byl rychlejší, a spam filtr mi prpouštěl hodně spamu, samá reklama, až jsem podezíral Gamil, že mi to posílají nashvál, protože to bylo hodně cílené, takže mi asi fakt projížděli emaily. Psal jsem o dětech a tak mi chodilo vše o dětech, samý spam. No, a to jsem taky nechápal, když jsem to psal česky.

Jinak mimo Gtalku do gmailu nepřidali za ty dva roky skoro žádnou novou funkci.

Nějak jsem nechápal ten humbuk okolo Gmailu. Počáteční nadšení vystřídal neskutečný bordel ve zprávách, přeci jen složky jsou složky.

Tak asi tak, ale je to ai úhel pohledu. Každýmu vyhovuje něco jiného,přeji hezký den. M
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 8:57 Nový
Vložil: Lex (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
Po pěti letech experimentování kdy jsem měl snad přes 30 emailu a vyzkoušel jsem tak od seznamu až po yahoo Gmail je nejlepší služba, je sice pomalejší, ale ten kdo stahuje poštu přes POP nemá sebemenší problém. SPAM, nevím jak to dělají, ale ten už neznám! 99% úspěšnost.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:11 Nový
Vložil: Hola (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
To je zajímavé. Já používám stejný email na Seznamu tak pět let a spam mi nechodí. A používám ho denně. Hlídám si, komu ho poskytuju a to je vše.

Nemyslíte si, že právě tohle hraje roli? Spam na Vi@gru se nechá odfiltrovat, ale spam, který přichází ze serveru, kde jste se sami registrovali (a máte nějakou teoretickou šanci se zas odregistrovat) filtrem projde. Pak přeci záleží jak dlouho a jakým způsobem váš email používate.

Kdo říká, že Gmail má lepší spamfiltr než Seznam, tak kecá. Jestli vy říkáte, že jeden ze sta emailů je na Gmailu spam, tak já mám skóre lepší. A přitom velký hendikep v tom, že mám email o tolik déle než vy.

Vychvalujte funkce Gmailu, tam má Seznam určitě rezervy, ale spamfiltr? To je jen marketing Gmailu a vy mu to všichni baštíte.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:59 Nový
Vložil: dr_x (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
To není žádný marketing, ale reálná zkušenost. Mám účet jak na Seznamu, tak na Gmailu a naprosto zodpovědně můžu prohlásit, že spamfiltr na Googlu je výrazně přesnější a spolehlivější.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:18 Nový
Vložil: vn (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
Já mám jiné zkušenosti.
Spam filtr špatně zareaguje 1-2x týdně, což je oproti Seznamu úplná paráda. Stabilita taky v pohodě. Nechápu vaší stížnost.
vn
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:21 Nový
Vložil: dr_x (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
Pomale je načítání aplikace po přihlášení, ale na solidní lince to není žádná tragédie. Místo složek jsou v Gmailu "labels", což je trošku jiný způsob, jak dosáhnout stejného (nebo často lepšího) efektu. A nových funkcí se tam kromě Gtalku objevilo určitě víc (třeba přístup z mobilu, Web clips a další), nehledě na to, že mě nějak nenapadá nic, co by mi tam nějak výrazně chybělo. Seznam se s Gmailem dá srovnat opravdu tak maximálně rychlostí, ale funkčně je několik let pozadu.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:15 Nový
Vložil: Štěpán (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
Štastlivče :)
Tak nepřístupný jsem ho měl naposledy někdy cca před měsícem. Asi jen na dvě hodiny, ale hned po ránu, takže to nebylo moc příjemné.

Ad antispam - posledni soukromý mail jsem ve spamové složce našel taky zhruba před měsícem. Letos celkově jich tam mohlo spadnout už asi tak 10.. takže kromě inboxu kontroluji minimálně 2x týdně pro jistotu i ten spambox. Takže tak nějak trošku přestávám chápet jeho smysl..

Jinak toho u gmailu chybí více, stačí se podívat po konkuretnci, kam se v posledním roce dostala. Gmail je velmi dobrý na rychlé přečtení mailu (který skončil v inboxu), ale pro pořádnější práci mi (tj. jako mě osobně) nevyhovuje ani v nejmenším.

Ale jinak samozřejmě - služba je to dobrá, co do spolehlivosti docela slušná.. není špatná :) ale není vynikající.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:28 Nový
Vložil: dr_x (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
No, mě teda chybovost deseti mailů za půl roku nijak úděsná nepřijde, žádne antispamové řešení už z principu nemůže být 100%. Proti ostatním freemailům je to nebe a dudy. Co se té konkurence týče, mohl bys být konkrétnější? Já zatím na lepší řešení než má Google nenarazil, ale rád se poučím. :)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:27 Nový
Vložil: Štěpán (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
Nepřijde ti úděsná?
Nebavím se tu o spam-mailu v inboxu, ale o normální poště ve spamkoši.

Takové ty telefonní hovory typu: "vám ta licence ještě nedorazila? To je divné, posílali jsme ji hned jak k nám dorazila vaše platba!", příp. "opravdu o tu práci nemáte zájem, že jste neodpověděl?"

Měl jsem smůlu, těch 10 špatně označených mailů totiž nebyly prkotiny jako např. fotky z dovolené či upozornění na novou soukromou zprávu na nějakém fóru..

Mě to úděsné přijde :) raději 10x denně smažu spam, než abych 10x za rok přišel o peníze.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:57 Nový
Vložil: dr_x (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
V takovém případě doporučuju nepoužívat žádný spamfiltr... Nedělá mi problém se jednou za čas do koše podívat a zjistit, jestli tam není něco co tam být nemá, obavlášť, když na něco čekám. Mazat pravidelně tuny spamu mi problém dělá. Na Gmailu ho nemám ani s jedním ani s druhým, chybně odfiltrované maily se tam vyskytují naprosto minimálně.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 21:51 Nový
Vložil: Crempa (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
Zkousel jste anglicke rozhrani Gmailu? Ono totiz vetsina funkci v ceskem jaksi neni a osobne treba povazuju za luxus moznost prohlednout si online libovolny z MS Office dokumentu primo online...
(nabizi vubec treba tuhle moznost nejaky jiny freemail?)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:06 Nový
Vložil: Bilbo (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
Spam filtr na googlu mel tendenci propoustet dost spamu a naopak zrat postu od lidi co znam. Posledni dobou je to dost lepsi, ale furt toho jednak dost projde, jednak toho furt dost spamfiltr sezere i kdyz to neni spam. Takze vysledek nic moc ...
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 12:22 Nový
Vložil: dr_x (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
No nevím, od posledního mazání spamu na konci května se mi nahromadilo ve spamboxu 492 mailů, mezi nimi byl jeden chybně identifikovaný, ale jednalo se o takový ten klasický "FWD: FWD: FWD: ... FWD: Supe!!!", takže to se tomu filtru dá těžko vyčítat. Za stejné období nemám ve schránce ani jeden mail, který by do koše patřil a přesto přistál v inboxu.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:16 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
kecy.Gmail je v pohode jestli ti chodi Spamy nemas je vyplnovat na netu a mit je na stranach.Me zadne uz 2roky nechodi.Navic je google nej na vyhledavani a Gmail mi nikdy nespadl takze nevim co pises
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 10:00 Nový
Vložil: Q (neregistrovaný)
Titulek: Re: to je přesně ono (Celé vlákno)
GMAIL, po testech jiných je pro mě nejlepší. Anti SPAM je skoro 100% a hlavně se učí.

A stránka:
http://www.google.com/intl/en_uk/options/

mi nepřijde chudá. Dále má dobrou věc Google bar a záložky na serveru, kdekoliv kam přijdu mám své bookmarks.

Na GMAIL nejsou žádné pošahané grafické reklamy a ani Google nevkládá reklamu do emailu. OBROVSKÉ PLUS.

Buďto je prudíte nebo jste to viděl před X lety. :/
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 7:55 Nový
Vložil: Zdenek (neregistrovaný)
Titulek: Svoboda (Celé vlákno)
Vsichni jsou hotovy z Ciny, ale ze s ni cile a aktivne obchoduje cely svet vcetne nasi republiky to temto trotlum unika.

Hlavni rozdil mezi Google a MS je ten, ze na Google nezavisi programy tretich stran. Chcete pouzivat program XY, musite mit Windows! Chcete hrat, musite mit Windows! Nic vam, ale nebrani opustit sluzby Google ze dne na den. Hlavne proto je MS vniman jako evil, i kdyz za to vlastne nemuze :-)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 8:04 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Svoboda (Celé vlákno)
Taky bych rekl, ze Google a M$ je trosku vetsi rozdil.

Kdyz se podivate do minulosti, jak firmy zacinaly a jak si to postaveni ziskaly, tak na jedne strane vidite M$, kterej pomoci lzi, monopolu, odkoupenych produktu a "vykradenych" technologii ziskal postaveni a kazdej rok vam vnucuje novy "lepsi" operacni system, kterej je porad ale stejne nenazranej a nekvalitni. A FUDy pouziva jeste dnes k odstranovani konkurence.

Pokud si pamatuju, Google zacinal jako vyhledavac, podobne jako altavista nebo yahoo. A nevim presne, co udelali spatnyho, ale proste ten svuj vyhledavaci system zdokonalili, takze ted maji databazi spousty stranek a kdyz neco hledam, tak je hodne velka sance, ze to najdu pres google. Az mi bude google rikat "pro vyhledavani musite pouzit nas program za XXX tisic a musite platit mesicne nebo za jednotlive vysledky" nebo mi zacne vyhledavat odkazy, ktere nebudou obsahovat zadne z hledanych slov, pak to bude zle. Ale i presto, dokud ta sluzba bude zadarmo, nebudu si moct nikde (ani sam pro sebe) stezovat.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 7:55 Nový
Vložil: Zdenek (neregistrovaný)
Titulek: Svoboda (Celé vlákno)
Vsichni jsou hotovy z Ciny, ale ze s ni cile a aktivne obchoduje cely svet vcetne nasi republiky to temto trotlum unika.

Hlavni rozdil mezi Google a MS je ten, ze na Google nezavisi programy tretich stran. Chcete pouzivat program XY, musite mit Windows! Chcete hrat, musite mit Windows! Nic vam, ale nebrani opustit sluzby Google ze dne na den. Hlavne proto je MS vniman jako evil, i kdyz za to vlastne nemuze :-)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:18 Nový
Vložil: Pavel (neregistrovaný)
Titulek: Re: Svoboda (Celé vlákno)
MS je vnímám jako evil proto, že jiné firmy tvoří SW pouze pro Windows? Co takto jako evil vnímat ty firmy, které tvoří svůj SW pouze pro Windows a snažit se je nějak slušně přesvědčit o tom, že se jim určitě investice do vývoje a testovaní verzí pro jiné OS vyplatí? Nevidím souvislost s MS, opravdu ne :)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 10:21 Nový
Vložil: honza (neregistrovaný)
Titulek: Re: Svoboda (Celé vlákno)
uz jste zkusil tyden nepouzivat google na vyhledavani, ale treba hledat jen na seznamu?

Ci pripadne presunout vsechny data co jste googlu nacpal do chrtanu nekam jinam?
Odpovědět
aura:
61
Xeelee
Datum: 13. 6. 2007 12:17 Nový
Vložil: Xeelee <xeelee008 (zavináč) gmail (tečka) com>
Titulek: Re: Svoboda (Celé vlákno)
A zkoušel jste někdy Jyxo? ;)
Když něco nenajdu na Googlu tak to je na Jyxu nebo na searchmash.
Odpovědět
Datum: 17. 6. 2007 19:53 Nový
Vložil: hey (neregistrovaný)
Titulek: Re: Svoboda (Celé vlákno)
Odpovědět
aura:
61
Xeelee
Datum: 17. 6. 2007 20:52 Nový
Vložil: Xeelee <xeelee008 (zavináč) gmail (tečka) com>
Titulek: Re: Svoboda (Celé vlákno)
Já vím, že to je experimentální vyhledávač Googlu ale vyhledává úplně jinak.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 8:36 Nový
Vložil: Vomáčka (neregistrovaný)
Titulek: Google / Yahoo (Celé vlákno)
Ano, google v Číně cenzuruje. Ale oni dostali na výběr - buď cenzurovat, nebo donášet. Google cenzuruje, yahoo dělá to druhé. Co je lepší?
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 8:48 Nový
Vložil: morse (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google / Yahoo (Celé vlákno)
nejlepší je donášet i cenzurovat
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 8:52 Nový
Vložil: mrzout (neregistrovaný)
Titulek: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
S výhradami vůči Google uvedených v článku souhlasím. Nicméně jeden obrovský MORÁLNÍ rozdíl tu přeci jen je.

Microsoft běžně lže a šíří FUDy. Je to korporace, která se neštítí ničeho. Zastrašující akce vůči uživatelům Linuxu probíhá v současnosti. Microsoft tvrdí, že Linuxový kernel porušuje některé jeho patenty, má je i spočítané, ale bylo by administrativně náročné zveřejnit jejich seznam. Přitom ale uživatelům vyhrožuje, že je bude za používání Linuxu žalovat.

Je to celé hnus. Porušuje-li Linux nějaké patenty, po jejich zveřejnění by byla buď napadena jejich platnost nebo by byl nelegální kód přepsán. Žalovat uživatele, to je úplná novinka. To jako by za každé porušení patentů ve Windows (a těch bude požehnaně) by mohli být žalování UŽIVATELÉ Windows?

Ukažte něco alespoň trochu podobného u Google.

Fakt, že nic takového Google neprovozuje a jeho úspěch spočívá v jeho kvalitách (technických, manažerských či marketingových), z Google dělá obdivovatelnou společnost.

Narozdíl od právem zatracovaného Microsoftu, který za svůj úspěch vděčí podobným podlostem.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:12 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
"Narozdíl od právem zatracovaného Microsoftu, který za svůj úspěch vděčí podobným podlostem."

A dalsi pohadku na rano byste nemel? :)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:21 Nový
Vložil: mrzout (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Pane Šťourale, v příspěvku je uveden jeden konkrétní příklad.
Máte něco k tématu nebo jen masturbujete?
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 10:36 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Ja pouze reagoval na vasi nesmyslnou vetu. Kdyby MS delal spatne a uzivatelum nevyhovujici produkty, zdaleka z nej nebude takova korporace jako je dnes. A to je zakladni fakt a skutecnost, kterou si vy a vam podobni odmitate pripustit.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 10:56 Nový
Vložil: mrzout (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Článek hledal odpovědi, proč je Google pořád vnímán kladněji než Microsoft.

Google za svůj úspěch může jen díky svým přednostem, kdežto Microsoft si vypomáhá FUDy a podvody.

To nevylučuje kvalitu na jakékoliv úrovni, tu jsem jednoduše u Microsoftu nijak nehodnotil. Protože z pohledu toho co jsem chtěl vyjádřit, je irelevantní.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:04 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Vy jste nenapsal, ze MS si vypomaha ruznymi FUDy a podvody, ale napsal jste, ze "Narozdíl od právem zatracovaného Microsoftu, který za svůj úspěch vděčí podobným podlostem.", coz v prekladu pro vas znamena, ze nebyt techto podlosti, MS by se nikdy nestal uspesnym. A to je samozrejme nesmysl.

A pokud je pro vas podlost to, co jste napsal (patenty v linuxu) a rozhodl bez dalsich znalosti veci, ze MS je podly, tak je mi vas skutecne lito. Co kdyz je to pravda? Treba jenom castecne? To se nam tady omluvite, a nafackujete si, nebo se radeji nenapadne odmlcite v diskusi?
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 12:08 Nový
Vložil: Mard (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Nebýt drzosti a nekalých praktik, tak by skutečně MS nebyl tak uspěšná firma jako je dnes. Už jen to, že B.Gates prodal IBM operační systém, který neměl, byla ukázka budoucího jednání firmy. Jen díky monopolu a nátlaku na výrobce a prodejce železa dosáhl MS takového rozvoje. Za své produkty si účtuje přemrštěné ceny. Google je k dispozici zdarma. To je ten rozdíl, který vnímám já.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 13:22 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Na drzosti neni nic spatneho.

Podle vas jsou to mozna premrstene ceny, trh si to kazdopadne vubec nemysli :). Microsoft nema monopol. A tlak na vyrobce? To je snad neco spatneho? :-)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 12:17 Nový
Vložil: mrzout (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Ne, MS opravdu by mohl být úspěšný i bez těch podvodů nebo nemusel, to je hra na "co by, kdyby". Nemám křišťálovou kouli, abych to věděl. Faktem zůstává, že součástí firemní strategie toto chování je, narozdíl od Google.

Ohledně příkladu s patenty překrucujete mé argumenty. Já nenapsal, že Linux žádné patenty neporušuje. Já napsal, že Microsoft podle zastrašuje aniž by byl ochoten to doložit.
Takže i kdyby jednou toto zveřejnil a měl dokonce pravdu, na podlosti jejich postupu dnes, to nic nemění. Neměl bych důvod se tedy omlouvat nebo skrývat.

V oblasti patentového práva se má věc tak, že značné množství patentů je snadno zpochybnitelných. Microsoft například vlastní patent na virtuální plochy na desktopu. Přesto je mu k ničemu. Protože v případě žaloby za jejich používání, lze snadno doložit, že v době udělení patentu, byly tyto plochy již desítky let běžně používány. Microsoft by ale přesto mohl nyní tvrdit, že například Novell Enterprise Desktop porušuje jeho patenty a strašit potencionální kupce žalobou. Novel by neměl možnost se bránit, protože by MS neuvedl který patent. Přitom při jeho zveřejnění by jeho napadení a zrušení byla otázka času.

V případě linuxového kernelu je to podobné. Po zveřejnění údajných prohřešků by tyto byly buď vyvráceny, soudně zpochybněny nebo napraveny.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 13:24 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
"V oblasti patentového práva se má věc tak, že značné množství patentů je snadno zpochybnitelných. Microsoft například vlastní patent na virtuální plochy na desktopu. Přesto je mu k ničemu."

Ale to prece neni problem Microsoftu, ale patentoveho uradu.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 16:27 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
jestli to dobre chapu, tak je to spise problem patentove kultury v USA oproti Evrope. V USA si muzete patentovat vlastne colkoliv, patentovy urad vas patent moc nestuduje (jesli koliduje nebo jestli uz je to znama vec). No a mate patent. Pak s tim patentem na nekoho jdete, a oni se zacnou soudit a soud vam patent zrusi, protoze to co jste si patentoval bylo uz znamo v dobe patentovani. Evropa ma patentovaci system trochu jiny, tam se zkouma, jestli dany patent dava smysl a jestli se nepatentuje neco co je znamo. Jistotu samozdrejme nemate, ale pokud mate evropsky patent, mate mnohem vetsi jistotu, ze ten patent je uplatnitelny proti nekomu jinemu.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:21 Nový
Vložil: Štěpán (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
U Googlu je to marketingová kvalita a u MS podlost? :)
Co takto měřit stejným metrem a používat konzistentní pojmenovávání faktů, ať se vyskytují na té či oné straně? :)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:50 Nový
Vložil: mrzout (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Hmm, vidím že fanatičtí zastánci Microsoftu neumějí číst.

Je tam konkrétní příklad a je nazván podlostí. Najděte podobný příklad pro Google a já ho nazvu podlostí taktéž.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 9:56 Nový
Vložil: morse (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
no koukám žeje mrzout militantní Googlista, takovýhle se vyskytujou všude, v každý diskuzi. Tak si doma pohlaď svůj super,free počítač s Google all a jdi si onanovat jinak, třeba na mobilmanii, tam můžeš bejt militantní zastánce třeba sony ericssonů.........uff......diskutuj trošku chlape
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 10:17 Nový
Vložil: mrzout (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Omyl, já nejsem nijak velký obdivovatel Google.
Některé jeho aplikace používám a jiné ne.

Google je korporace jako každá jiná. Kromě vroubků uvedených v článku má již na kontě například i obcházení rozhodování veřejnosti při umisťování svých datacenter v USA. Tedy zneužívání své síly k nátlaku na veřejné činitele. Je to podobné chování Microsoftu při lobbování proti ODF.

Mé sympatie vzbuzuje Google svou podporou svobodného software a otevřených standardů, ale to je subjektivní hledisko, a proto ho nestavím jako argument pro otázku dobra nebo zla.

Uvedl jsem jeden konkrétní případ, kdy Microsoft poklesl tak hluboko, kam Google ZATÍM ještě nikdy ne. Žádná z reakcí na tento příklad neoponovala, jen bagatelizovala můj komentář. Včetně té vaší.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 10:21 Nový
Vložil: MarSik (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Od vas to teda zrovna sedi. On aspon sdelil proc si mysli to co si mysli. A kdyz se podivam na historii chovani tech firem tak s nim rozhodne souhlasim.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 10:10 Nový
Vložil: 2ge (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
absolutne suhlasim.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:14 Nový
Vložil: Bilbo (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Google neceho takoveho moc nema. Mozna az na prehmat, kdy zaloval nejaky online obchod "googlegears" kvuli ochranne znamce (pritom je to obchod ktery tu byl driv nez google a obor podnikani se s googlem vubec neprekryva - prodavali tam nejaky bryle ci co...). Mozna takovych drobnosti bude vic, ale asi nic vaznyho ...

Co se MS tyce, tak pro nej je Linux vazny konkurent, tak se proti nemu snazi bojovat jak to jde, a to i spinavyjm zpusobem (ono se mu to jednou vymsti ...). Google zadneho konkurenta do ktereho by se mohl takhle trefovat nema (na Yahoo a AOL by asi takovyhle FUD nezabral :), takze to nedela :)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:43 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Linux neni zadny konkurent pro MS, a uz vubec ne vazny. Alespon ne v oblasti desktopovych OS.

A co je na tom spinaveho? Pokud nejaky linuxovy kod opravdu porusuje jeho patenty, je jeho chovani jakekoliv, ale rozhodne ne spinave.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 12:03 Nový
Vložil: Melkor (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
A Vam neni trosku napadne, ze MS tvrdi, ze Linux porusuje xxx jejich patentu, ale ani jediny nedokazi pres opakovane vyzvy konkretizovat?

A to, ze Linux neni konkurentem pro MS, je "ponekud" shazovano tim, ze primo u MS je funkcni oddeleni pro vyvoj nastroju pro heterogenni site, do ktereho se snazi nabirat schopne vyvojare z oblasti Linuxu.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 13:24 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Schopne programatory nabira kazda uspesna firma, a je ji uplne jedno, zdali predtim programovali pro apple nebo pro linux.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 12:04 Nový
Vložil: mrzout (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)

Problém je v tom, že Microsoft TVRDÍ, že Linux porušuje X jeho patentů a zastrašuje jeho potencionální uživatele možnou žalobou. Přitom ale odmítá říci, které patenty to jsou,takže jeho tvzení nelze jednoznačně potvrdit ani vyvrátit

Říká se tomu FUD a je to špinavá praktika.

Z pohledu podílu na trhu opravdu linuxový desktop nepůsobí jako konkurent pro MSWindows, z pohledu konkrétních zakázek tomu tak ale je.

Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 12:20 Nový
Vložil: Mard (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Uvádění lživých a zavádějících informací ze strany MS k Linuxu je jejich standartní politika. To je špinavost! Linux je konkurent MS a zejména v oblasti desktopových OS. V oblasti serverů už Linux MS dávno porazil. V oblasti desktopů k tomu pomalu dochází. V současnosti je MS největšm hráčem na poli desktopových OS, ale Apple OS a Linux mu začínají šlapat na paty. Zejména s nepovedeným launchem Visty se tato skutečnost brzy ukáže v plné nahotě.
Otázka také je, kolik ukradeného kódu je ve zdrojácích MS. Nebyl bych si jist tím, že jsou jako křišťálová studánka.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 13:27 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
"Linux je konkurent MS a zejména v oblasti desktopových OS. V oblasti serverů už Linux MS dávno porazil. V oblasti desktopů k tomu pomalu dochází. V současnosti je MS největšm hráčem na poli desktopových OS, ale Apple OS a Linux mu začínají šlapat na paty."

Opet opakuji, ze nekdo, kdo ma desktopových OS podil cca 2-3 procenta, neni pro Microsoft ani konkurentem, ani vaznym souperem. To je pouze vase zbozne prani.

"ale Apple OS a Linux mu začínají šlapat na paty."

Ja bych rekl, ze to by vypadalo trochu jinak. Rozdil 95% a 5% bych neoznacil jako slapani na paty, ale jako spise rozdil mezi nekym, kdo chape potreby uzivatelu (Ano, to MS dela!) a komu TOTALNE ujel vlak :)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 14:39 Nový
Vložil: J (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Ehm, jak je to dlouho, co byl podil webovych prohlizecu <> IE radove 1% ? Dneska se FF v nekterych oblastech uspesne priblizuje 50% ( na specifickych webech dokonce tuto hranici uz davno presahl ).

Celosvetovy podil neni ani zdaleka tak podstatny, podstatny je podil predevsim mezi temi, kteri SW instaluji/(spolu)rozhoduji o tom, co se bude pouzivat. A tam je na tom M$ cim dal hur.

Jak je to dlouho, kdy se M$ o linux ani neotiral, proste ho uplne ignoroval ?

A to je prene to, co (zatim) Google nedela - nenapada sve pripadne konkurenty, neovinuje je z porusovani patentu (je to spis naopak => tohle google mezi uzivateli prinasi kladne body, protoze uzivatele obecne patenty spise odmitaji)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 15:27 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
No, kdyz uz to chcete porovnat s webovymi prohlizeci, tak si predevsim uvedomte, ze MS po vyhre nad prislusnymi soudnimi procesy ohledne IE prestal IE naprosto vyvijet. Nekolik let tu byla jedna jedina verze, a proto FF ziskal vetsi podil. Takze si uvedomte, ze v oblasti desktopovych systemu Microsoft NESPI a stale vytvari nove a lepsi verze, takze porovnani s webovych prohlizecem je naprosto od veci.

A mimochodem, takova zajimavost - IE6 tu byl s nami kolik let? Celkem 6 let bez vyvoje nez přišel IE7? A presne tak dlouho trvalo, nez alternativni prohlizece byly schopny ziskat nejaky zajimavy podil na trhu. Predstavte si, ze by se neco podobneho stalo v oblasti OS. Vista by byla na spoustu let posledni verzi OS. Jak dlouho by uzivatelum trvalo, nez by presli na linux? Nez odpovite, chci abyste si uvedomil, ze toho v oblasti IE trvalo cca 6 let, a ze vymena prohlizece za jiny je nesrovnatelne jednodussi nez vymena celeho OS (a aplikaci)...
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 16:44 Nový
Vložil: J (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
A vy si uvedomte, ze IE je soucasti OS, coz je zatracene dobrej duvod proc mit velke podily na trhu.

A to, ze M$ vyvyji je spis s smichu. Staci se podivat, co vse melo byt soucasti noveho OS. Nezbylo z toho krom omalovanek vubec nic. V pripade XP tu by predevsim u firem jakys takys duvod prejit na ne. V pripade Vist takovy duvod neexistuje. Mel jsem tu cest, kolega dorazil s vistama na svem ntb. Ve firemnim prostredi zalozenem na win se stal nepouzitelnym.

Takze pokud M$ nedokaze udrzet kompatibilitu sam se sebou ... ( a snazi se pak uzivatele k prechodu prinutit rusenim supportu a pod ... )
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 18:58 Nový
Vložil: stoural (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
No, pokud si myslite, ze Vista prinasi oproti XP jenom novy vzhled, tak je mi vas skutecne lito. Ostatne, komu by nebylo lito chudaka, ktery hloupe predjima nazory jinych, aniz by se jakkoliv obtezoval seznamit se skutecnym stavem veci.

"Ve firemnim prostredi zalozenem na win se stal nepouzitelnym."

Kupodivu - a je mi jasne, ze vam naprosto unikaji takova zakladni fakta - je to problem vaseho prasacky naprogramovaneho software, a nikoliv problem Windows Visty.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 20:54 Nový
Vložil: J (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
No jasne, to ze se vista nebyla schopna pripojit do domeny je problem prasacky napsaneho SW, ale ten SW je kupodivu od M$. Je mi lito firmy, ve ktere pracujete, predevsim pokud mate neco spolecneho s IT. Asi brzo krachne.

(a ano, nefuguje na tom ani spousta dalsich aplikaci, pravdepodobne jen M$ programuje spravne a tisice dodavatelu aplikaci to delaji spatne)
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 21:02 Nový
Vložil: lukin (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Přesně tak, toto je ale téma na delší dobu.
Odpovědět
Datum: 14. 6. 2007 0:25 Nový
Vložil: outtony (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
"No, pokud si myslite, ze Vista prinasi oproti XP jenom novy vzhled, tak je mi vas skutecne lito."

no ano, nieco prinasa a snazi sa dohnat konkurenciu, co sa aj tak nepodarilo. A ako pozeram na novy Mac OSX, tak sa to MS ani tak skoro nepodari
Odpovědět
Datum: 17. 6. 2007 21:35 Nový
Vložil: Buffalo (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
vista přináší něco "nového" ? :)) vistu sem poslal do blue death pouhou změnou kurzoru z bílého na bronz, čili s v tomto si s XP může podat ruku :)) takže co vista přináší "nového" co ještě nikde nebylo ? :))
Odpovědět
aura:
61
Xeelee
Datum: 17. 6. 2007 22:01 Nový
Vložil: Xeelee <xeelee008 (zavináč) gmail (tečka) com>
Titulek: Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv (Celé vlákno)
Nějak mi uniká souvislost mezi počtem BSOD a počtem nových funkcí ve WV.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 11:53 Nový
Vložil: majkls (neregistrovaný)
Titulek: google a patenty
Rikat, ze google bude vymahat nejake sw patenty je podle meho hloupost. Totiz srovnavate 2 ruzne veci. google,ktery poskytuje sluzby a sw dava zdarma a ms, ktery na sw rejzuje. zatim slysim rvat jen nejruznejsi spolecnosti, zabyvajici se osobnimi udaji. google si nemuze dovolit tolik zametat s uzivateli jako ms. mohlo by se mu to vymstit a mohl by rychle skoncit. muze si dovolit jen to, co mu budou uzivatele tolerovat. navic muzu prohlasit, ze na anglicke vyhledavani je google jednicka. to ze nadavaji uzivatele na ms je logicke. kazdy za jejich produkty plati. kdyzto vyhledavani u googla je zdarma (alespon pro bezneho cloveka). nehlede na to, ze google rve nemale penize do opensource. takze za to je mu urcite rada lidi vdecna.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 18:17 Nový
Vložil: Radek Hulán (neregistrovaný)
Titulek: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Google má problém i jinde - doslova pohrdá webmastery. Zkuste si zjistit, proč vám zablokoval AdSense účet, proč neindexuje nějaký web, proč někam chodí 2x denně a někam 100x. Odpověď není.

Google stanoví, například pro AdSense, velice právně nejasné podmínky, a rozhoduje poté nejen bez odvolání, ale také bez sdělení důvodu, či dokonce míry a trvání rozsudku.

A toto je obrovský problém.

Google tak dostává absolutní moc nad weby, které s ním "spolupracují", protože to není spolupráce, ale vynucená tyranie. Google je extrémně nebezpečný monopol, který už dnes může rozhodovat, a zcela jistě to dělá, doslova o osudech tisíců firem.

Není moc horších firem, než je Google..
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 19:03 Nový
Vložil: Vertigo (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Aha, tak proto ta stoupající agresivita článků na HulanBlogu, Adsense už nesype.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 19:44 Nový
Vložil: Radek Hulán (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
---

Google je fajn, když funguje, nicméně, například pro webmastery je Google doslova noční můra. Zkuste si třeba zjistit, proč vám Google zablokoval AdSense účet, proč neindexuje nějaký web, proč někam chodí 2x denně a někam 100x. Odpověď není a Google vám ji nedá.

Google stanoví, například pro AdSense, velice právně nejasné a mimořádně vágní podmínky, a rozhoduje poté o vaší "vině" nejen bez odvolání, ale také bez sdělení důvodu, či dokonce míry a trvání rozsudku.

Google dostává absolutní moc nad weby, které s ním "spolupracují", jenže ona to už není spolupráce, ale vynucená tyranie. Google je již dnes opravdu nebezpečný monopol, který může rozhodovat, a pravděpodobně to dělá, doslova o osudech miliónů firem.

Takový Microsoft monopol není, má konkurenci v Linuxu, Solarisu, OS X, OpenOffice, ale Google, ten je opravdu problém. Microsoft komunikuje se zákazníky, kdežto Google jen tak náhodně stíná hlavy a ani se to většinou nenamáhá oznámit.

Doba, kdy byl Google považován za toho hodného je dávno za námi, a je nejvyšší čas, aby se antimonopolní úřady na chování Google ke svým "zákazníkům" podívali. Problém je, že Google vlastně žádné zákazníky nemá, je to typický případ jednostranné diktatury. Neuzavíráte s ním v řadě případů a služeb žádnou smlouvu, tutíž po něm právně nic nemůžete chtít. A zde je to obrovské nebezpečí!

Když se Google, skutečný Big Brother, rozhodne, může libovolnou internetovou firmu, na něm závislou, bez odvolání kdykoliv zlikvidovat, a nikdo si na něj nemůže právně stěžovat.

Google se musí přerodit, musí začít respektovat své zákazníky a komunikovat s nimi, místo shromažďování dalších a dalších informací bez jakýchkoliv záruk jejich zneužití.

Je čas přestat na Google koukat ve svaté úctě, začít více používat Live.com a Yahoo.com konkurenci, a začít kritizovat jeho nedostatky. Jinak opravdu bude mnohem hůř...
Odpovědět
aura:
61
Xeelee
Datum: 13. 6. 2007 20:04 Nový
Vložil: Xeelee <xeelee008 (zavináč) gmail (tečka) com>
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
WOW!
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 20:46 Nový
Vložil: webdev (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Ten hodny MS od ktereho zly Apple kopiruje?

viz. tenhle lzivi clanek? :
http://radekhulan.cz/item/apple-safari-pro-windows

Nebo je to takhle?
http://www.youtube.com/watch?v=TaIUkwPybtM

Nez zacnes do nekoho rejt zamet si pred vlastnim prahem. Osobne se divim ze te Apple jeste nezaloval za pomluvu a poskozovani dobreho jmena!

Mozna ti uz Google AdSense nevydelava... a co? Proc by mel kazdemu google rikat co maji delat? Me nijak neomezuje... ja sem dost bohaty abych si svuj pripadny web zaplatil.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 21:23 Nový
Vložil: deda.jabko (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
google je soukroma firma a jeji servrove farmy jsou jeji soukrome vlastnictvi. a muze rozhodovat o tom co bude ulozene v jejim indexu. to jenom par zavistivcu se vztahem ke zlocinemu komunismu, chce rozhodovat o cizim majektu, jako by patril vsem. problem je, ze takovy "teenager" se citi ponizen a porvava jeste vice po webech, kde mu to zatim toleruji.

:-]]]
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 22:01 Nový
Vložil: Sosáček (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Přesně tak. Společnost Google se může libovolně rozhodovat co komu co zakáže, povolí, dá nebo odebere a tobě pokud se to nelíbí, tak si nemáš co stěžovat, jistě to je napsané podmínkách, jistě měli důvod, který NEMUSÍ zveřejňovat. Když se ti něco nelíbí, máš holt smůlu, nikdo tě nenutí Google produkty využívat. Máš tu málo jiných společností? Sám velký Rado mluví o duševním vlastnictví, že může zakazovat co chce, ale když to naopak udělá někdo velkýmu Radovi, tak to je špatné a zločin. Jsi zkurvenej komouš! Nic víc nic míň.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 20:13 Nový
Vložil: Radek Hulán (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Jen pro doplnění. Zde se vůbec nejedná o koncové uživatele, veřejnost. Mluvím o vztahu Google a poskytovatelů obsahu, bez nichž by *nebylo co hledat*. Zde se Google chová velice špatně, nekomunikuje, svévolně rozhoduje... Znám řadu lidí, co mají například zrušen jen tak AdSense účet a dodnes neví proč. Google se tak prostě monopolisticky rozhodnul.

Google má docela dobrý obraz před veřejností, ale to jen proto, že jeho zákulisí a absolutní diktatura není prostě pro běžného člověka vidět. A zde Google rozhoduje jako dokonalý monopol.

Myslím, že je opravdu čas, aby si Google svých "klientů" (tedy poskytovatelů obsahu) více vážil..
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 21:20 Nový
Vložil: Avp (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Rado, nemusis sem bohapuste kopirovat obsah sveho clanku na tvem blogu, kdo chce, precte si ho :))
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 21:31 Nový
Vložil: webdev (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
no prave, kdo chce?
Odpovědět
Datum: 14. 6. 2007 0:14 Nový
Vložil: outtony (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
ma zopar kamaratov a ritolezcov, co tam povinne chodia a pritakavaju, ostatny, co nesuhlasia zmaze
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 21:48 Nový
Vložil: Kokršpaněl (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Já bych si Vám pane Huláne dovolil oponovat způsobem, který si od Vás vypujčím.

"Google není Váš web a Vy jste na něj jen pozvaný.
Proto je slušností nepovažovat 'komunisticky!' majetek Google za Váš vlastní !"
Nebudu zde opisovat celý Váš článek.

Stačí když si pořádně přečtete co jste sám napsal ve Vašem článku:

http://radekhulan.cz/item/diskuse-na-internetu-dela-z-lidi-idioty/category/society
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 22:01 Nový
Vložil: Radek Hulán (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
OMYL: AdSense je komerční vztah, NIKOLIV pozvání zdarma.

Zásadní problém je ovšem ona nerovnoměrnost vztahu, Google je monopol, člověk jej tedy de-facto musí používat, aby přitáhnul klienty, na druhou stranu Google může cokoliv, nereaguje na emaily, neoznamuje proč realizoval svoji zvůli, nic. Nekomunikuje. Jeho pravidla jsou přitom velice volná, a Google k ničemu nezavazují.

K webmasterům je Google extrémně nepřátelská společnost, bohužel dokud "nabízí lidem hledání zdarma", veřejnost sílu a obludnou velikost tohoto monopolu nebude vidět..

Přitom Microsoft se k veřejnosti, vývojářům, komukoliov .. chová 1000000x lépe.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 22:18 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Zjisti si, co je monopol. Doporučuji ti přečíst třeba Macákovou a zkus si konečně dostudovat nějakou VŠ.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 22:20 Nový
Vložil: petr_ (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Ale no tak, pokud se ti nelíbí AdSence, tak jej nepoužívej, můžeš si vybrat jakoukoliv jinou reklamní společnost. Sám děláš to samý (ne, tvoje chování je drasticky horší), ale to je v pohodě...

Jinak Google je populární za své služby - třeba vyhledávač, mail, kalendář jsou na internetu naprostá špička a to všechno zadarmo.
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 22:20 Nový
Vložil: Avp (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Coz mi pripomina jednu vybornou scenu ze Simpsonovych :)) Kdyz uz tu RaDo mluvis o tom nemonopolu MS :))
http://www.youtube.com/watch?v=Yo2mb0ztcRM
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 22:42 Nový
Vložil: deda.jabko (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
muze te, mne vysvetlit jednu vec? pokud je adsense, tak spatny a nevyhodny, proc jej pouzivate na svem webu? jako svepravny(?) clovek (ktery ma udajne IQ 150) jste urcite cetl (a porozumel) smluvni podminky, tak nechapu proc jste na tak nevyhodnou smluvu pristupoval? nutil vas k tomu nekdo? proc nepouzivate jineho prodejce reklamni plochy? proc ji neprodavate sam?
Odpovědět
Datum: 14. 6. 2007 7:31 Nový
Vložil: Martin V (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
OMYL: AdSense je komerční vztah, NIKOLIV pozvání zdarma.

Vy jste byl pozvaný k AdSenze za peníze nebo s pistolí u hlavy?

Podle Vás je Google je monopol větší než MS, i Vaším IQ tykve (tuším, že 151) snad pochopite že plácáte blbosti, které by Vám lépe vysvětlila Vase dcerka s fixou.
Sám na svých stránkách tvrdíte jak jsou Vaše vlastnictví a jak si tam můžete dělat co chcete a kdyz to někdo dělá vám, tak začnete brečet jak je na Vás zlý.
Vaší ubohostí se celkem bavím, jen tak dál, pokračujte!
Odpovědět
Datum: 13. 6. 2007 23:55 Nový
Vložil: tobik (neregistrovaný)
Titulek: Re: Google zcela sere na uživatele (Celé vlákno)
Musíš rozlišit, co znamená obsah webu, ve kterém Google vyhledává a cílenou reklamu, na které vyděláváš ty. Když na svůj web umístíš AdSence, tak nejsi poskytovatel obsahu, pouze prostoru, z kterého ty vyděláváš (a Google samozřejmě také). I kdyby se Google nakrásně vykašlal na všechny svoje uživatele, tak má pořád co hledat. Sice by přišel o miliony, ale pořád by plnil svou prapůvodní funkci, kterou umí ze všech nejlíp a proto je tak rozšířen, a to podávat relevantní výsledky z obsahu celého internetu. Google je monopol zrovna tak jako M$ a úplně ze stejného důvodu. Je nejlepší. Když ti vadí chování k uživatelům AdSence, proč ho používáš? Protože je nejlepší, protože ti vydělá nejvíce. Je to jen a jen tvá volba, žádná diktatura. A pokud AdSence nebudeš používat, návštěvnost ti to neovlivní (a pomůžeš tím designu;-).
Odpovědět
Datum: 14. 6. 2007 9:03 Nový
Vložil: Avp (neregistrovaný)
Titulek: Zlodej krici chytte zlodeje...
Hrozne se mi libi vykriky pana Hulana nad monopolem Google, jeho praktikami se sledovanim dosle posty v Gmailu, zjistovani informaci pri zakladani uctu Google Adsense. A pritom prave majitel megablog.cz, pan Hulan dela prakticky to same. Vzkaz poslany soukromou postou v ramci megablogu, ktery reagoval na prispevky admina webu byl smazan. Da se pochopit, ze pan Hulan cenzuruje a maze veskere prispevky ve svych diskuzich, ktere se mu snazi oponovat a narusuji blbosti, ktere obcas pise, ale to ze nekdo maze i prispevky v ramci soukrome posty je VETSI ZLO nez monopol GOOGLE. Pan Hulan se chova uplne stejne, akorat ze sve blbosti a naivnosti si mysli, ze kricet a nadavat na druhe muze jen on.
Odpovědět

Sledování názorů

Registrovaným uživatelům nabízíme upozornění na nové názory e-mailem. Prosím, přihlaste se nebo se zaregistrujte.

Přehled názorů

Nastavení kvality: Vlastní Vše 2 3 4 5 6 7 8 9
to je přesně ono morse 13. 6. 2007 7:21
   Re: to je přesně ono dr_x 13. 6. 2007 8:26
   Re: to je přesně ono morse 13. 6. 2007 8:47
   Re: to je přesně ono Lex 13. 6. 2007 8:57
   Re: to je přesně ono Hola 13. 6. 2007 11:11
   Re: to je přesně ono dr_x 13. 6. 2007 11:59
   Re: to je přesně ono vn 13. 6. 2007 9:18
   Re: to je přesně ono dr_x 13. 6. 2007 9:21
   Re: to je přesně ono Štěpán 13. 6. 2007 9:15
   Re: to je přesně ono dr_x 13. 6. 2007 9:28
   Re: to je přesně ono Štěpán 13. 6. 2007 11:27
   Re: to je přesně ono dr_x 13. 6. 2007 11:57
   Re: to je přesně ono Crempa 13. 6. 2007 21:51
   Re: to je přesně ono Bilbo 13. 6. 2007 11:06
   Re: to je přesně ono dr_x 13. 6. 2007 12:22
   Re: to je přesně ono anonymní uživatel 13. 6. 2007 9:16
   Re: to je přesně ono Q 13. 6. 2007 10:00
Svoboda Zdenek 13. 6. 2007 7:55
   Re: Svoboda anonymní uživatel 13. 6. 2007 8:04
Svoboda Zdenek 13. 6. 2007 7:55
   Re: Svoboda Pavel 13. 6. 2007 9:18
   Re: Svoboda honza 13. 6. 2007 10:21
   Re: Svoboda Xeelee 13. 6. 2007 12:17
   Re: Svoboda hey 17. 6. 2007 19:53
   Re: Svoboda Xeelee 17. 6. 2007 20:52
Google / Yahoo Vomáčka 13. 6. 2007 8:36
   Re: Google / Yahoo morse 13. 6. 2007 8:48
Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv mrzout 13. 6. 2007 8:52
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 9:12
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv mrzout 13. 6. 2007 9:21
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 10:36
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv mrzout 13. 6. 2007 10:56
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 11:04
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv Mard 13. 6. 2007 12:08
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 13:22
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv mrzout 13. 6. 2007 12:17
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 13:24
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv anonymní uživatel 13. 6. 2007 16:27
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv Štěpán 13. 6. 2007 9:21
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv mrzout 13. 6. 2007 9:50
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv morse 13. 6. 2007 9:56
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv mrzout 13. 6. 2007 10:17
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv MarSik 13. 6. 2007 10:21
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv 2ge 13. 6. 2007 10:10
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv Bilbo 13. 6. 2007 11:14
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 11:43
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv Melkor 13. 6. 2007 12:03
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 13:24
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv mrzout 13. 6. 2007 12:04
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv Mard 13. 6. 2007 12:20
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 13:27
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv J 13. 6. 2007 14:39
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 15:27
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv J 13. 6. 2007 16:44
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv stoural 13. 6. 2007 18:58
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv J 13. 6. 2007 20:54
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv lukin 13. 6. 2007 21:02
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv outtony 14. 6. 2007 0:25
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv Buffalo 17. 6. 2007 21:35
   Re: Google si obdiv zaslouží za sée úspěchy, MS nikoliv Xeelee 17. 6. 2007 22:01
google a patenty majkls 13. 6. 2007 11:53
Google zcela sere na uživatele Radek Hulán 13. 6. 2007 18:17
   Re: Google zcela sere na uživatele Vertigo 13. 6. 2007 19:03
   Re: Google zcela sere na uživatele Radek Hulán 13. 6. 2007 19:44
   Re: Google zcela sere na uživatele Xeelee 13. 6. 2007 20:04
   Re: Google zcela sere na uživatele webdev 13. 6. 2007 20:46
   Re: Google zcela sere na uživatele deda.jabko 13. 6. 2007 21:23
   Re: Google zcela sere na uživatele Sosáček 13. 6. 2007 22:01
   Re: Google zcela sere na uživatele Radek Hulán 13. 6. 2007 20:13
   Re: Google zcela sere na uživatele Avp 13. 6. 2007 21:20
   Re: Google zcela sere na uživatele webdev 13. 6. 2007 21:31
   Re: Google zcela sere na uživatele outtony 14. 6. 2007 0:14
   Re: Google zcela sere na uživatele Kokršpaněl 13. 6. 2007 21:48
   Re: Google zcela sere na uživatele Radek Hulán 13. 6. 2007 22:01
   Re: Google zcela sere na uživatele anonymní uživatel 13. 6. 2007 22:18
   Re: Google zcela sere na uživatele petr_ 13. 6. 2007 22:20
   Re: Google zcela sere na uživatele Avp 13. 6. 2007 22:20
   Re: Google zcela sere na uživatele deda.jabko 13. 6. 2007 22:42
   Re: Google zcela sere na uživatele Martin V 14. 6. 2007 7:31
   Re: Google zcela sere na uživatele tobik 13. 6. 2007 23:55
Zlodej krici chytte zlodeje... Avp 14. 6. 2007 9:03
Zobrazit kvalitníZobrazit všePřidat