Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 7:07 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Je s podivem, že se autor nezeptal kolik zaměstnanců pracuje v Centrum holdings nyní. Snižování stavu probíhá v CH již od jara.

Velký počet lidí dal výpověď po té co se seznámil s chováním takzvaně nového vedení a jednalo se o nemalý počet lidí i z Centrum.cz

Z týmu adFoxu nezbyl téměř nikdo.

Centrum holdings prorostlo podivnými praktikami na hranici zákona, ať už jsou to tlaky na odchod zaměstnanců bez odstupného nebo trestními oznámeními na bývalé zaměstnance.

Současné vedení tiše čelí krizi, která se stále více přesouvá do finanční roviny. V průběhu roku 2009 nás jistě čeká nejedno velké překvapení a sebedůvěra některých managerů půjde rychle k bodu mrazu.

Bude zajímavé sledovat reakci Warburg Pincus.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 10:21 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Neoficiální zdroje tvrdí, že ztráta Centrum Holdings oproti plánu dosahuje už přes 240 mio Kč!!!.. Myslím, že se blíží čas očisty. Warburgové jsou žraloci a řečičky už je nezajímají...
Adfoxák
Adfoxák (neregistrovaný)
10. 12. 2008 14:20 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Ano, nezbyl, protože AdFox se bude příští rok rušit. nahradí ho kontext Googlu.
kolecko
kolecko (neregistrovaný)
10. 12. 2008 15:10 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Zamenujete pricinu a nasledek. Nikdo nezbyl, a PROTO ...
:)
:) (neregistrovaný)
16. 12. 2008 18:55 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
o jakem kontextu google mluvíte prosím
pan
pan (neregistrovaný)
4. 1. 2009 19:09 Nový

krize

celé vlákno
Zdá se, že centrum si protiřečí. Píše jak mu porostli příjmy a zároveň řeší jakoby důsledky krize. Tak kde je pravda? Možná, že krize je dobrý nástroj na vysvětlení jednání.
Přezdívka
Přezdívka (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
31. 3. 2012 12:05 Nový

Re: krize

celé vlákno

Kde je celé slavné Centrum ted?

přezdívka
přezdívka (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
1. 5. 2012 22:15 Nový

Re: krize

celé vlákno

Moc vtipné

DDT
DDT (neregistrovaný)
9. 12. 2008 7:33 Nový

Kolaboranti

celé vlákno
Pokud vim, tak nikdy nikdo neoznacoval v Atlase cloveka, ktery se rozhodl pracovat pro Centrum Holdings jako kolaboranta. Odpojeni.cz - byli vyvojari a admini a vzhledem k tomu, ze odchazeli vsichni nebylo tak koho oznacovat:-)
Lide co byli na jinych pozicich (a zustavali) jejich stanovisko nachapali, stejne tak nechapali Odpojeni.cz duvody pro to aby zustali. Komunikace mezi lidmi zustala vynikajici a dodnes tyto dve skupiny komunikuji (chodi do hospy,...). Pokud ma pan Hasalik jine poznatky necht je prosim sdeli (treba kdo koho oznacoval).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 7:38 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Se strategii centrum holdings asi nesouhlasilo více lidí než několik zaměstnanců. Porovnejte si složení managementu na jaře a nyní. Kolik lidí zůstalo?

management centrum holdings
http://www.centrumholdings.com/management/

* Pavel Mucha, generální ředitel
* Jakub Unger, ředitel pro obsah
* Pavel Doležal, ředitel pro finance a interní služby
* Petr Chlumský, technický ředitel
* Ondřej Švihálek, ředitel pro komunitní služby
* Radek Nesrsta, ředitel pro inzerci

staší managementy do dubna 2008:

Centrum.cz
http://o.centrum.cz/lide/clanek.phtml?id=301

* Pavel Mucha, CEO
* Martin Sebesta, reditel inzerce
* Karol Veleba, reditel, Reklamni platforma
* Jaroslav Kriz, reditel pro prodej strednim a malym podnikum
* Petr Chlumsky, CTO
* Barbora Pulkrabkova, HR reditelka
* Tomas Cibulka, CFO, po nějakou dobu dokonce jednatel

Atlas.cz
http://onas.atlas.cz/lide/

* Pavel Doležal, Generální ředitel a člen představenstva
* Miloš Houfek, IT ředitel
* Zdeňka Tučková, Obchodní ředitelka
* Pavel Hromádka, Vedoucí vývoje
* Martin Březina, Manažer marketingu

Kolik z nich ještě v centrum holdings pracuje? ;-)
g
g (neregistrovaný)
9. 12. 2008 11:26 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
kolik? 1 - Pavel dolezal, Martina Brezinu uz vyhodili a zbytek do holdingu nikdy nedoputoval
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 16:17 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
To počítáte jen Atlas, ale ono jich nezůstalo moc ani z managementu Centra - Mucha a Chlumský.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 10:27 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Zůstali v managementu

* Pavel Mucha, generální ředitel
* Pavel Doležal, ředitel pro finance a interní služby
* Petr Chlumský, technický ředitel

Noví členové

* Jakub Unger, ředitel pro obsah
* Ondřej Švihálek, ředitel pro komunitní služby
* Radek Nesrsta, ředitel pro inzerci

Odešli sami, "integrováni" a nebo jim zrušili pozici

* Martin Šebesta, reditel inzerce
* Karol Veleba, reditel, Reklamni platforma
* Jaroslav Kříž, reditel pro prodej strednim a malym podnikum
* Barbora Pulkrábková, HR ředitelka
* Tomas Cibulka, CFO
* Miloš Houfek, IT ředitel
* Zdeňka Tučková, Obchodní ředitelka
* Pavel Hromádka, Vedoucí vývoje
* Martin Březina, Manažer marketingu
Radek
Radek (neregistrovaný)
10. 12. 2008 12:37 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Velká škoda. Podle mě by top management o 15 členech byl mnohem efektivnější. A třeba 2 CFO, nebo 2 CTO - to by byla pak efektivita v jejich odděleních!

Nebo teda pokud už tam nechali jen 1 CFO, tak se divím, že ten druhý nechtěl jít dělat pod něj na nižší pozici a zůročit tak zkušenosti z pozice předchozí.

Prostě jasná čistka!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 15:54 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
To je dosti extrémní interpretace. I já vidím, že na obchodní pozici byl viditelně nainstalován někdo nový a HR se pravděpodobně neobsadilo vůbec.
Radek
Radek (neregistrovaný)
11. 12. 2008 9:30 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Zužoval se top management a tudíž se některé pozice posunuly pod jiné. HR spadá pod Pavla Doležala. Bára Půlkrabková logicky nechtěla "spadnou" z top managementu níž a tak odešla, HR je momentálně obsazen, jen není v top managementu. Stejně tak jako tam nejsou jednotlivé nižší pozice v salesu (napočítal jsem tam teď od oka 4 staré takové pozice), ale je tam jedna zastřešující - relativně logicky s novou postavou.

Takže bez znalosti kompletních starých organizačních struktur a kompletní nové bych opravdu neinterpretoval seznamy jmen na webových stránkách. Je to dost zavádějící.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 10:01 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Můžu vycházet jen z toho co umím vygooglovat, ale na odlet do jiného top managementu to taky nevypadá: http://www.linkedin.com/pub/dir/barbora/pulkrabkova

Ale máte pravdu, takové interpretace jsou velmi zavádějící.
exCentrumak
exCentrumak (neregistrovaný)
11. 12. 2008 11:43 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Nehledej logiku kde žádná není. Za odchodem BP je uražená ješitnost padající hvězdy. Nic víc.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 12. 2008 12:58 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Báře byla nabídnuta pozice HR managera v Centrum holdings, kterou nepřijala, ale mnohem později přijala obdobnou pozici HR managera ve společnosti Mladá fronta a.s. Tam po 2 měsících výpovědní doby a 4 měsících od svého odchodu z Centrum holdings i nastoupila.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.anonymouse.org
12. 7. 2009 23:13 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Byla tak populární, že zaujala i týpky na Okounovi :-)
http://www.okoun.cz/boards/kompost?f=20050726-011855

(Barbora Filáčková = Barbora Pulkrábková)

Asi je nebavilo absolvovat tolik pohovoru :)
Slovy Spacemana: Uvitejte uz brzo definitivniho viteze reality show "Kolik neuspesnych pohovoru v Centru muze clovek absolvovat, nez mu definitivne reknou NE".
Heslo123
Heslo123 (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
23. 9. 2009 16:48 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Situace v bývalém Centru, nyní Centrumholdings.com je zoufalá, po konzultaci se zaměstnanci, téměř všichni jdou domů se základem, tj. zhruba 14 tis.korun.Každý hledáme něco, co by nás dohnalo k tomu, po letech zpřetrhat lanka, tady už není co prodávat.
Pokud ano, je to podvod pro zákazníky, statistiky nefungují, potažmo návštěvnost má 00 nic, nemáme reklamu, prý na ni nevyděláme.
None
None (neregistrovaný) ---.81.broadband10.iol.cz
11. 9. 2011 22:01 Nový

Re: RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno

U6 je asi líp ne? CH začíná zase vykazovat nějakou aktivitu, spouští se nové služby...

Přezdívka
Přezdívka (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
31. 3. 2012 12:06 Nový

Re: RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno

Např jaké?

TakyJsemTamDělal
TakyJsemTamDělal (neregistrovaný)
9. 12. 2008 7:46 Nový

Seznam a Lukačovič...

celé vlákno
bejvávalo, kdy vás Ivo nechal realizovat každý nápad a spoludotvářel ho. dneska už tam sedí jiní a Seznam je úplně jiný než za Iva. Hlavně atmosféra. To je důvod, proč spousta kreativních lidí ze středního managementu v posledním půl roce (po vyplacení prémií/podílů za rok 2007) změnila místo
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 23:06 Nový

Re: Seznam a Lukačovič...

celé vlákno
tyto dobre manyry asi pochytil v Infime.. produktova porada o vytvoreni prvniho ceskeho vyhledavace a Ivo dostal ukol... a zbytek tu vsichni zname
brambora
brambora (neregistrovaný)
11. 12. 2008 12:15 Nový

Re: Seznam a Lukačovič...

celé vlákno
Nerikej - a kdo konkretne to byl?
None
None (neregistrovaný) ---.81.broadband10.iol.cz
11. 9. 2011 22:03 Nový

Re: Seznam a Lukačovič...

celé vlákno

Pohádky a pověsti

špína
špína (neregistrovaný)
9. 12. 2008 8:33 Nový

Mluvčí

celé vlákno
Hlavně nikdo nevěřte tiskovýmu mluvčímu kohokoliv a čehokoliv, je to ta největší verbež, co existuje.
Nemají žádnej problém lhát a omlouvat neomluvitelný, že se mi dycky otevírá kudla v kapse.
A kdo zná nějakýho slušnýho (k zaměstnancům, ne k sobě) manažera, ať se přihlásí. Tenhle druh spíš buď nikdy neexistoval, nebo je na vyhynutí.
N/A
N/A (neregistrovaný)
9. 12. 2008 8:47 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
hlasim se. (nemam na mysli sebe)
DDT
DDT (neregistrovaný)
9. 12. 2008 9:12 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
Také znám mnoho slušných managerů :-)
stoural
stoural (neregistrovaný)
9. 12. 2008 9:18 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
Vubec nevim, co se ti nezda. Tiskovy mluvci je zamestnanec, jehoz ukolem je prezentovat firmu v co nejlepsim svetle, dle pozadavku vedeni.
špína
špína (neregistrovaný)
9. 12. 2008 10:05 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
To nic nemění na tom, co jsem napsal, že? Když ho vedení pověří, aby lhal a mlžil, pro něj to není žádnej problém. Morálně musej bejt tyhle individua opravdu na výši.
stoural
stoural (neregistrovaný)
9. 12. 2008 10:37 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
A proc by to pro nej mel byt problem? Proste to neresi.
špína
špína (neregistrovaný)
9. 12. 2008 10:41 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
OK, já zas neřešim, že je nenávidim. A samozřejmě i takový vedení. Taková KB třeba, to se mi chce dycky blejt.
Petr
Petr (neregistrovaný)
10. 12. 2008 9:14 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
Myslím, že již v norimberských procesech se konstatovalo, že "poslouchat pokyny", "dělat svoji práci" a "prostě to neřešit" není obhajoba :-)
stoural
stoural (neregistrovaný)
10. 12. 2008 9:31 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
Ehm. Je to jeden drobny rozdil. Mlzit verejnosti v pozici tiskoveho mluvciho neni nic trestneho. Divim se, ze tento zasadni fakt ti unikl, kdyz se jiz zminujes o norimberskych procesech.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 18:00 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
Štourale, nezáviď, že tebe za lhaní nikdo neplatí a že tu lžeš zadarmo...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 12. 2008 21:16 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
Tobe ublizuje tiskovej mluvci? Kde to chces pofoukat?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 12. 2008 13:28 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
Pofoukat přímo ne, ale políbit bys mi mohl.
g
g (neregistrovaný)
9. 12. 2008 11:27 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
kor kdyz jde o tak cistou osobnost a miliuse jako je mistr Kapalin :-)
KArel
KArel (neregistrovaný)
9. 12. 2008 14:15 Nový

Re: Mluvčí

celé vlákno
Já měl asi štestí na skoro samé slušné manažery (a ti nebyli úplně slušní byli prostě průměrní, žádní vrazi). Tak si z nich teď beru příklad a snažím se být taky pořád slušný na podřízené. Zatím to prý jde :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 10:27 Nový

Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
Slysel jsem, ze odbory tam skutecne nestihly vzniknout,protoze team, ktery se je chystal zalozit, vrazili nejakym silenym zpusobem drive, nez to stihli dothnout. Nevite, co je na tom pravda?
odbory
odbory (neregistrovaný)
9. 12. 2008 16:31 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
Tak odbory na CH opravdu jsou...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 18:14 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
"Jdu na sever, normálně na sever... a na jih!". A na sever, a na jih ... tak jak? Jsou nebo nejsou? (odbory v CH)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 20:38 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
Odbory jsou a jsem v nich!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 18:50 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
Opravdu jsou a taky v nich jsem a opravdu díky diky moc nám pomáhají protože s takovou pakáží jako je vedení centrumholdings jsem se dlouho nesetkal !!!!!!!!!
EX-product manager
EX-product manager (neregistrovaný)
16. 12. 2008 15:16 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
Jako byvaly zamestnanec, povolanim produktovy manazer, svedomity, plnici svoje ukoly, snazici se drzet firemni strategii, nemohu nic nez souhlasit.

ale nejde ani tak o vedeni, jako o jednu osobu - PAVEL MUCHA.

To on vsechno pripravil..

to sou jeho plany-

jeho podvody a jeho tunelovani.-
ředitel
ředitel (neregistrovaný)
18. 12. 2008 12:54 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
já naopak bezpečně vím, že zrovna ty sis svoje povinnosti dobře neplnil. proto si byl taky odejit, nepřinášel si firmě další hodnotu.
pan
pan (neregistrovaný)
19. 12. 2008 9:34 Nový

ředitel

celé vlákno
Když se tu někdo podepisuje jako ředitel, tak si asi myslí, že je ředitel. A možná i jím je. Napiš své jméno. Ředitel se nemá čeho bát.
H5
H5 (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:48 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
jestlize odbory vznikly, jakej je na ne kontakt? kdo je reprezentuje?

bejvaly ex-atlas zalozili odpojeni.cz a dali zpropadenymu vedeni jasne najevo co si mysli. jak tam odbory fungujou ted, slysel sem, ze sou odriznuty a vedeni jim nepovolilo zatim ani nastenku.
odborar
odborar (neregistrovaný)
18. 12. 2008 20:44 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
kdo neveri, ze odbory jsou, necht se podiva na http://www.internetoveodbory.estranky.cz/
jára cimrman
jára cimrman (neregistrovaný) ---.karneval.cz
15. 1. 2009 14:53 Nový

Re: Odbory v Centrum Holdings

celé vlákno
pěknej web - Provokace? :D
Brezka
Brezka (neregistrovaný)
9. 12. 2008 11:40 Nový

...není to dopad finanční krize

celé vlákno
Mel jsem moznost podilet se na slucovani a rozjezdu CH, a tak jsem si to dost uzil:-) Urcite neni pravda, ze bych byl vniman jako kolaborant. Stale jsme v kontaktu, a to nejen v hospode, a to nejen s Atlasaky, ale i Centrumaky...jsem tomu rad:-) Nove spolecnosti jsem veril a jel jsem na maximum, ze jiz pro spolecnost nepracuji? Bylo to dano odlisnymi nazory na smerovani komunikace spolecnosti (interni i externi), ale to se preci stava! Kazdopadne souhlasim s tim, ze propusteni zamestnancu muze probihat elegantneji a s vetsim respektem...ridim se heslem, ze dobreho manazera nedela postaveni, ale ciny!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 13:03 Nový

Re: ...není to dopad finanční krize

celé vlákno
..to víte, pan Mucha prostě jen zavedl americké způsoby ve stylu divokého západu. Bohužel, takto, tedy výhrůžky, zastrašování a podlé způsoby jednání, prostě nefér, vedou k vyhraným bitvám, celá válka se však prohrává..
bejvalej
bejvalej (neregistrovaný)
9. 12. 2008 14:40 Nový

Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Nejde o to, aby propouštění probíhalo nějak elegantně, na to sere pes. Ale aby probíhalo podle zákona! Tzn., aby zaměstanci dostali řádně odstupné, respektovali se výpovědní doby apod. A to se v Centrum H. NEDĚJE! Místo toho je tam šikana, účelové převádění na jinou práci, aby zaměstnanec vyměkl a odešel sám, prostě hrůza, šikan!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 15:10 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Prý tam vznikly nějaké vyhlazovací tábory nebo CAMPY jako v koncentračních táborech. Účelem je zdeptat, zničit a donutit vzdát se. Je to vůbec možné???
Daniel Dočekal aura:99
9. 12. 2008 15:19 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Oh ano, kousek po proudu vltavy je za tim ucelem postavena drticka. Kdo odola deptani, bude zdrcen...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 16:15 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Centrum na Drtinově 10 už několik měsíců nesídlí! ;-)
bejvalej
bejvalej (neregistrovaný)
9. 12. 2008 17:46 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Ano je. a nepral bych nekomu stat se soucasti drtičky těchto campu. nastup v osm rano, prestavka pul hodiny ani o minutu dyl. kazda banalita vyhodnocena jako poruseni pracovni kazne. proste teror, kterej ma vyštvat vybraný zaměstnance.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 18:42 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Obrana proti tomu není snadná, ale postižen by měli kontaktaktovat úřad práce s žádostí o pomoc.
Když nic jiného tak jim to dá jistotu, že vše proběhne dle zákona a dostanou alepoň odstupné. To je naprosté minimum.

Zákoník práce zakazuje mobbing a bossing na pracovišti a odpovědný je vždy zaměstnavatel. Pracovní úřad už dohlédne na to, aby to řešil :)

Odborová organizace, občanská sdružení apod. by mohla být také řešením.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 20:43 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Zapomněl si dodat - webové kamery v noteboocích kteří sledují jak přes den pracuješ! Tzv, Vory teamy (team pana Voráčka) to mají teď složité, kdo nepodepsal, je terorizován!!! Vidím to každý den, tak vím o čem mluvím, ze stejného důvodu chci zůstat v anonymitě.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 10:01 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Nejpřesnější informace podá úřad na ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), ale §316/2 ZP uvádí: Zaměstnavatel nesmí bez závažného důvodu spočívajícího ve zvláštní povaze činnosti zaměstnavatele narušovat soukromí zaměstnance na pracovištích a ve společných prostorách zaměstnavatele tím, že podrobuje zaměstnance otevřenému nebo skrytému sledování, odposlechu a záznamu jeho telefonických hovorů, kontrole elektronické pošty nebo kontrole listovních zásilek adresovaných zaměstnanci.

Jestli na daném pracovišti existuje "zvláštní povaha činnosti", která kamery odůvodňuje nebo ne, se posuzuje případ od případu, podle konkrétních okolností.

Doporučoval bych OKAMŽITĚ kontaktovat UOOU a Úřad práce a domluvit se s nimi na postupu, který Vás nepoškodí odvetnou akcí zaměstnavatele.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 14:43 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Mohu potvrdit v jednom v Brně sedím je na Veveří 39 :-)
To co tu provádí pan Voráček který má nás na starostí je opravdu šíkana a nic jiného.
Heslo123
Heslo123 (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
27. 9. 2009 0:20 Nový

Re: Propousteni a teror v Centrum H.

celé vlákno
Nevím, ale nekdo mi mé přízpěvky maže, zaměstnanci odcházejí a hlavně, mnoho z nás chodí domů s 12000 měsíčně.
Je to srandovní, jsme reklama bez reklamy!!!:)))
Baví nás to, ale za Ty peníze...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 15:22 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
není to již jedno? vždyť centrum se potýká s takovými problémy a vypadá to na nedůstojný konec jedné ery!
samozřejmě že všechny zaměstnance propustí,protože pan Mucha je nebude platit z vlastní kapsy a vždyť ty pánové co koupily centrum nejsou hloupí a chtějí vydělávat peníze a jestli že se nevydělávají tak se musí zeštíhlit mužstvo,jelikož na centrum již nikdo inzerovat nechce (jsem zklamaný klient který také prošel tím že si koupil reklamu na centrum a odepsal si pouze náklady z toho zešlé),vím to tedy ze své zkušenosti.Shrnutím na závěr "jen silný jedinec přežije" - bohužel centrum je již ve stádium křečí a příprav před smrtí.to je přátelé nic jiného než obyčejná prvda
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 9:11 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Taky mam stejnou zkusenost, ze inzerovani na Centru jsou v dnesni dobe vyhozene penize. Nemaji co nabidnout, a hlavne nemaji poradne nikoho znaleho, kdo by mohl neco nabizet. S cim jsem se setkal za posledni dobu, tak to je hruza.
Programátor
Programátor (neregistrovaný)
9. 12. 2008 16:59 Nový

můj názor

celé vlákno
Pročištění týmu od vizuálních klikacích "expertů" firmě pomohlo. Bez wizardů byli ty nevzdělanci vyřízený a ani neuměli nastavit dns zónu v textových konfigurácích.
Finanční krize je drsná, ale to není v rukou nás programátorů a IT.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 18:17 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
Však on vám to Warburg textově vysvětlí velmi brzy a uvidíte jako to v rukou vás programátoru a IT nebude :-). Kupujte dárečky na vánoce dokud je za co.
Insider
Insider (neregistrovaný)
9. 12. 2008 21:42 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
Programator nerikal ze se ho krize netyka, ale rikal ze to nemuze ovlivnit. To je rozumnej nazor, nevim proc na nej utocis.
Je nam tu jasny ze to vodserou lidi ktery neco delaj. Kecalove a ritni alpinisti a atraktivni matrace na sefovskejch postech (cau Petro) budou i po "zefektivneni" firmy vyzyvany a v pohode.
Sere nas to, nalada nulova, ale takovej je zivot.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 10:05 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
Možná, že člověk, který začně tak jak začal, by neměl být ani za programátora označován. Je to zaslepený fanatik.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 12. 2008 18:45 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
DNFT
smutny pozorovatel
smutny pozorovatel (neregistrovaný)
9. 12. 2008 23:05 Nový

co se to s nama deje

celé vlákno
nejsmutnejsi na tom je, ze z nejvetsi interni obchodni site v republice je ted vinou tech pajacu, kteri berou mesicne priblizne ctvrtmilionove platy, torzo, ktere jen ztezi produkuje korunove obraty... co jsme to za spolecnost, kdyz umoznime takovym mouchalidem, aby na nas a nasi praci koukali s nadhledem a manipulovali nama dle libosti aniz by meli nejake konkretni pozitivni vysledky!!! lituji investora, ktery je za to plati, doufam, ze brzy zjisti svuj omyl a taky si dovolim poprosit vsechny, kdo bez duvodu z mouchylidi padaji na zadky, aby tak nedelali a hlavne, aby je nezamestnavali ve svych firmach...
Aleš Roubíček
Aleš Roubíček (neregistrovaný)
10. 12. 2008 9:39 Nový

Re: co se to s nama deje

celé vlákno
Pochybuju, že to ještě investor platí. Na ty jejich platy vyděláváte vy. ;) Každopádně jediná vaše obrana je změnit zaměstnání, protože management není pracovníky volený.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 10:06 Nový

Re: co se to s nama deje

celé vlákno
Opravdu myslíš vážně to slovo "vyděláváte"? :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 14:12 Nový

Re: co se to s nama deje

celé vlákno
a to je oč tu běží, obchodní model nevhodný pro prodej internetové reklamy, zrušení poboček, předání reobjednavek na úzkou skupinu zaměstnanců a tím jejich zahlcení z čehož logicky bude pramenit jejich demotivace, jelikož polovina zákazníků nebude jejich a proto klesne běžná obnovitelnost, nahrazovat na nových nebude čas, nové zákazníky mají přivést obchodníci na IČ bez podpory s možností prodeje pouze okleštěného katalogu, k tomu spuštění katalogu kdy se polovina firem nezobrazovala správně a současně nelogicky spuštění reklamní kampaně....atd. Když někdo dovolí spustit takový projekt a otočit obchod o 360° pak už je jeho chování k nepotřebným nebo možná neochotným zaměstnancům jen třešnička na hořkém dortu.
pan
pan (neregistrovaný)
10. 12. 2008 14:25 Nový

Re: co se to s nama deje

celé vlákno
Nemyslím, že nebudou mít úspěch. Centrum ve vyhledávání jde stejně do kytek, tak jde o to sehnat spíš lidi, kteří moc nepřemýšlí a berou objednávku od zákazníka za každou cenu... Prostě typ pojišťováka. A to je myslím model, který zafunguje.

Ale morálně rozchod a přesměrování zaměstnanců je na hranici etického chování. Na druhou stranu, dobrý obchodník si práci vždy najde a ten má možnost si vše přebrat po svém...
noname
noname (neregistrovaný)
10. 12. 2008 16:44 Nový

Re: co se to s nama deje

celé vlákno
tohle nemůžete srovnávat marketing s pojišťovnictvým. Kampaně fungují rok, pojištění celý život. Jestli to bude fungovat tak max ROK. V každém případě je to degradace zákazníka.
pan
pan (neregistrovaný)
11. 12. 2008 1:21 Nový

Re: co se to s nama deje

celé vlákno
Degradace je to jen toho zákazníka, který se neumí podívat do statistik....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 19:01 Nový

Re: co se to s nama deje

celé vlákno
To jsou zlatá slova. Jen se těším na okamžík kdy ze společnosti odejdu (doufám s pořádným rámusem) a budu tuto tragikomedii jen sledovat a tu masařku rozplácně nějaká plácačka.
Kynik
Kynik (neregistrovaný)
9. 12. 2008 23:50 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
V Seznamu: vývojáři dokonce mají jeden den v měsíci pro práci na vlastních projektech Lukačovič kopíruje Google jako obvykle, ale protože je zazobanej českej vychcan a hamoun, tak dává lidem jen JEDEN DEN z celého měsíce. To je nic, vychytralej reklamní trik aby to znělo "že sou jak Google". Pane Ivo, Google dává zaměstnancům jeden den z TÝDNE na vlastní projekt, to se dá něco udělat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 0:28 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Asi čtete nějaké opožděné magazíny. V těch posledních Larry lituje všech "bombonů zdarma".
JirkaH
JirkaH (neregistrovaný)
10. 12. 2008 13:31 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
A nebylo by lepsi treba 3 dny v tydnu a pak cely prosinec?
bredy.vyletnici.net
bredy.vyletnici.net (neregistrovaný)
10. 12. 2008 12:01 Nový

Objektivita propuštěných

celé vlákno
Je pěkné dělat si názor na chování firmy vůči zaměstnanců podle názoru propuštěných. Je třeba vždy počítat s tím, že dotyčný se cítí ukřivděný a tak jeho výpověď je zpravidla z jedné třetiny pravda a ze dvou třetin vycucané z prstu (v tom lepším případě). Takže možná opravdu v Seznamu existuje zaměstnanec, kterého takto propustili, na druhou stranu se asi nikdo nedozví, proč. Třeba se mu podařil nějaký velký průser a možná by mohl být nakonec rád, že odešel s odstupným, a ne s paragrafem (pouze spekuluju). Ale ten dotyčný to samozřejmě na sebe nepráskne.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 18:06 Nový

Re: Objektivita propuštěných

celé vlákno
Ještě lepší je dělat si názor na chování firmy dle toho, co nám nabulíkuje "profesionální lhář". Pardon, oficiálně se to jmenuje "tiskový mluvčí".
Statistiku v lepším případě 1/3 pravda a 2/3 nesmysly jsi Ondro vzal kde? Obecně vzato jsem nakloněn názoru, že vyhozený má tendenci přehánět a popisovat se jako ublížený, na druhou stranu jsem již pár odejitých seznamáků potkal a ty historky jsou si tak podobné, že na náhody opravdu nevěřím.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 14:17 Nový

Krize?

celé vlákno
Kazda restrukturalizace je dusledek spatneho hospodareni managementu. TOP manageri by meli byt pravne zodpovedni a lidem , kteri jim duverili ci spolecnosti, splatit svoji neschopnost. Praxe je jina. Tito manageri jsou dale nasazovani v jinych firmach, kde pusobi na stejnych pozicich. Kde je chyba? V pravnim radu, ktery nedokaze ochranit zamestnane, ale kazdopadne chrani investory...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 12. 2008 15:52 Nový

Re: Krize?

celé vlákno
Důsledky špatného hospodaření je PŘEDEVŠÍM poškozován investor a až pak i zaměstnanci, avšak z krátkodobého pohledu ne nutně. Snad jste to tak chtěl říct, ale určitě to tak nevyznělo.
anonim
anonim (neregistrovaný)
10. 12. 2008 16:05 Nový

A O CO TU BĚŽÍ ?

celé vlákno
a to je oč tu běží, obchodní model nevhodný pro prodej internetové reklamy, zrušení poboček, předání reobjednavek na úzkou skupinu zaměstnanců a tím jejich zahlcení z čehož logicky bude pramenit jejich demotivace, jelikož polovina zákazníků nebude jejich a proto klesne běžná obnovitelnost, nahrazovat na nových nebude čas, nové zákazníky mají přivést obchodníci na IČ bez podpory s možností prodeje pouze okleštěného katalogu, k tomu spuštění katalogu kdy se polovina firem nezobrazovala správně a současně nelogicky spuštění reklamní kampaně....atd. Když někdo dovolí spustit takový projekt a otočit obchod o 360° pak už je jeho chování k nepotřebným nebo možná neochotným zaměstnancům jen třešnička na hořkém dortu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 20:47 Nový

Hlavne tam nezustat dlouho

celé vlákno
Odchazel jsem z Atlasu chvilku po slouceni s Centrem, ale stihl jsem nektere epizody ze slucovani. Z meho pohledu jsem Centrum videl jako firmu s uplne opacnou firemni kulturou a naprosto neslucitelnou s tou v Atlase.

Rika se, ze ryba smrdi od hlavy a v pripade Centra to bude nejspis pravda.
S radovymi zamestnanci Centra se dalo mluvit, ale cim vyse ve strukture se dotycny nalezal, tim vetsi opatrnosti bylo treba. Lez a zamerna dezinformace, to je bezny pracovni nastroj vyssiho vedeni v CH.

Odbory jsou v tomto pripade asi jedine rozumne reseni a fandim jim.
Vedeni CH rozfofrovalo velke penize do firmicek svych zamestnancu nebo jejich kamaradu a ted, kdyz prisel cas zuctovani, hledaji kde usetrit.

Sice neznam aktualni situaci, ale vubec bych se nedivil, kdyby se za par mesicu zacalo o WP vs. CH mluvit podobne, jako pred casem o CME vs. Nova.
jonáš
jonáš (neregistrovaný)
14. 12. 2008 18:08 Nový

Mafie v Centrum Holdings

celé vlákno
CH to byla a bohuzel i nadale velka mafie. V minuslosti byli v Centru lidi jako Pektor, Kříž a jejich klika, ktera okradala firmu a prihrala si velky baliky penez do vlastni kapsy.

S integraci s Atlas vzesla sance na moznou zmenu a uspech, ale bohuzel velmi docasne a soucasne vedeni ji totalne pohrbilo a pokracuje se ve stejnych kolejich: prihravani lukrativnich postu a zakazek kamaradickum, otevirani novych postu pro kamarady managementu, vyvadeni penez za nesmyslne "poradenske" sluzby - proste, ano je to tak, tunelovani. K tomu mafianske praktiky a šikan zamestancu a mame vysledek: firma je v hluboke ztrate, schopni jedinci jsou vyhazovani nebo odchazeji sami.

A jak se ti mafiani jmenujou? Mucha, Nesrsta, Kotlin, Voracek - to jsou hlavy ty neskutecny a všeho schopný squadry.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 12. 2008 8:48 Nový

Re: Mafie v Centrum Holdings

celé vlákno
myslim si, ze by jich tam mohlo byt vic, napr. Chlumský, Šebesta a jeho skvělí podřízení, .....
pan
pan (neregistrovaný)
15. 12. 2008 10:45 Nový

Re: Mafie v Centrum Holdings

celé vlákno
Nemyslím si že jde zrovna o mafii....:) Že jsou některé věci v Centrum holdings nejsou přinejmenším etické je pravda. Ale zase na druhou stranu nemám pocit, že by to tam někdo ze současného managmentu tuneloval.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 12. 2008 13:56 Nový

Re: Mafie v Centrum Holdings

celé vlákno
Podstatný je pohled akcionáře a tím je Warburg Pincus. Pokud Warburgové budou mít pocit, že někdo znehodnocuje jejich investici, pak zakročí a velmi tvrdě. Neudělali by to to poptvé a ani naposledy
Jaroslav Bukáček (jarduv@
Jaroslav Bukáček (jarduv@ (neregistrovaný)
15. 12. 2008 20:30 Nový

Protest proti nemoderování osobní sprosté anonymní diskuze

celé vlákno
Patriku Zandle, šéfredaktore Lupa.cz, toto už je vrchol nevkusu. Opravdu. Tento styl komentářů k článku bez mazání balastu anonymních idiotů (jakýsi anonymní jonáš), kteří zde mohou beztrestně očernit kohokoli, jakkoli, je neskutečná špína. Dám příklad. Karel Pektor, člověk, který vybudoval své obchodní oddělení-území z ničeho, sám začal na zelené louce jako nesmírně úspěšný obchoďák a nyní odešel poté, co ostře nesouhlasil s obchodním stylem práce různých nových nýmandů bez jakýchkoli předchozích pozitivních měřitelných výsledků své práce. Jsem nucen se zde razantně zastat pana Karla Pektora. A velmi se divím, že je možné toto, tedy to, že jakýkoli anonymní idiot může očernit kohokoli na Lupa.cz, jak se mu zlíbí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 12. 2008 20:59 Nový

Re: Protest proti nemoderování osobní sprosté anonymní diskuze

celé vlákno
poprve na Internetu?
Jaroslav Bukáček (jarduv@
Jaroslav Bukáček (jarduv@ (neregistrovaný)
15. 12. 2008 22:21 Nový

Re: Protest proti nemoderování osobní sprosté anonymní diskuze

celé vlákno
Ne. Nikoli poprve na Internetu. ALE. Pokud je nazor pod clankem osobni, uvadi nejake konkretni jmeno a prirazuje mu nekaly cin a jeste pod anonymnim nickem, je to podlost nejvyssiho kalibru. Lupa.cz by mel byt odborny web a nazory ze žumpy by se měly mazat. Ať se ten dotyčný nick "Jonáš" podepíše, nebo alespoň ať je zveřejněna jeho IP adresa. Chápete jak zde můžete poplivat kohokoli beztrestně a ničit mu kariéru nespravedlivě pod záštitou Lupa.cz? Je zde napadán podle člověk, který razantně bojoval proti nesmyslu obchodního modelu Najisto.cz a nesklonil hlavu, když byl přesvědčen, že ten obchodní model je cesta do hrobu. Byl za to odměněn tímto? Nejenže nebyl vedením vyslyšen, ale ještě je popliván na Lupa.cz? Za to že bojoval za to o čem byl přesvědčen? Vývoj ukáže, kdo měl pravdu. Zda top obchoďák s výborným týmem, citem pro hledání, rozšiřování a vedení obchodního týmu s výsledky, nebo nýmandi, kteří nic v životě neprodali a jediné co umí je pochlebovat těm, co tu blbost prosadili. Ale to už je jiná kapitola. Můžeme bilancovat na jaře. Já jen vím, viděl jsem to na vlastní oči, že schopní jsou rozprášeni a diletanti přebírají otěže. Jaký je výsledek prodejů Najisto.cz za prosinec? No, počkejme si ještě na pár dalších měsíců. Ti schopní už budou pryč a kdo a co bude vstávat z popela? Znám Warburgy z doslechu a čísla jim to ukážou rychle, pak jsem zvědav, zda dostojí své pověsti. Současná situace je však taková, že ti top prodejci jsou pošlapáni a rozprášováni a "někdo" si myslí, že je lehce nahradí těmi, co dosud prodávaji zlomek toho, co ti rozprášení. Bylo to málo? Hm, tak uvidíme ty nové byznys plány a prodeje. Jasně. Nakonec se to nějak ušmudlá, tak jako vždy v každé firmě v podobné situaci, ale to nejcennější - lidi, atmosféra, nadšení pro firmu atd atd. to vše bude nenávratně pryč. Ale opakuji - pánové z Warburgu, počkejte si na výsledky 1/4 roku 09.
EX-product manager
EX-product manager (neregistrovaný)
16. 12. 2008 15:20 Nový

Re: Protest proti nemoderování osobní sprosté anonymní diskuze

celé vlákno
Cisla jim to ukazou rychle?

Neco ti reknu vole.

Vis kdo konzultoval integraci s Atlasem?

Menujou se McKinsey. Pavel Mucha tam taky delal nez se stal reditelem NetCentra..

neprijde vam divny, ze si mucha do firmy na klicovy posty (sales department - reditel inzerce, etc..) posadi bejvaly kamose z McKinsey???

A co tito kamosi delaji? Ano, tito kamosi pripravuji ty zpravy pro amiky. vole.

takze klid, zadny plany nic neukauzou...
Jaroslav Bukáček (jarduv@
Jaroslav Bukáček (jarduv@ (neregistrovaný)
16. 12. 2008 16:30 Nový

Re: Protest proti nemoderování osobní sprosté anonymní diskuze

celé vlákno
Prosim?

Ty vole?

My se zname?

Vůbec netušim o čem to píšete. Vůbec to nemá souvislost s tím co jsem napsal. Snažíte se napsat, že si majitel neumí (nebude umět) spočítat zist a efektivitu kroků managementu CH? A to jste byl product manager?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.zno.skynet.cz
24. 7. 2009 15:23 Nový

Re: Protest proti nemoderování osobní sprosté anonymní diskuze

celé vlákno
Just passing through to say hi.
pikaču
pikaču (neregistrovaný)
16. 12. 2008 17:34 Nový

kdo naříká je lempl

celé vlákno
....:) HELOUUUUUUUUUUU
Plácačka na muchu
Plácačka na muchu (neregistrovaný)
16. 12. 2008 19:26 Nový

Re: kdo naříká je lempl

celé vlákno
No musím se zastat pana Pektora, opravdá ma obdiv za to že nepoklonil hlavu pánum tunelářum a hrdě n bojuje a nechápu to očernování- Chudáku!!!!!!!
A ještě chci doplnit: tak co jsem se dostal k infu o prodeji,
(Nového SMI) Tak pokud to tak pujde dál tak budou potřebovat muchožrouti asi kouzelníka aby to zaretušovali. :-)
jonáš
jonáš (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:37 Nový

Re: kdo naříká je lempl

celé vlákno
Bukáčku a Placáčko, jedna mafie vystřídala druhou, resp. ji odstřihla od penězovodů. Takže trvam na tom, že Pektor, Kříž a spol. si nahrabali do vlastní kapcy.

Jasně, tvrdě makali, ale časem se jejich přístup změnil v lachtaní nemoc a sbírání třešniček se změnilo v hrabání listí ve velkým do vlastní kapsy. Takže Pektoři, Křížové atd. nemají novýmu vedení nic moc co vyčítat. Prostě přišli o koryta, to je všechno.

Nový vedení v tom pokračuje, akorát se vyměnila garnitura, změnily prostředky ale podstata je v zásadě stejná.
......
...... (neregistrovaný)
17. 12. 2008 11:52 Nový

Re: kdo naříká je lempl

celé vlákno
Takže trvam na tom, že Pektor, Kříž a spol. si nahrabali do vlastní kapcy.

------- a jak se to v praxi dělá? Jak si to představujete v praxi?

Jasně, tvrdě makali, ale časem se jejich přístup změnil v lachtaní nemoc a sbírání třešniček se změnilo v hrabání listí ve velkým do vlastní kapsy.

------- sbírání třešniček, hrabání listí ve velkým :) A to je jako co konkretne?
ex-obchoďák
ex-obchoďák (neregistrovaný)
20. 12. 2008 15:25 Nový

Re: kdo naříká je lempl

celé vlákno
jonáš má celkem pravdu. stará centrumácká klika, která už naštěstí dojela, si stahovala lukrativní klienty výhradně na sebe a svoje kamarádíčky. byznys se taky částečně dával několika spřáteleným "firmám" a za to se dostávaly provize. prostě takovej jednoduchej a fungující jánabráchismus, kterej zaručoval, že především jonášem jmenovaní členové klanu si každej měsíc odnášely domů statisíce, zatímco spousta opravdu velmi dobrejch obchodníků maximálně desítky tisíc. nový vedení se tomu snaží dát jasnější pravidla, bohužel se to ale zacyklilo zase na jinejch věcech. ale s uvedeenou bandou by to centrum holdings už daleko nedotáhlo, takže je dobře že ty lidi museli jít do háje.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 12. 2008 22:15 Nový

Re: kdo naříká je lempl

celé vlákno
Je zajimave cist jak se delalo vsechno spatne ackoli vedeni psalo o nejlepsim budovani site na internetu.Neni to ani 3 mesice dozadu a ted je to takto?
zorro
zorro (neregistrovaný)
21. 12. 2008 23:57 Nový

Re: kdo naříká je lempl

celé vlákno
Jednoduchá matematika.
ex-obchoďák rovná se jonáš nebo jeho jednovaječné dvojče.
Stejně ubohé omílání a nic nevysvětlující věty.

A opravdu jsem zvědavý, jak "jasnější pravidla, která se nové vedení tomu snaží dát (ale zacyklilo se zase na jinejch věcech )"
- moc z toho nejsem moudrej -z toho zacyklení na jinejch věcech - snad se z toho posléze i vycyklí -
jak daleko to Centrum Holdings bez uvedené bandy dotáhne a jestli poté, co se zjistí pravý stav věcí, nebudou do háje muset odejít ex-obchoďáci a jonášové a jim na roveň postavená parta - cituji
"opravdu velmi dobrejch obchodníků"
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 12. 2008 14:17 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
Už aby se těm vedoucím zaměstnancům a managerům,podíval amík na zoubek.Co tam se děje,nemá obdoby.Oni by nejradši vůbec nedávali výplaty za odvedenou práci.Hlavně že sami budou mít!Doufám,že ne dlouho.
další odborář
další odborář (neregistrovaný)
19. 12. 2008 9:59 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
A " amíci" nemají obecně radost z odborů. A tady vznikly -http://www.internetoveodbory.estranky.cz
pikaču
pikaču (neregistrovaný)
30. 12. 2008 14:30 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
jo to je fajn dejte si tam ještě adFOX :D odboráři lol
teta
teta (neregistrovaný) ---.13.broadband7.iol.cz
10. 11. 2009 22:44 Nový

RE: Když Centrum Holdings propouští zaměstnance

celé vlákno
...nepropouští, oni hromadně odchází sami.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem