Názory k článku
Když lechtivá reklama lechtá, kde nemá
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 8:41
Nový
nazor
celé vlákno
myslim ze nevedomost je to nejhorsi co muze byt, dnes jsou mladi celkem informovani a myslim ze se zas tak moc casto nestava ze presto ze zacnou sexualne zit leckdy brzo tak ale zase v drtive vetsine bezpecne coz je asi lepsi nez o 2 roky pozdeji a hned do toho vlitnout, babickam to asi tezko budem vysvetlovat ale myslim ze stredni generace ma uz pochopeni.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 9:49
Nový
Re: nazor
celé vlákno
hloupe je ze prave ochrana ma vliv na pozdejsi poceti. nikdo mi nevymluvi ze po patnacti letech krmeni se horminalni antikoncepci to nema nejmensi vliv na poceti + udrzeni plodu do porodu.
ale souhlasim, nevedomost je nebezpecna. a to i jinde...
ale souhlasim, nevedomost je nebezpecna. a to i jinde...
ut (neregistrovaný)
11. 4. 2007 13:33
Nový
Re: nazor
celé vlákno
Potiz je v tom, ze neni erotika jako erotika. Uz jen proto, ze sexualni preference se v prubehu zivota meni. Pokud budou deti zavalovani reklamou pro stare chlipniky nad hrobem (prave tito maji penize a jsou ochotni do erotickeho zbozi investovat), pak ziskaji zkreslenou predstavu o typickem sexualnim chovani. Zatimco dvacetilety mladik uz o sexu vi sve a nad "sado-maso" strankami se obvykle jen podivi, tak dusevnimu vyvoji sesti nebo osmileteho ditete takove stranky prilis neprospeji. Nebo snad chcete jiz malym detem vysvetlovat, jaka bezpecnostni pravidla dany sado-maso salon pouziva, a ze to drasticke muceni je jen hra s prisnymi pravidly? Jsem proti zakazum, ale nektere veci by mely byt prezentovany s mirou.
PaJaSoft (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:09
Nový
Re: nazor
celé vlákno
Aha, takze odpovednost za moralni vyvoj ditete opet presunete nekam jinam nez do rodiny a predevsim na ODPOVEDNOST RODICU?
Libb (neregistrovaný)
11. 4. 2007 17:04
Nový
Re: nazor
celé vlákno
pokud jsem to dobře pochopil, bavíme se o situaci, kdy rodina povolila synovi přístup na stránky o hrách, což je snad OK, ale z nich se mohl porušením pravidel provozovatele těch stránek dostat na stránky pro něho nevhodné.
Srovnání: jako kdyby v ABC (vychází to ještě?) byla reklama na porno s Dolly
Srovnání: jako kdyby v ABC (vychází to ještě?) byla reklama na porno s Dolly
J (neregistrovaný)
11. 4. 2007 20:42
Nový
Re: nazor
celé vlákno
Ehm "kdy rodina povolila synovi přístup na stránky o hrách" to snad nemyslite vazne ? Mate deti ? Vy jim predpokladam cenzurujete i papirovy maily, odposlouchavate telefony, sacujete supliky ... jen aby se probuh nedostali k nejakym tem "nepravym" materialum.
A pritom si muzou temer kazdy den prohlednou v hlavni TV relaci dne nejakou tu hromadku mrtvol.
Nema smyls neco povolovat nebo zakazovat, je treba o vecech mluvit a diskutovat. Deti vas stejne maji do jiste miry na haku a to jak moc sve rodice respektuji je dano mimo jine prave mirou ruznych zakazu.
Znam osobne clovek, ktery svym detem vpodstate nic nezakazuje, vzivote je nebil .... ale kdyz udelaji neco, co se mu nelibi, da jim to najevo a kupodivu, fuguje to.
A pritom si muzou temer kazdy den prohlednou v hlavni TV relaci dne nejakou tu hromadku mrtvol.
Nema smyls neco povolovat nebo zakazovat, je treba o vecech mluvit a diskutovat. Deti vas stejne maji do jiste miry na haku a to jak moc sve rodice respektuji je dano mimo jine prave mirou ruznych zakazu.
Znam osobne clovek, ktery svym detem vpodstate nic nezakazuje, vzivote je nebil .... ale kdyz udelaji neco, co se mu nelibi, da jim to najevo a kupodivu, fuguje to.
Erotoman (neregistrovaný)
11. 4. 2007 20:48
Nový
Re: nazor
celé vlákno
Já takového člověka znám taky. Funguje to takovým stylem, že kluk je nevychovaný rozmazlený fracek.
PaJaSoft (neregistrovaný)
13. 4. 2007 14:25
Nový
Re: nazor
celé vlákno
Pravda, ruka mi nekdy ujede, ale jinak uz v temer trech letech moc dobre vi/pozna, kdy neco udelal dost blbe (ne - na slovo, ani treti neposloucha) a pak se jde sam smajchlovat (ani to jsme ho s manzelkou rozhodne neucili).
mewe (neregistrovaný)
11. 4. 2007 16:42
Nový
Re: nazor
celé vlákno
Když už se dítě náhodou setká s BDSM, je naopak *nezbytné* mu vysvětlit, že je to jenom hra. To je jediný způsob, jak to dítěti vysvětlit.
Ostatně soudím, že kdyby byly děti už od malička vedeny k bezvýhradnému dodržování zásady "safe, sane, consensual", vyrostli by z nich mnohem lepší lidé. SSC je jediné pravidlo, které je v jakémkoliv kontaktu mezi dvěma rozumnými bytostmi nezbytné - všechny ostatní zákony a předpisy se už jen vypořádávají s těmi jedinci, kteří se neřídí SSC.
Ostatně soudím, že kdyby byly děti už od malička vedeny k bezvýhradnému dodržování zásady "safe, sane, consensual", vyrostli by z nich mnohem lepší lidé. SSC je jediné pravidlo, které je v jakémkoliv kontaktu mezi dvěma rozumnými bytostmi nezbytné - všechny ostatní zákony a předpisy se už jen vypořádávají s těmi jedinci, kteří se neřídí SSC.
Libb (neregistrovaný)
11. 4. 2007 16:55
Nový
Re: nazor
celé vlákno
jasně, jenže ty mluvíš o hruškách, zatímco článek byl o švestkách :-)
Kdyby na těch stránkách byly objektivně popsány možnosti antikoncepce, asi by nikdo nic neřešil - ale podle článku se dalo dostat k ne zcela běžným pomůckám typu vibrátory apod. Neváhám říct, že k pomůckám k (mírně) úchylnému sexu. A to ve věku, kdy ho mají zajímat tak první polibky...
Kdyby na těch stránkách byly objektivně popsány možnosti antikoncepce, asi by nikdo nic neřešil - ale podle článku se dalo dostat k ne zcela běžným pomůckám typu vibrátory apod. Neváhám říct, že k pomůckám k (mírně) úchylnému sexu. A to ve věku, kdy ho mají zajímat tak první polibky...
fatal.error (neregistrovaný)
12. 4. 2007 11:31
Nový
:o)) božínku..
celé vlákno
>> "k ne zcela běžným pomůckám typu vibrátory apod. Neváhám říct, že k pomůckám k (mírně) úchylnému sexu."
..a nenapadlo tě, že jsi třeba úchylný ty ?? :o)
p.s.
..tvá stará v loži zjevně strádá.. ;o) ..dej mi její tel..
..a nenapadlo tě, že jsi třeba úchylný ty ?? :o)
p.s.
..tvá stará v loži zjevně strádá.. ;o) ..dej mi její tel..
Petr Leitner (neregistrovaný)
11. 4. 2007 8:44
Nový
Adblock
celé vlákno
Já jsem dlouho a úspěšně blokoval ve Firefoxu všechnu tu otravnou obrázkovou reklamu. Poslední dobou mě ale začala štvát práve reklama Etarget. Např. na MobilManii byla reklama dokonce nad článkem! Ale stačilo do Adblocku přidat něco jako *etarget* a je po problému.
P.S. Občas mám docela šok když přijdu k někomu kdo používá MSIE a koukám jak u něj známé weby vypadají - víc jak polovinu plochy zabírá reklama.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 9:44
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
A co se někdy zamyslet nad tím, že si ty servery jako Mobil Mania, jejíž provoz stojí desítky a desítky tisíc měsíčně můžete ZADARMO číst jen díky tomu, že se tam ta reklama zobrazuje?
Zdenek (neregistrovaný)
11. 4. 2007 10:17
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Co tem serverum brani prejit na model pay per view?
stoural (neregistrovaný)
11. 4. 2007 10:54
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Vzdyt ten model uz mate :) platite za kazde shlednuti stranky (protoze jsou tam reklamy)
Jirka (neregistrovaný)
11. 4. 2007 10:18
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
A vypinat televizi, kdyz bezi reklama, muzu?
Zdenek (neregistrovaný)
11. 4. 2007 10:22
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Kdepak vypinat! Pro jistotu vam jeste zvednou ve studiu zvuk a kdyby mohli tak vas na zidli pripoutaji! ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 10:29
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
A co je mi potom?
Mysel (neregistrovaný)
11. 4. 2007 11:16
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Pokud nekdo urazi ctenare vyslovene bezohledne umistenou reklamou, musi se smirit s jejim blokovanim.
Co se nekdy zamyslet nad tim, ze i reklama se musi umistovat s rozumem a tak, aby ctenarum nebranila v pristupu k obsahu?
Co se nekdy zamyslet nad tim, ze i reklama se musi umistovat s rozumem a tak, aby ctenarum nebranila v pristupu k obsahu?
PaJaSoft (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:11
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Pokud desitky a desitky tisic mesicne stoji ty pitome plky, ktere produkuji, tak milerad prispeju svym hrebickem do rakve...
PS: Mam banerovou slepotu a tak kdyz nejaky vul je ochoten platit "per hypotetical view" je to jeho vec...
PS: Mam banerovou slepotu a tak kdyz nejaky vul je ochoten platit "per hypotetical view" je to jeho vec...
Stach (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:32
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
To teda neni zadarmo. Platim svymi negativnimi pocity. Radsi si budu platit, nez aby me nekdo neustale obtezoval. To fakt neni normalni. Strasna je ta nesvoboda. Ja nemam pravo volby zit ve svete bez reklam. Je to dost podobne jako za socialismu. Tam se clovek zase nemohl zbavit ideologie. Copak clovek nemuze nekde v klidu zit, bez toho, aby nekdo byl furt vlezlej?
stoural (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:38
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Vzdyt tu svobodu mas. Nechod na stranky, kde je reklama, nedivej se na porady prerusovane reklamou. Nekdo ti v tom snad brani?
Erotoman (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:40
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Mne ani nikdo nebrani chodit na stranky, kde je reklama a tu si blokovat. Tak se o to stourale ani nesnaz.
Stach (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:46
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
A proc bych se ja mel otravovat nejakym blokovanim reklamy? Pripada mi to, ze ziju na informacnim hnojisti a reklamni firmy maji pomalu vetsi pravo v mem soukromi, nez ja sam. :-)
Stach (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:43
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Nemam. Je tak nenormalni chodit na stranky, ktere ja chci??? A nenechat se otravovat nekym necim, cim nechci byt otravovan? Lidi, vy uz jste si na tohle zvykli stejne jako si lidi zvykli na socialismus. Jo, clovek si zvykne, ale normalni to neni.
stoural (neregistrovaný)
11. 4. 2007 16:42
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Ale samozrejme, ze tu svobodu mas. To jsou s prominutim obycejne KECY, ze tuto svobodu nemas. KECY, KECY a nic nez KECY.
Kdyby na tech strankach nebyla reklama, takova stranka by obvykle ani neexistovala, chapes? Kdyz nechces byt otravovan reklanou, nechod na takove weby. Kdyz ti reklama vadi, ale obsah je dulezitejsi, navstevuj takove stranky. To je svoboda.
To, ze tuto svobodu nemas,jsou fakt jsou to jenom KECY, a nic jineho. Nekomu muze vadit design daneho webu, ci pocet clanku na uvodni strance a taky muze mit plnou hubu kecu, ze nema svobodu.
Kdyby na tech strankach nebyla reklama, takova stranka by obvykle ani neexistovala, chapes? Kdyz nechces byt otravovan reklanou, nechod na takove weby. Kdyz ti reklama vadi, ale obsah je dulezitejsi, navstevuj takove stranky. To je svoboda.
To, ze tuto svobodu nemas,jsou fakt jsou to jenom KECY, a nic jineho. Nekomu muze vadit design daneho webu, ci pocet clanku na uvodni strance a taky muze mit plnou hubu kecu, ze nema svobodu.
Stach (neregistrovaný)
12. 4. 2007 9:10
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Uprimne receno, kdyz pouzijes silnejsi vyrazy, realitu tim nezmenis. Svoboda je pocit ten proste na internetu nemam. A nejen na internetu. Musel bych nekoukat na TV, internet, nevychazet ven, necist noviny, neposlouchat radio, abych se vyhnul hloupe reklame. Je asi stejne chytra, jako komunisticka ideologie - furt vpred a mozek zustal vzadu. Mam vlastne svobodu spachat sebevrazdu, abych se zbavil reklamy. :-)
Mablung (neregistrovaný)
12. 4. 2007 14:00
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Zajímavé. Oháníš se vlastní svobodou, ale zatím tu hlásáš omezení cizí svobody.
Ty si můžeš svobodně (ne-)navštěvovat jaké stránky chceš, blokovat si na nich co chceš. To je tvoje svoboda. Svoboda provozovatelů stránek spočívá v tom, že tam mohou mít jakýkoliv obsah chtějí (pokud neporušuje zákony). Zatímco se oháníš komunismem, tak právě komunisté chtěli nakazovat kdo kde a co může mít ...
Ty si můžeš svobodně (ne-)navštěvovat jaké stránky chceš, blokovat si na nich co chceš. To je tvoje svoboda. Svoboda provozovatelů stránek spočívá v tom, že tam mohou mít jakýkoliv obsah chtějí (pokud neporušuje zákony). Zatímco se oháníš komunismem, tak právě komunisté chtěli nakazovat kdo kde a co může mít ...
Stach (neregistrovaný)
12. 4. 2007 14:09
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Musim uznat, ze na tvem nazoru neco je. Konecne nekdo zacal rozumne argumentovat. Ale je potreba rozlisovat, kde je jaka hranice. Doufam, ze uznas, ze spam je nezakonny a otravny. Pak mi ale rekni, jaky je principialni rozdil mezi reklamou na webu a spamem. Z meho hlediska je to stejne nevyzadane sdeleni. Byl bych pro, aby kazdy server daval moznost prepnout do rezimu bez reklam. At si kazdy pak vybere! :-) Teda pokud jde o tu svobodu. :-)
Mablung (neregistrovaný)
13. 4. 2007 10:53
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Ty pořád chceš provozovatele nutit aby ti umožnili chodit na weby bez reklamy. Ale kdo zaplatí jejich provoz? Servery žijí z reklamy. S tím nic neuděláš. Pokud si vypneš reklamy, v pořádku. Ale pak ten provoz musí někdo zaplatit za tebe. Pokud by ale této možnosti využívalo více lidí, přestalo by to fungovat, protože provozovatel by neměl peníze na provoz. Když si pár % lidí vypne reklamu, vadí to, ale ne nějak moc. Pokud by si reklamu vyplo 80 % lidí, web by neměl peníze na provoz. Proto nikdy nebudeš mít otevřenou možnost mít web bez reklam. Krom některých, které ale za odstranění reklam chtějí měsíční příspěvek. Navrhni třeba Lupě aby zavedli placený/neplacený přístup a placený přístup bude bez reklam. A pak sleduj ten "zástup", který si přístup na web zaplatí.
Rozdíl mezi reklamou a spamem je jednoduchý. Reklama využívá veřejného prostoru, zatímco spam ti leze do soukromý.
A nevyžádané sdělení? Život je plný nevyžádaných sdělení. Šéf nevyžádaně sděluje že je očekávaná práce. Manželka nevyžádaně sděluje že je potřeba vynést koš. Dítě nevyžádaně sděluje že chce novou hračku. Svobodně (a nevyžádaně) mi sdělují že něco chtějí. A já svobodně mohu jejich přání (ne-)splnit. O tom je svoboda. Že obě strany si mohou dělat co chtějí(v rámci zákonů a morálních pravidel)
Rozdíl mezi reklamou a spamem je jednoduchý. Reklama využívá veřejného prostoru, zatímco spam ti leze do soukromý.
A nevyžádané sdělení? Život je plný nevyžádaných sdělení. Šéf nevyžádaně sděluje že je očekávaná práce. Manželka nevyžádaně sděluje že je potřeba vynést koš. Dítě nevyžádaně sděluje že chce novou hračku. Svobodně (a nevyžádaně) mi sdělují že něco chtějí. A já svobodně mohu jejich přání (ne-)splnit. O tom je svoboda. Že obě strany si mohou dělat co chtějí(v rámci zákonů a morálních pravidel)
Stach (neregistrovaný)
13. 4. 2007 12:21
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
No, ja jen chci, aby oni nenutili me a ja mel moznost volby. Je sice trochu divny platit za to, aby te nekdo neotravoval, ale ja bych si to obratem zaplatil, jak uz jsme to udelal na jistem serveru, ktery to umoznuje. Jo, pro jednoho se to asi nevyplati, ale nemela by tato spolecnost byt pro jednotlivce? :-) Ja vim, nemela, to jsou jen takove ideologicke lzi. :-)
A reci o tom, ze chudacek Lupa se tezko zivi si odpust - je to ponekud demagogie. Neco o tom vim. Momentalne jde spise o zisk a ne o uziveni. To by musela byt neziskovka, aby mela potencialni sanci pri vydelavani penez se na nejake hranici zastavit. Proste podnikatel jde po maximu zisku a ten ziskava klidne castecne i na muj urok. Neco mi prinasi, ale neco bere. Ale co je me do Lupy, at si resi sve problemy s prachama. Ja si resim sve - bojuju proti tomu, abych byl otravovan na kazdem kroku (a Lupa je v tom celkem nevinne, vadi mi spise jine servery - tady se o reklame jen diskutuje). Proste nase zajmy jdou castecne proti.
Mimochodem to placeni za web je ponekud neeticka vec, kdyz se uvazi, ze cim otravnejsi reklama bude, tim vice bude clovek ochoten zaplatit. Jestli uz to neni jako vypalne? :-) (Ber to s humorem, nemam uz predem nejak zcela negativni nazor a prekvapive jsem mel i malou reklamni firmu, jen "nahlas" nezavisle premyslim a snazim se v tom presne vyznat a diky za diskusi.)
Rozdil mezi reklamou a spamem se ti ale vubec nepovedl. Reklama se zobrazuje na presne stejnem monitoru meho soukromeho PC jako spamovy mail. Tady ten rozdil neni. V cem tedy je? Zkus druhy pokus. :-)
No, a pro ty nevyzadane sdeleni moc nehoruj, protoze se dostavas do pozice obhajce spamu, coz uz neobhajis. Jde o to, aby druha strana mela sanci se branit. A ja v tuto chvili sanci nemam - nemuzu si ani zaplatit ten web bez reklam. Neni kam uniknout.
A co se tyce svobody, sorry, ale myslim, ze jsi trochu naivni a jen jsi tady zopakoval jedno klise. Trochu mi to pripomina drivejsi retoriku o svobode lidu tim, ze jde o velmi jednoduchou, stale opakovanou odpoved na slozitou otazku. Pochopitelne odpoved spatnou, jak rika Murphyho zakon. :-) Myslim, ze muj problem je pro tebe neviditelny. To ale neni dost dobry vklad do diskuse. Ja tvuj nazor chapu dost presne, ty z meho vidis jen povrch.
To "v ramci zakonu a moralky", jak jsi MIMOCHODEM napsal, jasne svedci o tom, ze velice casto znamena svoboda jednoho potlaceni svobody druheho. To tve "mimochodem" je podstatou problemu svobody, nebot neexistuje svoboda pro vsechny, jedna svoboda. Svoboda je taky o pocitu a ja proste nemam ten pocit, ze se muzu zbavit neceho, ceho se chci zbavit - reklamy. Reklama je pro me znecisteni informacniho prostredi, do jiste miry nutny produkt nasi civilizace jako je i znecisteni zivotniho prostredi a obe by se mela podobne omezovat a branit se jim.
A reci o tom, ze chudacek Lupa se tezko zivi si odpust - je to ponekud demagogie. Neco o tom vim. Momentalne jde spise o zisk a ne o uziveni. To by musela byt neziskovka, aby mela potencialni sanci pri vydelavani penez se na nejake hranici zastavit. Proste podnikatel jde po maximu zisku a ten ziskava klidne castecne i na muj urok. Neco mi prinasi, ale neco bere. Ale co je me do Lupy, at si resi sve problemy s prachama. Ja si resim sve - bojuju proti tomu, abych byl otravovan na kazdem kroku (a Lupa je v tom celkem nevinne, vadi mi spise jine servery - tady se o reklame jen diskutuje). Proste nase zajmy jdou castecne proti.
Mimochodem to placeni za web je ponekud neeticka vec, kdyz se uvazi, ze cim otravnejsi reklama bude, tim vice bude clovek ochoten zaplatit. Jestli uz to neni jako vypalne? :-) (Ber to s humorem, nemam uz predem nejak zcela negativni nazor a prekvapive jsem mel i malou reklamni firmu, jen "nahlas" nezavisle premyslim a snazim se v tom presne vyznat a diky za diskusi.)
Rozdil mezi reklamou a spamem se ti ale vubec nepovedl. Reklama se zobrazuje na presne stejnem monitoru meho soukromeho PC jako spamovy mail. Tady ten rozdil neni. V cem tedy je? Zkus druhy pokus. :-)
No, a pro ty nevyzadane sdeleni moc nehoruj, protoze se dostavas do pozice obhajce spamu, coz uz neobhajis. Jde o to, aby druha strana mela sanci se branit. A ja v tuto chvili sanci nemam - nemuzu si ani zaplatit ten web bez reklam. Neni kam uniknout.
A co se tyce svobody, sorry, ale myslim, ze jsi trochu naivni a jen jsi tady zopakoval jedno klise. Trochu mi to pripomina drivejsi retoriku o svobode lidu tim, ze jde o velmi jednoduchou, stale opakovanou odpoved na slozitou otazku. Pochopitelne odpoved spatnou, jak rika Murphyho zakon. :-) Myslim, ze muj problem je pro tebe neviditelny. To ale neni dost dobry vklad do diskuse. Ja tvuj nazor chapu dost presne, ty z meho vidis jen povrch.
To "v ramci zakonu a moralky", jak jsi MIMOCHODEM napsal, jasne svedci o tom, ze velice casto znamena svoboda jednoho potlaceni svobody druheho. To tve "mimochodem" je podstatou problemu svobody, nebot neexistuje svoboda pro vsechny, jedna svoboda. Svoboda je taky o pocitu a ja proste nemam ten pocit, ze se muzu zbavit neceho, ceho se chci zbavit - reklamy. Reklama je pro me znecisteni informacniho prostredi, do jiste miry nutny produkt nasi civilizace jako je i znecisteni zivotniho prostredi a obe by se mela podobne omezovat a branit se jim.
14. 4. 2007 13:44
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Rozdiel medzi spamom a reklamou v článku zverejnenom na Internete je veľmi zásadný. Spam ti do emailovej schránky dôjde absolútne bez tvojho pričinenia a bez tvojho súhlasu a zatiaľ neexistuje spôsob, ako zariadiť, aby si spam nedostával (teda okrem zrušenia emailoveho účtu). Reklamu na web stránke si nechávaš zobrazovať úplne dobrovoľne - adresu webového serveru píšeš do address baru v preliadači dobrovoľne, na odkaz na daný článok klikáš úplne dobrovoľne, článok na webe čítaš dobrovoľne, pri zobrazení reklamy v danom článku máš absolútnu slobodu prestať daný článok čítať a danú stránku zatvoriť a teda aj prestať sa pozerať na reklamu.
Z tvojich príspevkov mám pocit, že chceš niečo za nič. Ale tak to nefunguje. Podobne ako v potravinách ti nedajú chlieb pre tvoje modré oči, tak ti na Internete nedajú článok zadarmo. Podobne ako si nemôžeš v obchode vybrať, či budeš platiť za chlieb peniazmi, alebo si cenu za tovar odpracuješ, alebo im na oplátku dáš dreveného koníka.
Ty proste chceš, aby ti niekto poskytol takú službu, akú ty požaduješ. Lenže takto to vo svete nechodí. Môžeš využívať jedine to, čo ti ostatní ponúkajú. Môžeš však tiež založiť vlastnú firmu, ktorá bude ponúkať takú službu, akú si ty predstavuješ. Ak to bude dobrá služba, prospešná pre ľudí, tak na tom nepochybne zarobíš. Ale nariekať nad tým, že niekto nerobí to, čo ty chceš aby robil, je nezmysel.
Z tvojich príspevkov mám pocit, že chceš niečo za nič. Ale tak to nefunguje. Podobne ako v potravinách ti nedajú chlieb pre tvoje modré oči, tak ti na Internete nedajú článok zadarmo. Podobne ako si nemôžeš v obchode vybrať, či budeš platiť za chlieb peniazmi, alebo si cenu za tovar odpracuješ, alebo im na oplátku dáš dreveného koníka.
Ty proste chceš, aby ti niekto poskytol takú službu, akú ty požaduješ. Lenže takto to vo svete nechodí. Môžeš využívať jedine to, čo ti ostatní ponúkajú. Môžeš však tiež založiť vlastnú firmu, ktorá bude ponúkať takú službu, akú si ty predstavuješ. Ak to bude dobrá služba, prospešná pre ľudí, tak na tom nepochybne zarobíš. Ale nariekať nad tým, že niekto nerobí to, čo ty chceš aby robil, je nezmysel.
Stach (neregistrovaný)
16. 4. 2007 9:27
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
No, jednak jsem jasne napsal, ze si web bez raklamy klidne zaplatim, cesky receno, jsem ochoten za cteni webu platit (a dokonce uz to i delam, jde-li to), neboli vubec nechci neco za nic. Strasne je, ze tato moznost neexistuje. Jen si pecliveji precti, co pisu.
Samozrejme ze neni nesmysl chtit to, co se v tuto chvili neni k dispozici. Kdyby se kazdy spokojil s tvym pristupem, nemeli bychom dnes jeste ani ohen. :-) A vyjadrovat svuj nazor na nejaky nesvar je jednak me pravo, jednak cesta ke zmene.
A ten Tvuj rozdil mezi reklamou a spamem: jo, jisty rozdil tam je, ale jestli neni v neprospech reklamy? Reklama je vlastne takovy zpusob podvodu: chci neco sledovat, ale je mi vnucovano neco jineho. Reklama ve sve podstate mi pijde velmi neeticka, protoze se ji nejde zbavit nijak. I kdyz chci zaplatit za to, ze ji neuvidim. Horsi nez svedci Jehovovi, tech se muzu zbavit, reklamy ne (myslim i mimo internet). Je to tak na urovni komunisticke ideologie v minulem rezimu.
A nakonec, firmu jsem dlouhe roky tahl, ale opravdu si nemuzu zalozit firmu na kazde svinstvo na tomhle svete. To bych musel mit firmu velikosti Microsoftu. :-)
Albert.Stach@seznam.cz .
Samozrejme ze neni nesmysl chtit to, co se v tuto chvili neni k dispozici. Kdyby se kazdy spokojil s tvym pristupem, nemeli bychom dnes jeste ani ohen. :-) A vyjadrovat svuj nazor na nejaky nesvar je jednak me pravo, jednak cesta ke zmene.
A ten Tvuj rozdil mezi reklamou a spamem: jo, jisty rozdil tam je, ale jestli neni v neprospech reklamy? Reklama je vlastne takovy zpusob podvodu: chci neco sledovat, ale je mi vnucovano neco jineho. Reklama ve sve podstate mi pijde velmi neeticka, protoze se ji nejde zbavit nijak. I kdyz chci zaplatit za to, ze ji neuvidim. Horsi nez svedci Jehovovi, tech se muzu zbavit, reklamy ne (myslim i mimo internet). Je to tak na urovni komunisticke ideologie v minulem rezimu.
A nakonec, firmu jsem dlouhe roky tahl, ale opravdu si nemuzu zalozit firmu na kazde svinstvo na tomhle svete. To bych musel mit firmu velikosti Microsoftu. :-)
Albert.Stach@seznam.cz .
16. 4. 2007 9:57
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Asi som sa zle vyjadril. Skúsim to ešte raz
Nikto nie je povinný poskytnúť ti niečo len preto, že ty si ochotný za to zaplatiť. Chcieť môžeš samozrejme čokoľvek, ale nemôžeš tvrdiť, že ak ti to niekto neposkytne (za peniaze), tak je to strašné. Je to úplne normálne.
Nikto nie je povinný poskytnúť ti niečo len preto, že ty si ochotný za to zaplatiť. Chcieť môžeš samozrejme čokoľvek, ale nemôžeš tvrdiť, že ak ti to niekto neposkytne (za peniaze), tak je to strašné. Je to úplne normálne.
SirHH (neregistrovaný)
27. 4. 2007 17:47
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
dle tvé logiky tedy mohu považovat tvé příspěvky za spamm, či reklamu, protože jsem si je rozhodně nevyžádal a překáží mi... jsi tedy krajně neetický...
btw: a že se nestydíš tu ještě produkovat reklamu seznamu :)
btw: a že se nestydíš tu ještě produkovat reklamu seznamu :)
mewe (neregistrovaný)
11. 4. 2007 16:54
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Taky to pozoruju, hlavně u lidí narozených po roce 1989. Oni si už vůbec neuvědomují, že všudypřítomnost reklamy je abnormální stav, a dokonce se mezi nimi najdou tací, kterým svět bez reklam připadá šedivý a prázdný.
Což je obzvlášť smutné.
Co to asi vypovídá o naší době, když je tu masová výroba a distribuce stylizované lži chápána jako regulérní způsob podnikání?
Což je obzvlášť smutné.
Co to asi vypovídá o naší době, když je tu masová výroba a distribuce stylizované lži chápána jako regulérní způsob podnikání?
Stach (neregistrovaný)
12. 4. 2007 9:13
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
No, ja bych to nehodnotil smahem jako spatny svet, dokonce bych rekl, ze je to o lepsi nez za socialismu. Nicmene hlavni tvari dnesniho jako tehdejsiho sveta je hloupost a omezenost a snaha jit neustale vpred, i kdyz by to melo byt do bahna. Je to svet pro stado ne pro individuality.
mewe (neregistrovaný)
11. 4. 2007 16:47
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Nojo, šťouro, když to bych pak nesměl vystrčit nos. Ti obchodníci se lží si už stačili rozparcelovat celé mé zorné pole, ať otočím hlavu kamkoliv. Což je ještě horší než reklama na internetu nebo v televizi protože ta se dá svobodně zablokovat či přepnout.
dsfsdf (neregistrovaný)
11. 4. 2007 17:12
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
uz jsou prototypy televizi a vysilani, kdy prepnuti je zablokovano
uz dnes je volume reklamy posunuto vyse apod
uz dnes je volume reklamy posunuto vyse apod
mewe (neregistrovaný)
11. 4. 2007 18:48
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Však jistě všichni chápeme, co je hlavní motivací k plošnému, doslova celosvětovému zavedení digitální televize a s tím související obměně dosud bezchybně fungujících přijímačů. :-)
14. 4. 2007 20:58
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
To si muzou zkusit. Pokud televize dostane na zacatku kazde reklamy signal, ze se ted nesmi prepnout, muze na nej klidne zareagovat tim ze se prepne ... prislusny upgrade firmware bude dostupny asi jako firmware pro ignorovani regionu na DVD mechaniky, ne-li lepe.
Myslim, ze odbornici na reklamu zacinaji chapat, ze nejlepsi zpusob jak zaridit, aby lide sledovali reklamu, je udelat ji tak zajimavou, ze ji budou chtit sledovat.
Myslim, ze odbornici na reklamu zacinaji chapat, ze nejlepsi zpusob jak zaridit, aby lide sledovali reklamu, je udelat ji tak zajimavou, ze ji budou chtit sledovat.
J (neregistrovaný)
11. 4. 2007 20:44
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
A co se zamyslet nad tim, ze JA si PLATIM za pristup k siti a je tedy ciste MOU veci, jaka data po te lince prenaset chci a jaka ne.
22. 4. 2007 1:20
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Tie desiatky a desiatky tisic korun mesacne nie su nicim podlozene zatial. Rovnako dobre mozeme hovorit o par tisicoch mesacne. Neviem, ci si zazil zobrazovanie roznych bannerov, ktore ti znepristupnili samotnu titulku portalu - vdaka flashdizajnerom, ktori odflakli pripravu banneru si nemohol nikam kliknut a musel si cakat, kym ti ten cirkus doblika na obrazovke a zmizne. Ked si obchodnici prevadzkovatela portalu nevedia urcit hranice, tak tym bude bohuzial reklama trpiet. Ja osobne davam do adblocku cele servery, vratane roznych naj.sk a dalsich meracov navstevnosti stranok, ktore aj tak nefunguju uplne presne. Ano, je to mozno nespravne z mojej strany, bol som vsak k tomu donuteny. Pretoze mna primarne zaujima obsah a nemienim nan cakat pre rozne prekazky.
pepak (neregistrovaný)
11. 4. 2007 10:43
Nový
Re: Adblock
celé vlákno
Spravne, za reklamu na internetu muze Microsoft. A nejen za ni, nezapomente taky na globalni oteplovani, atomovou bombu a utoky mimozemstanu.
MoB (neregistrovaný)
11. 4. 2007 8:48
Nový
Sex, násilí a tak
celé vlákno
Je to zajímavé, ale když nám tolik vadí sex, proč nám nevadí násilí?
A navíc - dětem neškodí sex, dětem škodí to, že se s nimi o něm rodiče nebaví a nevysvětlují jim, o co jde. Přehnaná prudérnost (třeba u bigotních katolíků, nechoďme pro příklad daleko) je stejně špatná, jako druhý pól (různé formy sexuálního zneužívání). Vlastně se také jedná o zvláštní formu sexuální zneužívání...
To jsem zvědavý, jestli to projde do diskuse :-) Jestli nezapracuje nějaký pan Filtr.
A navíc - dětem neškodí sex, dětem škodí to, že se s nimi o něm rodiče nebaví a nevysvětlují jim, o co jde. Přehnaná prudérnost (třeba u bigotních katolíků, nechoďme pro příklad daleko) je stejně špatná, jako druhý pól (různé formy sexuálního zneužívání). Vlastně se také jedná o zvláštní formu sexuální zneužívání...
To jsem zvědavý, jestli to projde do diskuse :-) Jestli nezapracuje nějaký pan Filtr.
nax (neregistrovaný)
11. 4. 2007 9:08
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
Souhlas... i kdyz castecne. Rodic diteti vysvetli sex - jako cinnost nutnou k rozmnozeni a zaroven prijemnou, coz ovsem ditko pozna az "prijde jeho cas" a samo si na to pozdeji prijde samo. Muzu dite poucit o tom, co to vlastne je, ale nevim, co si pomysli, kdyz narazi na stranky s latexovym erotickym pradlem pripadne dalsimi pomuckami:) Nebo dokonce i na horsi stranky :)
Stale nechapu proc neni (neprochazi) top domena xxx, pak by nebyl problem odfiltrovat 99% erotickeho obsahu pred napr. detmi.
Chci aby se jim informace dostavaly odemne, spoluzaku, ucitelu, ale rozhodne ne ze splasky zvane internet:)
K nasili, ano, zda se, ze nasili je "politicky korektnejsi" teme nez napr. sex. Co je to za svet? :(
Stale nechapu proc neni (neprochazi) top domena xxx, pak by nebyl problem odfiltrovat 99% erotickeho obsahu pred napr. detmi.
Chci aby se jim informace dostavaly odemne, spoluzaku, ucitelu, ale rozhodne ne ze splasky zvane internet:)
K nasili, ano, zda se, ze nasili je "politicky korektnejsi" teme nez napr. sex. Co je to za svet? :(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 9:19
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
Souhlasim, ze o sexu by se i s detma melo mluvit, ale spis az se zacnou sami zajimat, o co jde, a klidne bych se zminil i ruznych pomuckach, o ruznem pradle a asi bych i zminil, ze nekteri lide toci filmy, prece jenom to bude pro dite mensi sok, kdyz o tom bude vedet, nez kdyz to poprve uvidi a nebude vedet, co to znamena. Tim ale nerikam, ze je super napad vnucovat 7 letymu diteti nejaky tvrdy pecko.
Rozhodne delat z toho tabu je blbost a prave to si dokazu predstavit jako pricinu zneuzivani jakyhokoliv druhu, kdyz se dotycnej stydi za svoje chute/orientaci/uchylku a proto pak radeji svoji obet unese a ublizi ji, misto aby o svych snech otevrene hovoril a pripadne nasel partnera, se kterym si bude rozumet.
Rozhodne delat z toho tabu je blbost a prave to si dokazu predstavit jako pricinu zneuzivani jakyhokoliv druhu, kdyz se dotycnej stydi za svoje chute/orientaci/uchylku a proto pak radeji svoji obet unese a ublizi ji, misto aby o svych snech otevrene hovoril a pripadne nasel partnera, se kterym si bude rozumet.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 9:55
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
mno mozna casem dojdete na to, ze diteti je to treba vysvetlovat neustale...
Tak jak se vyviji a zlepsuji se jeho moznosti pochopeni veci. deti se o sexualitu zajimaji uz od roku-dvou, ale staci jim vysvetlit ze je maminka a tatinek ruzneho pohlavi. nic vic nepochopi. a ani neni treba.
chci tim naznacit ze vysvetleni je nutne prizpusobit tazateli.
Tak jak se vyviji a zlepsuji se jeho moznosti pochopeni veci. deti se o sexualitu zajimaji uz od roku-dvou, ale staci jim vysvetlit ze je maminka a tatinek ruzneho pohlavi. nic vic nepochopi. a ani neni treba.
chci tim naznacit ze vysvetleni je nutne prizpusobit tazateli.
PaJaSoft (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:16
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
Mily rodici - odpovez mi prosim na otazku "JAK a KDE se tve ditko muze k tomuto Internetovemu obsahu dostat"? U kamarada? Je to na reseni (klidne s policii), ve skole - je to na reseni (s reditelem, pripadne s zrizovatelem), verejne/k9mercni prostranstvi (opet na reseni s provozovatelem, pripadne s policii), DOMA - Je to na reseni tve neznalosti... zajimave - nabrouseny kuchynsky nuz, pripadne strelna zbran do rukou diteti nepatri a vsichni to (snad) chapou, neomezeny pohyb po Informacnich zdrojich je o necem jinem?
BTW Nebojim se oznacit slovem agresivni reklamni shoty v podvecernim case nejsou skodlive pro moralni vyvoj ditete zminovaneho veku?
BTW Nebojim se oznacit slovem agresivni reklamni shoty v podvecernim case nejsou skodlive pro moralni vyvoj ditete zminovaneho veku?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 4. 2007 12:38
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vláknoK nasili, ano, zda se, ze nasili je "politicky korektnejsi" teme nez napr. sex. Co je to za svet? :(Jo, vypadá to tak. Pamatuji si nějaký experiment s primáty, kdy se zkoušelo, co dokáže udržet jejich pozornost. A přišlo se na něco zajímavého - sex a (nebo) násilí. Předpokládám, že tohle využívají i tvůrci filmů a jedno má tendenci vytlačovat druhé. A protože "sex" se lépe reguluje (stačí zakázat zobrazení určitých partií) dostává se do filmů snadněji to násilí.
wiedzmin (neregistrovaný)
11. 4. 2007 9:10
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
trefa do cerneho. na "internetových stránkách se zaměřením převážně na děti a mládež (na Bonuswebu)" se vyskytuji recenze na hry, kde se zabijeji lide a je to kazdymu putna. A jakmile se tam objevi nahy prso, tak se mini hned vsichni zblaznit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 9:24
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
Tak tohle je presne, musim souhlasit: lidem vadi erotika a porno (at v TV nebo na PC) a nevadi jim krvaky a zabijeni (at v TV nebo na PC).
A jestli nekdo bude namitat, ze zabijeni ve filmu a poc.hra nejsou realne, tak (at v TV nebo na PC) P a erotika take neni realita (pokud ovsem nekdo skutecne nechce exhibovat, ale to se pak tezko rozezna, jestli to nekdo hraje nebo ne) a pokud by nekdo rozsiroval pedofilni obrazky generovane pomoci PC, tak by jednal taky proti zakonu.
A jestli nekdo bude namitat, ze zabijeni ve filmu a poc.hra nejsou realne, tak (at v TV nebo na PC) P a erotika take neni realita (pokud ovsem nekdo skutecne nechce exhibovat, ale to se pak tezko rozezna, jestli to nekdo hraje nebo ne) a pokud by nekdo rozsiroval pedofilni obrazky generovane pomoci PC, tak by jednal taky proti zakonu.
BobTheBuilder (neregistrovaný)
11. 4. 2007 9:31
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
Jenze latexove slipy s otvorem atd. jsou trochu jina kategorie, nez nahe prso. O vibratorech nemluve.
Krvave hry vadi taky - a ted predelali mojehry.cz, zrusili kategorii "Pro nejmensi" a pridali/posilili kategorie Brutalni, Eroticke a jeste cosi. I deti doma jsou s tim nespokojene (vsechny ve vekovem rozsahu 6-15).
Krvave hry vadi taky - a ted predelali mojehry.cz, zrusili kategorii "Pro nejmensi" a pridali/posilili kategorie Brutalni, Eroticke a jeste cosi. I deti doma jsou s tim nespokojene (vsechny ve vekovem rozsahu 6-15).
lubofm (neregistrovaný)
11. 4. 2007 9:35
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
No nevim jestli bonusweb ma nekde napsano, ze je zameren na deti a mladez.
A uz vubec tu neni otazka, ze se objevi prso, ale slo o "castecne" uchylne eroticke pomucky. Navic cele stranky sexshopu ze. Buh vi, co by se tam vsechno dalo najit.
A uz vubec tu neni otazka, ze se objevi prso, ale slo o "castecne" uchylne eroticke pomucky. Navic cele stranky sexshopu ze. Buh vi, co by se tam vsechno dalo najit.
smal (neregistrovaný)
11. 4. 2007 11:27
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
Presne tak. Ze stejneho duvodu mam namitky proti spojeni "stara dobra krestanska moralka", protoze krestanska moralka je vsechno jen ne dobra!
:)
:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 12:45
Nový
Re: Sex, násilí a tak
celé vlákno
A ty jsi nejakej rozumbrada.
jx0 (neregistrovaný)
11. 4. 2007 9:34
Nový
reklama...
celé vlákno
Troufam si tvrdit, ze cvicene oko tyhle reklamy preskakuje. Sam jsem na ten screenshot koukal a kdyby clanek nebyl o reklame, tak se v prostredku obrazku mezi koncem clanku a zacatkem diskuze nevsimnu niceho zvlastniho.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 9:40
Nový
SEČ to jako cas?
celé vlákno
> 2. Erotická reklama se smí na veřejně přístupných internetových médiích zobrazovat pouze v době od 22.00 - 03.00 hod. (SEČ)
ozn. casoveho pasma:
hmm dlouho mi trvalo nez jsem vyloucil stredocesky kraj...
pak mi doslo ze patrne jde o stredoevropsky cas...
PS: a co treba pouzivat ISO, a nevymislet si vlastni hlouposti... CETu porozumi statne kazdy a pokud ne muze nahlednout do norem.
ale jinak me clanek zaujal k premysleni... i kdyz jen sporadicky...nestava se mi ze si vsimnu reklamy. pouzivam uzkou skupinu serveru prevazne IT, adblock a tedy jedine co me obcas rozcili je ROOT.CZ se svou reklamou na windows server.
ozn. casoveho pasma:
hmm dlouho mi trvalo nez jsem vyloucil stredocesky kraj...
pak mi doslo ze patrne jde o stredoevropsky cas...
PS: a co treba pouzivat ISO, a nevymislet si vlastni hlouposti... CETu porozumi statne kazdy a pokud ne muze nahlednout do norem.
ale jinak me clanek zaujal k premysleni... i kdyz jen sporadicky...nestava se mi ze si vsimnu reklamy. pouzivam uzkou skupinu serveru prevazne IT, adblock a tedy jedine co me obcas rozcili je ROOT.CZ se svou reklamou na windows server.
PaJaSoft (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:19
Nový
Re: SEČ to jako cas?
celé vlákno
Jejda, ja ted zadny CET nemam, jak tomu mam rozumet?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 16:03
Nový
Re: SEČ to jako cas?
celé vlákno
Musim se Lupy zastat, ale SEC neni zadna vlastni hloupost. Ja osobne pouzivam taky ISO kody CET a CEST, ale je pravda, ze v CR se normalne mezi ne IT lidma pouziva SEC (StredoEvropsky Cas) a SELC (StredoEvropsky Letni Cas) - SEC a SELC je pouze preklad CET a CEST (akorat CEST je Central European Saving Time, a to Saving je prelozeny jako "letni").
Nerekl bych, ze kazdy porozumi CETu a CESTu (pokud neni z IT branze nebo nepouziva anglicke zkratky).
Jinak se divim, ze te na root.cz obtezuje reklama na M$, kdyz jsi takovej odbornik na ISO a adblock. Pridat si URL do adblocku je trivka. (jo, tohle je trosku osobni utok, naprdnul jsi me tim CETem:) sorry) Jinak ja pouzivam links2 a zadnou reklamu temer nevidim, pokud to neni jpg nebo gif (gif je bez animaci:)), protoze links2 na vkladany reklamy pres JS a na flash reklamy z vysoka s....:)
Nerekl bych, ze kazdy porozumi CETu a CESTu (pokud neni z IT branze nebo nepouziva anglicke zkratky).
Jinak se divim, ze te na root.cz obtezuje reklama na M$, kdyz jsi takovej odbornik na ISO a adblock. Pridat si URL do adblocku je trivka. (jo, tohle je trosku osobni utok, naprdnul jsi me tim CETem:) sorry) Jinak ja pouzivam links2 a zadnou reklamu temer nevidim, pokud to neni jpg nebo gif (gif je bez animaci:)), protoze links2 na vkladany reklamy pres JS a na flash reklamy z vysoka s....:)
b*d (neregistrovaný)
12. 4. 2007 13:15
Nový
Re: SEČ to jako cas?
celé vlákno
A já mám za to, že je to summer a ne saving
hexx (neregistrovaný)
11. 4. 2007 9:42
Nový
Tohle asi nevadi
celé vlákno
Tohle detem asi vadit nebude. Hlavne aby nevyhledavaly na Netu stranky typu stileproject.com a podobne :-)
sssss (neregistrovaný)
11. 4. 2007 11:29
Nový
ustrelena hlava nevadi - kozy vadej?
celé vlákno
To mi teda vysvetlete.. co je horsi.
Kdyz 10letej kluk cely dny ustreluje hlavy az kref na steny strika nebo koukne na par kozatejch bab a zepta se co to jako ze je?
Lidi nezblaznili jste se? Co je na sexu pruderniho?
Podle me je daleko horsi kdyz ve hrach vrazdi nez kdyz se v nich su.a
Kdyz 10letej kluk cely dny ustreluje hlavy az kref na steny strika nebo koukne na par kozatejch bab a zepta se co to jako ze je?
Lidi nezblaznili jste se? Co je na sexu pruderniho?
Podle me je daleko horsi kdyz ve hrach vrazdi nez kdyz se v nich su.a
Erotoman (neregistrovaný)
11. 4. 2007 11:35
Nový
Re: ustrelena hlava nevadi - kozy vadej?
celé vlákno
Jen jestli ono není jádro pudla v tom, že těžko ten desetiletej kluk vezme kvér a půjde vystřílet celou zastávku lidí, ale že začne přemlouvat sousedovic Andulku či Jarouška, zda by nezkusili novou hru, je podstatně pravděpodobnější. Pro méně chápavé - slovo "podstatně" je myšleno relativně vůči šanci, že půjde střílet na zastávku.
sssss (neregistrovaný)
11. 4. 2007 13:07
Nový
Re: ustrelena hlava nevadi - kozy vadej?
celé vlákno
Takze vystrilena zastavka ci skola je malo pravdepodobna? aha. A co tech minimalne 10 pripadu z posledni doby?
On je totiz taky dost relativni nepomer mezi spolecenskou skodou hrani na doktora a ublizovani bliznim.
V kazdem pripade si myslim ze se precenuje to i ono. Zaklad je vzor od rodicu a vychova. Zbytecne tabuizovani vseho moznyho dela vic skod nez uzitku. Navic maly deti opravdu viz zajima to hrani na vojaky nez latexovy obleceni.
On je totiz taky dost relativni nepomer mezi spolecenskou skodou hrani na doktora a ublizovani bliznim.
V kazdem pripade si myslim ze se precenuje to i ono. Zaklad je vzor od rodicu a vychova. Zbytecne tabuizovani vseho moznyho dela vic skod nez uzitku. Navic maly deti opravdu viz zajima to hrani na vojaky nez latexovy obleceni.
stoural (neregistrovaný)
11. 4. 2007 13:22
Nový
Re: ustrelena hlava nevadi - kozy vadej?
celé vlákno
10 pripadu z posledni doby? Tech poslednich pripadu z cele planety? Byla prokazana souvislost s hrami? Nevsiml jsem si.
Erotoman (neregistrovaný)
11. 4. 2007 13:39
Nový
Re: ustrelena hlava nevadi - kozy vadej?
celé vlákno
10 případů kde? Na celém světě za posledních 10 let?
Ona ta nebezpečnost IMHO není jen o společenské hře na doktora. Zrovna nedávno tu byl případ, kdy nějaký snad dvanáctiletý chlapeček zbouchnul ségru, protože sex viděl v televizi a chtěl to taky zkusit. Údajně jí znásilnil, já tomu moc nevěřím a spíš si myslím, že šlo o oboustrannou aktivitu, ale na tom teď nesejde.
Ona ta nebezpečnost IMHO není jen o společenské hře na doktora. Zrovna nedávno tu byl případ, kdy nějaký snad dvanáctiletý chlapeček zbouchnul ségru, protože sex viděl v televizi a chtěl to taky zkusit. Údajně jí znásilnil, já tomu moc nevěřím a spíš si myslím, že šlo o oboustrannou aktivitu, ale na tom teď nesejde.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2007 16:22
Nový
Re: ustrelena hlava nevadi - kozy vadej?
celé vlákno
A ja bych tomu veril. To by mi presne sedelo na ten pripad, kdyz s nima o tom nikdo nechtel bavit "na to mate casu dost, na to nesmis koukat", tak to chtel holt taky zkusit. Misto aby si s nim tata sednul a s holkou mama, a vysvetlili jim, ze to neni takova prdel, jak v tech filmech a casopisech, ale kdyz uz jednou to dite udelaji, tak se o nej museji starat a to dite muze mit zdravotni problemy, a kdyz uz to teda jednou budou chtit zkusit, tak at aspon pouzijou nejaky ochrany.
nejsem si jistej, jestli je vic pripadnu znasilneni nebo zabiti se sexualnim motivem nebo vic vrazd podle filmu/her, oboje muzou byt i uchylky. Na verejnost se opravdu dostanou spis jenom pripady, kdy nejaky dite opravdu vystrili pulku skoly a to jeste v USA (kde se da jednoduseji prijit ke zbrani), ale ono tech pripadu, kdy deti sikanujou spoluzaky je taky hodne, akorat se nedostanou na verejnost bud vubec nebo aspon ne do medii. A ze to neni strileni je jenom diky tomu, ze ty sikanujici parchanti nemaji pristup ke strelnym zbranim (ty muzete nahradit cimkoliv jinym - noze, baseballove palky, atd).
A rekl bych, ze pokud nekomu dela dobre sex, je to lepsi, nez kdyby mu delalo dobre odrezavani hlav.
nejsem si jistej, jestli je vic pripadnu znasilneni nebo zabiti se sexualnim motivem nebo vic vrazd podle filmu/her, oboje muzou byt i uchylky. Na verejnost se opravdu dostanou spis jenom pripady, kdy nejaky dite opravdu vystrili pulku skoly a to jeste v USA (kde se da jednoduseji prijit ke zbrani), ale ono tech pripadu, kdy deti sikanujou spoluzaky je taky hodne, akorat se nedostanou na verejnost bud vubec nebo aspon ne do medii. A ze to neni strileni je jenom diky tomu, ze ty sikanujici parchanti nemaji pristup ke strelnym zbranim (ty muzete nahradit cimkoliv jinym - noze, baseballove palky, atd).
A rekl bych, ze pokud nekomu dela dobre sex, je to lepsi, nez kdyby mu delalo dobre odrezavani hlav.
PaJaSoft (neregistrovaný)
11. 4. 2007 14:21
Nový
Re: ustrelena hlava nevadi - kozy vadej?
celé vlákno
Cece ty nevis, ze zbran musi byt pod zamkem, protoze jinak je to presne to, co se stane... (a to, ze to neni vzdy IN pro main stream media jeste neznamena, ze je to jen naprosto vyjimecny exces).
BTW na maminky a tatinky sis jako maly nehral?
BTW na maminky a tatinky sis jako maly nehral?
Dufneee (neregistrovaný)
11. 4. 2007 12:37
Nový
Zajimava akce...
celé vlákno
Právě jsem dočetl článek, když mi přišel mailem od zoneru (http://www.czechia.com) kód na slevu 2000 korun za webhosting. Tu je "ABQ7-X417-178A", kdybyste ho někdo chtěli. Využijete ho na http://akce.czechia.com. Já už svoji doménu mám a nevyužiji ho...
Rejpal (neregistrovaný)
11. 4. 2007 17:01
Nový
Skvela reakce z iDNES
celé vlákno
Moc se mi libi ze iDNES erotika nezajima... A cob treba jejich katalog Klikni: http://klikni.idnes.cz/Zivotni-styl-volny-cas/Erotika/index.htm Konkurencni portaly alespon pred vstupem na tuto stranku zbrazi upozorneni, to ale iDNES nedela. Neprotireci si pan Kabele trosku?
Cizinec (neregistrovaný)
11. 4. 2007 22:12
Nový
nelze stanovit, definovat, vyválčit, nakreslit, oplotit...
celé vlákno
To napsal šéf "jednoho českého IT serveru"? No, to má jeden český IT server za šéfa pěkného troubu...
Jak na to přišel?
Jak na to přišel?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 4. 2007 12:51
Nový
Re: nelze stanovit, definovat, vyválčit, nakreslit, oplotit...
celé vlákno
byl to zive.cz
DDD (neregistrovaný)
12. 4. 2007 22:12
Nový
Re: nelze stanovit, definovat, vyválčit, nakreslit, oplotit...
celé vlákno
Inu, bulvar...
Petr (neregistrovaný)
12. 4. 2007 9:09
Nový
Tohle škodí i inzerentovi
celé vlákno
Tohle škodí nejen dětem (v širším smyslu slova "škodit", nechci se pouštět do polemiky s předchozími diskutéry), ale i inzerentovi:
1. Třináctileté děti *nejsou* cílová skupina, ani vzdáleně. Zaprvé, takovéto věci by si stejně nekoupili. Zadruhé, jejich koupěschopnost je omezená. Zatřetí, nemají, jak transakci provést (embossovaná karta? bankovní převod? dobírka). - Odbočka: Z tohoto pohledu je až úsměvně naivní představa, že se pornografické servery na internetu snaží něco dětem vnutit, a například se proto budou snažit obcházet proti-dětské filtry a nebudou s jejich výrobci spolupracovat. Huh?
2. Navíc, business s erotickým zbožím je založen z velké části na pocitu soukromí nakupujícího. Pokud se o prodejci takového zboží píše, má to negativní dopad na potenciálního kupce - připadá si více jako na veřejném tržišti a odrazuje ho to.
Tedy, zobrazení reklamy tohoto typu dítěti je špatně jak pro zadavatele, tak pro příjemce. Jediný, kdo na tom vydělává, je IT firma uprostřed, která ušetřila při vytváření nebo implementaci systému a náklady na to přenesla na zadavatele i příjemce reklamy. Ta by za to měla být po právu pranýřovaná a pověstná neviditelná ruka trhu by ji měla ztrestat.
Samozřejmě nejsem naivní. Vím, že nelze zabránit tomu, aby dítě vidělo takovou reklamu, ve 100% případů. Jde ale o to, aby se to stalo jen velice ojediněle. Argumentace typu "nejde zabránit 100%, nemá proto smysl bránit vůbec" je nepřípustná.
1. Třináctileté děti *nejsou* cílová skupina, ani vzdáleně. Zaprvé, takovéto věci by si stejně nekoupili. Zadruhé, jejich koupěschopnost je omezená. Zatřetí, nemají, jak transakci provést (embossovaná karta? bankovní převod? dobírka). - Odbočka: Z tohoto pohledu je až úsměvně naivní představa, že se pornografické servery na internetu snaží něco dětem vnutit, a například se proto budou snažit obcházet proti-dětské filtry a nebudou s jejich výrobci spolupracovat. Huh?
2. Navíc, business s erotickým zbožím je založen z velké části na pocitu soukromí nakupujícího. Pokud se o prodejci takového zboží píše, má to negativní dopad na potenciálního kupce - připadá si více jako na veřejném tržišti a odrazuje ho to.
Tedy, zobrazení reklamy tohoto typu dítěti je špatně jak pro zadavatele, tak pro příjemce. Jediný, kdo na tom vydělává, je IT firma uprostřed, která ušetřila při vytváření nebo implementaci systému a náklady na to přenesla na zadavatele i příjemce reklamy. Ta by za to měla být po právu pranýřovaná a pověstná neviditelná ruka trhu by ji měla ztrestat.
Samozřejmě nejsem naivní. Vím, že nelze zabránit tomu, aby dítě vidělo takovou reklamu, ve 100% případů. Jde ale o to, aby se to stalo jen velice ojediněle. Argumentace typu "nejde zabránit 100%, nemá proto smysl bránit vůbec" je nepřípustná.
Lada (neregistrovaný)
27. 4. 2007 10:11
Nový
Re: Tohle škodí i inzerentovi
celé vlákno
Bankovni prevod se da udelat snadno tak, ze slozite cash na ucet prijemce na pobocce jeho banky. A do 100000 se nemusite ani legitimovat. Pri prijeti baliku se muze i dite prokazat pasem (pokud ho ma a je to vyzadovano, napr. na poste)
fatal.error (neregistrovaný)
12. 4. 2007 11:00
Nový
:o) pane redaktore..
celé vlákno
..co třeba vypnout net a poslat pepu do kostela "na to správné zaškolení" od pana faráře, namísto plození stupidních slohovek o kostelních pseudoproblémech zavánějících papežskou propagandou.. ;o)
p.s.
..až se chozé vrátí, přidejte historku o čápech jako prevenci před zvídavým dotazem na množení.. :o)
p.s.II
..oč trapněji vyznívají takové výkřiky tvorů se středověkou morálkou skrz kalhotky či vyklouzlé ňadro, když pepa 3x klikne a uvidí mraky píchaček a vagin z pohledu, jaký nezná ani gynekolog.. :o)
p.s.III
..a pak, pane redaktore, po objasnění přímé souvislosti mezi satanem a vagínou, posaďte pepka k nějakému hezkému, morálně nezávadnému americkému filmu o hrdinovi co zachraňuje svět..vystříklé mozky "teroristů", tucty mrtvol a zlomené vazy jsou jistě výchovnější, než pepovo nechtěné zjištění, že ženy nosí kalhotky.. :o)
..ale bacha na to, pane redaktore, i hrdinové souloží.. :o) ..a není nadto, než si pořádně zapíchat po vyprázdnění zásobníku do lebky padoucha..
p.s.IV
:o) amen a blbcům pokojný den bez kalhotek..
p.s.
..až se chozé vrátí, přidejte historku o čápech jako prevenci před zvídavým dotazem na množení.. :o)
p.s.II
..oč trapněji vyznívají takové výkřiky tvorů se středověkou morálkou skrz kalhotky či vyklouzlé ňadro, když pepa 3x klikne a uvidí mraky píchaček a vagin z pohledu, jaký nezná ani gynekolog.. :o)
p.s.III
..a pak, pane redaktore, po objasnění přímé souvislosti mezi satanem a vagínou, posaďte pepka k nějakému hezkému, morálně nezávadnému americkému filmu o hrdinovi co zachraňuje svět..vystříklé mozky "teroristů", tucty mrtvol a zlomené vazy jsou jistě výchovnější, než pepovo nechtěné zjištění, že ženy nosí kalhotky.. :o)
..ale bacha na to, pane redaktore, i hrdinové souloží.. :o) ..a není nadto, než si pořádně zapíchat po vyprázdnění zásobníku do lebky padoucha..
p.s.IV
:o) amen a blbcům pokojný den bez kalhotek..
Pepa (neregistrovaný)
12. 4. 2007 12:56
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
Tady neslo o nejaky nadra a latex oblecek, ale to, ze, kdyby jsi si ty stranky prolezl tak das za pravdu, ze by jsi nechtel, aby na ne tvuj 9 lety syn koukal. Na to ma jeste par let cas.
fatal.error (neregistrovaný)
12. 4. 2007 13:21
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
..a proč by nekoukal, pokud ho to zaujme.. :o) ..jeho zájem je jediným měřítkem "oprávněnosti" takého koukání, nikoliv výkřiky prudérních blbců..
..naopak, já nechci aby zdravý sexuální vývoj mého pepíka byl ovlivněn názory nějakých pokryteckých mravokárců a kazatelů středověké pravdy.. :o) ..takže můj pepík má zelenou (bude-li sám chtít) v koukání na nahotiny, ale má zákaz (byť by chtěl) pročítat podobné články a diskuze (nejen) na lupě..
..pokud pepík není ve věku, kdy by ho dámské kalhotky zajímaly, pak jistě po kliknutí na odkaz obratem odejde i bez mravokárců a s nedotčeným zdravým duševním vývojem asi stejně tak, jako když já omylem zavítám na stránku o vaření.. :o)
..naopak, já nechci aby zdravý sexuální vývoj mého pepíka byl ovlivněn názory nějakých pokryteckých mravokárců a kazatelů středověké pravdy.. :o) ..takže můj pepík má zelenou (bude-li sám chtít) v koukání na nahotiny, ale má zákaz (byť by chtěl) pročítat podobné články a diskuze (nejen) na lupě..
..pokud pepík není ve věku, kdy by ho dámské kalhotky zajímaly, pak jistě po kliknutí na odkaz obratem odejde i bez mravokárců a s nedotčeným zdravým duševním vývojem asi stejně tak, jako když já omylem zavítám na stránku o vaření.. :o)
xx (neregistrovaný)
12. 4. 2007 13:30
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
Kolik ti je? mas vubec dite? Chces , aby ve skolce koukal na porno?
fatal.error (neregistrovaný)
12. 4. 2007 14:45
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
..kolik je tobě..80 ?? :o) ..máš vůbec mozek ?? ..dítka ve školce pročítají recenze na dooma ??
..smím vědět, zač považuješ rozmnožování, když byť jen "reklamu na kalhotky" nazíváš pornem ?? :o)
..smím vědět, zač považuješ rozmnožování, když byť jen "reklamu na kalhotky" nazíváš pornem ?? :o)
xx (neregistrovaný)
12. 4. 2007 15:10
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
je videt, ze si na tech www strankach ani nabyl, kdyz si myslis, ze tam jsou jen latexove kalhotky.
Jsou deti co umeji cist pred prvni tridou, ale bylo to mysleno tak, ze male deti ve veku 6 az 10 let by jsi nechal nechal koukat na porno? A na takovy weby? Ne to neni normalni. Mej se
Jsou deti co umeji cist pred prvni tridou, ale bylo to mysleno tak, ze male deti ve veku 6 az 10 let by jsi nechal nechal koukat na porno? A na takovy weby? Ne to neni normalni. Mej se
fatal.error (neregistrovaný)
12. 4. 2007 16:03
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
..ano.. :o) ..zatloukat dítkám, že holky nosí kalhotky opravdu normální není..
>> "nechal koukat na porno? A na takovy weby?"
..na takový jaký weby..vadí ti konkrétně co.. :o) ..materiál toho ošacení ?? ..barva ?? ..střih ?? ..cena ??
..tedy něco jako:
a) dítka do 10 let nesmí vědět, že holky nosí kalhotky..
b) 11 - 12 smí vědět, že nosí bílé kalhotky..
c) 13 - 15 smí vědět, že kalhotky nemusí být bílé..
d) 16 - 18 smí tušit, že kalhotky lze stáhnout..
e) 19 - 25 smí kalhotky stáhnout..
f) 26 - 30 smí být obeznámen s faktem, že čáp plodí jen čápata..
g) 31+ smí si 1x až 2x zasouložit na misionáře, potmě a pod peřinou za účelem rozmnožení..
..tak to vidíš taťko ?? ;o)
>> "nechal koukat na porno? A na takovy weby?"
..na takový jaký weby..vadí ti konkrétně co.. :o) ..materiál toho ošacení ?? ..barva ?? ..střih ?? ..cena ??
..tedy něco jako:
a) dítka do 10 let nesmí vědět, že holky nosí kalhotky..
b) 11 - 12 smí vědět, že nosí bílé kalhotky..
c) 13 - 15 smí vědět, že kalhotky nemusí být bílé..
d) 16 - 18 smí tušit, že kalhotky lze stáhnout..
e) 19 - 25 smí kalhotky stáhnout..
f) 26 - 30 smí být obeznámen s faktem, že čáp plodí jen čápata..
g) 31+ smí si 1x až 2x zasouložit na misionáře, potmě a pod peřinou za účelem rozmnožení..
..tak to vidíš taťko ?? ;o)
xx (neregistrovaný)
12. 4. 2007 16:05
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
Ptal jsem se te jasne a ty neodpovidas?
Dr. Plzák (neregistrovaný)
12. 4. 2007 17:11
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
Co by odpovídal. Dle výraziva je to nějakej nanejvýš dvacetiletej metrosexuál, co ho před týdnem objel nejlepší kamarád a on tím získal pocit, že je sexuální guru a že standardnímu klasickýmu sexu muž-žena odzvonilo. Jsou třeba latexy, robertky, porno, protože jinak je to nuda a nikoho to nebaví.
No a k tomu má nutkavou potřebu tuto zvěst šířit dál a výsledkem jsou ty jeho hlody zde.
No a k tomu má nutkavou potřebu tuto zvěst šířit dál a výsledkem jsou ty jeho hlody zde.
PaJaSoft (neregistrovaný)
13. 4. 2007 14:30
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
Technicka - male holcicky si na roznozovani (ani na sukynku) nedavaji pozor, pravda, zpravidla maji bavlnene puncochy....:)
PaJaSoft (neregistrovaný)
13. 4. 2007 14:29
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
Ze vy lepite vsem detem vyskytnuvsi se okolo vaseho potomka pasku na pusu?!
xx (neregistrovaný)
25. 4. 2007 14:30
Nový
Re: :o) pane redaktore..
celé vlákno
Co to je za nesmyslnou reakci na to co jsem napsal?
Barbar (neregistrovaný)
13. 4. 2007 18:27
Nový
Pane autore, co je "eroticka reklama"???
celé vlákno
Co je "eroticka reklama"? Tim se dostavame z IT do oboru filosofie...
Spodní prádlo atd. patří podle Vašeho článku do erotické reklamy... a co ovoce?
Viděl jsem například reklamu na banán, který si atraktivní žena nejdříve pomalu oloupala, poté jej začala jazykem olizovat po celé délce a na závěr si jej tři čtvrtiny strkala do úst a opakovaně sála... a poté v překladu řekla - "Miluji takový... banán!" Je to erotická reklama? Podle mě rozhodně více jak reklama na spodní prádlo, kde je jen vyfocená žena nebo muž a např. slogan "Komfortní pohodlí..."
Protože se v životě zabývám tvůrčí činností a i tvorbou reklam (ono je všechno více nebo méně nějaký druh reklamy), tak mi řekněte jakékoli téma a vymyslím na něj tak erotickou reklamu, že když to pustíte v Polsku, tak budu oficiálně vyhlášen za "arcikacíře" :-))))
A to klidně může být i v podmínkách zcénáře, že aktéři musí mít veškeré tělo zahalené, oblečení musí být jen strohé a formální... i za těchto podmínek se dá vytvořit vysoce erotická reklama třeba na kancelářské potřeby, hračky, nebo strojírenskou techniku - prostě na COKOLI!
Takže jestli reklama je "erotická" nebo nikoli záleží pouze na míře zfanatizovanosti posuzujícího... v roce 900 by byly erotický i dívčí sandály :-)))
Podle mě, by reklama neměla být pouze pornografická, ale erotika nevadí, protože erotiku buď děti ještě nechápou a nebo už ano, ale v tom případě jim neškodí :-))))
To už vychází jen z toho, že mi těžko můžou uškodit nebo mě nějak psychicky narušit mé vlastní myšlenky :-))))
Spodní prádlo atd. patří podle Vašeho článku do erotické reklamy... a co ovoce?
Viděl jsem například reklamu na banán, který si atraktivní žena nejdříve pomalu oloupala, poté jej začala jazykem olizovat po celé délce a na závěr si jej tři čtvrtiny strkala do úst a opakovaně sála... a poté v překladu řekla - "Miluji takový... banán!" Je to erotická reklama? Podle mě rozhodně více jak reklama na spodní prádlo, kde je jen vyfocená žena nebo muž a např. slogan "Komfortní pohodlí..."
Protože se v životě zabývám tvůrčí činností a i tvorbou reklam (ono je všechno více nebo méně nějaký druh reklamy), tak mi řekněte jakékoli téma a vymyslím na něj tak erotickou reklamu, že když to pustíte v Polsku, tak budu oficiálně vyhlášen za "arcikacíře" :-))))
A to klidně může být i v podmínkách zcénáře, že aktéři musí mít veškeré tělo zahalené, oblečení musí být jen strohé a formální... i za těchto podmínek se dá vytvořit vysoce erotická reklama třeba na kancelářské potřeby, hračky, nebo strojírenskou techniku - prostě na COKOLI!
Takže jestli reklama je "erotická" nebo nikoli záleží pouze na míře zfanatizovanosti posuzujícího... v roce 900 by byly erotický i dívčí sandály :-)))
Podle mě, by reklama neměla být pouze pornografická, ale erotika nevadí, protože erotiku buď děti ještě nechápou a nebo už ano, ale v tom případě jim neškodí :-))))
To už vychází jen z toho, že mi těžko můžou uškodit nebo mě nějak psychicky narušit mé vlastní myšlenky :-))))
14. 4. 2007 23:02
Nový
Re: Pane autore, co je "eroticka reklama"???
celé vlákno
Jak kde. Myslim, ze treba v Indii kolem roku 900 prilis pruderni nebyly ... oproti tomu existuji mista, kde jsou patrne sandaly povazovany za eroticke i dnes.
14. 4. 2007 14:09
Nový
Takový normální školák
celé vlákno
Ako autor vie, čo je to "Takový normální školák". Ako vie čo taký internetový obchod so sexuálnymi pomôckami urobí? Je autor odborníkom na detskú psychológiu? Alebo je aspoň sexuológ?
pavlix (neregistrovaný)
17. 5. 2007 4:27
Nový
Erotická reklama vs. křesťanská láska
celé vlákno
Nakrmte je radši křesťanskou láskou... řekněte jim, že je to hra... no prostě krása :)
A hlavně si je hlídejte na každym kroku, co kdyby náhodou narazili na něco, na co nemají.
A hlavně si je hlídejte na každym kroku, co kdyby náhodou narazili na něco, na co nemají.
ad_guru (neregistrovaný)
10. 8. 2007 12:28
Nový
Reklamní server
celé vlákno
Kvalitu reklamních sdělení můžete hodnotit na http://www.starmedia.cz
Medle (neregistrovaný)
---.cust.centro-net.cz
15. 3. 2009 22:57
Nový
"Takový normální školák"
celé vlákno
"Takový normální školák" zas není tak nevzdělaný, jak popisujete. Oni už jsou ty dnešní děti daleko vzdělanější v tomto oboru, než my dospělí- bychom se až divili, co dnešní děti znají.
Eduard Nud (neregistrovaný)
88.103.196.---
22. 11. 2010 14:33
Nový
Copak Pepíček.
celé vláknoTo je mi spíš líto Pepíčkova tatínka, který musí číst tyhlety dlouhé expertní články a ještě delší taky úplně odbornou diskuzi. Znáte to. Nikoho jsem nezabil, ale ještě chvilku, nejspíš bych tak učinil a s chutí.