Kinománia by ráda předpremiérami konkurovala kinům

Přestože projekt internetové půjčovny filmů Kinománia měl původně konkurovat klasickým DVD půjčovnám, jeho provozovatel má nyní cílé o něco vyšší a chce změřit síly s kiny a to díky předpremiérám. Původně jsme chtěli konkurovat videopůjčovnám. V dnešní době si klademe vyšší cíle, chceme konkurovat kinům, uvedl Róbert Drotár na včerejší odborné konferenci IPTV v kostce.

Přestože projekt internetové půjčovny filmů Kinománia měl původně konkurovat klasickým DVD půjčovnám, jeho provozovatel má nyní cílé o něco vyšší a chce změřit síly s kiny a to díky předpremiérám. Původně jsme chtěli konkurovat videopůjčovnám. V dnešní době si klademe vyšší cíle, chceme konkurovat kinům, uvedl Róbert Drotár na včerejší odborné konferenci IPTV v kostce.

Za předpremiéry by zákazník zaplatil 200 korun. Filmy uváděné souběžně s multiplexy chce Kinománia nabídnout zákazníkům za 150 korun a až se tituly objeví v dalších kinech, jejich cena klesne na stokorunu. Jestli je to adekvátní cena vzhledem ke kvalitě nabízeného videa necháme už na vás. (DigiZone.cz)

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 4. 2007 10:08

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »