Hlavní navigace

Klienti České spořitelny terčem dalšího phishingu

Jiří Macich ml.

Internetový list Finanční noviny přinesl informaci, že včera večer někteří klienti České spořitelny dostali podvodný e-mail. Zpráva se prý tvářila jako by pocházela od České spořitelny a obsažený odkaz vedl na stránku, která vybízela k zadání bezpečnostního hesla. Spořitelna klientům žádný mail nerozesílala a s klienty tímto způsobem nikdy o bezpečnostních parametrech nekomunikuje. Pokud někdo z klientů na mail zareagoval, ať ihned kontaktuje linku 800 207 207 a účet zablokuje, uvedla pro ČTK…

Internetový list Finanční noviny přinesl informaci, že včera večer někteří klienti České spořitelny dostali podvodný e-mail. Zpráva se prý tvářila jako by pocházela od České spořitelny a obsažený odkaz vedl na stránku, která vybízela k zadání bezpečnostního hesla. Spořitelna klientům žádný mail nerozesílala a s klienty tímto způsobem nikdy o bezpečnostních parametrech nekomunikuje. Pokud někdo z klientů na mail zareagoval, ať ihned kontaktuje linku 800 207 207 a účet zablokuje, uvedla pro ČTK Klára Gajdušková, tisková mluvčí České spořitelny.

Není to poprvé, kdy se klienti České spořitelny stali terčem phishingového útoku. Již loni v říjnu se objevil podobný případ a preventivně tehdy bylo zablokováno zhruba 500 účtů. Minulý týden se podvodníci pro změnu zaměřili na klienty Raiffeisenbank.

Další informace k tomuto případu včetně plného znění podvodného mailu přináší také náš sesterský server Měšec.cz v článku Klienti České spořitelny v ohrožení podvodnými e-maily.

Našli jste v článku chybu?