Klikni.cz z rodiny iDnes spolupracuje s vyhledávačem Google

Portál Klikni.cz patřící do rodiny zpravodajských serverů iDnes mediální skupiny MAFRA nyní pro vyhledávání využívá služeb vyhledávače Google. Nemohli jsme najít lepšího a unikátnějšího partnera, než je Google. Vyhledávání není naším posledním společným projektem, uvedl poněkud tajemně ředitel iDnes Jaroslav Kábele. Na Klikni.cz se také bude zobrazovat kontextová reklama Google AdSense, od čehož si iDnes slibuje rozšíření příjmového potenciálu.

Portál Klikni.cz patřící do rodiny zpravodajských serverů iDnes mediální skupiny MAFRA nyní pro vyhledávání využívá služeb vyhledávače Google. Nemohli jsme najít lepšího a unikátnějšího partnera, než je Google. Vyhledávání není naším posledním společným projektem, uvedl poněkud tajemně ředitel iDnes Jaroslav Kábele. Na Klikni.cz se také bude zobrazovat kontextová reklama Google AdSense, od čehož si iDnes slibuje rozšíření příjmového potenciálu.

Těší nás, že jsme úspěšně uzavřeli dohodu s iDNES.cz a že budeme moci na jejich stránkách nabídnout prvotřídní vyhledávací a reklamní služby. Pro uživatele je to dobrá zpráva, protože budou mít přístup k přesným výsledkům vyhledávání a relevantní reklamě. iDNES.cz zase může využít příjmy z tohoto vyhledávání, okomentovala novou spolupráci Taťána le Moigne, vedoucí místního zastoupení Googlu. (Tisková zpráva)

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »