Hlavní navigace

Názory k článku klikni.idnes.cz

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 3. 2001 8:20

    Marek (neregistrovaný)
    Prohledl jsem si Klikni a hledal odkazy na muj server.
    Bylo jich prehrsel a nejprve jsem se smal. Byl to pekny gulas. Ale pote, co jsem jim napsal mail, tech cca 15 linku
    opravili behem 2 hodin. Takze reakce skutecne hbite. Casem to muze byt opravdu dobry portal.
  • 9. 3. 2001 11:34

    MArtin "Bilbo" Petricek (neregistrovaný)
    Ja si zase postezoval vcera v tom clanku v diskuzi ze tam maj jeden muj odkaz blbe (neexistujici domena) a hned vecer prisel mail ze ho pry odstranili ... jen tak dal ... nakonec z toho bude i schopny katalog ;-) .... staci aby do nich vsichni potrefeni webmasteri zacalio stouchat a ono se to spravi ....
  • 9. 3. 2001 14:02

    Webster (neregistrovaný)
    Vcera jsem si vecer sednul, a zacal odesilat pripominky typu nase firma ma dvouslovny nazev a ne trislovny.... Nebo na tehle domene se dlouho provozuje neco jineho.

    Jeste to neni opraveno.

    Ale odkazy pridavaji rychle a zmeny ktere jsem uvedl vcera odpoledne byly uz vecer provedeny.

    Myslim si ze je chyba neco takoveho sudit. Na internetu nikdo nikdo nikoho nenuti neco pouzivat (teda az na CZnic), takze nikdo nema moralni pravo si na neco (krome CZnic :-)) stezovat. Je vhodne kdyz lide maji pripominky, protoze prispivaji ke zlepsovani projektu ke kteremu jsou.
  • 9. 3. 2001 15:59

    Michal Illich (neregistrovaný)
    Osobne bych rekl, ze zrovna v relevanci vyhledavani problem neni - je vyrazne nadprumerna, k cemuz prispiva i to kritizovane brani v potaz URL.

    Anekdoticky priklad: Klikni po zadani vlastniho jmena najde samo sebe a zaradi se na prvni misto. Vetsina ostatnich katalogu (Atlas, Quick, Redbox,...) ani "sama sebe" nenajde :)
  • 10. 3. 2001 4:33

    Libor Nováček (neregistrovaný)
    Tibet
    Osobní stránky Ivo Lukaviče a Ondřeje Šišky o cestě pdo Tibetu a zpátky, osobní zkušenosti, rady a tipy, fotografie.
    sekce Internet a počítače > Osobní stránky > Cestování
    www http://web.seznam.cz/TIBET/index.html

    Znáte pana Lukaviče?

    ********************************************

    Mobil.cz
    Informační server z oblasti mobilních telefonů, nabízí například přehled telefonů, bazar telefonů, poradny a různé diskusní fóra.
    sekce Věda a výzkum > Technické vědy > Mobilní telefony
    www http://www.mobil.cz/sluzby/smlouva/

    Veda a vyzkum, hmmm...

    URL hlasi: Špatná zpráva: článek nebyl nalezen
    Bohužel, klikl(a) jste na neplatný odkaz.

    *******************************************

    Eurotel
    Informace pro zákazníky používající větší počet mobilních telefonů. Ceny telefonů, objednání služeb, speciální služby.
    sekce Katalog iDNES > Internet a počítače > Mobilní telefony
    www http://ka.eurotel.cz/eurotel/Site/KA/index_html

    sekce Mobilni telefony v Internetu a pocitacich?

    *******************************************

    OSKAR
    Nabídka mobilní sítě Oskar zahrnuje přehled služeb, historii Oskara a nabídku volných míst.
    sekce Katalog firem > Telekomunikace > Telefonní společnosti
    www http://oskarmobil.jobs.cz

    Skoda, ze jsou to stranky na Jobs.cz, kde je jen nabidka prace

    ********************************************

    Ano,tráva je opravdu bezpečná
    Textový server zaměřený na legalizaci marihuany s informacemi o složení a návykovosti.
    sekce Osobní stránky > Koníčky, zájmy, sport > A
    www http://trava.legalizace.cz

    ...z konopi pak budou plest legalni provazy, protoze
    jinak jsou stranky o drogach v sekci Životní styl > Zdraví > Zkušenosti s drogou

    ********************************************
    Top DNA hackers
    Jak se nabourat do hlasové schránky, jak na Paegas, Eurotel, Oskar.
    sekce Věda a výzkum > Technické vědy > Mobilní telefony
    www http://topdnahackers.yo.cz

    Nabourat se do schranky je vazne veda!

  • 12. 3. 2001 22:44

    L.Stejskal (neregistrovaný)
    Na klikni.cz jsem našel i naše již dávno zapomenuté stránky. Personál klikni.cz, zajišťující provoz a komunikaci se zákazníky má zájem rychle řešit připomínky i případné chyby. Pokud jim tempo a snaha vydrží, máme se na co těšit!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).