Hlavní navigace

Klikniavolej.cz pro firmy: zelené linky, SMS vizitky a další

Jiří Macich ml.

Služba Klikniavolej.cz ze stáje mediální skupiny MAFRA chce oslovit firemní klientelu novými službami. Hlavním tahákem se zdá být provoz tzv. zelené linky. Firmy mohou pro své zákazníky zřídit linku s bezplatným voláním resp. s voláním na účet volaného. Zelené linky od Klikniavolej.cz ocení především provozovatelé internetových obchodů, pro které je klasická varianta této služby od telekomunikačních operátorů drahá. S námi zaplatí pouze za provolané minuty a zákazníci se s nimi mohou spojit…

Služba Klikniavolej.cz ze stáje mediální skupiny MAFRA chce oslovit firemní klientelu novými službami. Hlavním tahákem se zdá být provoz tzv. zelené linky. Firmy mohou pro své zákazníky zřídit linku s bezplatným voláním resp. s voláním na účet volaného. Zelené linky od Klikniavolej.cz ocení především provozovatelé internetových obchodů, pro které je klasická varianta této služby od telekomunikačních operátorů drahá. S námi zaplatí pouze za provolané minuty a zákazníci se s nimi mohou spojit přímo z jejich internetových stránek, kdy jenom zadají svoje telefonní číslo a jednou kliknou, tvrdí Jan Fencl, projektový manažer zodpovědný za Klikniavolej.cz.

Novinkou je také funkce pro odesílání SMS vizitek. Firmy si mohou na svůj web umístit formulář, do kterého zájemce zadá číslo svého mobilu a obdrží elektronickou vizitku. Ta může obsahovat jen kontaktní informace, nebo například u restaurací aktuální menu, přehled akcí nebo cokoliv jiného. Textová zpráva může mít také vlastní identifikátor, tedy například jméno firmy. A to se zobrazí příjemci místo telefonního čísla, dodává Jan Fencl. Klikniavolej.cz firemní klientelu láká také na hromadné zasílání SMS zákazníkům nebo na možnost vytvářet podúčty pro jednotlivé zaměstnance a lépe tak kontrolovat jejich náklady na telefonování. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?