Hlavní navigace

Klout roste a počítá Foursquare a YouTube. Na cestě je Google+ a Facebook Pages

Daniel Dočekal

Klout, experimentální způsob měření „vlivu“ jednotlivce v sociálních sítích rozšířil schopnosti „měření“ o další sociální média.

 Po Twitter, Facebook a LinkedIN doplnil Foursquare (a výsledky už jsou započítány)  a Youtube. A podle „Connected Networks“ stránky je na cestě Google+ a Facebook Pages.

Klout, www.klout.com, se samozřejmě nevyhnul ani tolik oblíbené „gamifikaci“ a po vzoru Foursquare a některých dalších nabízí „odznáčky“ v podobě „Achievements“ neboli úspěchů.

Hledání algoritmického určení „vlivu“ jedinců tak stále pokračuje. Zda má Klout svůj algoritmus přesný a reálný je těžké posoudit. Zejména pokud je přesvědčen, že autor tohoto článku je vlivná osoba v otázce „celebrit“.

Našli jste v článku chybu?