Hlavní navigace

Kolik Seznam.cz a Google.cz platí za reklamní souboj?

Jiří Macich ml.

Souboj vyhledávačů Seznam.cz a Google.cz se neodehrává jen na technologickém poli, ale i na tom reklamním. Jak česká portálová jednička, tak česká pobočka amerického internetového kolosu rozjely silnou reklamní kampaň na podporu svých služeb. Společně obě společnosti za období od listopadu 2010 do ledna 2011 proinvestovaly v ceníkových cenách více než 96 milionů korun. Tvrdí to alespoň společnost Admosphere, která se zabývá monitoringem reklamních investic.

Souboj vyhledávačů Seznam.cz a Google.cz se neodehrává jen na technologickém poli, ale i na tom reklamním. Jak česká portálová jednička, tak česká pobočka amerického internetového kolosu rozjely silnou reklamní kampaň na podporu svých služeb. Společně obě společnosti za období od listopadu 2010 do ledna 2011 proinvestovaly v ceníkových cenách více než 96 milionů korun. Tvrdí to alespoň společnost Admosphere, která se zabývá monitoringem reklamních investic.

Za období listopad 2010 – leden 2011 utratil Seznam.cz za reklamní aktivity více než 54,6 milionů korun. Vydal se přitom cestou silné televizní kampaně (46,6 mil. Kč), kterou podpořil inzercí v tisku (7,7 mil. Kč).  Google Czech Republic své celkové výdaje rozprostřel mezi televizní (23,2 mil. Kč) a internetovou (12,2 mil. Kč) reklamu. V lednu 2011 výrazně posílil své investice i na poli outdooru (4 mil. Kč). Celkem v tomto období Google proinvestoval 41,4 milionů korun, tvrdí společnost Admosphere.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?