Názory k článku
Kolik stojí na Internetu potraviny?

Kolik stojí na Internetu potraviny?
Kolik stojí na Internetu potraviny? (neregistrovaný)
24. 3. 2005 8:15 Nový

Jaksi to nefunguje...

celé vlákno
Z Prahy se vydáme na západ Čech. V regionu Plzně a okolí rozváží potraviny obchod Přiveznákup.cz. Dopravné na krátkou vzdálenost činí 69 korun, celkovou platbu musíme uhradit v hotovosti na místě řidiči.

Webovská adresa v článku uvedená bohužel nefunguje.

Milan
Jan Ambrož
Jan Ambrož (neregistrovaný)
24. 3. 2005 10:42 Nový

Re: Jaksi to nefunguje...

celé vlákno
Dekuji za upozorneni, odkaz je opraven.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 4. 2006 9:11 Nový

Re: Jaksi to nefunguje...

celé vlákno
Já nakupuji na netu spíše jen lahůdky co jsou přímo od výrobce a nenavyšuje se cena překupníky a řetězci marketů. Dovezou mi to domů. Je to pohoda, klídek a levnější. Třeba na www.gourmet1.biz
Petr
Petr (neregistrovaný)
24. 3. 2005 8:26 Nový

Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Podle me je podobne srovnani cen v pripade potravin bez udani podrobnosti zcela nesmyslne. Jaky je ten 'velky chleb', kdo a v jake kvalite vyrobil 'salam Gothaj', 'mleko polotucne' je trvalnive krabicove nebo v lahvi, 'vejce' jsou jake velikosti a kvalite? Ne, takhle se proste potraviny srovnavat nedaji.
A to uz vubec ne s cenou treba v Lidlu, ktery je sice mozna nejlevnejsi, ale s naprosto tragickou kvalitou a chuti...
Pokud bych uz si objednaval potraviny pres net, tak jen tehdy pokud bych vedel ze mi nikdo nedoveze 'vodove mleko bez chuti', 'sojovy Gothaj' ale naopak potraviny jiste kvality a chuti. Jenze to se pak nemuzu ridit podle ceny...
Austin
Austin (neregistrovaný)
24. 3. 2005 8:39 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
To vite vy a par "osvicenych" zakazniku, ale tech zbylych 90% populace, co se snazi v Lidlu urvat tu nejlevnejsi housku s nejlevnejsim salamem zajima prave jen ta cena...
Jan Šimek
Jan Šimek (neregistrovaný)
24. 3. 2005 8:57 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Jenže přesně tyhle typy zákazníků _nikdy_ nebudou nakupovat přes internet! :o)
Lupa.CZ
Lupa.CZ (neregistrovaný)
24. 3. 2005 9:07 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
zrusme patentove urady.. ty uz take nemaji cenu.

nechapu, kde se ve Vas bere ta drzost neco takoveho tvrdit, ja si dovolim s velkou davkou viry ve spravnost sveho vyroku tvrdit, ze je to otazka pomerne blizke budoucnosti..
bhy
bhy (neregistrovaný)
26. 3. 2005 15:35 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Nezlobte se, ale pokud jsem to pochopil dobre, ta duvod, proc by si lidi meli neco kupovat v interntovych misto v kamennych obchodech, by mel byt ten, ze je to pohodlnejsi. Coz mi neprijde. Pro me je pohodlnejsi ten old-schoolovy zpusob. Netvrdim, ze to tak nutne musi byt navzdy, ale nedovedu si predstavit, jakou vlastnosti by si me internetove oproti kamennym obchodum mohly ziskat. (Mluvim pochopitelne o tech diskutovanych potravinach, elektronika apod. je samozrejme druha vec.)
Pavel Vrany
Pavel Vrany (neregistrovaný)
28. 3. 2005 0:22 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Prijdu do netobchodu, prihlasim se, vyberu si svuj posledni nakup, par veci upravim a odeslu objednavku - nejdele za 15 minut i s prolistovanim novinek.

Naproti tomu v supermarketu jsem ztracenej. Nevim kde co je, zmatene projizdim mezi regalama, obvykle pulku veci zapomenu, to co misto nich koupim se mi nevejde do batohu. Bojim se nakupovat ovoce, protoze mi dela problemy najit spravny cislo na vaze. Kdyz si chci vybrat syr a zastavim se u regalu, hned se na me nekdo tlaci. Jedine plus u me maj za moznost zbavit se tam stravenek.

Navic na netu si muzu vybrat obchod podle toho, jake zbozi skutecne chci, kdezto supermarket navstevuju jeden konkretni, protoze ho mam pri ceste u metra.

Muj osobni tip: http://www.rozmaryna.cz/

Dusan
Dusan (neregistrovaný)
24. 3. 2005 9:14 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Jenze co ma delat nase utlacovana mensina kdyz vsechny kramy v Cechach se zavazi lacinym hnusem. :-( Ze bych vyrazil pred Strakovku s transparentem "Chceme drahe potraviny"? To by mne odvezli asi rovnou do Bohnic.
Richi
Richi (neregistrovaný)
24. 3. 2005 9:21 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Třeba odvezli a není jednodušší nakupovat prostě "značkové" věci a ne s označením "nejlepší cena" a podobně? :-)
Myslím že obchody jsou plné kvalitních potravin od dobrých výrobců, jen nemůžete koukat na ty letáky pořád :-)
tom
tom (neregistrovaný)
24. 3. 2005 10:45 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
nakupovat prostě "značkové"... No kdyz on je problem nekde jinde napr. mate moznost si koupit caca-colu za 34,- nebo pepsi za 33,- a nebo pak (odpornou, ale levnou) cola-koruna za 12,- a nic mezi, jenze ono se vyrabi, napr. Relax-cola ktera je vcelku dobra a pritom stala cca 24,- Jenze jednoho dne ji v hypermarketech preplatila RC-cola za 31,- a uz ji v nabidce namaj a vo tom to je . Uz malo lidi vi ze pokud chce vyrobce prodavat sve jogurty v hyper.. musi dat za kazdy jogurt 5.000,-/prodejnu vsimne nakupcim, cili mit pak 10 druhu jog. do 10 hyper... stoji 500.000,-!
maniana
maniana (neregistrovaný) ---.231.183.gbely.net
18. 3. 2009 21:30 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl - kecas nesmysly

celé vlákno
hele chytraku - a to co jsi napsal jsi si precetl ve ktere "chytre" prirucce?
Ja delala v potravinovem prumyslu a to co tady prezentujes je dobra blbost! Takhle to nechodi.
Kdybys napsal, ze se plati za zverejneni akce v letaku dane prodejny a tim rostou naklady na dany produkt, tak budiz...ale to cos napsal je fakt pekna blbost.
A jestli s danym postupem mas nejakou (rekneme osobni) zkusenost, tak to spis vypovida o tve neschopnosti dostat dany produkt na trh bez uplatku.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
24. 3. 2005 11:50 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Ty obchody prave moc plne kvalitnich potravin od dobrych vyrobcu nejsou. Klasicky priklad Tesco Letnany, zacinali s kvalitnimi potravinami, pak priblizne 10% kvalitnich potravin (respektive obecne zbozi) bylo nahrazeno nepouzitelnym hnusem s nazvem Tesco - vyhodny nakup. Dneska to doslo tak daleko, ze Tesco hnus zabira vice nez polovinu regalu a spousta dobrych veci, ktere jsem byl zvykly nakupovat (za o neco vyssi ceny) uz tam neni, protoze vsechny obchody se zameruji na socky (je jich vice). Staci se podivat na letaky, zadny nenabizi kvalitni zbozi v kazdem je "Lidl je levny", "Carrefour je levnejsi", "XXXX je uplne nejlevnejsi".
Bobo
Bobo (neregistrovaný)
24. 3. 2005 14:29 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Pravda, pravda. Socky a retardovaní zpracovaní TV reklamou trh zku... A to nejen v potravinách.
Bohužel začíná platit, že 2x lepší věc stojí 10x tolik (pokud vůbec se na náš minitrh doveze nebo pokud vůbec existuje).
Zrovna jsem četl ve 100+1 článek Krize francouzské kuchyně - v obchodech seženou jen rychlená rajčata bez chuti z Maroka... A kvalita jim jde do pr...
Zajímavé, kam ten pokrok směřuje.
David Weil
David Weil (neregistrovaný)
24. 3. 2005 14:41 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
ad Tesco výrobky - buď jste demagog (to je oblíbený výpad na protivníka ;)), nebo jste si o těchto výrobcích nic nezjistil.

Netvrdím, že se mezi nimi nenajdou výrobky s velmi pochybnou kvalitou, ale odsoudit je šmahem všechny je poněkud přehnané. Bohužel si pochopitelně z hlavy nepamatuji všechny výrobce u zboží s obalem Tesco, které kupujeme, ale tak namátkou vím, že např. papírové pleny jsou Helen Harper (to je obchodní značka, výrobce se jmenuje jinak) - dodávají se ve dvou řadách (různá kvalita - stejně jako u originálních Helen Harper) a ta vyšší řada je velmi solidní (nicméně jsme se stejně zásobili jinou značkou, ale tohle bych zrovna koupil s klidem). Běžně tam kupujeme některé (zdůrazňuji některé!) balené uzeniny (mrkněte na výrobce), mnohokrát jsme tam koupili velmi dobrá jablka balená jako Tesco, těstoviny Tesco se sice nevyrovnají Panzani, ale špatné taky nejsou (opět mrkněte na výrobce) atd.

Není zkrátka pravdou, že tyto brandované výrobky jsou špatné. Pod značkou Tesco najdete desítky různých výrobců, z nichž některé určitě v originálním obalu označujete jako kvalitní, ale tady to je pro Vás Tesco hnus (obal holt prodává). Pro výrobce je tento prodej výhodný - mají zajištěn slušný odbyt. Pochopitelně to někteří zneužívají a na těchto výrobcích šetří, ale tam je obrana jednoduchá - když je to špatné, nebudu to už dál kupovat a sáhnu po jiném zboží.

Nechápu však, proč bych si neměl koupit dobrý výrobek jen kvůli tomu, že se mi nelíbí obal, způsob prodeje apod. Já ty salámy a jablka jím, nefilosofuji nad nimi. ;) Mně osobně spíše vadí jiné věci - způsob skladování a dodržování norem (nechat stát půl dne na sluníčku super kvalitní mléčné výrobky než je zavezou do skladu určitě na chuti nepřidá), ochota zaměstnanců (to snad ani nebudu komentovat, tolik sprostých slov ani neznám), "kultura" prodeje (uzoučké uličky plné agresivních důchodců nejsou zrovna nejlepším stimulem na utrácení peněz) apod. Balení výrobků mne však nerozhodí - číst obal ještě umím.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
24. 3. 2005 16:15 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Co se tyce vyrobku pod znackou Tesco, tak mam dojem ze jsou dva druhy. Normalni Tesco obal, coz je skutecne jenom prebrandovane standardni zbozi a pak Tesco - Vyhodny nakup coz je laciny humus. Nikdy jsem jej nekoupil, ale kdysi jsem je dostal v nejake akci zdarma a to co bylo vevnitr bylo kvalitou desive az nepouzitelne.
Nicmene mne by ani tak nevadilo, ze tyhle vyrobky se nabizeji a nekteri je i kupuji. Ovsem za predpokladu, ze budou k dispozici kvalitnejsi varianty coz ovsem nejsou. Jeden cas se dala napriklad v Tescu koupit primo epesni zverina, dneska je clovek rad kdyz tam najde slusne kure a sekanou co videla maso alespon v instruktaznim videoklipu. Kvalitni syry skoro neexistuji, sortiment zahranicnich vin mesic od mesice uzsi, svycarska cokolada neznamy pojem, a tak by se dalo pokracovat. Cokoliv co trochu vybocuje z rady beznych potravin se zrusilo a proste neni.
Andar
Andar (neregistrovaný)
24. 3. 2005 21:15 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Tesco má dva druhy Private Label

Tesco value-není to k jídlu
Tesco- tady se to hodí zkoušet často jde o dobré věci.
kolmo vodorovně nastojato
kolmo vodorovně nastojato (neregistrovaný)
24. 3. 2005 21:29 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Ač socka, naprosto souhlasím. Kvalita potravin v takzvaných řetězcích je naprosto šílená - a prakticky se nedá koupit nic jiného, protože malí prodejci odebírají povětšinou také z řetězce - pro změnu Makro! Regály jsou plné zasmrádlého masa a náhražkových nejídel se sójovým molitanem a chemickými sladidly.

Vážně mne to vytáčí. Ze svého mizivého platu se snažím stoprocentně si užívat - což znamená, že si radši nechám poslat druhou upomínku na účet za plyn, než bych si odřekl pěkný voňavý plátek uzeného lososa, rakouskou játrovou paštiku nebo dobrou čokoládu. V mé příjmové kategorii platí totiž: "To, co sežeru dnes já, nesežere zítra inflace!" :-)
Jsem obecně velmi skromný (nepotřebuju spoření ani pojištění ani nové šaty, o autě a podobných hovadinách nemluvě), ale mám své standardy, které k životu nezbytně vyžaduju: staré dobré filmy (z Amazonu), rozumné připojení k internetu (do 700) a špičkové jídlo (v libovolném množství za libovolnou cenu). Jenomže poslední dobou je to třetí čím dál tím víc nedostatkové zboží. Všude samá soja a margarin a sacharin - jako by snad byla válka, nebo co. Jako kdyby docházely zdroje, ale ti nahoře se to snažili před lidmi ututlat.

Onehdá jsem měl žízeň na něco sladkého s hromadou bublin, nuže, vybral jsem si v krámě v regálu jakousi normálně vypadající limonádu a jak už mám trénink, čtu složení. Umělá sladidla. Vezmu si jinou a čtu. Umělá sladidla. Vezmu třetí a čtu. Umělá sladidla. Čtvrtou už jsem nevzal; místo toho jsem tu třetí mrštil do regálu, postavil poloplný košík na zem a šel radši pryč, abych nemusel někomu urazit hlavu. Ten prašivý kapitalistický ksindl snad vůbec nenapadne, že by správně takové náhražkové potraviny měly být v samostatných regálech, odděleně od normálního sortimentu.
Jenomže... KDE JE SAKRA TEN NORMÁLNÍ SORTIMENT?! Pořád častěji se mi stává, že ho prostě nemůžu v obchodě najít! Zkusili jste v posledních pár letech najít zmrzlinu bez rostlinného tuku nebo jakýkoliv "masový" výrobek bez příměsi sojové bílkoviny? Kde se prodává tavený sýr, který opravdu obsahuje smetanu a ne jen smetanovou příchuť? Co je špatně s mlékem, skrz které je vidět světlo? Proč je z baleného masa či uzenin možno vyždímat tolik vody, že by se z ní napila půlka tábora Tuaregů a ještě by jim zbylo na čaj na večer?

Mám podezření, že někde existuje něco takového jako bývaly prodejny Eso... nějaký takový nenápadný sklad poblíž letiště, denně letecky zásobený z celého světa... sklad, kam si vždycky takhle po deváté ráno jezdí všelijaké ty paničky ve velkých černých offroadech s labradorem na zadním sedadle...

Pořád častěji vzpomínám na to, jak jsem za komančů žral plnou hubou naprosto špičkového žluťoučkého jesetera z obrovských plechovek, které se za pár korun daly koupit v každé sámošce. Vzpomínám si na červenomodrobílé konzervy, ve kterých bylo MASO (PRAVÉ MASO!!!) a na jiné konzervy, černočervenožluté, ve kterých byl lančmít, který se DAL JÍST a měl CHUŤ. Vzpomínám si na párky, které byly deklarované jako telecí, ale ve kterých (narozdíl od dnešních telecích párků) člověku nevázlo mezi zuby mleté peří a zobáky. Vzpomínám na cukr, na bílý jemný cukr, který voněl sladkostí - ne jako ten dnešní, který je zahnědlý a smrdí po moči.
Čert nám ho byl dlužen, ten náš "český kapitálizmus". Teď si to vyžereme až do dna - zdechneme na deziluzi, na žaludeční vředy z aspartamu a na rakovinu ze zapařené sóji. Dobře nám tak.
Karel
Karel (neregistrovaný)
24. 3. 2005 21:44 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Výborně napsáno, se slzou v oku vzpomínám na ostravskou klobásu. Onehdy jsem něco takového koupil. Když jsem viděl tu pastu uvnitř nabídl jsem to kočce - stáhla ocas a utekla. :-(
vasek
vasek (neregistrovaný)
25. 3. 2005 1:20 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Nemuzu si dovolit malou poznamku.
Totiz.. kdyby tady ti vami vychvalovani komanci 40 let nebyli, tak si jime kvalitni potraviny za normalni cenu. V rakousku taky ji, to co my tady? Asi ne. Bohuzel si to my ted musime vyzrat, aby nase vnoucata mohly jist kvalitni potraviny za prijatelnou cenu.
Takze ta nekvalita potravin, co tu je, je jenom kvuli vybornymu masu, ve kterym nejsou zobaky a mliku, pres ktery neni videt, co jste za komancu jedl.

Samozrejme, ze tu jsou levne nekvalitni potraviny, protoze prumerna ceska rodina na ty kvalitni nema. Proc? Protoze jsme 40 let spali a spime porad.
--
-- (neregistrovaný)
25. 3. 2005 2:37 Nový

i v zahranici, i na zapade

celé vlákno
vazeny pane, neni prave predchozi prispevek o tom, ze za drive se tolik toxicke potraviny neprodavali? ja jsem mladsi rocnik ale neustale klesajici kvalitu potravin pozoruji

problem je i to ze clovek na to neni upozornen predem. A co deti? ty si take mohou vybrat co jim rodice koupi? ts...

musim vas upozornit ze v UK je tesco take hruza, neni vyjimkou nekolik dnu v regalu viditelne plesnive rajcata a nikdo s tim nic nedela, a to opakovane, skoro to vypadalo ze meli odrazovat od nakupu aby clovek koupil jinak zabalene ale drazsi,.. ..mleko, drazsi je na bliti, krabicove rovnou zkazene, levnejsi cibule?prohnila ,toustovy chleba, v levnejsim se vzdy objevi plisen, klasicky chleba? v 17 00 casto neni na regalu, asi aby se prodal vsechen a neslo se do ztraty, .. a co jejich LIDL ? ale ano, take ho maji! smetiste, kde se chodi s bednami misto kosiku, osizeny radoby hermelin, med ktery nema uvedenou krajinu puvodu, pomerancova marmelada cerne barvy a velmi pochybne chuti, .. maso nekupuji neposoudim, ale co jsem slysel tak holkam z ukrajiny do toho pri jeho vyrobe pada sopel.

Dobrou chut.

dovolim si tvrdit, ze potraviny (ale napr. posledni dobou i prostredky na myti nadobi) jsou cim dal horsi a neverim tomu ze nejsou casto zdravi skodlive,..

stojim si za tim ze potraviny i v te nejlevnejsi variante by nemeli by zdravi skodlive (=muze to byt kyselejsi jablko, ale ne plesnive)
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 3. 2005 8:37 Nový

Re: i v zahranici, i na zapade

celé vlákno
Treba v takovem Nemecku prodava Lidl ten samy hnuj jako u nas. Jenze ti Nemci maji stale jeste na vyber, maji tam i prodejny se spickovymi uzeninami nebo mistnim masem rano porazenym. U nas ten vyber neni. Myslim ze je to zpusobeno nizsimi prijmy obyvatelstva, takze se k nam kvalitu nevyplati dovazet a proto se nabizi jen humus.
--
-- (neregistrovaný)
25. 3. 2005 13:08 Nový

Re: i v zahranici, i na zapade

celé vlákno
v UK je asi neco podobneho Sainsbury jenze tam je kvalita odstupnovana stejne, s tim ze prosle zbozi ve sleve je kolikrat casto drazsi nez "cerstvy" ekvivalent jinde, zamestnanci maj narizeno se usmivat a tak se mi tam dela z nich casto nevolno, cenovky maj posunuty, takze nakup je ruska ruleta..
--
-- (neregistrovaný)
25. 3. 2005 2:44 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
a jeste jedna vec pane, svet na tom neni tak spatne aby nedokazal zajistit potraviny svemu obyvatelstvu, mame 21 stoleti! problem je pouze ve zdimani lidi na maximum a nastaveni systemu ktery vede ke stale se zhorsujicim podminkam, na takto nastavenem trhu konkurence jaksi ke zvysovani kvality neprispiva ale dela presny opak.
nezamestnanych taky nemame malo...
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 3. 2005 8:34 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Co se tyce tech specialnich prodejen, tak obcas jsou jenze velice casto maji nizkou zivotnost. Napriklad existovala prodejna kvalitnich cokolad v te ulicce u Kooperativy, tusim ze je to Mala Stupartska. Meli tam svycarske cokolady 99% vozene letecky kazdy den ze Svycarska aby byly cerstve. Velikost odhadem tak 50g, cena 250Kc. Kupoval jsem je sve matce, protoze ona je cokoladovy extremista. Jenze kram pred rokem proste ze dne na den zavreli a ted je tam nejaka prodejna pro turisty ci co. :-(
kolmo vodorovně nastojato
kolmo vodorovně nastojato (neregistrovaný)
2. 4. 2005 9:29 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Jo... tam jsem občas chodíval taky. Hned vedle je BigBen Bookshop, tak jsem to měl při jednom. Anglickou knížku (lacinejší než přeložená česká verze a s nesrovnatelně hezčí obálkou) a vedle špičkovou čokoládu... to jsou věci, bez kterých si život neumím představit :-)

Možná by nebylo od věci mít nějaký poloveřejný registr dobrých prodejen. Občas narazím na krámek, ve kterém mají nádherné věci, ale nemám jak tam nasměrovat další lidi. Třeba ve Štěpánské bývalo (nevím jestli ještě je, ale bývalo) takové malé řeznictví uzenářství. Všechno domácí výroba, voňavé, čestvé. A navíc... OPRAVDOVÉ UZENÉ. Ne to, co se vyrábí máčením v "udícím" solném láku, ale opravdové uzené, vyuzené v kouři. Sežral jsem ho tehdy na posezení půl kila, jen tak syrové s cibulí a chlebem... páni!
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
25. 3. 2005 8:46 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Kde kupujete ty nápoje? Já jsem diabetik a na obalu v části Složení najdu CUKR snad i v pálivých paprikách. A v dia koutku mají jedny nechutné sušenky, jednu odpornou čokoládu a sorbit.

Se zbytkem souhlasím, maso jezdím kupovat na vesnici k řezníkovi, bo v superhyper prodávají undef amarouny.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 3. 2005 11:47 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Ono aby to bylo jo zakerne, tak jak jsem se tak dival vyrobci obvykle kombinuji umela a prirodni sladidla, aby zdravy clovek se nas*al a diabetik utrel nudli. :-(
kolmo vodorovně nastojato
kolmo vodorovně nastojato (neregistrovaný)
2. 4. 2005 9:29 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
V Globusu, v oddělení nápojů - tam je umění najít něco, v čem by ten aspartam nebyl. Problém je, že je to dost často míchané - hodně tam mají nápoje, které obsahují cukr A aspartam zároveň. Takže jsou k nepotřebě vám i mně. :-(

Paradox je, že na jednu z mála chutných - a levných - limonád s pravým cukrem jsem nedávno narazil v tolik proklínaném "sockovském" Lídlu :-) Chutnala kupodivu líp než Sprite (nebyla tak sladká) a myslím, že na ni budu chodit častěji.
Petr A.
Petr A. (neregistrovaný)
26. 3. 2005 16:10 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Souhlas. Vsi silou se snazim dopidit se v Praze obchodu, ktery by prodaval uzeniny skutecne z uzenin, at uz jsou treba petkrat drazsi nez bezny sojovy sajrajt. Jak rad bych si dal znovu burta na ohni, takoveho, z ktereho po tepelne uprave nevytece obsah v podobe nahnedle hnusne brecky...

Jakykoliv tip na takovy obchod-uzenarstvi bude vitan s neskonalym vdekem...
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
29. 3. 2005 9:04 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Pokud potrebuji burta na opekani ci uzeni v krbu, tak si je kupuji bud v Nemecku nebo v Lucembursku. Maji tam takove ty specialni bile klobasy, v kombinaci se salsou (nebo jak se jmenuje ta paliva radoby mexicka horcice) a cibulovym chlebem skutecna pochoutka. Vyhodou je, ze v tehle statech se jeste stale daji sehnat uzeniny vyrobene (predstavte si!) z opravdoveho masa! Cenove to nevyjde dokonce ani tech petkrat tolik, ale rekneme trikrat coz se da. Akorat ten kram kde to obvykle kupuji je 800 km daleko, takze na denni nakupy to neni idealni. :-))
Petr A.
Petr A. (neregistrovaný)
29. 3. 2005 22:17 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Bohuzel do Nemecka nejezdim tak casto, tudiz pro me zbyva akorat Praha NEBO nejaky eshop s kuryrni sluzbou...
kolmo vodorovně nastojato
kolmo vodorovně nastojato (neregistrovaný)
2. 4. 2005 9:36 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Kolega jezdívá do Horoměřic (kus za letištěm, někde u Černého vola). Je tam statek, co má vlastní jatka; možno objednat i celou zabijačku. Dělají i uzeniny - ale žádné jsem od nich ještě neměl, nějak mne na ty věci cpané do střev přešla za posledních pár let chuť, tak si nechávám vozit jen maso. Je laciné a dobré, rozhodně lepší než to na krámě.
bacil
bacil (neregistrovaný)
24. 3. 2005 23:20 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
pripade Tesco veci sa niekedy oplati pozriet na vyrobcu..
napriklad DRU tycinky vedla stoja 2x tolko ako Tesco tycinky, ale vyobca je ten isty

Tieto market-brandy su pouzivane na vydieranie dodavatelov, lebo do tyzdna zmenia vyrobcu market-brandu, len inemu dodavatelovi dodaju Tesco obaly
Vojta
Vojta (neregistrovaný)
25. 3. 2005 3:35 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
ono staci porovnat Tesco Letnanz, Tesco Zlicina Tesco Narodni.
Zatimco na Narodni maj velice siroky sortiment, cerstve a dobre maso, vybornou zeleninu, na zlicine je maso na zbliti, pulka sortimentu zeleniny, peciovo okorale a pod.
ono jhe to taky hodne o prodejne.
na narodni chodi cizinci co bydlej v praze a kupujou veci, ktere nejsou jenom levne, tim padem tam je bohatsi sortiment a vyssi kvalita.
akorat se tam neda parkovat:-(
no a takhle je to u vsech retezcu. nektery kramy sou slusny a nektery stojej za prd.
Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
24. 3. 2005 10:45 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
A máslo za 14,70 - to už autor asi přehnal... To nemůžou mít ani v Lidlu. Buďto jde o nějaký margarín nebo něco podobného, nebo se někdo seknul aspoň o deset korun.
Beda
Beda (neregistrovaný)
24. 3. 2005 11:01 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
a co nabidka TESCO: pivo 0,5l za 1,90 Kc ??
to je realita
Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
24. 3. 2005 11:17 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
A ty bys to pil? Ať je to, co je to, i když je na obalu napsáno "pivo"? Já bych to tedy nevzal do úst.
thingwath
thingwath (neregistrovaný)
24. 3. 2005 14:26 Nový

Re: Srovnani cen je nesmysl

celé vlákno
Než máslo z Lidlu za patnáct kaček, to si radši koupit rovnou ten margarín. To je blitka už z principu, takže to člověka aspoň nezklame...
JA
JA (neregistrovaný)
24. 3. 2005 9:43 Nový

JAPAN-eshop.com

celé vlákno
Maji ve zdrojaku super META tagy



Jakub Vrána
Jakub Vrána (neregistrovaný)
24. 3. 2005 10:53 Nový

Re: JAPAN-eshop.com

celé vlákno

Jsou fakt dobrý. Kdo by byl líný to hledat:

<meta name="Description" content="Obchod se zahradními potřebami, stroji a nářadím. Prodáváme sekačky, pily, křovinořezy, provzdušňovače tránvníků, bazény, bazénovou chemii a sněhové frézy. Na našem obchodě najdete výrobky značek FISKARS, GRIZZLY, HANDY, HECHT, KABIT, MA.RI.NA nebo SOLO. Všechny produkty na obchodě máme skladem a jsou připraveny k okamžitému dodání.">
<meta name="Keywords" content="sekacka, sekacky, pila, pily, krovinorez, snih, freza, cerpadlo, kabel, bazen, chemie, nuzky">

ToOb
ToOb (neregistrovaný)
25. 3. 2005 6:10 Nový

Re: JAPAN-eshop.com

celé vlákno
Vysvětlení hledejte na zahrada-eshop.com, případně u dodavatele "systému el. obchodu". :)
Igor Hnízdo
Igor Hnízdo (neregistrovaný)
25. 3. 2005 10:42 Nový

Re: JAPAN-eshop.com

celé vlákno
Napsat si na titulní stránku elektronického obchodu "jednodužší" a nechat to tam viset přes půl roku znamená jediné - stránky píše sousedův Béďa, co sice chodí do druhé třídy ZŠ, ale zase má nadprůměrné nadání pro HTML :-)
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
24. 3. 2005 9:54 Nový

e-shopy

Docela bych do toho i šel, protože nemám někdy čas jet do supermarketu na nákup, ale zatím mě odrazuje vysoká cena.
B. Stanik T.
B. Stanik T. (neregistrovaný)
24. 3. 2005 10:23 Nový

Ve článku nejsou uvedeny všechny možnosti

celé vlákno
V e-obchůdku lze nakoupit biopotraviny i čerstvou biozeleninu (objednávací doba je delší).
Richi
Richi (neregistrovaný)
24. 3. 2005 10:41 Nový

Re: Ve článku nejsou uvedeny všechny možnosti

celé vlákno
Když já jdu nakupovat vždy když mám hlad takže nevím jestli bych třeba neumřel hladem :-)
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
24. 3. 2005 13:24 Nový

259-cosi

celé vlákno
To je super planovat nakup jidla na skoro rok dopredu...:-)
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
24. 3. 2005 23:35 Nový

Re: 259-cosi

celé vlákno
Hm, taky by me zajimalo co to autor ma za podivne hodnoty v jedne z tabulek u emarketu. Spis to tipuju na minuty
Jan Ambrož
Jan Ambrož (neregistrovaný)
24. 3. 2005 23:49 Nový

Re: 259-cosi

celé vlákno
Samozrejme :-) Asi se vytratily pri korekci tabulek. Uz jsou tam doplneny.
thingwath
thingwath (neregistrovaný)
24. 3. 2005 14:18 Nový

Nejedlá Nedvědová

celé vlákno
Nevím kde to autor vzal, ale ta paní co prodává cukrovinky se podepisuje Zdeňka Nedvědová. Na jakéhosi Nejedlého si vzpomínám, ale nic společného bych s ním mít nechtěl.
Jan Ambrož
Jan Ambrož (neregistrovaný)
24. 3. 2005 14:41 Nový

Re: Nejedlá Nedvědová

celé vlákno
Autor bohužel spojil dvě jména v jedno :-) Paní Nedvědové i čtenářům se za chybku omlouvám, je to opraveno.
Tom
Tom (neregistrovaný)
24. 3. 2005 15:14 Nový

pražský fastfood messenger

mno nechci rejpat, ale IMHO je "pražský fastfood messenger" služba kurýrní firmy messenger, která dováží jídlo z vybraných fast foodů.
alespoň nám to tak říkali na školení, jestli si to pamatuju dobře (:
LK
LK (neregistrovaný)
25. 3. 2005 10:47 Nový

Teda na tohle se podívejte, to je AKCE!

celé vlákno
Takhle výhodnou akci jsem už dlouho neviděl (nápověda - viz "stará cena"): http://www.multimarket.cz/?shopID=MM001&pg=productDetails&productID=2;0445005
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
26. 3. 2005 16:59 Nový

Re: Teda na tohle se podívejte, to je AKCE!

celé vlákno
LOL, ona to bude i tak lahůdka:
Krabí tyčinky - Tyčinky z rybího masa s krabí příchutí

Složení :Surimi - separované rybí maso z treskovitých ryb , pšeničný škrob , vaječný bílek , rostlinný olej , sójová bílkovina , jedlá sůl , cukr , sorbitol , příchuť a výtažek z krabího masa , směs koření , rýžové víno , barvivo , voda .

Co je to výtažek z krabího masa? Asi 1:1 - 1 krab na 1 vagon tyčinek. Jdu grcat...

Patrik Chrz
Patrik Chrz (neregistrovaný)
27. 3. 2005 17:22 Nový

Re: Teda na tohle se podívejte, to je AKCE!

celé vlákno
No, ono je to jednoduché. Kdyby byly skutečně z kraba, tak by nestály zhruba stovku za kilo, ale asi tak tisíc korun za kilo.
Využívá se při tom zajímavé vlastnosti masa z tresky. Dá se upravit tak, že se úplně zbaví chuti a pak se dá ochutit ledasjak (jako losos, krab, humr). Takže (téměř) všechny ty humoré, lososí, krabí a jiné saláty jsou většinou z tresky, která je ochucena více či méně umělými výtažky.
LK
LK (neregistrovaný)
29. 3. 2005 9:38 Nový

Re: Teda na tohle se podívejte, to je AKCE!

celé vlákno
Tady jsem až tak nemyslel to složení, ale super akci. Původní cena 25,90Kč, po slevě 26,90Kč :-) Bohužel si toho už všimli...
Konzumátor
Konzumátor (neregistrovaný)
27. 3. 2005 19:37 Nový

Proč to je o potravinách?

celé vlákno
Nechápu, proč se měsíc internetu zaměřuje na nákup potravin.

Za prvé, jedná se o službu pro pár měst a !jenom! měst bez okolí. Lokality, kde každý potencionální klient nákupu přes internet má market nebo potraviny za zády.

Za druhé, podmínky, které si internet markety stanovují, jsou nepřijatelné.

Za třetí, zboží je drahé a nemám záruku kvalitního výrobku.

Za čtvrté, zboží via PPL? Legrace? Co na to hygiena? PPL nemá jeden jediný vůz pro přepravu potravin.

No nevím, objednat pizzu via net, to ještě snesu. U tohoto prodeje platí také zákonem daná 14 - denní doba pro vrácení zboží bez udání důvodu?
profix
profix (neregistrovaný)
28. 3. 2005 1:51 Nový

Re: Proč to je o potravinách?

celé vlákno
Priste se muze zamerit treba na nakup erotickych pomucek :-)

Pokud mate tolik casu, aby jste ho travil v hypermarketu, nakupy pres internet nemaji pro Vas smysl. Ale jsou lide, pro ktere je to ztrata (financni, moralni nebo oboji).

Proc jsou neprijatelne (uvedte prosim duvody)? Mozna se to diky Vam zlepsi ;-)

Zbozi je drahe, protoze se plati za ty sluzby okolo, ale jestli je Vas cas tak levny...muzete ho vyuzit tahanim se s taskama. Na VESKERE zbozi se vztahuje zaruka ze zakona...ale to urcite vite. Co se tyce kvality, tu ovlivnuji vyrobci (tim, co vyrabeji - nabidka) a zakaznici (tim, co poptavaji).

PPL nemuze prepravovat konzervy ci lahve (zbozi, ktere nevyzaduje chlazeni samozrejme) patricne zabalene? Vazene maso ci zeleninu Vam ale nedoveze, to je pravda. Neco Vam prozradim - PPL bezne prepravuje napr. sterilni zdravotnicky material, tak proc ne potraviny.

Pro potraviny rychle podlehajici skaze jsou zarucni lhuty jine nez napr. u spotrebni elektroniky.

(autor prispevku ma co docineni s inet. shopy a tak mozna neni objektivni)
Marek
Marek (neregistrovaný)
4. 4. 2005 22:58 Nový

A co Brno?

Nevíte o nějakém internetovém obchůdku působícím i na trhu brněnském? Ideálně by mohl nabízet i něco jiného, než jen biopotraviny a japonskou stravu.
theodora
theodora (neregistrovaný)
12. 12. 2006 11:18 Nový

mezi tim ...

... uplynulo spousta casu a bezvadny multiprojekt pohltil mene kvalitni zmarket, na jehoz stranky se automaticky dostanete ve chvili, kdy se zkousite prihlasit na multiprojekt..
jinak vyborny clanek, hodne mi pomohl, uz mam objednano a nasla jsem navic nekolik dalsich dobrych tipu, treba japonska kuchyne. i po roce a pul je porad platny (teda vicemene)..
martule
martule (neregistrovaný)
29. 12. 2007 22:46 Nový

Ja jsem svuj oblibeny nasel

No ikdyz jak vidim se zde moc nediskutuje, rád bych prispel a nekterým z Vás poradil co já mám odzkousené, nedávno se na olomoucku objevil Gigapult. me se libi ze ma velký výber, co jsem zkousel ostatni vzdy mi neco chybelo
steally
steally (neregistrovaný) ---.anetliberec.cz
23. 3. 2010 22:10 Nový

www.relaxmarket.cz

Ceny potravin mohou být dvojí. Buďto je daný obchod přičte do ceny produktů nebo účtuje zvlášť. V obchodě výše zmíněném se platí zvlášť doprava. Při nákupu větším než-li 999,– Kč se neúčtuje. Když si člověk spočítá kolik projede nebo kolik ztrátí času celým nákupem jednoznačně se objednávka vyplatí.
Zigon
Zigon (neregistrovaný) 92.61.93.---
6. 1. 2011 19:54 Nový

nákupy

Já myslím, že to funguje u nás máme taky internetový obchod potravin www.rozvoz-potravin-ov.cz a je to skvělé.

meto
meto (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
12. 4. 2011 14:12 Nový

Moje zkušenost

Mám zkušenost s www.nakupnipohotovost.cz a nemohu si stěžovat.. pro havířov a okolí můžu jedině doporučit... něco mají dražší a něco zase levnější než v obchodě, takže se to vyrovná...doprava pro mě 85,- mi příjde únosná..

farma nemcova
farma nemcova (neregistrovaný) 213.192.38.---
6. 12. 2011 11:14 Nový

e-shop

vyzkoušejte náš nový e-shop, mléko z farmy, jogurt, jitrnice, tlačenka, jablčný mošt

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem