Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Komu, kdy a jak Telefónica O2 zrychlí ADSL?

:-)
:-) (neregistrovaný)
16. 9. 2008 7:27 Nový

S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
Nechápu čemu se autoři diví. Internet je nastavený tak, aby jel na maximální propustnost linky - tu samozřejmě zákazníkovi kdokoli od operátora sdělí. A že to každému nepojede těch 8Mbit nebo 16Mbit je úplně jasné!!

Co se týče slev, tak nevím o tom, že by kdokoli jiný dával slevy v případě, že internet jede třeba jen 75% rychlostí... Zvlášť u připojení na ADSL :-)

Stejně jako nedostanete slevu, pokud máte trvalé bydliště v místě se slabým signálem... Elektrárenské společnosti taky nedají slevu, když si platíte přívod 40A, ale vedení je schopno dodat jen 30A :-)

A to říkám jako člověk, který má dostupnost ADSL jen 2Mbit/s :-) Taky nechápu jak by se to účtovalo? To bych platil jako nějakou částku, měl slevu, že mám jen 2Mbit a najednou by mi přišlo celých 475,- Kč, když by u mě posílili linku, aby mi utáhla 8Mbit???! No to by teprve lidi řvali a chodili na sdružení obrany spotřebitele atd.! :-))))

Myslím, že to, co poskytují je za dobré ceny :-) Alespoň já jsem spokojený a zbytečně neřvu, protože mám mozek a dokážu pochopit, že pro poslední dům na konci města se nevyplatí stavět extra ústřednu a optiku mi kvůli pětikilu měsíčně, co jim platím, asi nikdo nepotáhne...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 9:29 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
Nechápu čemu se autoři diví. Internet je nastavený tak, aby jel na maximální propustnost linky - tu samozřejmě zákazníkovi kdokoli od operátora sdělí.
Pletete si pojmy s dojmy. V případě ADSL je maximální propustnost např. těch 12Mbit/s - to je rychlost, na jakou se sesynchronizuje linka.
admin
admin (neregistrovaný)
16. 9. 2008 9:56 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
NO ono je to ještě tak, že se sesynchronizuje třeba i na vyšší rychlost, ale je obrovský chybový trafik, takže reákná rychlost je ve skutečnosti nižší.
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 16:39 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
presne tak, nutno mit aspon 10db S/N aby to jelo stabilne

s O2 se navic snadno domluvim, i s L2 podporou, ne jako s amaterama u VOLNEHO (u LLU, kde jsou v jejich moci jejich DSLAMy)!
Jas
Jas (neregistrovaný)
16. 9. 2008 10:06 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
Tak u těch rozvodných závodů je to jaksi jinak. Ony jsou totiž povinny zabezpečit, aby vedení bylo schopno požadovaný výkon přenést. Proto se taky platá paušál za jistič, coby "rezervovaný výkon".
Tomáš Šimek aura:41
17. 9. 2008 0:27 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
Internetová přípojka nebo AP/switch/DSLAM nezačne při poddimenzování parametrů smrdět a hořet, dokonce se ani nevypne.

Toho se v ČB naučili zneužívat různé firmičky většinou mající v názvu "net", které nabízejí 100Mbps full duplex v paneláku za 210Kč nebo 10Mbps na Wifi a podobně. Jejich spokojení uživatelé si parametry mohou potvrdit měřením (všecny IP měřičů rychlosti mají v těchto sítích absolutní prioritu před ostatním provozem)

Například http://internet.starnet.cz/file/cenik_od_09_2008.pd
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
18. 9. 2008 20:09 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
Ono není potřeba používat měřiče. Stačí si stáhnout nějaký větší balík dat a kontrolovat rychlost. A světe, div se, 700 MB (plné CD), je staženo za 22 minut!
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
18. 9. 2008 20:05 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
Když to tak čtu, připadám si, že jsem v hospodě, kde zákazníci, sedící u pultu, dostanou pivo jen kousek pod čárku, ti co sedí hodně daleko, dostanou jen ušpiněný půllitr, ale všichni platí stejnou cenu! Kdyby nějaká hospoda zkusila fungovat tímto způsobem, tak do několika dnů zkrachuje. Ale klienti vodoprdu jsou ovce a ochotně se nechají odrbávat. Správně by to mělo vypadat tak, že se změří reálná rychlost u konkrétního účastníka a cena se stanoví v procentech z nabízeného maxima. Pro nechápavé: Objednáte si 8 mega, měření ukáže minimum 5 mega, tudíž vaše cena bude kolem 64% deklarované ceny! Jenže to by vyšlo velmi rychle najevo, co v praxi znamená to kouzelné ,,AŽ"!
dufy
dufy (neregistrovaný)
20. 9. 2008 9:13 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
ty ses ale chytrolin, takze kdyz budu hodne daleko a pojede mi to 128 Kbit tak bych mel platit 399*128/8192=6,23 Kč jo? :-))

Je to takhle nekde ve svete?

BLBOST. komu se to nelibi, tak se pripiji jinak :-))

Jak proste
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
20. 9. 2008 19:25 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
V běžných obchodech také zaplatím za deset deka salámu o polovinu méně, než za dvacet deka. A 6 kč za 128 Kbit je přiměřená cena! A tam, kde mají zákazníci možnost se připojit jinak, už to dávno udělali a dělají to i nadále. Stačí se podívat, jak vodoprdu klesají počty linek. U nás v síti je to o tom, že za poloviční rychlost se opravdu platí polovic, studenti mají slevu a důchodci neplatí nic. A nabízená rychlost je minimální ve špičce.
dufy
dufy (neregistrovaný)
21. 9. 2008 5:49 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
jestli ma kazdy v siti garantovano ve spicce 4000 Kbit tak to bych chtel videt, to je blbost na ntou, ze?

Je tam agregace jako vsude jinde.

Souhlasim, ze nekde to muze byt vyhodnejsi a zejmena pro lidi co byli aktivni v nejakem zdruzeni a maji u sebe na baraku 20Mbit SVM ci podobny spoj (a neplati nic a jeste berou) to vyhodne je, nicmene pro vetsinu pripojencu (BFU) to rozhodne az tak vyhodne neni.

Uz jenom proto, ze kdejaky "spravce" si muze logovat jejich traffic na uzlu apod. Nehledeo VoIP, to si muze rovnou prehravat v realnem case anebo zpozdene. Dovedu si predstavit, jak se tim studenti bavi. Pokud je to Wifi, nemusi to byt ani spravce ale kdokoliv.

Myslim ze stejne levneji vyjde a s kvalitnejsi sluzbou, kdyz se 2 - 3 sousedi slozi na ADSL, tam proste vypadky nejsou, latence dobra a problem zadny.

Vyse jsem uvedl, ze lze mit 8Mbit (realnych 7) bez problemu do 500 Kc, deleno 3 lidma = 166 Kc.

Kde je problem?

Kazdej at si objedna co chce. Vase a jine site stale tezi z toho, jak je SPT drahy a nevyhodny a skodlivy a ono to davno neni az tak pravda, ze? :-))

Pro toho, kdo potrebuje telefonni linku (podnikatele), neni co resit a ty ostatni, viz postup vyse.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
1. 10. 2008 10:01 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
SPT není drahý a nevýhodný, SPT je sprostý zloděj! U nás je to o tom, že když si objednám dvoumegabit, tak mám zaručeno, že pomaleji mi to NIKDY nepojede, takže dva mega ve špičce a tři až šest mega mimo špičku. Síť máme zabezpečenou a postavenou tak, že nějaký odposlech zvenku není možný, kdyby se o to někdo pokusil, musel by vylézt nad úroveň střech paneláků a pokud by něčím narušil paprsek mezi parabolami, došlo by k poklesu úrovně signálu a okamžitému zablokování provozu. A navíc právě teď stavíme nové připojení na páteř. Jakmile ho rozchodíme, navýšíme v celé síti všem, kdo měli 2 mega rychlost na deset mega minimálně, samozřejmě full duplex a za stejné peníze! Takže na severu Prahy bude mít skoro tisíc lidí opravdu kvalitní připojení. Jenom nevím, co na to budou říkat jejich O. S. Včera jsme zkušebně pustili 20 mega do školy, které poskytujeme konektivitu a všechno začalo padat. Nakonec jsme to museli přiškrtit na deset mega a zjistili jsme, že Win 2000 skousnou max. 8 mega. XP 10 a Linux (i ten se v té škole učí) spapá i těch dvacet.
Josef Novák
30. 9. 2008 13:48 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
No pokud se ten komu se to nelíbí připojí "jinak" tak to asi stávající poskytovatel nebude mít moc radost. Takže by se nad takovou úvahou mohl alespoň zamyslet.


Střelec
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 9. 2008 14:11 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
to by bylo složité, ale úplně by stačilo, kdyby ponechali low-end tarif 2Mbs např. za 199 Kč. Jenže to se jim nechce, protže většině by to stačilo a oni by pak prodělávali.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
1. 10. 2008 10:05 Nový

Re: S těmi slevami moc nevím...

celé vlákno
Vodoprd musí z každé živé linky vyždímat měsíčně alespoň devět stovek, takže na to, že by někdy někdo mohl za něco platit míň, můžete klidně zapomenout. A bude hůř. Vytíženost sítě klesá, náklady na provoz a údržbu spíše rostou, takže náklady se musí rozdělit mezi uživatele, kterých je čím dál míň. Co to v praxi znamená už si snad každý dokáže spočítat sám.
Zdenek Mazanec
16. 9. 2008 7:53 Nový

Magicka formule

celé vlákno
DD,
magicka formule jak uspet na infolince zni "... jinak zrusim pripojeni a prejdu ke konkurencni spolecnost".
Je vhodne ji pouzit az po rozumne dlouhem presvedcovani a odkazani na vyjadreni vedeni O2 jak pro tistena, tak internetova media. Je to vlastni zkusenost, pozadal jsem timto zpusobem z zrychleni v patek a behem vikendu uz byla linka zrychlena.
Stalo to dost casu, operator se cca 3x radil s nadrizenym, ale nakonec nebyl problem.
Petr
Petr (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:59 Nový

Re: Magicka formule

celé vlákno
Takového zákazníka bych konkurenci nechal.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 16:20 Nový

Re: Magicka formule

celé vlákno
+1
Fakt miluju, kdyz mi do cesty prijde trouba, co se me snazi na neco utahnout a presvedcit, ze jeho pripojka za tri kila je neco, bez ceho nemuzeme zit.
icu
icu (neregistrovaný)
16. 9. 2008 17:16 Nový

Re: Magicka formule

celé vlákno
Podle toho, že TO2 vyhověla, tak to asi byla přípojka, bez které TO2 nemůže žít :-) - ADSL je totiž to poslední, co TO2 v pevném segmentu pro domácnosti ještě nese profit.

Taky nejde jen "o tři stovky". ale minimálně o cca 800 Kč (hlasové služby + základní ADSL) měsíčně. A když těchto 9600 Kč ročně z příjmů vypadne, tak v nákladech se to skoro neprojeví (DSLAM se nechá na místě kvůli ostatním zákazníkům, ústředna a dráty pochopitelně také).

Místo toho, aby si TO2 stávající zákazníky hýčkala, tak je spíš "nasírá" (akce typu "ADSL vám zrychlíme možná nejdříve za půl roku, zatím plaťte víc za horší služby než noví zákazníci" IMHO mnoho klientů nepotěší). Je mě zajímá, kdy vedení dojde, že to není zrovna optimální strategie...
Zdenek Mazanec
16. 9. 2008 19:07 Nový

Re: Magicka formule

celé vlákno
No vyborne, pokud je u vas normalni, ze zakazniky, ktere uz mate berete u ust a vabite jen nove, tak vam rozumim.
Pokud si ovsem myslite, ze potrebujete vsechny sve zakazniky a ne jen ziskavat nove, kteri vam pri nejblizsi prilezitosti vezmou roha, tak vam vubec nerozumim.

Pak se neni co divit stavu a cenam na nasem trhu. Co se telekomunikaci a datovych sluzeb jsme na tom podstatne hure nez okolni staty a to prave proto, ze se k zakaznikum pristupuje vasim pohledem.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
18. 9. 2008 20:07 Nový

Re: Magicka formule

celé vlákno
Kolik vám jich potom během krátké doby zbude? Graf poklesu aktivních pevných linek jasně říká, že tato obchodní politika je neobyčejně ,,úspěšná".
Josef Novák
30. 9. 2008 13:53 Nový

Re: Magicka formule

celé vlákno
"Takového zákazníka bych konkurenci nechal."

Jo a "vo tom to je". Zmíněný operátor potřebuje jen zákazníky, kteří platí, pokud možno ničemu nerozumí a zbaští každý podraz.
Hora
Hora (neregistrovaný)
16. 9. 2008 20:50 Nový

Re: Magicka formule

celé vlákno
To musel být opravdu zázrak. Většině mých známých řekli na 02
že mohou klidně odejít a žádná magická formule na ně neplatila.tak jste asi vyjímka.
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:03 Nový

Re: Magicka formule

celé vlákno
asi byli pod zavazkem :-D
Frenkie
Frenkie (neregistrovaný)
16. 9. 2008 8:50 Nový

lzi O2

celé vlákno
"Zákazníkovi, jehož linka umožňuje rychlost nad 8 Mbit/s, je nabízen tarif O2 Internet ADSL 16M i 8M. Může si sám vybrat, který si pořídí. Informaci, kolik maximálně umožňuje jeho linka, má k dispozici. Za zvoleny tarif 16M nebo 8M zaplatí plnou cenu, žádný mezitarif s jinou cenou neexistuje,"

Mam linku s rychlosti 13M, jsem od ustredny 300m. O2 je mi ochotno dat k dispozici jenom 8M, protoze mam aktivovanou IPTV. Ja chapu, ze ta rychlost je teoreticka AZ 16M (pro mne 13M kdyz nebudu koukat na TV), jenomze O2 nema balicky IPTV a 16M. Tak musim jit na 7M, protoze O2 neni schopne sprovoznit 8M linku s IPTV (pry by televize se nepripojila i kdyz nechapu proc). Muzete nekdo takovouhle informaci potvrdit? Podle mne O2 LZE!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 9:29 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
IPTV potrebuje cca 5Mbit/s pro sebe, je to delane pres virtualni okruhy (koukni se do nastaveni modemu).
StanX
StanX (neregistrovaný)
16. 9. 2008 9:51 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Naopak, O2 vám dá kvůli IPTV nejrychlejší možný profil - tudíž dostanete těch 13Mbit, ale když vám poběží IPTV (a třeba nějaký HD kanál), tak internet poběží jen 8 Mbit rychlostí. Pokud TV vypnete, tak se zrychlí - a to vše za cenu 8Mbit. IPTV sdílí samozřejmě kapacitu linky s internetem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 10:03 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Ja ten jejich STB zasadne nevypinam, mam pri tom pocit skodolibe radosti z toho, jaky ohromny zbytecny traffic to generuje. ;o)))
Chlastac
Chlastac (neregistrovaný)
16. 9. 2008 10:30 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Tak to ti tu skodolibou radost skazim, v jejich siti totiz timto spusobem negenerujes vubec nic. D-Slam je totiz prijemcem multicastu, tedy az do D-Slamu tecou neustale vsechny programy bez ohledu na to jestli na ne nekdo kouka. Jedine co zatezujes je trasa D-Slam - STB, takze si akorat zpomalujes svou pripojku pro data.
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 16:44 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
presne tak, ledaze by se koukal na neco z toho jejich archivu, ale to je myslim jen za prachy :-))

navic pri IPTV je ping vyrazne vyssi diky korekci chyb, ja bych si teda IPTV neplatil...


jinak neverim tomu (spekulace), ze kdyz tu IPTV vypne, ze mu net pojede >8MBit??? O2 tam ma shaper NEBO NE???!

Ja prepinal z 2Mbit na 8MBit a i kdyz to hodili do ADSL2+ karty (Sync na 8M), tak to stale jelo jen 2M a shaper se prepnul na 8M az v noci!!!

Takze to omezeni na shaperu tam podle me stale maji... Nebo spon u 2Mbit meli..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 17:37 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
jinak neverim tomu (spekulace), ze kdyz tu IPTV vypne, ze mu net pojede >8MBit??? O2 tam ma shaper NEBO NE???!
Ne, nema tam shaper, ma tam QOS a virtualni okruh nastaveny na modemu. Kdyz tu IPTV vypnete, skutecne to jede rychleji o datovy tok jinak spotrebovany na O2TV. Spekulace jsou k nicemu, chce to vyzkouset a overit fakta. :P
Tomáš Nikl
16. 9. 2008 21:29 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Shaper tam určitě někde mají, kvůli vzdálenosti jsem měl nastavenou rychlost na 1,5Mbit. Na svou žádost, protože hodnoty šumu byly dobré jsem si nechal dát rychlost na 2Mbit. Rychlost skutečného internetu ale nikdy nepřesáhla 1,5Mbit ikdyž synchronizační na modemu byla 2Mbit. Po reklamaci mi to spravili s tím, že ještě někde dál za ústřednou jsem měl nastavenou rychlost 1,5Mbit. Takže bych to viděl tak, že někde v agregačním středisku jsou ještě jiný profily, kde se to shapuje.
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:09 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
to je neco jineho, to je rezie na ATM vrstve, pokud vam oni nastavili 2048 synchro, tak realna rychlost do netu byla nekde okolo 1,7Mbit presne... (protoze mezi modemem a dslamem to nejede vic jak 2048, ale na komunikaci mezi modemem a DSLAMem se spotrebuje v seste vrstve osi modelu (MAC) zhruba tech 15-25% - zalezi na typu provozu, delce packetu atp...

Takze fair je nastavovat SYNC +10 az 20% navic oproti prodane rychlosti.

ale jak jsem napsal vyse, mam overeno, ze ten shaper byl 2,0 presne, i kdyz SYNC uz byl rekneme 8Mbit, real traffic sel na 7Mbit az v noci, kdy oni ten shaper (nebo qos, rikejme tomu jak chceme), resetovali!!!


Tohle vam potvrdi kazdy technik z prvniho levelu, zavolejte si na 800 184084, jestli neverite :-)))

Pri "obchodnim" zrychleni vam to (obvykle) pojede rychleji az druhy den, teda pokud nekde neco neresetuji rucne. Kdezto technik z 2L sync rychlost na DSLAMu zmeni v realnem case...

ps: nekdy ale je treba linku fyzicky prepojit do jine karty (ADSL2+) a pak to trva a trva, treba nekolik dnu...
PetrK
PetrK (neregistrovaný)
16. 9. 2008 20:50 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Ano, bylo to omezovano na BRASech - nove to bude postradat smysl, takze vsechna tyto omezeni maji byt zrusena. Zjednodusi se konfigurace a riziko zavady. Pokud zakaznik plati dalsi ctyri stovky za IPTV, tak at si klidne tech dalsich 5 Mbit pouziva na data, kdyz se nekouka na TV.
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:14 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
takze jsem mel pravdu :-)

vypnou, no ale tu QoS regulaci tam nekde nechaji, ne?

uz ted tam -udajne- reguluji urcite servery (dle IP patrne), treba rapidshare a udajne to odblokovavaji ve 23h (coz odpovida casu, kdy se vypina FUP napr. i pro O2 CDMA)

domnivam se take, z informaci od nich, ze tam maji nastavene FUP jednodenni (kdyz stahnete v jistem case nadlimit, na urcity dalsi cas vas to omezi - ale ne na mesic, jen kratkodobe), vi k tomu nekdo neco? (neco jako dela prometheus napriklad).
PetrK
PetrK (neregistrovaný)
17. 9. 2008 23:02 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Omezeni bude dano jen profilem a ten bude dan kapacitou linky. Pravidlo zni - 8Mbit + 7 Mbit pro IPTV (vcetne HD pripadne multiroom). Takze kdyz linka umozni 15 bude tam patnact, kdyz tolik neumozni, bude tam min.

Rapidshare je selektivne omezovan, omezovan ne blokovan, pri vysoke zatezi site.
Dandys
Dandys (neregistrovaný)
16. 9. 2008 12:02 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Tak to je velký omyl.Všem,kteří mají O2TV nastavuje Telefonika pouze profil 7Mb,protože to údajně jinak nejde.Takže reálná rychlost se zapnutým STB je kolem 3Mb a s vypnutým STB kolem 6Mb.Moje linka umožňuje až 15 Mb-jsem 720m od ústředny.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 15:28 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Presne tak, jede mi to uplne stejne a na podpore se k tomu nejak nemaji - umoznili mi pouze pristup na jejich tetsovani rychlosti, ze pak jsou schopni se na to podivat, takze dnes vecer je opet zkusim, ale moc jim neverim - nedokazou odpovedet na jednoduchou otazku, kdyz mam tarif az 8Mb, proc je synchronizace pouze na 7Mb. Pokud by to bylo naopak synchro na cca 10-12Mb, tak jsem schopen pochopit, proc mi to jede cca 6-7Mb
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 16:46 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
a jaky mate S/N Donw/Up a jaky utlum Down/Up?

Maji tam 8Mbit/512 a 7Mbit/512 je posledni profil s plnou rychlosti 512, pak uz maji jen profily s nizsim uploadem.

Je to tak kvuli velkoobchodni nabidce, technicky to samozrejme jde... ale oni by to pak museli dat i dealerum a to samozrejme nechteji (aby treba nekdo z dealeru pozadoval 1M/1M)
Dandys
Dandys (neregistrovaný)
17. 9. 2008 5:48 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
SNR Margin 26/27
Line Attenuation 23/7
Data Rate 7150/518
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:22 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
s tim mate na 8Mbit s rezervou parametry. Nevim ale jak je to s politikou na O2TV.

ja mam na 3,6km SNR Margin 12/20 pri Data Rate 6M/380
(pri 7/512 to uz pada na SNR az pod 5 a to se rozpoji)

bohuzel nechteji nastavit 512K u 6Mbit do profilu (pry z ocbhodnich duvodu wholesale nabidky), neumel by to prosim nekdo z O2 zaridit?

Ozvete se mi na : cleriopsia@farifluset.mailexpire.com
Frenkie
Frenkie (neregistrovaný)
17. 9. 2008 16:59 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
ne, O2 mi neda kvuli IPTV nejrychlejsi mozny profil, protoze balicek obsahujici 16M a IPTV O2 nenabizi.
PetrK
PetrK (neregistrovaný)
17. 9. 2008 23:06 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Nenabizi, protoze pro garanci sluzby by musela nabizet 16+7 Mbit coz je prakticky za realnou hranici ADSL2+ na rozumne vzdalenosti.
16 Mbit dostane jen ten, kdo ma realne moznost si sahnout alespon na 12 Mbit. Vy pokud tu moznost mate dostanete profil s 12 Mbity (max 15 pokud na ne dosahnete) a kdyz vypnete IPTV, tak vam linka pobezi 15 Mbit. A mate to zadarmo. :-)

Kdyby vam prodali 16 Mbit, realne nastavili 12 protoze linka vic neutahne a pri pustene HDTV vam to bezelo 8 to by zas byly clanecky na lupe. :*)
dufy
dufy (neregistrovaný)
18. 9. 2008 3:39 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Tykze muzete potvrdit, ze pri vypnute O2TV ja dosahnu na celou synchronizacni rychlost (tj. co linka da?)

A ze to neshapuji na Brasu napr. mam kapacitu linky 17M, koupim 8Mbit a oni by tam tedy meli dat 15Mbit SYNC (nebo jak je ten idealni profil pri 8Mbit internetu+IPTV)?

A kdyz IPTV vypnu, tak budu dosahovat az 14Mbit rychlost internetu? (15Mbit sync - rezije na ATM?)

Ja aby to pak nebylo orezane a nenastavili mi tam treba jenom 11Mbit SYNC (8+3) a jeste pri vypnuti IPTV by mi to stejne jelo jen 8Mbit (orezano na shaperu, Brasu, pro PVC pro intenet)

Diky za objasneni
Frenkie
Frenkie (neregistrovaný)
22. 9. 2008 12:45 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
kecy...
linka mi utahne 13mbitu, mam ji nastavenou na 7mbitu. Kdyby to bylo 7mbitu na video, tak mam 7+7=14 a moje linka zvladne jenom 13mbitu, televize by mi tedy nefungovala. Takze jsou to kecy. Televize mi normalne funguje.
mordor
mordor (neregistrovaný)
17. 9. 2008 13:57 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
Je to proto, ze O2TV bezi na prokladanem rezimu a ten zatim DSLAMy neumi zpracovat na vyssi rychlosti nez 7M...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 10. 2008 2:09 Nový

Re: lzi O2

celé vlákno
jsem u O2 2roky a na požadani mně zrychlili ze2m na 8m
trvalo to asi jednu hodinu
admin
admin (neregistrovaný)
16. 9. 2008 10:05 Nový

Já jsem spokojen

celé vlákno
No já jsem před prázdninami na chatě posílil původní 2M na 6M (nejvyšší rychlost jakou linka umožňuje) s tím, že si to v září zas stahnu na 2MB abych zbytečně nevyhazoval prachy. Linka je ještě asi 4 měsíce v závazku. Někdy okolo 6.9 jsem se do toho pustil a zjistil jsem, že Moje konto to již neumožňuje - tenkrát tedy neumožňovalo ani nějaké to DUO. Začal jsem se strachovat, zda mne nebudou 3 měsíce natahovat na paušálu a volal jsem na technickou podporu a následně mne přepojili na linku pro zákazníky. Tam mi slečna nabídla možnost tarifu DUO (který je asi i pro me výhodnější) ale když jsem řekl, že ještě počkám neboť nevím , jestli se třeba ještě nějak jinak nerozmyslím, nijka nenaléhala a změnu na 8MB (samozřejmě za cenu původních 2M) udělala okamžitě a bez řečí. Takže rychlost zůstala a platby se snížily.
Jaromír Adámek aura:35
16. 9. 2008 10:34 Nový

Těším se na tu rychlost :).

celé vlákno
V neděli jsem volal do Českých Radiokomunikací a moje linka má zvládnout i ten jejich 20/1 Mb ADSL tarif, takže už mám objednaný ADSL2+ Linksys modem a těším se na tu rychlost :).

Ale migraci na nové tarify taky nedělají automaticky, před měsícem mi řekli, že se mám ozvat na konci roku a před dvěma mi nabídli 8096/756 kb za +-1500 i s hlasem a teď najednou tohle. Ale kdybych se neozval tak mám 4048/512 klidně navěky. Zatracení ISP.
tRest
tRest (neregistrovaný)
16. 9. 2008 10:44 Nový

zrychlil jsem odchodem od TO2

celé vlákno
Tak jsem dosud platil 831 Kč měsíčně za připojení 900/100 kbps. Zrušil jsem to a nyní jedu rychlostí 1500/750 kbps za 390 Kč měsíčně. A navíc i pingy jsou výrazně lepší.

Vůbec se mi nelíbí, jak Telekomik o(dva)r kašle na venkov. Tady prostě lidi jedou pomalu. Ve městech se snaží, ale copak si někdo v dosahu kabelovky koupí ADSL? A když už je tam jen ADSL, tak bych šel určitě do Českých radiokomunikací či jakéhokoliv jiného operátora - protože nabízejí víc a dřív než španělská telekomika.

Navíc mě hodně rozčilují růuzné akce pro nové zákazníky - dva, tři měsíce zdarma, nové zařízení, zrychlení atd. - a starý zákazník,. který platí a platí nemá nic. Takže zrušit a hurá jinam. Ideálně tam, kde se platí méně, ale připojuje rychleji.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 10:47 Nový

Re: zrychlil jsem odchodem od TO2

celé vlákno
To vis ze jo, s CRa bych to teda fakt vyhral. :P
Q
Q (neregistrovaný)
16. 9. 2008 13:48 Nový

Re: zrychlil jsem odchodem od TO2

celé vlákno
Mám CRA 2 Mb, ale reálně to jede něco pod 1 Mb. Snažil jsem zjistit, proč se liším od průměru. Vysvětlil jsem slečně na telefonu v čem mám problém, slíbila to předat technikům. Za nějaký čas domů volal jejich technik, že má hlášení, že nám nejede internet. Doma mu řekli, že internet jede a tím to skončilo. Kontakt na technika nedostanete. Stěžovat si člověk může jen na lampárně. Nebo přejít jinam. Ale to jsem také zažil a vůbec se to nelišilo.
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 16:50 Nový

Re: zrychlil jsem odchodem od TO2

celé vlákno
Technik vola z CRa.

Tam, kam se dovolate Vy, to je do Pardubic na externi firmu, na prvni level. Ani ti se podle me nedovolajio do CRa, zadavaji jim vsechny poruchy a zpravy pres intranet...

Ale ty technici z druheho levelu z Radiokomunikaci by se s nema melo dat domluvit.. Na rozdil od tech amateru ve VOLNY, Volny nebrat.
Lenoši
Lenoši (neregistrovaný)
16. 9. 2008 12:15 Nový

Klamání zákazníka

celé vlákno
Tak já už využívám O2trio od 5/2005 a nedávno jsem měl ještě internet 4 mega a zažádal jsem o navýšení jak v nabídce mají na 8 mega. No a na jednou do dvou dnu sice přišel mejl, ale navýšení sice proběhlo, ale jen na 7 mega, ale internet běžel jen 2,5 mega. Takže jsem si nechal poslat technika a ten zjistil z dohledu z Olomouce, že O2TV má 3 mega, 3,5 mega je net a zbytek agregace. Tak jsem se tak na ...., že jsem podal reklamaci na klamání zákazníka s doložením fota co nabízí na netu a co mám ve svém kontě. No a ještě zvažuji, že s e obrátím na ČTÚ nebo hospodářskou komoru.
Milos Brejcha aura:83
16. 9. 2008 13:06 Nový

Re: Klamání zákazníka

celé vlákno
hodne stesti..fakt, ze pri objednani O2TV dojde k vyraznemu zpomaleni internetu a obvykle i k velkemu narustu latenci je celkem logicky. Podle toho co jsem vyslechl na infolince a informaci z ruznych diskuzi je to tak, ze kdyz objednate O2Tv, technik fyzicke dojde na ustrednu a prepoji Vasi linku do dslamu urceneho pro klienty s TV. Ta musi mit pochopitelne vyhrazenou kapacitu a o "zbytkovou" kapacitu se deli klienti na internet :)
Jejich logika ???
Jejich logika ??? (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:06 Nový

Re: Klamání zákazníka

celé vlákno
Souhlasím s názorem na klamání zákazníka. Do 12.9.2008 asi dva roky samostatné služby pevná, IPTV, Internet 6Mb. Změna na Trio a navýšení Internet na 8Mb od 13.9.2008 (Objednáno 1.9.2008). Na ústředně ponechali limit 7 mega. Telefonní linka dle jejich testů umožňuje 12 mega. IPTV potřebuje pro MPEG2 alespoň 3 mega. Na dotaz proč drží na ústředně limit 7 mega odpověděli, že bych musel platit připojení 16 mega. To, že IPTV platím a potřebuje též své pásmo je nezajímá. Výsledek: Při využívání IPTV v HD (kanály 160 a 161 - pro MPEG4 je potřeba cca 7 mega) mám rychlost internetu po jejich navýšení na 8 mega 100 kilo(!!). Po vypnutí IPTV pak oněch cca 4 mega, což podle nich je v pořádku (agregace). Tuto stížnost též podám písemně.
Milos Brejcha aura:83
16. 9. 2008 13:08 Nový

Dukaz podminovani odberu

celé vlákno
"V případě, že by se potvrdilo, že k takovému podmiňování odběru služeb dochází, bude ČTÚ postupovat v souladu se svými kompetencemi"

tak tady mate dukaz, neni treba chodit daleko:

"Jestli nechcete čekat na automatické zrychlení, můžet svůj O2 Internet ADSL zrychlit už teď. Stačí, když si své pevné připojení zabalíte do balíčku O2 Internet Komplet, a ihned získáte vyšší rychlost ADSL internetu a navíc ještě kvalitní mobilní připojení, se kterým můžete stahovat e-maily nebo se připojit k internetu opravdu kdekoliv a ještě ušetříte. O2 Internet Komplet si můžete jednoduše aktivovat v aplikaci Moje konto už nyní. "

viz. http://www.zrychlujeme.cz/jnp/cz/firmy/index.html
karlos
karlos (neregistrovaný)
16. 9. 2008 13:32 Nový

nevídaná věc !

celé vlákno
Máme pevnou za 339,- a ADSL 4096 za 599,- bez DPH.
4. září zavolala operátorka, že nám zvýší rychlost na 8 MB, sníží měsíční platbu na cca 800,- Kč a ještě v tom bude 300 minut zdarma. To vše prý do tří pracovních dnů. A 8.9. to skutečně fungovalo !!!
Ačkoliv si o službách O2 myslím své, tentokrát je musím opravdu pochválit!!
Mem
Mem
16. 9. 2008 15:04 Nový

Re: nevídaná věc !

celé vlákno
Těch 300 minut zdarma je co? Já mám od O2 internet, pevnou linku trpím (telefonní přístroj zapojený nemám). Těch skvělých 300 měsíčně, které si musím objednat aby mi to bez přemlouvání převedli už teď a ne až někdy v příštím roce, si pak mám zarámovat na zeď?
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 16:55 Nový

565 Kc mesicne za 8 Mbit + 12*300 minut zdarma

celé vlákno
tak kdyz je to mesicne jen 899 tak se to vyplati, ja to objednal do konce srpna a prvni 2 mesice mam zdarma :-) Sice jen 2Mbit, ale pak si to zrychlim na 8Mbit.

A jeste jsem dostal bonus 2200 Kc od dealera.

Si to spocitam (899*10-2200)/12=565 Kc mesicne za 8 Mbit (prvni 2 mesice jen 2Mbit)

A ted mi reknete, kde je problem?

Udelam to tak kazdy rok a pres 600 Kc mesicne nejdu a O2 stejne vydela :-)) Vzdycky je nejaka akce od ISP, bud modem za 1,- nebo mesice zdarma :-)))
Jan
Jan (neregistrovaný)
16. 9. 2008 20:55 Nový

Re: nevídaná věc !

celé vlákno
Kdybyste mel internet od Volnyho nebo od UPC a volal na jejich podporu, tak by se vam tech 300 minut zatracene hodilo ;-)
Zena je nadsena, vola si s kamaradkama, nebo s rodicema a ja jsem taky spokojen, protoze zatim limit nepretahla. Na mobilech to byly jiny palky. I kdyz ted s Neonama uz je to o necem jinym.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
19. 9. 2008 19:24 Nový

Re: nevídaná věc !

celé vlákno
Porč chodéte do hospody, kde vám k podměrečnému pivu připočítají kompletní oběd a nikoho nezajímá, jestli ho chcete, nebo ne? Jenže ono je to spíš o tom, že aby byla jakákoli služba po drátech jakž takž rentabilní, tak z každého musejí těch 900 Kč měsíčně nějak vyrazit. A počítejte s tím, že jak bude pevných linek ubývat, což se děje neustále, bude hůř.
levjonek
levjonek (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:19 Nový

Nesmyslne rychlosti

celé vlákno
Uz pri 4Mbit si vetsina z nas rikala ze tu rychlost pomalu nevyuzije, 8Mbit je skutecna hranice, 16Mbit je zbytecny extrem. Pro koho to je urceny, chronicke stahovace? Co me ale osobne pije krev je rychlost uploadu. Aktualne mam 4Mbit stahovani, coz mi bohate staci i pro sledovani online medii, ale kdyz chci kolegovi uploadnout video z dovolene, tak pri svych 256kbit to je na nekolik hodin. Obcas potrebuju poslat i original fotky z mereni a to je taky obcas na pul hodiny. Verim proto, kdyby nejaky poskytovatel internetu nabidl tarif 4Mbit up a 2Mbit down (coz je teoreticky maximum prvni verze ADSL), ze by ziskal sve fanousky a ze by jich nebylo malo.
levjonek
levjonek (neregistrovaný)
16. 9. 2008 14:21 Nový

Re: Nesmyslne rychlosti

celé vlákno
Pardon, prohodil jsem rychlosti. Mel jsem namysli 4Mbit down a 2Mbit up :D
edois
edois (neregistrovaný)
16. 9. 2008 16:55 Nový

Re: Nesmyslne rychlosti

celé vlákno
Zajímalo by mě, kolik procent zákazníků by vyšší rychlost uploadu potěšila. Mě zcela určitě, co se downloadu týče, tak by mi většinou stačily i 2 Mbps (pokud zrovna nedělám upgrade na novější distribuci Linuxu), ale upload bych potřeboval aspoň 1 Mbps..
dufy
dufy (neregistrovaný)
16. 9. 2008 16:58 Nový

Re: Nesmyslne rychlosti

celé vlákno
2Mbit up u ADSL 1 je nesmysl, tam to bylo odhadem 8MBit down, 900Kbit up, ale nikdo to takto nikdy neprovozoval.

O2 to provozuje do max. 4Mbit down a 512K up.

U ADSL2+ je to 24Mbit down a 1400K up (ale opet je to pouzitelne tak do 1000 az 1100K up co jsem v praxi videl, v cizine).

V ysi to mozna pletete s SHDSL, tam je to 2Mbit Down / 2Mbit Up anebo dvojnasobek, ale po 2paru (4 draty!!)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
1. 10. 2008 10:11 Nový

Re: Nesmyslne rychlosti

celé vlákno
A co bys takhle řekl garantovaným 10 mega full duplex za 600 kč měsíčně bez jakýchkoli dalších poplatků a vč. DPH? A to není všechno. Uvažujeme ještě o IPTV, výběr až 40 programů za max. 200 Kč.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 9. 2008 15:29 Nový

volal jsem na infolinku

celé vlákno
zvyseni rychlosti je podminovano aktivaci balicku
kuk1978
kuk1978 (neregistrovaný)
16. 9. 2008 15:32 Nový

Sem asi dítě štěstěny,

celé vlákno
ale já si na O2 nemůžu stěžovat. Měl sem EXTREME 2080/128, při těch posledních změnách sem si nechal pořád starej tarif, protože dost tahám a nechtěl sem zbytečně provokovat. Teď už se mi přechod vyplatit, takže sem minulý čtvrtek zavolal na operátora a požádal o změnu na 16M. Slečna mě nejdřív zkusila utáhnout na DUO, ale když sem jí řekl, že její volný minuty jsou mi k ničemu, protože nemám komu volat, dál nenaléhala, ještě se zeptala, jestli mám ADSL2 modem a pak slíbila, že změna proběhne do 3 dnů.

Nevěřil sem, ale proběhla! Sice to neběhá 16M, ale 12M, a i ten upload se drží kolem 500, ale nestěžuju si. Teď ještě, jak je to s těmi "neomezenými" daty. U Extreme nebyl problém natočit třeba 100GB, tak doufám, že tady to bude stejný. Proto sem si taky vzal rychlejší variantu, i když by mi na rychlost bohatě stačil základ.
StanX
StanX (neregistrovaný)
16. 9. 2008 21:02 Nový

Re: Sem asi dítě štěstěny,

celé vlákno
FUP byla již dávno zrušena. Teď není žádné omezení stahovaných dat. Stáhněte si třeba 1 terabyte, když to linka dovolí...
volny
volny (neregistrovaný)
18. 9. 2008 15:17 Nový

Re: Sem asi dítě štěstěny,

celé vlákno
u volneho jsem natočil i 400gb :-)
luda
luda (neregistrovaný)
16. 9. 2008 17:36 Nový

(Bezmocnost)O2

celé vlákno
Podělím se s vámi o čerstvou zkušenost z přechodu na 16MBit od O2. Jako uživatel stávajícího tarifu 6Mbit si za ty samé peníze chci pořídit tarif 16MB. Pochopitelně bez balíčků.

3.9. Objednávka-Slečna v call centru se mi pokouší nabízet balíček duo, to odmítám. Dostávám informaci, že moje linka dovede max.12MBit. Proč ne, za ty samé peníze?. Moji objednávku zadává do systému. Do 48 hodin bude aktivní.

6.9. Rychlost zůstává stejná. Volám na O2.Dostávám sdělení, že objednávka se jim vrátila z technického oddělení k novému zadání do systému. Fajn, tak to objednávám podruhé.

7.9. Raději již 48 hodin nečekám a tak volám opět. Objednávka již sice v systému je, ale má navíc i dodatek, že je na lince nějaký problém a že se tedy navíc řeší jakási porucha. Na to prý mají 5 dnů. Fajn, co se dá dělat, když porucha, tak porucha.

Dávám si načas nebudu prudit

16.9. Volám na O2. Objednávka se jim prý vrátila z technického oddělení k novému zadání do systému. Fajn objednávám tedy potřetí...

Musím říct, že na celé této anabázi mě nejvíc irituje, systém přístupu O2 k zákazníkovi.
Vím, že operátorky za nic nemohou, tajemné technické oddělení, na které kontakt nedostanete, se asi taky snaží, že z toho jejich lidé ani nespí.
Ale proboha.., to mi nikdo není schopen alespoň zavolat a říct "máme ten a ten problém a bude vyřešen do toho a toho dne." Kdybych se já choval takhle ke svým zákazníkům, tak bych si místo psaní tohoto výlevu, nejspíš pročítal stránky na úřadu práce.

P.S. A pro ty, co co se mi diví, že jsem ještě u O2. Máte pravdu, kdo chce kam...
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:26 Nový

Re: (Bezmocnost)O2

celé vlákno
zavolej na poruchy, nahlas problem s internetem a at presne napisi co jim reknes a ze zadas kontakt technika z L2, ozve se ti (pokud budes dostatecne specifikovat, co po nich chces a prinutis tu slecnu to presne napsat)...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 9:34 Nový

Re: (Bezmocnost)O2

celé vlákno
Muj vcerejsi zazitek - pred 14 dni jsem presel na O2 Trio (operator overil, ze max. rychlost na me lince je 10Mb), Trio aktivovano minuly tyden, s vypnutou O2TV rychlost internetu cca 5,5Mb, se zapnutou cca 3,6Mb, uplne stejne jako pred navysenim. Takze to vypada, ze synchro linky je pouze 7Mb jako prede aktivaci O2TRIO (dle modemu je tomu opravdu tak). Volam technickou podporu, proc nemam synchro min. na 8Mb (spise by melo byt na maximalnich 10Mb). A uz to jelo - je mozne si aktivovat 16Mb, s tim, ze to pujde max tech 10Mb, rikam, ze 16Mb nepotrebuji a ani neni v O2Trio nabizeno, ze mi staci tech 8Mb, ale potrebuji vetsi synchro rychlost, odpoved, ze tam je technicky problem - kvalita linky apod., tak jsme odpovedel, ze toho asi nechame, kdyz mi pred chvili nabizel 16Mb a pak je mozno synchro na 10Mb. Kazdopadne podotykam, ze operator se snazil byt vstricny a slusny a problem jineho vzal pravdepodobne na sebe.
luda
luda (neregistrovaný)
18. 9. 2008 18:51 Nový

Re: (Bezmocnost)O2

celé vlákno
17.9. Tak jsem se konečně polodočkal. Vypadá to, že na ústředně je to již nastaveno (12Mb/500kb) leč rychlost reálná je někde okolo 3Mb, což jsou hodnoty na kterých mi to dosud běželo. Vypadá to na další díl...
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
19. 9. 2008 19:31 Nový

Re: (Bezmocnost)O2

celé vlákno
Ono je to o tom, že jim citelně chybí přesně ti lidé, které nedávno vyházeli. Postup je následující: Management řekne: Chceme pro všechny 16 mega. Technik řekne: S tím, co máme k dispozici, je to absolutně nereálné. Technik je, jako neschopný, vyhozen, call centrum, kde kdysi seděli lidé, kteří měli jakés takés ponětí vo co go, se zruší a za ušetřené peníze jede management na dovolenou. No a outsorcingová údržba a pronajaté call centrum dělají, co umí. Moc toho není a výsledky tomu odpovídají. Mám velké štěstí, že na vodoprdu a jeho službách nejsem závislý.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
16. 9. 2008 18:35 Nový

už to frčí

celé vlákno
Mám ADSL od Volného na technologii O2 (přeprodávaná služba).
Do srpna jsme jel na 3M/128k za 475Kč. Dne 1.9. jsem požádal o změnu protokolu z PPPoA na PPPoE, ta byla provedena druhý den 2.9. a ten samý den jsem zažádal o změnu na 8M. Dne 9.9. jsem měl zvýšenu rychlost na 8M/512k za 469Kč (skutečná rychlost na cca 2km drátě je 6M/380k).
Takže spokojenost, v praxi (na měřácích) jedu cca 5M oproti dřívějším cca 2,2M a ještě jsem ušetřil 6Kč měsíčně.
Jan
Jan (neregistrovaný)
16. 9. 2008 20:52 Nový

Re: už to frčí

celé vlákno
Zavist. Tak se modli, at tam nedaji svuj cinsky DSLAM a neprepoji te na svou sit. Stabilita skonci jako mavnutim proutku. Po roce jsem to vzdal a preprodavane reseni po zkusenosti s jejich technickou podporou jsem uz neriskl a sel radeji k O2 :)
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:27 Nový

Re: už to frčí

celé vlákno
kdo jako da cinsky dslam? O2? Ty maji Huawei :-)

Nebo volny? A proboha kde jinde nez v cine si myslis ze se dnes vyrabi 95% elektroniky?
Jan
Jan (neregistrovaný)
17. 9. 2008 23:13 Nový

Re: už to frčí

celé vlákno
Huawei je rozumna znacka. UT Starcom je pravoverna Cina.
kolemjdoucí
kolemjdoucí (neregistrovaný)
16. 9. 2008 20:06 Nový

právě jsem se rozhodnul

celé vlákno
, že doma změním poskytovatele služeb. Už mám plný zuby chování O2 ke svým zákazníkům jestli si ku....va nedokážou vážit svých stávajících klientů, tak ať táhnou se svýma službama k čertu.
V práci máme Noveru, platíme si ten samý tarif co si platím doma a když jsem se jich ptal, tak mě řekli, že nám posílají za kačku nový modem, se kterým využijeme 16MB/s a na to konto nám zvednou rychlost.
Max
Max (neregistrovaný)
16. 9. 2008 21:05 Nový

Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte, jelikož O2 blokute tento a jemu podobným servery!!! Při 8M internetu Vám to stejně nebudete stahovat víve nežli 20KB/s :o) je to pakáž.
maker007
maker007 (neregistrovaný)
16. 9. 2008 21:32 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
Tak to silně pochybuji. Mám od O2 linku 2MB/s a z rapidshare běžně stahuji plnou rychlostí. Takže nevím jak jste na něco takového přišel.
marion
marion (neregistrovaný)
16. 9. 2008 22:01 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
Na několika stránkách je diskuse o tom, jak O2 zpomaluje rapidshare a děje se to hodně lidem, i když někteří píšou, že jim ne. Já třeba stahuji také tak rychlostí 60kb/s, ale po desáté asi 150kb/s, což u mě pořád není plná rychlost.
dufy
dufy (neregistrovaný)
17. 9. 2008 7:29 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
podle vseho to blokuji jen na nekterych slabych sajtach, ja mam jednu na vesnici, je tam 8Mbit, ale internet jde jen cca 3Mbit, podle me maji slabou pater na tu vesnickou ustreednu s cca 100 porty... nevim...

to si vazne myslite, ze maji do kazde diry pricvedenu optiku 10Gbit?
chef
chef (neregistrovaný)
17. 11. 2008 20:23 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
O2 opravdu omezuje rychlost na rapidshare. Záleží, na jakou jste připojen ustřednu a taky kolik lidí zrovna tahá z rapidshare. Já mam placený RS a 8Mb od dementů O2 a z RS mi to letí 3KB/s
iq
iq (neregistrovaný)
17. 9. 2008 10:55 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
To by jsi si musel precist na Radipshare.com, ze to omezuje sam rapidshare.

Nejdrive si kup ucet "Rapidshare premium" a pak si popovidame :)
Mozi
Mozi (neregistrovaný)
17. 9. 2008 15:24 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
tak semnou si povídat můžeš, prémium mám a je to znatelně pomalejší než to bylo dřív, steží stahuju 50kB/s a po 22 klidně i přes 500kB/s
dufy
dufy (neregistrovaný)
18. 9. 2008 3:35 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
ano, nektere lokality jsou pretizene a tak tam "ridi" provoz

ano, drive byl problem s konektivitou z rapidshare do O2, ale to je uz minulosti, soucasna regulace se tyka jen nekterych lokalit

rapidshare free pomale je ale veci rapidshare, tyhle 3 veci je treba si uvedomit a rozlisit a nemichat je dohromady, protoze spolu NESOUVISEJI
Max
Max (neregistrovaný)
20. 9. 2008 18:16 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
Váženy já mám rpid zaplacený a nemel blbosti. Provoz stahivání jednoznačně řídí O2! Testováno na dvou různých připojení současně kabel stahoval na 80% a O2 na 20% Prostě vše je od O2 klamavá reklama!
dufy
dufy (neregistrovaný)
21. 9. 2008 5:37 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
a lokalita? :-)

vzdyt sem psal, ze to O2 na nekterych slabych sajtach ridi, ale uz ne plosne!
marakcz
marakcz (neregistrovaný)
24. 9. 2008 19:33 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
mam pa a stejne se pres den nedostanu nad 40 tak bych mlcel byt tebou o2 to od 15 do 24h blokuji a je potvrzene jak ze strany o2 tak z rapidu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 9. 2008 18:26 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
Máš pravdu,už to pozoruji delší dobu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 10. 2008 17:15 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
Ted sem jim volal, a jmenuje se to tzv "šedá listina" a je tam nejen Rapidshare.com ale i edisk,ulozto,megaupload, trorrenty a dalsi. Takze kvuli tem hovadum stahuju z rapidu 18kb/s -a ne jen ja ale spousty lidi co maj stejnej internet od O2
LS
LS (neregistrovaný)
9. 10. 2008 17:16 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
Ted sem jim volal, a jmenuje se to tzv "šedá listina" a je tam nejen Rapidshare.com ale i edisk,ulozto,megaupload, trorrenty a dalsi. Takze kvuli tem hovadum stahuju z rapidu 18kb/s -a ne jen ja ale spousty lidi co maj stejnej internet od O2
gasta
gasta (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
1. 3. 2009 16:26 Nový

Re: Kdo chce stahot z Rapidshare, tak se neradujte

celé vlákno
Super vec jak ziskat treba penize na Premium ucet na Rapidshare nebo na cokoli jineho je zaregistrovat se na tomto webu http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=praktik Registrace, kliknes na create account a pak surfujes a pises nazory na nabizene weby. Je uplne jedno co tam napises. Denne se da vydelat 20$. Musis vydrzet alespon ctyri dni, nez si muzes penize prevest na PayPal pomoci tlačítka Redeem Money. Pak si poridis treba ten Premium Rapidshare, jako ja. Funguje to uplne skvele . Plati bezkonkurencne nejvic.
cinch
cinch (neregistrovaný)
17. 9. 2008 9:32 Nový

Bez dalsich balicku to opravdu nejde

celé vlákno
Volal sem tam, nejdriv mi to rekla plechova huba na jejich infolince a potom operator taky. Takze porad nic
loleq
loleq (neregistrovaný)
17. 9. 2008 9:55 Nový

Re: Bez dalsich balicku to opravdu nejde

celé vlákno
me zase odkazali na mojekonto a nevim jesli to tam pude...nebo poradi nekdo?
Trodat
Trodat (neregistrovaný)
17. 9. 2008 12:00 Nový

Při minulém zrychlení jsme zpomalili a co ted?....

celé vlákno
Při minulém navyšování rychlosti O2 nám byla rychlost 4096/512 navýšena na 6144/384 tzn. snížena rychlost uploadu kterou jsme citelně zaznamenali. Původně jsme dle "měření" dosahovali na rychlost 3400/400 a nově dosahujeme 3700/250. Oficiální odpověd od O2 na lince provedeno technické zlepšení, a linka technicky vyšší rychlost už neumožňuje. Upload je mnohem pomalejší takže odesílání větších souborů je problém. Vzhledem k tomu, že počet ADSL linek se v naší ústředně rozšiřuje, v době od 11-15 máme tak vysokou chybovost na lince že poslouchání rádia nebo připojení na zabezpečené stránky citlivé na chybovost vůbec nelze.

Ohledně nynějšího navyšování nám sdělili, že ani po navýšení rychlosti v únoru 2009 u nás pravděpodobně nebude možné dosahovat vyšší rychlosti než 6144/384 takže se obáváme, zda-li bude po neustálém "zlepšování a zvyšování" internet vůbec fungovat. Je jasně vidět, že na stávajících zákaznících jim vůbec nezáleží....... a hledají hlavně nové... nebo s dalšími službami..

Pro úplnou informaci, musím ještě dodat, že jsme z Prahy a jsme mezi prvními kterým telefonica nabídla před lety testování ADSL v pilotním provozu....
dufy
dufy (neregistrovaný)
18. 9. 2008 3:33 Nový

Re: Při minulém zrychlení jsme zpomalili a co ted?....

celé vlákno
a tobe nestaci 6144/384 nebo o co jde?

musis napsat utlum a S/N a typ modemu, jinak tezko posoudit.

dej si (zmen si) balicek a 6144/384 ti daji hned, myslim ze se to vyplati a nervy s tim nejsou, za 10 minut vyrizene
shapet
shapet (neregistrovaný)
7. 10. 2008 9:25 Nový

Re: Při minulém zrychlení jsme zpomalili a co ted?....

celé vlákno
No ja mu verim.
Mam Od O2 VSECHNY mozne sluzby, vcetne SHDSL na firmu. Modem ADSL 2+ Zyxel P-661 HW3 na digit.lince (doma)
Nemam proc si kupovat zbytecny balicek, nota bene nabizene veci vlastnim od O2 ... VLASTNIM, nepronajimam si je.
Presto je na stejne lince do 30.8.2008 rychlost 8 Mbit, od 1.9. jen 6,2 Mbit. Paradoxne slo vse resit novou smlouvou, prepnutim ze dne na den. PROC !?
Prirozene jsem si umel zaridit i rychlost 16 Mbit (real. 13,5 ). Nemenim typ sluzby, je mi jedno, jestli stoji 200 Kc, nebo jako doposud 16.000 (za vsechno).
Proc ovsem firemni sektor tak opecovavaji, kdyz jde o stejne lidi.
A rychlost modemu je naprosto nepodstatna vec, zda postacuje cloveku k zivotu, ci ne. ADSL 2+ je ve svete, dokonce v rodnem Spanelsku mile Telefoniky babizen bez takovych velmi, velmi hloupych dotazu. Jinak jsme mohli zustat u dialupu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2008 12:10 Nový

RE: Komu, kdy a jak Telefónica O2 zrychlí ADSL?

celé vlákno
když budu chtít změnu směrem dolu (mám 4Mb/s), zrychlí mě na nejnižší možný (tj.8Mb/s)?
Max
Max (neregistrovaný)
20. 9. 2008 18:19 Nový

RE: Komu, kdy a jak Telefónica O2 zrychlí ADSL?

celé vlákno
Zrychlení jsem dostal během týdně, ikdyž mě to stálo nějaké rozčilování, ale bez jakýchkoli balíčků nebo upisování. Platím 399Kč měsíčně+ paušál 450Kč
dufy
dufy (neregistrovaný)
21. 9. 2008 5:39 Nový

RE: Komu, kdy a jak Telefónica O2 zrychlí ADSL?

celé vlákno
zase nekdo kdo micha cenu s DPH a bez DPH :-))
Net stoji 399 bez DPH, takze pocitej se mnou:
399*1,19=474,81 + 450Kč = 924,81 Kc :-))

Jenze kdybys mel balicek DUO, se 300 minutami zdarma, tak bys platil jen 899 Kc mesicne :-D

Troglodyt.
Ferda
Ferda (neregistrovaný)
17. 9. 2008 16:19 Nový

Zkusenost ...

celé vlákno
Chteli jste aktualni zkusenost, tady ji mate (jen jsem vyhodil jmena a telefonni cisla)



-----Originální zpráva-----

Od: xxx
Odesláno: 12.9.2008 12:57:11
Komu: noreply@ct.cz
Předmět: Informace o sluzbach a produktech - O2 Internet ADSL - informace o službě
| xxxx

Telefonní číslo pevné linky, které se podání týká: xxxx
Příjmení, jméno, titul: xxxx
Adresa pro poskytování služby: xxxx
Kontaktní e-mail: xxxx
Kontaktní telefon: xxxx
Předmět podání: O2 Internet ADSL - informace o službě
Zpráva zákazníka: Dobry den,
vzhledem k avizovanemu zdvojnasobeni rychlosti pripojeni ADSL bych se chtel
zeptat, jakym zpusobem mohu prejit ze stavajiciho nevyhodneho tarifu ADSL 4096 za
599 Kc mesicne na aktualni tarif O2 Internet ADSL 8 M za 399 kc mesicne ? Podobne
stale platim za pouzivani pevne linky tarif 339 Kc, ackoliv stavajici nabidka O2
Mini je za 299 kc. Prosim tedy o informaci, jakym zpusobem mohu tyto sluzby zmenit
na aktualni tarify. Pomoci aplikace Moje Konto se mi to nepodarilo neb mi to pise,
ze tuto sluzbu mam jiz zrizenou.
S pozdravem
xxxxx

PS. Prosim o odpoved pomoci e-mailu, nevolejte mi.






Subject: RE: Informace o sluzbach a produktech - O2 Internet ADSL - informace o službě | xxxx
From: noreply@ct.cz
Date: Tue, September 16, 2008 09:43
To: xxxx
Priority: Normal


Vážený pane xxxx,

děkujeme za Váš dotaz.

Dovolujeme si Vás informovat, že stávající zákazníci samostatného O2 Internet ADSL
mohou být migrováni dříve ( již po 1.9.2008 ) v případě přechodu na některý z
výhodných balíčků O2 Duo, O2 Duo Mobil.

Více informací o zrychlování naleznete na adrese http://www.zrychlujeme.cz

Naše společnost Telefónica O2 poskytuje nejnižší Cenový tarif O2 Mini. Měsíční
poplatek činí 199 Kč bez DPH ( 236,81 Kč s DPH). Pro využívání produktu xDSL tento
měsíční poplatek činí 299 Kč bez DPH ( 355,81 Kč s DPH).

V případě uskutečněných volání z linky s cenovým tarifem O2 Mini je účtován
příplatek ve výši 5 Kč bez DPH. Tento příplatek se vztahuje na volání místní,
dálková, mezinárodní do pevných i mobilních sítí (mimo službu O2 Xcall), do
mobilních sítí v ČR (vše včetně služby Vybraná čísla se slevou), vytáčený přístup k
Internetu, volání do neveřejných telekomunikačních sítí, volání do schránky Memobox
z jiné telefonní přípojky a volání v rámci služby Team Net. Nevztahuje na připojení
k internetu přes ADSL (O2 Internet ADSL) a na příchozí hovory. Spojovací poplatek je
účtován i v případě uskutečňování hovorů přes jiného operátora - CP/CPS.

V případě dalšího dotazu nás můžete kdykoliv kontaktovat prostřednictvím bezplatné
linky Centra péče o zákazníka 800 123 456.

S pozdravem

xxxx
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Centrum péče o zákazníka




vysledek ? no comment :)
evito
evito (neregistrovaný)
17. 9. 2008 18:35 Nový

o 10 dní později!

celé vlákno
Když mi zavolali z O2, že mají nějakou novou nabídku, nejdřív jsem je odmítla s tím, že televizi nepotřebuji, že to už mi nabízeli - pořád otravují - no a oni prý, že mají něco nového a výhodného - no opravdu to pro mně výhodné bylo, takže jsem si objednala nový balíček DUo.

A teď se ptám, kdy mi teda zrychlí na 8 Mega, když jsem nový zákazník a oni, že prý jsem si službu objednala 10 dní před touto AKCÍ!!! To jsou ale zmetci - nejdřív všechny staré zákazníky obvolají a vnutí se jim a pak teprve vyhodí akci pro nové zákazníky!!! To je ale fakt nefér!!!
dufy
dufy (neregistrovaný)
18. 9. 2008 3:41 Nový

Re: o 10 dní později!

celé vlákno
zmen na DUO 700 minut (a zryhcleni mas hned) a po tydnu zpatky na DUO 300 minut a hotove :-))

anmebo smlouvej a bud trapný a vyhrozuj jak to vbypovis :-)) jako nekteri tady :-)
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
17. 9. 2008 22:47 Nový

cekani do unora - mne stacilo zavolat

celé vlákno
V clanku se uvadi "že ostatní si musejí počkat do února" ... jako stavajici uzivatel jsem zavolal na O2 a behem 6ti dnu mi rychlost navysili, ackoliv dle webu O2 mela byt rychlost me linky take upgradovana az v unoru; o moznosti zavolat na O2 a zazadat o navyseni rychlosti pro stavajici uzivatele se pise primo na webu O2.
Petr Kasl
18. 9. 2008 14:16 Nový

Re: cekani do unora - mne stacilo zavolat

celé vlákno
Pěkné, mohl byste nám ten odkaz sem dát? Jistě by o něj mnoho lidí stálo.
Děkuji
M4Touch
M4Touch (neregistrovaný)
18. 9. 2008 19:45 Nový

Re: cekani do unora - mne stacilo zavolat

celé vlákno
"Pokud žádáte o zvýšení rychlosti před plošným zrychlením, zkontrolujte si, jestli váš modem vyhovuje technickým požadavkům na zrychlení. V opačném případě pravděpodobně dojde k výpadku služby."
To jsem teď našel zde: http://www.zrychlujeme.cz/jnp/cz/firmy/modemy/index.html (pod tabulkou).
Asi tam také zkusím zavolat, za to se nic nedá :-).
Hora
Hora (neregistrovaný)
19. 9. 2008 22:50 Nový

Re: cekani do unora - mne stacilo zavolat

celé vlákno
To se asi opravdu stal zázrak,protože na telefonu Vám operátor
řekne,že zvýšení rychlosti je podmíněno odebráním balíčků.
Podle mě nemá vůbec logiku Váš příspěvek kde píšete,že jste zavolal a 02Vám hned zvýšila rychlost což by byla pěkná blbost
pro toho kdo nezavolá tomu to zvýší až v únoru? To by nemuseli
zvyšovat rychlost od září,ale až od února.Pokud se tak děje
bylo by vhodné upozornit telekomunikační úřad,protože v tomto
případě se jedná o diskriminaci stávajících zákazníků.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 9. 2008 23:14 Nový

Re: cekani do unora - mne stacilo zavolat

celé vlákno
pro toho kdo nezavolá tomu to zvýší až v únoru?
Hele, a to "lina huba, hole nestesti" uz jsi slysel? (BTW, ano, presne tak to funguje.)
putifarka
putifarka (neregistrovaný)
5. 10. 2008 14:51 Nový

Re: cekani do unora - mne stacilo zavolat

celé vlákno
kecáš píčoviny, bez balíčku ani hovno a to ti dám písemně
Michal314
Michal314 (neregistrovaný)
18. 9. 2008 21:21 Nový

Cena

celé vlákno
Chapu ze maji spoustu technickych problemu atd. a chteji plosne zrychlovat az v unoru. Nechapu ale, co jim brani ve zmene soucasnych cen na uroven novych tarifu, toto snad neni otazka techniky nebo ano?
dufy
dufy (neregistrovaný)
20. 9. 2008 9:18 Nový

Re: Cena

celé vlákno
a co ti brani zavolat na CTU?
LS
LS (neregistrovaný)
18. 9. 2008 21:41 Nový

2mbit vs 8mbit - ustredna?

celé vlákno
Zdravim, kdyz nabizeli vicero tarifu, tak pro me uchazejici byl pouze 2mbit. Vice mi nabidnout nemohli. Chapu to tak, ze i ted mi to pojede maximalne 2mbit? Nebo se delali nejake zmeny na ustrednach a pojede to tech 8mbit. Jsem z toho jaksi mimo a nevim, kde co a jak. Zvlastni, ze tady v diskuzi jsem se docetl, ze na tu jejich TV je potreba minimalne 3mbit a kdyz mi volali nabidku, tak mi nabidli bud internet nebo TV, ze mi pojede v pohode, ale interenet jen 2mbit. Jak to tedy je? Diky moc
dufy
dufy (neregistrovaný)
20. 9. 2008 9:18 Nový

Re: 2mbit vs 8mbit - ustredna?

celé vlákno
no asi tam mas neco jako 3Mb :-)
mil
mil (neregistrovaný)
21. 9. 2008 14:24 Nový

Re: 2mbit vs 8mbit - ustredna?

celé vlákno
tomu se nesmis divit. oni ti to reknou a kdyz prijde technik rekne ti ze to bohuzel neni mozne. ale rychlost bys mel mit v unoru vyssi. kdyz jsem si pred rokem a pul objednavl adsl tak na moji lince byla max. mozna rychlost 2 mega ted je to uz 5. kdyz jsem zadal o zrychleni (na tech 5 ktere umoznuje moje linka) tak jsem se zeptal jestli jemozne ze v tom unoru kdybych cekal bude ta rychlost vyssi a operator mi rekl ze urcite, (nevim jestli je to na lokalitach) zeptal jsem se ho jak je to mozne a rekl mi ze zrychlovani planuji az proto na unor aby mohli do site nainstalovat zesilovace a take se buduji nove DSLamy i na vesnicich a to kvuli digitalizaci. uvidime jak se to vyvine dal :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 9. 2008 14:22 Nový

Re: 2mbit vs 8mbit - ustredna?

celé vlákno
ano posilují to všude a nejen kvůli internetu - příští rok nabídnou konečně i HD programy na té jejich IPTV, kde běží v testu trhaně jen HD Nova a ČT.
Jan Kos
Jan Kos (neregistrovaný)
20. 9. 2008 19:21 Nový

Info z technické podpory O2...

celé vlákno
Stahování od poskytovatele O2 není nikterak garantováno, proto nelze ani reklamovat. a veškeréré stahovní s P2P jsou řízeny a omezovány. Takže kdo uvažuje o O2 jako rychlém internetu, tak každopádně pouze pokud chce odesílat e-maily a nebo pouze serfovat jinak nedoporučuji ani 100Kč doplácet na rychleší net! Například z rapisheru rychlostí připojení 8M budete stahovat maximálně do 50KB/s stejnou rychlostí budete stahovat i u stávájícího připojení 2M. Dokonce si myslím, že pokud si necháte starý tarif 2M tak Vám to bude stahovat rychleji... Je to pouze podvod na lidi.
Bobyzboby
Bobyzboby (neregistrovaný)
20. 9. 2008 21:04 Nový

moje zkušenost

celé vlákno
Mám 2Mb od O2, technicky můžu přejít na 8Mb okamžitě. Zažádal jsem na 800020202 o info o možnosti dřívějšího přechodu na vyšší rychlosti než až příští tok. Výslovně uvedli, že pokud nezažádám o jeden ze 3 balíčků (internet s TV n. s navýšením pevné linky n. s O2 mobilní) tak zvýšení rychlosti mi dřív neprovedou.
dufy
dufy (neregistrovaný)
21. 9. 2008 5:41 Nový

Re: moje zkušenost

celé vlákno
ale to je prodejni linka! Tam ti musi prodat! Ty volej na peci o zakaznika :-))

ale precti si nejdriv

http://www.lupa.cz/clanky/komu-kdy-a-jak-telefonica-o2-zrychli-adsl/nazory/236595/vlakno/#o237184

nechapu ty lidi, co se brani balicku a radeji dobrovolne plati vice za mene :-D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 9. 2008 12:58 Nový

Re: moje zkušenost

celé vlákno
A já zase necápu o2, že má tak velký zájem nám šetřit peníze. Pokud někdo chce platit více, tak proč ho Prostě mám zájem aby společnost o2 nutí a podmiňuje rychlejší internet nějakýma balíčkama??
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 9. 2008 13:01 Nový

Re: moje zkušenost

celé vlákno
A já zase nechápu o2, že má tak velký zájem nám šetřit peníze. Pokud někdo chce platit více, tak proč ho o2 nutí a podmiňuje rychlejší internet nějakýma balíčkama??
Bobyzboby
Bobyzboby (neregistrovaný)
21. 9. 2008 15:05 Nový

Re: moje zkušenost

celé vlákno
Nevím co je nepochopitelného na tom, že nechci nic navíc, než co potřebuji. Všechno, co mi O2 nabízí v balíčcích, mám vyřešeno jinak, podle mně líp! Dobrovolně platím víc, to ano, ale za služby které vyhovují mně, takže za víc!!
Mem
Mem
21. 9. 2008 21:26 Nový

Re: moje zkušenost

celé vlákno
"nechapu ty lidi, co se brani balicku a radeji dobrovolne plati vice za mene :-D"

A tvoje omezenost má být nějaké objektivní měřítko pro to, co má skoromonopolní operátor lidem vnucovat? Od O2 tady mám dráty z ústředny, pevný telefon nepoužívám (nemám ho ani zapojený). LLU tady jiný operátor nemá, takže ani nemá cenu nechat si to přeprodávat od jiného ISP. Na hlasové služby používám jiného mobilního operátora, TV mám z vlastního digitálního satelitu. A teď mi řekni, proč bych si měl proboha nechat vnutit nějaký balíček s voláním nebo O2TV jen kvůli zvýšení rychlosti?
Mem
Mem
21. 9. 2008 21:22 Nový

Jde to (ale dře to)

celé vlákno
Článek a diskuzi jsem sledoval a minulý týden po obdržení nevyžádané reklamy na O2 Trio už do O2 zavolal a o individuální zvýšení (bez balíčků) požádal. Operátoři se skutečně snaží vnutit balíčky a potom odkázat na plošné zrychlování, já jsem argumentoval jednoduše tím, že žádné jejich hlasové služby nepoužívám (telefonní přístroj nemám ani na pevné lince zapojený - jediný, kdo mi tam typicky v neděli v poledne volal, byl opět O2 s nabídkami dalších služeb) a o balíček zájem skutečně nemám. U plošného zrychlování jsem zmínil vyčtené informace, že je možno požádat o individuální zrychlení (s odkazem na vyjádření tiskové mluvčí O2 i nález ČTU, že není možné podmiňovat jednu službu využitím druhé), a s touto kombinací jsem už bez většího přemlouvání pochodil a zrychlení proběhlo do 24 hodin.

Každopádně je krajně neslušné (a u O2 bohužel typické), že stávající zákazníci kteří toto přemlouvací martýrium nepodstoupí mají platit za horší služby víc peněz. I pokud navýšení rychlosti ještě někde není možné, tak snížení měsíčního paušálu tak aby to bylo fér s novými zákazníky a novými tarify určitě nepředstavuje technický problém.
Zelickoo
Zelickoo (neregistrovaný)
22. 9. 2008 12:53 Nový

Dopadl sem ja hubkař...

celé vlákno
Přečetl jsem si všechny možné články na Lupě o ADSL a rozhodl jsem se, že požádám o individuální navýšení mojí rychlosti (2048 kb/s) na 8000 kb/s reklamních. Počítal jsem že bude nějaký problém nebo že se budou cukat. Ovšem jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že moje současná rychlost je 512 kb/s (větší rychlosti nelze dosáhnout). Je to kvůli mé vzdálenosti od ústředny. Ta jak jsem se dozvěděl je 6570 metrů a po zhruba dvouhodinových telefonátech jsem narazil na solidního chlapíka v technické podpoře O2 a ten mi sdělil, že se s tak velkou vzdáleností ještě nesetkal (běžně ADSL do 5000 metrů) a že je „malý technický zázrak“ že mě funguje alespoň těch 512 kb/s. Taky mě ujistil, že případné zrychlení ať už předčasné (teď) nebo standardní (v únoru) moji rychlost nezvýší ani o 1 b/s. Zvýšení by bylo možné jedině v případě, že by se v blízkosti mého bydliště postavila nová ústředna (což je investice v řádu milionů). To, že mě tuto informaci nikdo z O2 nesdělil při zřizování služby snad nemusím připomínat. Další můj postup bude ve formální komunikaci s O2 a popřípadě s ČTÚ.
spinner
spinner (neregistrovaný)
25. 9. 2008 17:35 Nový

Zrychlili

celé vlákno
Tak jsem volal do O2 a řekl jim že je nezákonné požadovat po mě O2 trio když už mám to jejich Duo a tak operátorka dala můj požadavek na zrychlení do systému...K mému překvapení mi internet dnes po 40 hodinách zrychlili, ale předtím jsem měl reálnou rychlost 1700/88 a ted mám 1900/92, takže v podstatě žádná zásadní změna se nekoná :(
Má snad někdo jiné zkušenosti? Připadá mi to docela směšné že mě zrychlení ze 2 na 8Mb zrychlí jen o 200kb...
spinner
spinner (neregistrovaný)
25. 9. 2008 17:36 Nový

Re: Zrychlili

celé vlákno
Ještě můžu dodat že mám nejnovější modem a linka oficiálně zvládne 12Mb
spinner
spinner (neregistrovaný)
26. 9. 2008 11:03 Nový

Re: Zrychlili

celé vlákno
Tak oprava...jeden den to oficialne zrychlili, ale úprakticky doslo ke zrychleni prepojenim na jinou linku az dalsi den. rychlost je ted 6400/320
c4pp4
c4pp4 (neregistrovaný)
27. 9. 2008 16:06 Nový

Díky za článek, pomohl :)

celé vlákno
Dnes jsem volal na 800 123 456 a protlačítkoval se až k operátorce. Sdělil jsem jí, že chci navýšit rychlost internetu ze 4M na 8M. Zeptala se mě, jestli využívám hlasový tarif O2 Mini, který mám. Odpověděl jsem, že ne, že nemám ani pevný telefon. Nato mi nabídla balíček O2 Duo Mobil. Odpověděl jsem, že si asi nerozumíme, že chci pouze navýšení internetu ze 4M na 8M. Nato odpověděla, že migrace proběhne až v únoru automaticky, že momentálně to není možné, leda v rámci balíčku. Sdělil jsem jí, že jsem si přečetl vyjádření tiskového oddělení Telefoniky, že to možné je. Nato se mě zeptala, co mám za modem. Sdělil jsem jí, že modem mám vyhovující, že je to ADSL2/2+ od ASUS a že protokol mám taky správný, což mi potvrdila s tím, že protokol vidí, a sdělila, že by navýšení mělo proběhnout do pěti dnů a že na faktuře uvidím i hezčí cenu :) Na konci rozhovoru mě ještě chvilku pokoušela na O2 Duo Mobil, tak jsem jí nakonec slíbil, že se na to mrknu na jejich stránkách. Příjemná operátorka, žádné handrkování, všechno šlo jak po másle. Takže stačí jeden hovor, vědět zda máte správný protokol a modem umožňující technologii ADSL2+ a případně podotknout, že tiskové oddělení Telefoniky prohlásilo tento individuální způsob navýšení jako možný.
c4pp4
c4pp4 (neregistrovaný)
27. 9. 2008 16:12 Nový

Re: Díky za článek, pomohl :)

celé vlákno
No a hned můžu dodat, že z pěti dnů se stalo několik minut :)
Petr Kasl
29. 9. 2008 8:39 Nový

Mně taky pomohl

celé vlákno
Já taky děkuji za článek a všem kdo to zkusili přede mnou. Já netelefonoval, ale napsal žádost do webového formuláře na https://portal.cz.o2.com/webO2/appmanager/o2/home?_nfpb=true&_windowLabel=T600132701195071908608&_pageLabel=writetousPage&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-secureURL=true&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action%3D%2Fcom%2Fo2%2Fcz%2Fw2us%2Fportlets%2FcreateRequest%2Fbegin&wsrp-mode=&wsrp-windowState=&id=100 (no to je hroznej link).
Formuloval jsem to jako žádost o navýšení rychlosti a změnu tarifu na základě prohlášení O2 o individuálním navyšování rychlosti
Napsali mi mail, jaký že to mám modem a když jsem odpověděl značku a našel si, že podporuje vše potřebné, měl jsem za pár dní radost ze zvýšené rychlosti.
jaha
jaha (neregistrovaný)
8. 10. 2008 18:02 Nový

Re: Mně taky pomohl

celé vlákno
Postupoval jsem stejne a to ve stredu 1.10. Obratem jsem dostal mail,ze po provereni techn. parametru, bude rychlost obratem navysena. Prave ubehl tyden a vysledek:0.
Petr Kasl
9. 10. 2008 7:55 Nový

Re: Mně taky pomohlRe: Mně taky pomohl

celé vlákno
Já jsem nedostal žádné vyrozumnění o tom, že to navýšili. Ale změnil se mi tarif v profilu a rychlost se zvýšila, chce to hlídat.
jaha
jaha (neregistrovaný)
11. 10. 2008 22:37 Nový

Re: Mně taky pomohli

celé vlákno
doplnuji:
o den pozdeji pozadavek splnen: DOWN cca 6,9 Mb UP cca 280kb, jitter 1.9. QoS 91%, MoS 4.1. Pro VOIP perfektni: za 899Kc s 300 volnych min/mesic na pevne linky super.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 10. 2008 10:41 Nový

16 M

celé vlákno
Ahoj,

já mám maximální dostupnost 10M. Reálně cca 9M.
Mám zřízený 16M. Vybral jsem si jej sám.
Proč. Protože jsem chtěl mít Apload vyšší. nyní okolo 800kb.
Je na každém, aby si vybral.
Jo a taky mi zvýšili rychlost bez jakýchkoliv podmínek.
Začínám si myslet, že Vaše články jsou minimálně subjektivní. Ne-li přímo zaujaté.
Jedna otázka... Z které jste společnosti?

Měl jsem u internetu pár drobných výpadků, ale oproti WIFI, kterou jsem vyzkoušel u tří různých poskytovatelů je to BOMBA.

Hezký den

Luboš Š.
JR
JR (neregistrovaný)
20. 10. 2008 17:58 Nový

O2 dává nové smlouvy

celé vlákno
Ti, kteří mají jen nahý internet a pevnou linku z povinnosti, jsou obvoláváni O2.

Nabídne se jim O2 Duo (899 s DPH za net + pevnou s nejakymi hodinami volani zdarma o vikendech).
Pozor ale na to, operatori velmi sikovne formuluji a az ve shrnuti rikaji, ze je aktivni smlouva na rok (nasledne na neurcito). Rok tedy musite vyuzivat sluzby stejne nebo vyssi hodnoty.
anjasi
anjasi (neregistrovaný)
19. 11. 2008 10:14 Nový

Jak (NE)zrychlovat s TO2.

celé vlákno
Nebudu si zase zbytečně zvyšovat adrenalín, takže pouze kopie mých opakovaných stížností poslaných na TO2 :
STÍŽNOST 4.10.2008
Předmět podání: Stížnost na nízkou rychlost internetu.
Zpráva zákazníka: Interent používám pro své podnikání, proto jsem si platil zvýšenou rychlost internetu 4096. Využil jsem Vaší nabídky na zvýšení rychlosti na 8 MB a pro okamžitou realizaci jsem si objednal balíček s tarifem Basic a O2TV.
Tarif Basic mám, televizi mám, ale internet mi trvale běží na 3 MB, a to přesto, že před navýšením běžel 4,5 MB. Asi jste si spletli směr navyšování rychlosti.
Specialisté z Vaší linky tvrdí, že se na odstranění závady pracuje.
A pracuje se skutečně rychle, už 14 dnů. Již jednou jsem Vámi poskytované služby rušil, když mi Vámi poskytovaná O2TV hrála černobíle. Přešel jsem na WiFi a Digi TV. Jak je vidět, opět jsem udělal chybu a věřil Vašim pochybným reklamám.Vaše kampaň 8MB je zcela zavádějící, když na lince s průchodností 12 MB dosáhnete stěží 3.5 MB.

ODPOVĚĎ TO2 10.10.2008 :
Dle Všeobecných podmínek, s nimiž jste vyjádřil souhlas při uplatnění objednávky na webových stránkách naší společnosti, jsou základní popis a specifikace portfolia poskytovaných služeb uvedeny zejména v poskytovatelem vydávaných provozních podmínkách pro poskytování jednotlivých druhů služeb, specifikacích příslušné veřejně dostupné služby elektronických komunikací a v příslušných cenících pro jednotlivé služby, příp. dalších cenících.

Dle ustanovení Provozních podmínek pro poskytování veřejně dostupné služby O2 TV, poskytování služby (O2 TV) může mít vliv na rychlost připojení ADSL. Při současném sledování služby O2 TV a používání technologie ADSL může dojít ke krátkodobému snížení rychlosti připojení k internetu. Po ukončení sledování služby O2 TV se rychlost připojení ADSL opět obnoví.
Rovněž při objednání služby jste byl upozorněn, že uváděné rychlosti připojení u služby O2 Internet ADSL 8M, která je součástí služby O2 Trio (ADSL 8M, Zábava, Volám) se závazkem, jsou rychlosti maximální.
K uvedenému bychom ještě doplnili, že rychlost připojení závisí na několika technických faktorech:
- vzdálenost od ústředny
- kvalita a délka vedení u vás doma
- modem
- protokol PPPoE / PPPoA
- počet a aktivita aktuálně připojených počítačů

REAKCE NA ODPOVĚĎ z 12.10.2008:
Rád bych vzkázal paní nebo slečně z Centra péče o zákazníky, aby z klientů TO2 nedělala blbce, kteří neumí číst Smlouvy a neověří si nejdříve technické podmínky, než si stěžují.
Nejdříve jsem chtěl veškeré služby poskytované TO2 zrušit, ale reakce Centra péče o zákazníky mne natolik šokovala, že vytrvám a budu požadovat splnění všeho, co mi TO2 před objednáním balíčku TRio slíbila.
Takže nejdříve k odpovědi paní XY z Centra péče :
1. U poskytovaného ADSL se nejedná o krátkodobé snížení rychlosti, ale rychlost se trvale pohybuje kolem 3 MB.
2. Průchodnost linky je 12 MB.
3. Vzdálenost od ústředny je cca 750 m.
4. Vnitřní rozvod realizoval pracovník TO2.
Pokud jej chybně nainstaloval, může přijít znovu a opravit svou nekvalitní práci.
5. Modem ADSL jsem dostal od TO2. Pokud je nekvalitní, žádám o jeho výměnu.
6. K modemu ADSL je připojen pouze jeden počítač.
7. Na skutečnosti, že se mohu buď dívat na TV nebo používat internet 8MB jsem upozorňen nebyl. Naopak bylo mi řečeno, že linka je zkontrolována a internet 8MB + TV O2 plně stačí vzhledem ke kapacitě linky 12MB.
Takže vážená paní Jurčová,
velice mne mrzí, že jste se neseznámila s technickými podmínkami mého připojení ADSL. Žádám Vás již podruhé nebo jiného pracovníka TO2 (dle možnosti odborníka), aby mi sdělil, proč ???????
1. ADSL běží trvale kolem 3 MB, když mám objednánou a dokonce i nastavenou rychlost 8MB.
2. jsem musel zakoupit balíček Trio, když příslib okamžitého navýšení rychlosti nebyl splněn.

REAKCE TO2 z 24.10.2008:
obdrželi jsme Vaši reakci na naší odpověď ze dne 10. 10. 2008. Nejdříve bychom Vás chtěli informovat, že službu vysokorychlostního přístupu k internetu poskytujeme podle technických možností v souladu s Provozními podmínkami pro poskytování Veřejně dostupné služby připojení k Internetu. Uváděná rychlost u ADSL služeb informuje o maximálně možné dosažitelné rychlosti která není garantována.
Na Vaší telefonní lince lze nabídnout rychlost připojení k internetu maximální dosažitelné rychlosti až 12 Mb/s, nicméně pouze bez souběhu se službou O2TV. Televizní technologie má některé vlastnosti, které vedou k omezení dostupné rychlosti. V tuto chvíli je technologickým maximem, které při souběhu ADSL+O2TV můžeme nabídnout, rychlost 7 Mb/s. O tuto rychlost se musí podělit O2TV (zhruba 3 Mb/s) a připojení k internetu. Samotné připojení k internetu dynamicky využívá celou dostupnou rychlost - při zapnuté O2TV tedy 4 Mb/s, při vypnuté O2TV pak plných 7 Mb/s.
V případě Vaší nespokojenosti s touto službou si Vám dovolujeme nabídnout službu O2 Duo ADSL. Pokud o tuto službu projevíte zájem, kontaktujte, prosím naší bezplatnou linku 800 123 456.
Vážený pane, vážíme si Vašeho zájmu o služby poskytované naší společností a rádi bychom Vás ujistili, že máme zájem na poskytování kvalitních služeb všem svým zákazníkům v souladu s platnými podmínkami.

VÝSLEDEK :
Pokud chci používat rychlý internet = max 5 MB, nemůže se rodina dívat na televizi. Pokud se rodina dívá na TV jede internet trvale 3,1 MB. Před zrychlením jsem si připlácel z 2 MB na 4 MB. Internet jen na 4,5 MB a díval jsem se na DIGI TV.
Nyní hledám solidnějšího poskytovatele internetu. A moje milá Telefonica stále hledá 2 - 5 MB, které se ztrácejí mezi ústřednou a mou telefonní přípojkou.
Takže (NE)zrychlujte s TO2. Mnoho úspěchů.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem