Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Končí éra ICQ?

VfB
VfB (neregistrovaný)
29. 8. 2008 7:18 Nový

to je ale blbost

celé vlákno
autor si asi myslí, že jediný zdroj na celém internetu je web slunečnice, programy lze stahovat i z jiných webů (dokonce zahraničních), ze stránek výrobce (opět nemusí být v ČR), instalace programů najdete na různých CD a DVD k časopisům, navíc podobné programy prodejci (nebo servisní firma) často instalují k novým PC nebo laptopům
pokud autor článku nezná jiný zdroj sw než slunečnici asi by měl zvážit, zda nepsat raději pro Vlastu, Chvulku pro tebe nebo Computer
MH
MH (neregistrovaný)
29. 8. 2008 7:36 Nový

Re: to je ale blbost

celé vlákno
Tak nejak. Navic okolo ICQ ma pomerne dost aktivit atlas a celkem bych cekal, ze spousta lidi, na ktere je icq ve sve oficialni podobe (smajliky, reklamy, animace, hry, smsky) zamireno si ho stahne v cestine prave odtamtud.

Navic pokud probehla zmena protokolu, lidi, kteri meli qip uz predtim si ho proste museli stahnout znovu v nejnovejsi verzi. Jinak jim totiz nefungoval. Zatimco lidi pouzivajici oficialni icq si niceho ani nevsimli.
beda
beda (neregistrovaný)
29. 8. 2008 10:33 Nový

Re: to je ale blbost

celé vlákno
používal jsem ICQ velmi dlouho, ale přešel jsem na QIP. Poslední dobou bylo hodně probléemů s knihovnami, ICQ častro padalo, přenos příloh byl nevyspitatelný, někomu šlo odeslat a někomu za Boha nic! A to to mezi sebou zkoušeli studenti IT na vysoké škole. Myslím že i spotřeba systemových prostřednu je u nového QIP daleko menší a to nemluvím o samotném instalačním balíčku.
Bedřich
Rex
Rex (neregistrovaný)
29. 8. 2008 8:03 Nový

autor se minul povolanim

celé vlákno
S takovym talentem napsat clanek o nicem by se mel dat na politiku, nebo pro politiky aspon psat projevy. Dlouhe a prazdne.
MoB
MoB (neregistrovaný)
29. 8. 2008 8:15 Nový

Re: autor se minul povolanim

celé vlákno
Naprosto souhlasím. Vůbec netuším, jaký byl záměr vzniku tohoto článku - autor vysloví jakože závěr a vzápětí ho hned sám zpochybní. Celkové vyznění je dosti chabé. -- Kdysi se tomu říkalo mlácení prázdné slámy...
MoB
MoB (neregistrovaný)
29. 8. 2008 8:16 Nový

Re: autor se minul povolanim

celé vlákno
Jo a ještě drobnost: klasická novinářská poučka říká, že končí-li nadpis otazníkem, zní odpověď NE. Asi to platí i na internetu :)
max
max (neregistrovaný)
29. 8. 2008 16:16 Nový

Re: autor se minul povolanim

celé vlákno
To je takový laciný novinářský trik, vymyslí se nějaká demagogie typu končící ICQ a pak se naplká pár řádku o tom, že to je blbost. Mnohé amatérské blogy mají lepší kvalitu, než tenhle článek. Škoda jen, že se objevil na solidní Lupě.
Rex
Rex (neregistrovaný)
29. 8. 2008 14:16 Nový

Re: autor se minul povolanim

celé vlákno
:-)
:-) (neregistrovaný)
29. 8. 2008 8:13 Nový

ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Když jsem se v roce 2000 přestěhoval do bytu, který byl v pokrytí kabelovky a získal jsem tak jedno z prvních trvalých a vysokorychlostních připojení, založil jsem si účet u ICQ a stáhl si originálního klienta... (Do té doby to nemělo smysl, protože ICQ na dial-upu není to pravé ořechové, pokud nechcete platit milion za účet :-))

Používal jsem ho asi 3 dny než mě lidi ze sítě napsali proč používám takovej bazmek... Pak jsem měl Trillian a po nějaké době přešel na Mirandu - zkoušel jsem i jiné klienty...

Každopádně diskuse se dá vést na téma jestli je lepší Trillian, Miranda, QIP nebo jiný klient. Zda se na těchto klientech nevyplatí víc používat jabber...

Ale vést diskusi na téma jestli má smysl používat originál ICQ co by největší s*ačku plnou spyware, natřískanou reklamou, že se z toho člověku zvedá pajšl a nutností instalovat každou novou verzi - to je snad zcela zbytečné!
stoural aura:41
29. 8. 2008 9:27 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
"ICQ na dial-upu není to pravé ořechové, pokud nechcete platit milion za účet :-))"

Co to je za debilitu? Nepamatuji si, ze by nekdy v CR byl dial-up zpoplatnujici prenesena data.
ksfj
ksfj (neregistrovaný)
29. 8. 2008 9:31 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
a co placeni za minutu spojeni... to se pak hodinovy rozhovor s kadenci zprava co dve minuty pekne prodrazil ne?

icq se na dialupu dalo pouzivat jen pokud si i toho stahoval neco "dlouheho".
stoural aura:41
29. 8. 2008 10:14 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Ale to prece neni problem ICQ, ale i jakehokoliv jineho klienta. CHapete?
honzasl
honzasl (neregistrovaný)
1. 9. 2008 19:44 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
ICQ = hovorově IM
triak
triak (neregistrovaný)
16. 12. 2008 19:41 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
:-D leda v čechách, ve světě teda Jabber == hovorově IM?
Nikolas
Nikolas (neregistrovaný)
29. 8. 2008 9:33 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Ale jistě, že ne - a právě proto, že být online = čas, zaplatí milion, protože by byl připojen celý den = dlouhý čas ;-).
Martin aura:47
29. 8. 2008 12:25 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
A to se s jinými klienty nestávalo?
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný)
29. 8. 2008 13:43 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Ale to v tom příspěvku nebylo. Naučte se porozumět psanému textu :-).
Martin aura:47
29. 8. 2008 16:31 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Tam se píše, že nepoužíval ICQ protože,...
Pak mu pouzivani bazmeku ICQ rozmluvili...
A já se zeptal, jestli se to s jinými klienty nestávalo?
Tak co tam podle Vás je nepochopení textu, kromě Vašeho příspěvku?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 8. 2008 23:13 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
paneboze
Duran
Duran (neregistrovaný)
29. 8. 2008 13:57 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Bože vy jste snad retard ne ? Píše fakt, že ICQ nebo jine messangery nemělo cenou použivat při Dial-up internetu což je naprostá pravda.
stoural aura:41
29. 8. 2008 14:08 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Ty jsi sam retard. Ja tam jasne vidim toto:

"ICQ na dial-upu není to pravé ořechové"

Ani slovo o jinych klientech. A ja mimochodem ICQ na dialupu pouzival. Nevidim duvod, proc bych memel.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 8. 2008 23:13 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
paneboze
Martin aura:47
29. 8. 2008 16:34 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
To, že Vám doktor řekl nějakou diagnozu fakt neznamena, že ji mají všichni kolem Vás :-)
Můžete mi najít ten Vámi zmiňovaný text, já ho ani při nejlepší vůli nevidím, píše tam pouze o ICQ...
Navic ja ICQ na dialupu používal a problém to nebyl.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 8. 2008 23:38 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
paneboze
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 8. 2008 14:34 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Imbecile...
Roj aura:22
Roj
2. 9. 2008 11:03 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
V roce 1997/8 v CR jini klienti neexistovali. A jediny prakticky pouzivany IM protokol bylo ICQ (a IRC, ale to jen v uzka skupine).
Dovolit si to mohli jen bohati lide na dialupu, lide, kteri meli starsi ustredny s mistnim poplatkem za internet a lidi mimo dialup, popripade lidi v praci, kteri to neplatili.

Je neuveritelne, jak par pitomcu v cele se stouralem na zaklade vlastni neznalosti napada ty, kteri vedi, o co jde. (Napriklad moje UIN je 16684945, mozna to nektereho zde hulakajiciho blbecka trkne)
Martin V
Martin V (neregistrovaný)
2. 9. 2008 12:01 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Asi jsi prehledl, na čí straně stojí hulákající blbečkové ;-)
Ani jsem netušil, že používáním ICQ na dialupu jsem se vyšvihl mezi nejbohatší vrstvu v republice, tak ted už mi chybí jen ten Bentley. Roji boduješ!
Roj aura:22
Roj
2. 9. 2008 12:10 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Jeste jsem zapomnel vyjmenovat zavislaky, ale ty se vyskytuji ve vsech skupinach :-)
Pouzivat tehdy ICQ v offline rezimu byla o dost vetsi otrava nez pouzivat obycejny mejl, zpravy chodily opakovane, popripade nechodily vubec.
stoural aura:41
2. 9. 2008 15:04 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Ja jsem v te dobe - 1997/1998 - take ICQ pouzival. Na dialupu. A to jsem byl chudy student stredni skoly! (ICQ pouzival jsem to doma). A take mam 8ciselne cislo ICQ.

Takze se PROBER.
Roj aura:22
Roj
29. 8. 2008 10:17 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
ICQ je narocne na data? Hmmm :-))
Pis vic a castejc!
stoural aura:41
29. 8. 2008 10:32 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Mozna je. A jak to souvisi, kdyz dialup nikdy nebyl zpoplatnovan za data? Hmmm :)

Pis vic a castejc!
Roj aura:22
Roj
29. 8. 2008 11:36 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Nejsem tu od toho, abych ti neco vysvetloval. Jsem tu od toho, abych se bavil tim, ze debilne vykrikujes o neexistujicich debilitach :-)
admin
admin (neregistrovaný)
1. 9. 2008 17:15 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Tak se nauč debilně číst a debilně si uvědom, že debilní dial-up byl debilně zpoplatněn za čas kdy jsi byl on-line připojen do netu, takže debilní messenger byl nanic. On-line čekat až tě vyvolá kámoš na pokec stálo cca 60Kč a hod. a ani ten pokec kdy cáluješ 1kč na minutu není to pravé ořechové a rozhodně mluvíš rychlejc než píšeš takže bych si dovolil tvrdit, že zavolat a pokecat si voice bylo levnější.
Tenkrát jsi se holt debilně několikrát denně připojil na nezbytně nutný násobek 3 minutového intervalu na net , stáhnul poštu přes POP3 a přečet nějaký stránky (někteří si to nechávali předstáhnout do keše). Při takovém "připojení" je ICQ a jakýkoliv jiný messenger na nic. a to autor jasně napsal.

Pokud neumí někdo číst a nedokáže pochopit významy slov, pak fakt nevím proč si vůbec čte článek o ICQ :)
Wolferine
Wolferine (neregistrovaný)
1. 9. 2008 19:40 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
mno 60kc za hodinu fakt nevim kdy,tusim to bylo 15-20kc hodina,sam sem dial up pouzival (s tariefm 13hodin mesicne v cene a pak se platilo za cas ale rozhodne ne 60kc/hodina)
jj
jj (neregistrovaný)
1. 9. 2008 23:23 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Přes den to bylo nějakých 50-60/hod., večer a v noci těch 15-20/hod.
Martin V
Martin V (neregistrovaný)
2. 9. 2008 7:01 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Pár detailu - vetsinou stacilo byt pripojen ve slabém pásmu, zprávy pres ICQ čekají na Váš stav online.
Hovorné po ČR možná bylo dražší než surfování, ICQ šlo však za jednotnou cenu používat při komunikaci s uživateli z celého světa - dejte si za ukol porovnat sazby hovorného, do statu Evropy a USA se sazbou připojeni k internetu.
Opravdu, to že jste se debilně připojoval, nebyla chyba žádného IM, a již vůbec ne ICQ.
Autor tam jasně napsal ICQ o žádném jiném IM klientu se nezmiňuje...
Tu otázku co máte na konci si pokládám také, asi sme naladěni na stejné vlně :-D
stoural aura:41
2. 9. 2008 15:05 Nový

Re: ICQ nepoužívám pěkně dlouho!!!

celé vlákno
Meles kravoviny.
iq
iq (neregistrovaný)
29. 8. 2008 9:37 Nový

Proč to, tak možná je:

celé vlákno
V době, kdy ICQ změnilo něco ve svým protokolu a během dne přestal jí ne jeden parazitující klient se po netu rozkřikla zpráva, že právě nově vydaná verze QIP se umí připojit do sítě ICQ

Možná právě tohle odstartovalo celé to stahovací šílenství QIP, protože server qip.ru (anglicka verze) byl totálně v ten moment out of order a , kdo si soubor s instalací QIP nestáhl z rusky mluvící stránky qipu hledal proto jinde.

Dost tomu pomohli i P2P sítě (DC++ apod.), protože právě mladí uživatelé jsou ti co tyto zprávy šíří lavinovým efektem a tempem.

Toť vše k opěvovanému zjištění, že QIP je / byl nejstahovanějším.

;)
rypacek
rypacek (neregistrovaný)
29. 8. 2008 11:35 Nový

Re: Proč to, tak možná je:

celé vlákno
bylo by dobre si pred odeslanim prizpevku vlastni blabol precist...

ad QIP vs. cokoliv jineho - QIP je defacto vykradena miranda, trosku homogenni, uzivatel - BFU - dostane po "nainstalovani" kompletni balik v nejakem libivem kabatku.
mirandu si musi kazdy vytunit sam - coz je vec, kterou BFU nehodlaji podstupovat, ba nechapou, proc by neco takoveho meli delat, kdyz mohou mit hotovy program out of box... samozrejme existuji miranda packy, ale BFU se to spatne vysvetluje.
mrzi me, ze s trillianem zaspali - v obdobi 2001-2004 to byl nejlepsi IM, ktery sem znal... miranda jasne vitezi. a QIP? at ho lide pouzivaji, kdyz jim staci - porad lepsi nez vykonovy zrout precpany blbostma od ICQ!
Karel
Karel (neregistrovaný)
29. 8. 2008 19:51 Nový

Re: Proč to, tak možná je:

celé vlákno
Mno kdyz naistalujes QIP zalogujes se a uz to bezi a to vetsine uzivatelu vyhovuje. Mirandu si sice muzes vytunit, ale ktery normalni uzivatel ma nervy na prolezani fora a hledani dobrych pluginu + nastavovani nemluve o tom, ze pluginu je cela rada. Takze mu pak stejne zbyva jenom naky Miranda pack nebo qip. ==>
Nekomu za to ten cas nestoji a jde delat neco jineho, nez ze si vyhradi vecer na zprovozneni Mirandy.
standapl
30. 8. 2008 12:48 Nový

Re: Proč to, tak možná je:

celé vlákno

Nekomu za to ten cas nestoji a jde delat neco jineho, nez ze si vyhradi vecer na zprovozneni Mirandy.

... Nebo začne jako já s „holou“ Mirandou a postupně do ní přidává pluginy.

iq
iq (neregistrovaný)
30. 8. 2008 11:14 Nový

Re: Proč to, tak možná je:

celé vlákno
po sobe precist? Proc? Nemam duvod? Kdyz ctu co jsi napsal je reakce uplne na jiny tema, tak nechapu, proc mi to vubec pises, kdyz jsem se vyjadril uplne na jiny tema.

Mirandu jsem neresil.
Nikolas
Nikolas (neregistrovaný)
29. 8. 2008 9:37 Nový

Protokol vs. program

celé vlákno
Připadá mi, že autor nějak míchá hrušky s jablky... Používám řadu let Mirandu s protokolem ICQ. Jednoduše proto, že moje okolí je online přes protokol ICQ... nevím, zda jabber protokol, či jiný, mi umožní komunikovat s lidmi na ICQ, ale přesto nic z toho nevypovídá o rozšířenosti nebo nerozšířenosti. Jediná věc, která by něco ukazovala jsou datové toky přes jednotlivé protokoly např. u nějakého velkého providera... ještě se tu dovíme v diskusi, že nejlepší je IRC a můžeme si všichcni nainstalovat DOS :-D. No nic.
Arja
Arja (neregistrovaný)
29. 8. 2008 10:21 Nový

Re: Protokol vs. program

celé vlákno
Jaká je souvislost mezi IRC a DOSem? Pokud vím, tak všechny oblíbenější klienti vyžadují Windowsy nebo Linux a za posledních 7 let jeho používání jsem si ničeho, co by mělo něco společného s DOSem nevšiml, teda pokud nemyslíte DoS, ale ten není nutné (ani to nejde) instalovat...
Kdl
Kdl (neregistrovaný)
29. 8. 2008 11:29 Nový

Re: Protokol vs. program

celé vlákno
Řekl bych, že narážka na DOS souvisí s tím, že je stejně zastaralý jako IRC protokol ;)
Tím nechci říci, že je nedokonalý - jen je prostě starý.
Arja
Arja (neregistrovaný)
29. 8. 2008 12:01 Nový

Re: Protokol vs. program

celé vlákno
starý =/= zastaralý

Je pravda, že je o 8 let starší než třeba icq, ale narozdíl od něj se vyvyjí a přizpůsobuje, což se třeba právě o icq říct rozhodně nedá. Dokonce se odvážím tvrdit, že ho používá více lidí než samotné icq nebo alespoň srovnatelně.
zimmi
zimmi (neregistrovaný)
29. 8. 2008 10:01 Nový

Blábol

celé vlákno
Jsem jediný, kdo u tohoto článku postrádá hlavu, patu a dokonce i nějaké tělo? Takový malý, ale velmi osobitý výkřik do tmy.
jozka
jozka (neregistrovaný)
29. 8. 2008 10:11 Nový

tak to jsem fakt nepochopil

celé vlákno
to mela byt jako legrace? Autor se pochvali, jak se mu dobre pise na zaklade statistiky, aby pak moudre informoval o tom, ze statistika muze vest ke spatnym zaverum.

Asi jako v tom vtipu jak jedna pani povida druhe:
"tak si predstavte, vcera auto zajelo kominika." a druha na to "no vidite, uz ani na ty strese si clovek nemuze byt jist."
Mr. QIPper
Mr. QIPper (neregistrovaný)
29. 8. 2008 10:20 Nový

QIP RULEZ

celé vlákno
Kdo eště používá icq, ať se stydí. :P:D
Alan Řepka aura:50
29. 8. 2008 10:37 Nový

icq

celé vlákno
proč by jako klient ICQ měl končit ?? :D:D zas Lupa mele krawiny .. náhodou oficiálního klienta používá ještě hodně lidí a dlouho ho používat budou.. sám sice preferuju QIP Infium ale občas zapnu i ICQ6

..božee hlavně aby Seznam nezačal podporovat Jabber.. radši ať Microsoft koupí český Seznam a aspoň by snad zaačli podporovat MSN .. to je síť budoucnosti :))
Roj aura:22
Roj
29. 8. 2008 11:47 Nový

Re: icq

celé vlákno
Ze pujde Seznam na jabber je naprosto logicke a divim se, ze na to neprisli uz driv.
Atlas si prodlouzil agonii jen diky ICQ, Ale atlas je konkurence, tak Seznam musi mit neco jineho.
MSN je ten samy pripad, proc by seznam platil licenci od konkurence?
Vyvinout vlastni IM system je pro Seznam utopie, tak nezbyva nez porazit Centrum/atlas/msn otevrenym a dost dobrym protokolem.
Xi Lao aura:100
29. 8. 2008 11:56 Nový

Re: icq

celé vlákno
Takže popořadě. Článek netvrdí, že by měl klient ICQ skončit. Článek samozřejmě tvrdí, že oficiálního klienta stále hodně lidí používá a používat budou. Než budete příště mlít krawiny, tak si z toho článku přečtěte více než půl odstavce.
Alan Řepka aura:50
29. 8. 2008 12:15 Nový

Re: icq

celé vlákno
já bych si ten článek přečetl ale když Lupa (a většinou i iDnes) píšou zbytečně dlouhé články :-/ ...a to se pak nedá číst :D:D
Xi Lao aura:100
29. 8. 2008 13:22 Nový

Re: icq

celé vlákno
V tom případě doporučuji nekomentovat a neprezentovat tak vlastní blbost.
ondravojta
ondravojta (neregistrovaný)
29. 8. 2008 15:29 Nový

Re: icq

celé vlákno
Kez by ale zkoncil. Myslim ze prechod na cokoli jineho v cechach by byl pokrok. Jsem rad, ze se rozsiruje alespon QIP, ktery je dalsim krokem smerem od icq. Po dalsi iniciative seznamu by se moh trochu rozsirit jabber mezi lidi. Ten se mi jevi jako sit budoucnosti. Ale i Live Messenger by byl lepsi, i kdyz ten zatim nema narok...
VfB
VfB (neregistrovaný)
29. 8. 2008 20:48 Nový

Re: icq

celé vlákno
to by ten slavná Live Meseenger musel mít použitelného oficiálního klienta a ne takový kýč co dodnes nabízí
Alan Řepka aura:50
29. 8. 2008 22:10 Nový

Re: icq

celé vlákno
kýč? co se má nelíbí na poslední verzi programu "Windows Live Messenger" ? náhodou je o 99% lepší než ICQ6 .. akorát drobně by to chtělo ho uprawit, ale jinak je skvělý :))
pavlix
pavlix (neregistrovaný)
3. 9. 2008 19:30 Nový

Re: icq

celé vlákno
Jo vidíš, drobně upravit, to je přesně důvod, proč MSN nepoužívat :D.

Jsou programy, který nejen, že se daj drobně upravovat, ale daj se upravovat libovoně.

Jsou protokoly, kde můžeš vyměnit poskytovatele služby, když ti nevyhovuje a nepřijdeš o kontakty (pokud teda ten tvůj předchozí poskytovatel neblokuje komunikaci s vnějším světem, což třeba u e-mailu není zvykem, u IM holt u některých horších je).

A pokud ti nevyhovuje žádná služba (firemní nasazení apod), můžeš si (nechat) nastavit vlastní.
standa
standa (neregistrovaný)
29. 8. 2008 10:44 Nový

rozdil

celé vlákno
no je velky rozdil mezi stahovanim neceho a jeho pouzivanim. Takze statistika o stahovani nam nerekne vubec nic.
Dale pak je nutno prihlednout k specifickym ceskym podminkam. ICQ je za nasima hranicema prakticky uplne nezname a nikdo z mych pratel ho nema (ziju v zahranici). Ale v cechach je takova situace ze se casto ve skolach (a v ruznych kurzech) uci pocitace tak ze " na internet je urceny explorer (respektive to modre E je ten internet), dopis si muzete napsat jen v Microsoft Word, vasi email adresu vam vyucujici rovnou pomuze zalozit u seznamu, a kdyz chcete komunikovat s lidma na internetu tak jste pouceny ze na to je ICQ. A lidi (obycejni netechnicti) maji sklon k tomu zustavat u toho co jim ten chytry pan poradil.
Takze mam plno ceskych znamych kteri maji porad ICQ a tak musim mit z jabbera vytvorenej transport do icq site.
stoural aura:41
29. 8. 2008 11:00 Nový

Re: rozdil

celé vlákno
Ha ha :) To jste asi v zadnem kurzu nebyl.
LSD
LSD (neregistrovaný)
29. 8. 2008 11:26 Nový

Re: rozdil

celé vlákno
No, o kvalitě pc kursů pochybuji od doby, kdy mě zaměstnavatel vyslal na kurs "pokročilé ovládání Excelu" kde nejvíce pokročilou funkcí byl klik na ikonku "Seřadit". To, že 30 minut kursu sebrala snaha ostatních účastníků kursu zapnout počítače a spustit excel (přes menu, na pracovní ploše nebyly ikony :-) ) raději úplně pomíjím. Ale možná jsem jen měl smůlu na kursu...
hexx
hexx (neregistrovaný)
29. 8. 2008 11:16 Nový

Jen ICQ, klony ani parazite me nezajimaji!

celé vlákno
Mam rad originaly. Takze ICQ.
Roj aura:22
Roj
29. 8. 2008 11:42 Nový

Re: Jen ICQ, klony ani parazite me nezajimaji!

celé vlákno
A pouzivas ICQ 98b nebo jeste originalnejsi versi z DOSu? :-)
hexx
hexx (neregistrovaný)
29. 8. 2008 12:25 Nový

Re: Jen ICQ, klony ani parazite me nezajimaji!

celé vlákno
To je fuk. Proste ICQ :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 9. 2008 5:17 Nový

Re: Jen ICQ, klony ani parazite me nezajimaji!

celé vlákno
presne 98b s ven000m "modifikaci" mi slouzila skoro 9 let, kdyz jsem pak musel upgradnout tak slo po tydnu icq kompletne z pc a jednou za 1-2 dny checknu icq2go pres browser a ziju taky.
Duran
Duran (neregistrovaný)
29. 8. 2008 13:54 Nový

Re: Jen ICQ, klony ani parazite me nezajimaji!

celé vlákno
Protože jsi lama a neumiš nic jineho než co ti ukažou kamaradi.
hexx
hexx (neregistrovaný)
30. 8. 2008 15:06 Nový

Re: Jen ICQ, klony ani parazite me nezajimaji!

celé vlákno
Ne, je to jinak. ICQ pouzivam od zacatku. A zrovna tak treba Winamp. Jsem proste verny "znacce". Tudiz zadne klony me nezajimaji.
Maaartin
Maaartin (neregistrovaný)
30. 8. 2008 23:52 Nový

Re: Jen ICQ, klony ani parazite me nezajimaji!

celé vlákno
Taky bych jim byl verny. Uz je to hodne davno, klient se mi celkem libil. Paxem musel stahnout novou verzi, hnus, zvratky a fekalie (no mozna ne doslova ale nejaxe mi ty blikatky s tim zasociovaly). Never more.
Roj aura:22
Roj
1. 9. 2008 8:43 Nový

Re: Jen ICQ, klony ani parazite me nezajimaji!

celé vlákno
Akorat ze Miranda je dnes mnohem podobnejsi "originalu" nez soucasne ICQ :-))
:-(
:-( (neregistrovaný)
29. 8. 2008 11:16 Nový

A je to tu zase

celé vlákno
Clanek o ICQ a hned se tu vynori dementni nazory typu "Originalni klient ICQ plny spyware" a podobny kecy.
ICQ v sobe zadny spyware nema. A ze jsou v nem reklamy? Z neceho se provoz serveru platit musi. Osobne mi silne vadi paraziti jako QIP a dalsi. Ze ICQ nema rozumnou verzi na Windows Mobile a dalsi platformy, to je vec druha a tam maji rozhodne maslo na hlave oni, ale co se tyka platformy windows, pak pouzivani jakehokoliv jineho ICQ klienta je v podstate zlodejna.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 8. 2008 16:29 Nový

Re: A je to tu zase

celé vlákno
Hele ty parazite, nebyt tech uzivatelu, tak uz davno nemas s kym po ICQ komunikovat. Tzv "orig" klienta pouziva min nez 1/2 uzivatelu site, proc myslis, ze proti tomu provozovatel nic nedela ?

Pro tvoji informaci, klient si napriklad nainstaluje plugin do prohlizece, diky cemuz prestane fungovat zkraceny zadavani adresy v intranetu (normalne staci zadat jmeno/alias stroje, s pluginem nikoli).
Martin aura:47
29. 8. 2008 16:46 Nový

Re: A je to tu zase

celé vlákno
A nebýt tech co používají ofiko klienta, tak ti je tvuj alternativní klient nahovno
Roj aura:22
Roj
1. 9. 2008 8:47 Nový

Re: A je to tu zase

celé vlákno
Nikoliv. Vsichni by pouzivali jiny protokol a muj alternativni klient ty jine protokoly umi. Nic by se nezmenilo, jen AOL by trochu zchudla.
stoural aura:41
29. 8. 2008 16:59 Nový

Re: A je to tu zase

celé vlákno
Ale prd. Vsechny me kontakty - snad az na dva lidi - maji vsichni ofiko klienta. A ja tu nekdo VELMI SPRAVNE PODOTKNUL - bez existnce ICQ by jim alternativni klient byl na dve veci.
Jindrich Makovicka aura:100
29. 8. 2008 19:50 Nový

Re: A je to tu zase

celé vlákno
Proč? Mám na výběr dalších 15 sítí, takže bez existence ICQ bych to snad nějak přežil :)
stoural aura:41
29. 8. 2008 19:56 Nový

Re: A je to tu zase

celé vlákno
Jenze zadny klient vam neumozni se pripojit ke vsem sitim.

Soucasny stav je idealni - ICQ u nas ma pred 90 procent lidi, takze neni co resit.Vyuzivate klienta s podporou ICQ.
Jindrich Makovicka aura:100
29. 8. 2008 20:07 Nový

Re: A je to tu zase

celé vlákno
To je zajisté nevyvratitelné, protože se vždycky dá vymyslet nějaký nový protokol, nicméně ICQ, Jabber/XMPP, MSN a občas IRC mi v tuto chvíli bohatě stačí.

IMHO podpora více protokolů naráz je jeden z hlavních důvodů, proč se alternativy vůbec používají.
max
max (neregistrovaný)
29. 8. 2008 16:29 Nový

Re: A je to tu zase

celé vlákno
WOOOW! Po tvém upozornění jsem procitnul a za trest jsem si třikrát kliknul na reklamu v oficiálním klientovi.
mike
mike (neregistrovaný)
29. 8. 2008 12:47 Nový

není o čem hovořit

celé vlákno
Je zbytečné tady nazývat dementy uživatele ICQ nebo jejich odpůrce. Každý si udělá svůj úsudek o takových příspěvcích. Že je ICQ šmejd vědí jedni i ti druzí, jen by to nikdy nepřiznali. Kdyby to byl takový zázrak, jak zastánci prezentují, dávno by se to ve světě rozšířilo. Ale fakt je ten, že pokud to někdo jinde ve světě používá, je to čech nebo na česko je nějak navázaný. Dobře, že éra nesmyslného komunikátoru skončí. Kdo má rád omalovánky, blbiny tZer a další chujoviny, ten bude brečet pořád. Kdo chce rychle a kvalitně a s malými nároky na PC komunikovat, ten už ICQ dávno nepoužívá.
hexx
hexx (neregistrovaný)
29. 8. 2008 12:58 Nový

Re: není o čem hovořit

celé vlákno
...a pouziva radeji Windows Live, AOL IM...? To jeste budme radi za to ICQ :-)
Jeste jedna vec: nezalezi jestli neco je nebo neni zazrak, aby se to rozsirilo.
Radek
Radek (neregistrovaný)
29. 8. 2008 13:14 Nový

Re: není o čem hovořit

celé vlákno
Tak by mě zajímalo, jaký spyware nebo co to tady všichni tvrdíte ICQ6 od Atlasu v češtině obsahuje? Nějak jsem si nevšiml, že by mi antispywarový program něco hlásil závadného. O té naročnosti na systém, no nevím, ale jsou to žabomyší války, nemá pro mě smysl řešit jestli program zabírá 5mb nebo 25mb v paměti, když mám 4GB paměti v počítači a windows vista ... to snad mluví za vše :-) jo a na zatížení procesoru to rozhodně není poznat.

Trochu konkrétnější by neuškodilo být, to že něco nefunguje umí říct každý, ale ne každý umí říct co přesně :-)
Patrik Ján aura:97
4. 9. 2008 13:46 Nový

Re: není o čem hovořit

celé vlákno
Konkrétne reklamy. Okrem toho, že bežne obsahujú tracking cookies využívajúc jadro IE, značne znepríjemňujú život blikaním a vyrušovaním pri čítaní. Priamo spyware to síce nie je, ale povedal by som že miera otravnosti je podobná.
Karton
Karton (neregistrovaný)
29. 8. 2008 14:33 Nový

Já používám Skype, protože mí partneři

celé vlákno
nic jiného nemají. Moje děti a vnučky mě přinutili používat i ICQ, protože oni zase nic jiného neznají Obojí je zadarmo a tak nevím, o čem se tu všichni dohadujete?
stoural aura:41
29. 8. 2008 14:51 Nový

Re: Já používám Skype, protože mí partneři

celé vlákno
Protoze Linuxarum vadi, ze nikdo nepouziva jejich skvele "opensource" klienty. Tak proste spini ICQ vsude, kde mohou.
piszta
piszta (neregistrovaný)
29. 8. 2008 18:19 Nový

Re: Já používám Skype, protože mí partneři

celé vlákno
i ja ho spinim, i kdyz ne tolik jako linux ;) uznavam, ze je ICQ hezke na pohled, ale ze se jedna o nehorazneho zrouta systemovych prostredku neni zadna pohadka. nehlede na nemoznost rozsireni pomoci pluginu...
Psycholog
Psycholog (neregistrovaný)
29. 8. 2008 18:22 Nový

Re: Já používám Skype, protože mí partneři

celé vlákno
Spíš stouralovi vadí Linux tak, že za vším vidí linuxáře. To už je pomalu na vyšetření. Paranoia, stihomam, porucha osobnosti. Pozor na to.
simbo
simbo (neregistrovaný)
29. 8. 2008 19:54 Nový

Re: Já používám Skype, protože mí partneři

celé vlákno
Teda myslím, že žádný linuxák se v celé téhle diskuzi ještě neobjevil - všechno to totiž byly dost neinformované příspěvky.

Totiž aby člověk mohl používat Linux, nesmí být úplný trotl (ať už je to věc pozitivní nebo ne ;)).
Kvakor
Kvakor (neregistrovaný)
30. 8. 2008 2:07 Nový

Re: Já používám Skype, protože mí partneři

celé vlákno
Jakeho kdo pouziva klienta je ciste jeho vec. Horsi jsou protokoly a site - kdyz 95% vasich kontaku pouziva sit XYZ, muste holt mit klienta pro sit XYZ. U ICQ to jeste ujde - protokol je davno prozkoumany zpetnym inzenyrsvim a zmeny jsou vetsinou male - napr. pri posledni zmene protokolu stacilo v zdrojaku licq prepsat jeden jediny znak v jednom jedinem souboru. Stacilo patchnout to rucne a jeste tyz den vecer jsem mel znovu funkcniho klienta.

Ale Skype se svym uzavrenym protokolem je opravdu Zlo(tm) (viz znamy clankek http://www.root.cz/clanky/10-duvodu-proc-nepouzivat-skype/ na sesterskem webu). Linuxova verze je navic o major verzi za windowsovskou, ma problemy s podporou v4l2 a videem obecne (coz mne nastesti netrapi). Dodnes take neni v dispozici 64bit verze (nejspis kvuli 32bit-specifickym anti-debugovacim hackum) a musim mit kvuli nemu mraky 32bit knihoven. A ten sitovy provoz, co dela behem prihlasovani a pri spojovani hovoru, to opravdu stoji za to ...
sartori
sartori (neregistrovaný)
30. 8. 2008 7:18 Nový

Re: Já používám Skype, protože mí partneři

celé vlákno
Ano, skype je opravdu jediny, ktery na muj stroj nesmi.
ldx
ldx (neregistrovaný)
30. 8. 2008 10:37 Nový

Re: Já používám Skype, protože mí partneři

celé vlákno
FUD ?
Jakub Cizek
Jakub Cizek (neregistrovaný)
29. 8. 2008 15:57 Nový

Bulvarni titulek

celé vlákno
Odvozovat popularitu ICQ (predpokladam protokolu) na zaklade statistiky stazeni ofic. klinetu je pomerne zavadejici - ja ofic. klineta nepouzivam leta letouci, na ICQ protokol jsem vsak nezanevrel.
standapl
standapl (neregistrovaný)
29. 8. 2008 17:52 Nový

ICQ6

celé vlákno

Co nového vlastně přinesl originální klient ICQ6? Nějak jsem si kromě mírně pozměněného vzhledu a nové reklamy ničeho nevšiml. :-(

Možná i ta nutnost přechodu na vyšší verzi některé uživatele odradila a proto přešli k jiným protokolům jako například Jabber, kterému někteří skalní zastánci ICQ nemohou přijít na jméno a spojují jej pouze s Linuxem.

stoural aura:41
29. 8. 2008 19:57 Nový

Re: ICQ6

celé vlákno
Co treba zalozky? Jine smajly? Toho jste ti taky nevsiml?
VfB
VfB (neregistrovaný)
29. 8. 2008 20:51 Nový

Re: ICQ6

celé vlákno
obrázkové smajlíky jsou zlo!! absolutní zlo!
stoural aura:41
29. 8. 2008 23:52 Nový

Re: ICQ6

celé vlákno
Zlo jsi ty :)
standapl
30. 8. 2008 12:55 Nový

Re: ICQ6

celé vlákno

obrázkové smajlíky jsou zlo!! absolutní zlo!

Taky je v Mirandě (Windows) nebo v Pidginu (Linux) zakazuji.

standapl
30. 8. 2008 12:41 Nový

Re: ICQ6

celé vlákno
Záložky mají být nějakou převratnou novinkou? Nové smajlíky? K čemu? Stejně ICQ nepovolí instalovat takové smajlíky jaké by člověk zrovna chtěl. O kvalitě smajlíků nemluvím, ta je u ICQ tradičně špatná. Jiní (neoficiální) klienti dávají uživatelům větší volnost nejen při použití smajlíků, ale také u zvuků, skinů, rozšíření a dalších protokolů. ICQ jako klient u mě prohrává na celé čáře. Takto AOL za čas prohraje boj nejen o oficiálního klienta.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 8. 2008 17:59 Nový

Skype

celé vlákno
Ja vyskoušel jen ICQ a skype a skype se mi libi daleko vic je takovy komplexnější a zaroveň jednoduchý časem asi vyskoušim i to qip a jabbera
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
4. 7. 2009 11:00 Nový

Re: Skype

celé vlákno
já jsem nadmíru ze Skypem spokojený,dovolám se ze Skype na Skype všude
Tomcat
Tomcat (neregistrovaný)
29. 8. 2008 18:16 Nový

jak bych byl rád kdyby...

celé vlákno
ja bych byl rád kdy ICQ skončilo ale hold je to přání
standapl
standapl (neregistrovaný)
29. 8. 2008 19:02 Nový

Re: jak bych byl rád kdyby...

celé vlákno

To je přání více lidí. Možná by se to podařilo, kdyby firma AOL několikrát za rok donutila lidi přejít na vyšší verzi ICQ.

Patřím k těm, kteří od ICQ utíkají. Protokol mám přes ICQ transport na Jabberu a kontakty nechávám dožít - všem jsem oznámil že přecházím na Jabber. Kdo chce se mnou komunikovat, musí tu změnu akceptovat. A kdo se mi víc než rok neozve, letí z ICQ kontaktů ven. Dnes už mám na Jabberu víc kontaktů než na ICQ. :-)

Martin V
Martin V (neregistrovaný)
30. 8. 2008 15:13 Nový

Re: jak bych byl rád kdyby...

celé vlákno
Proč si něco takového přeješ? to ti ten program nějak překáží? vadí ti více programů? A co telepati? Nekopou do tebe na dálku?
Tomcat
Tomcat (neregistrovaný)
1. 9. 2008 10:00 Nový

Re: jak bych byl rád kdyby...

celé vlákno
jedná se o špatný protokol, špatný software i špatná služba.

Přeju si to, protože kdyby ICQ zaniklo lidé by přešli na MSM nebo Jabber a bylo o mnohem míň problémů s komunikací a softwarem. A to je špatné?

Myslím že jen hloupí (neznalý) uživatel si může myslet že ICQ je dobré.
Michal Černý aura:29
1. 9. 2008 13:02 Nový

Re: jak bych byl rád kdyby...

celé vlákno
"hloupí" :-)

Já bych to zase tak dramaticky neviděl. Každý protokol má své plus i minus, stejně jako každý program. A znám poměrně hodně inteligentních a gramotných lidí, kteří spokojeně používají ICQ.

A to i přes to, že osobně používám Google Talk (Jabbler)...
bill
bill (neregistrovaný)
1. 9. 2008 10:18 Nový

123 autopůjčovna Zlín, Brod, Kunovice, Strážnice

celé vlákno
Autopůjčovna se zabývá pronájmem zánovních automobilů. Nabízíme dlouhodobé a krátkodobé pronájmy vozů. Ceny se snažíme držet na co nejnižší úrovni, abychom mohli vyjít vstříct opravdu každému. Autopůjčovna se nachází v těchto oblastech autopůjčovna Zlín, Autopůjčovna Uherský Brod, Autopůjčovna Uherské Hradiště, Autopůjčovna Kunovice, Autopůjčovna Hluk, Autopůjčovna Strání, Autopůjčovna Kyjov, Autopůjčovna Strážnice, Autopůjčovna Hodonín. Auto přivezeme přímo k Vám domů. www.123autopujcovna.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 9. 2008 22:58 Nový

RE: Končí éra ICQ?

celé vlákno
Nerozumim teto vete.
>Z čísel lze tedy číst jediné: ICQ jako program má problém. Jeho uživatelům se něco nelíbí (zřejmě změna protokolu, i když mně by více vadila ta reklama) a chtějí něco jiného.

Pokud se mluvi o zmene (pozmeneni) ICQ protokolu, pak se mi zda "originalni" klient tou nejlepsi volbou - ta zasahne ostatni klienty, kteri potrebuji aktualizovat..

Taky sem mel na zacatku clanku docela gulas o cem se vlastne mluvi.. pod ICQ mam prece jen zazity ten protokol.. trochu me zklamalo, ze byla vlastne rec o aplikaci.
Majk
Majk (neregistrovaný)
3. 9. 2008 22:02 Nový

Co máte všichni proti ICQ?

celé vlákno
Samotný program hodnotím neutrálně, sám používám Mirandu, ale 90% lidí, co znám, a kteří vůbec někdy chatují, používají originál ICQ. Co se týče jiných protokolů, neznám nikoho, kdo by používal něco jiného. Ano, nejsem z počítačové branže, jsem tzv.jůzr, ale těch je většina. Vidím to na pubertální dceři, která má v senamu na ICQ asi 100 kamarádek, občas používali skype, ale přešli zpátky na ICQ. Tito lidé se nezajímají o HDD, rychlost sběrnic atd, zajímá je připojení a kecání s jinými. Všechny tyto diskuze se vedou mezi IT nadšenci a vypadá to, že názory typu ICQ je nanic, okna jsou nanic, atd. jsou reprezentativní a odrážejí názor populace, co si sedne někdy k PC. Není to tak. Běžte mezi mladé a zeptejte se na Jabber, atd, budou se na vás dívat jako na blbce. Mezi námi, co nabízí jabber tak moc jiného než ICQ. Občasná nestabilita? Co občas nespadne, že? posílání příloh? Na to jsou snad jiné a rychlejší prostředky. Nedělejme z IM všelék na komunikaci. Je to jen "čet".
MASH
MASH (neregistrovaný)
7. 9. 2008 3:34 Nový

Stale pouzivam ICQ 5.1

celé vlákno
Ja stale jedu pod solidnim ICQ 5.1cz lite (Atlas). Neni tak nechutne preplacane, jako udesné ICQ6 a take nezabira tolik systemovych prostredku (u ICQ6 je to az nehorazné).
Na QIP zatim neprechazim, neb velmi rad pisu SMS o 160 znacich, ale hlavne si obcas zahraju jednoduche onlineovky Zoopalooa, Slide-a-lama, RPS, atd.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 9. 2008 22:33 Nový

kvalita clanku

celé vlákno
Michale Cerny, jsi kokot.
Bez se zivit necim jinym.
icq
icq (neregistrovaný) ---.domanet.cz
23. 2. 2009 0:14 Nový

icq

celé vlákno
icq neskonči, respektive to bude trvat velice dlouho. Statisice uzivatelu holt nezmeni rotokol jen tak, protoze jsou "zavisli" na svych kontaktech v ICQ a bohuzel "bezny uzivatel" neudela tak radikalni zmenu skrz to ze nejaky ajtak rekne "ICQ je spatne"
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.84-47-60.t-com.sk
13. 6. 2009 19:14 Nový

Clanok o nicom

celé vlákno
Hmm, clanok je akosi len hovorenie o tom, ze zo Slunecnic.cz sa menej stahuje ICQ.
Pan autor, ak chcete byt trosku lepsim autorom, tak by ste mohli uviest aj statistiky za poslednych par mesiacov pre kazdeho klienta, co podporuje ICQ. Toto potom porovnat s inymi klient-aplikaciami a multi-klientske aplikacie.
A tiez pisete o qIp-u ako o ICQ. Pravdaze nespomeniete to, ze ludia si stahuju alternativne klienty i preto, lebo potrebuju viac protokolov v jednej aplikacii.

Takiso ludia si niekedy aj stahuju, resp. daju do googla meno aplikacie a cez linky idu priamo ku tvorcovi si to stiahnut. Cize statistiky su len pre vybranu skupinu ludi, co veria Slunecnicim alebo su lenivy ist si najst ho u tvorcu.

Inac clanok ma uroven pod nulou. Clanok je ekvivalentny nejakemu clanku z Blesku, kde cely clanok pisu o tom, ze niekde nieco "upada" a na konci to opru len o bezvyznamnu udalost, ktora sa toho len velmi okrajovo dotyka.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem