Hlavní navigace

Končí podpora Windows 2000 a i některých dalších verzí

Jiří Macich ml.

Microsoft připomněl, že v dohledné době dle dlouhodobých plánů končí podpora některých starších verzí jeho operačního systému. V praxi to znamená, že pro ně již nadále nebudou vycházet ani bezpečnostní aktualizace, což je samozřejmě z bezpečnostního hlediska velký problém. Dne 13. července 2010 bude zcela ukončena podpora desktopového systému Windows 2000 Professional a jeho serverového kolegy Windows 2000 Server. Ze scény tedy odchází jedna ze zlomových verzí operačních systému od redmondského…

Microsoft připomněl, že v dohledné době dle dlouhodobých plánů končí podpora některých starších verzí jeho operačního systému. V praxi to znamená, že pro ně již nadále nebudou vycházet ani bezpečnostní aktualizace, což je samozřejmě z bezpečnostního hlediska velký problém. Dne 13. července 2010 bude zcela ukončena podpora desktopového systému Windows 2000 Professional a jeho serverového kolegy Windows 2000 Server. Ze scény tedy odchází jedna ze zlomových verzí operačních systému od redmondského softwarového giganta. Uživatelům je doporučen přechod na Windows 7 resp. Windows Server 2008 R2.

V úterý 13. července končí také podpora Windows XP s druhým servisním balíčkem. Nadále podporována tak budou jen Windows XP s třetím servisním balíčkem. Dalšího se již takřka deset let starý systém nedočká. Microsoft v tomto případě uživatelům doporučuje přejít na Windows 7 nebo alespoň instalovat právě poslední servisní balíček. Dne 13. dubna pak končí i podpora původní verze Windows Vista bez servisního balíčku. Microsoft uživatelům doporučuje upgrade na Windows 7 nebo instalaci druhého a prozatím posledního servisního balíčku. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
25. 2. 2010 8:21
šarik (neregistrovaný)
Tak temu teda nechápu. Kde je problém v HW konfiguraci, když hibernace s RTM funguje a s SP ne. Vyměnil se soft neho HW konfigurace? HA!
24. 2. 2010 20:17
Pokud nakoupis dotovanou OEM licenci (treba s notebookem) je odpovednost technicke podpory na system builderovi, tedy dodavateli notebooku. Pokud ti nepomuze on, je to problem jeho a je potreba to resit s nim. Pokud chces podporu primo od Microsoftu, musis zakopit plnou (krabicovou licenci).