Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Vlákno názorů k článku
Konec Internet Exploreru: další válka, nebo vleklé příměří?

nishkam
nishkam (neregistrovaný)
14. 7. 2003 13:36

LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Mimochodem, nejakou dobu se mi blbe zobrzuje pocet novych prispevku u clanku na LUPE. Bud nejsou zadne nove anebo vsechny jsou nove. Je to chyba LUPY anebo spatne nastaveni meho prohlizece Galeon? Jak to vidi stastni majitele "standardniho" internetoveho prohlizece?
Plawa
Plawa (neregistrovaný)
14. 7. 2003 13:47

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Podobny problem mel i jeden user u nas, Galeon dynamicky generovanou stranku GETnul dvakrat (pricinu ani podrobnejsi popis toho, co ho k tomu vedlo bohuzel neznam) a tim padem prichazel o oznaceni novych prispevku. Zkuste kouknout teba Etherealem jestli se vam nedeje podobna vec.

-flame-
a pak prejdete na Mozillu ;o]
-/flame-
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
14. 7. 2003 14:17

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Vzhledem k tomu, ze mi to pred nekolika dny fungovalo, bych hledal chybu spise na Lupe. I kdyby to bylo jak pisete s tim 2x GET, stejne to nemuze zpusobit nic takoveho. Tam kde jsem otevrel diskuzi - pocet novych = 0, to je ta chyba. Spise to bude souviset nejak s coukies.

V Mozille vam to funguje dobre?
LK
LK (neregistrovaný)
14. 7. 2003 14:27

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Jak pisu nize, az dosud vse OK, dokonce i na sesterskem Mesci to funguje dobre porad, ale zde to ode dneska blbne (v patek to jeste fachcilo). Mozilla 1.4CZ
Martin Vobr
Martin Vobr (neregistrovaný)
14. 7. 2003 19:44

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

U mne totéž. Na Měšci bez problémů, na Lupě chybí link na nové příspěvky. IE 6.0. EN.
LK
LK (neregistrovaný)
14. 7. 2003 13:57

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Mne to zacalo blbnout taky, svadel jsem to na to, ze jsem za proxynou.
Martin Hassman
Martin Hassman (neregistrovaný)
14. 7. 2003 17:17

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Souhlasim, jeste nedavno to fungovalo, ale ted se neco deje. A to tady na VSCHT proxy nemame (resp. mame, ale vsichni se stejne pripojuji primo).
Marek Antoš
Marek Antoš (neregistrovaný)
14. 7. 2003 19:31

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Máte pravdu, skutečně jsme dnes zaznamenali tuto chybu, která způsobuje, že se části uživatelů nezobrazují nové názory. Pravděpodobně to nesouvisí s původně zmíněným problémem v konkrétním prohlížeči, protože se projevuje i v jiných.

Po důvodu budeme intenzivně pátrat; chová se to bohužel poněkud nedeterministicky, takže není úplně jednoduché chybu najít. V každém případě mám jednu radu, jak to provizorně vyřešit: vymažte si původní cookie z www.lupa.cz a nechte si nastavit novou. Nevím sice proč, ale alespoň u mne to problém zatím vyřešilo, takže to možná pomůže i vám.
LK
LK (neregistrovaný)
14. 7. 2003 19:53

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Smazal jsem cookie, při prvním čtení diskuze se vytvořil nový, ale nepomohlo to. Blbne to pořád. To je škoda, protože čtení pouze nových příspěvků je naprosto geniální věc, kterou oproti jiným serverům vynikáte. Ještě bych ocenil možnost někde si nastavit, kolik příspěvků "před novým" (myšleno rodičovských, tj. na které ten aktuální reaguje) se má zobrazovat. Občas zapomenu, o čem je to které vlákno a pak to musím dělat ručně. Mít možnost nastavit si "u nových příspěvků zobrazit zároveň přímé předchůdce dvou úrovní", byl by to ideál. Příklad:
1
+-11
+-12
   +-121
   +-122
   |   +1221
   +-123
       +1231
       +1232
       +1233
           +-12331
           +-12332
           +-12333
                 +123331 (Novy)

No a při nastavení "dvě úrovně výše) by to zároveň kromě nového příspěvku 123331 zobrazilo i 12333 (první úroveň) a 1233 (druhá úroveň), takže bych neztratil kontext. Snad jsem to popsal pochopitelně :-)
Marek Antoš
Marek Antoš (neregistrovaný)
15. 7. 2003 11:44

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Díky za zajímavý námět na rozšíření: vzhledem k tomu, že se pomaličku snažíme na našich serverech zavádět uživatelský systém, dá se samozřejmě přemýšlet i o možnostech personalizace.

Na Lupě plánujeme masivnější změny až začátkem příštího roku, současně s přechodem na náš nový redakční systém. Na něm v tomto okamžiku běží jen Měšec - vzhledem k tomu, že jste i jeho čtenářem, můžete si z něj udělat obrázek o tom, jakým směrem půjde i Lupa. Na Měšci chceme názory v dohledné době ještě trochu měnit: na zmíněné uživatelské nastavení asi nedojde, ale minimálně přibude odkaz na rozbalení předchůdce.

To by mělo odstranit problém s tím, když nevíte, na co vlastně daný názor odpovídá. Místo složitého zaškrtávání v tabulce byste si jej zobrazil jedním klikem a ještě by vás prohlížeč po reloadu hodil na to správné místo ve stránce...
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
14. 7. 2003 19:59

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Zvláštní na tom je, že když si otevřu samotný článek, jsou v přehledu správně předvybrané nové články. Zlobí jen ten počet na titulní stránce (stylem všechno nebo nic).
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
14. 7. 2003 21:12

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

... asi je to rozbity ... Meli by to spravit.
Roj
Roj (neregistrovaný)
14. 7. 2003 23:25

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Ted jde jen o to zjistit, kdo z vas to rozbil :-)
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
15. 7. 2003 9:46

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

... ja to nebyl ...
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
15. 7. 2003 10:23

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Ja nyc nedélal. Samo rozbilo.
Marek Antoš
Marek Antoš (neregistrovaný)
15. 7. 2003 11:44

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Díky za tenhle tip, který nás pomohl přivést na správnou stopu. Problém byla nalezen a odstraněn: v tomto okamžiku se mi nové názory zobrazují správně a doufám, že vám také. :-)

Pro zajímavost: vzniklo to tak, že jsme minulý týden provedli optimalizaci titulní stránky. Tím jsme sice ušetřili 55 SQL dotazů při každém načtení, ale na druhou stranu se projevila stará chyba, která tam zřejmě byla už odnepaměti, ale vzhledem k původnímu technickému řešení se neprojevovala. To je také důvod, proč na stránce článku byly názory správně předzaškrtnuté: všechno fungovalo OK, jen titulní stránka si s tím nedovedla správně poradit.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
15. 7. 2003 12:35

Re: LUPA.CZ: Pocet novych prispevku

Ano, už je to v pořádku.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem