Hlavní navigace

Konference New Media Inspiration: digitální marketing a bezpečnost

15. 1. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Blíží se konference New Media Inspiration. Letos se zaměří na bezpečnost, špionáž, soukromí, cookies, bitcoiny a vytěžování dat. Na své si přijdou i příznivci digitálního marketingu.

Bezpečnost, špionáž, dohled, soukromí, cookies, bitcoiny, vytěžování dat. Kreativní využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci, inovativní projekty založené na využití nových médií, originální komunitní řešení, netradiční využití existujících nástrojů a služeb – to jsou témata letošní konference New Media Inspiration.

New Media Inspiration se koná již potřetí, a to 8. února. Program bude probíhat ve dvou paralelních sálech a moderovat bude osvědčené trio Petr Koubský, Ján SimkaničJosef Šlerka.

A jaké konkrétní přednášky jsou pro vás letos připraveny?

10 věcí, které byste neměli v sociálních sítích dělat

Nejodpornější věcí na světě je přistřihávat někomu křídla negativními radami typu „tohle nedělej, tohle nefunguje“. Zároveň se říká, že dobrá rada je nad zlato. Platí tedy v sociálních sítích, že dobrá rada může být tou nejodpornější věcí na světě? To ukáže Jan Suda z H1.cz na 10 příkladech věcí, které byste na sociálních sítích neměli dělat. Dokážeme se z nich poučit?

B2B na Facebooku funguje a prodává!

Případová studie Petra Andrýska ze SocialSharks.cz vyvracující dogma o Facebooku jako o kanálu, který neprodává a na kterém B2B nefunguje. Case study pro velkoobchod s návratností investice 2 290 % při využití Facebook Ads, Custom Audiences, Social retargetingu a segmentovaných dat z CRM databáze.

Design služeb se zrcadlí v obsahové strategii

Copywriting a obsahová strategie přestaly být buzzwordy. Přístupů k nim je celá řada, vždycky by ale měly vycházet zejména z obeznámenosti s cílovou skupinou. Ukážeme si, jak se k ní dostat. Jak ji pochopit. Jak znalosti z obyčejného psaní textů na weby a do mailů promítnout i dál do samotných projektů a byznysu. Pomůžou k tomu metody známé z designu služeb (persóny, průchod službou, prototypování, kontaktní body…). Čeká nás sada rad, tipů a triků nejen pro lepší copy od Romana Hřebeckého z Pábení.cz.

Bezpečnost v kontextu „Internetu věcí“

 “Internet věcí” přináší mimo celé řady příležitostí i novou a relativně pestrou paletu potenciálních problémů. Fakt, že jeden uživatel bude mít u sebe kromě chytrého telefonu i tablet, chytré brýle a chytré hodinky, představuje výzvu pro návrh autentizace uživatele do různých typů aplikací v rámci komplexu osobních přenosných zařízení. Tato výzva nespočívá jen v návrhu samotné bezpečnosti, ale také v zachování přívětivé user-experience. Jak na to, se dozvíte od Petra Dvořáka z Inmite.

Cookies, EU a reklamní branže

Různé pohledy jednotlivých entit, tj. jak se na cookies dívají provozovatelé obsahu, reklamních systémů, auditů apod., přiblíží Kateřina Hrubešová ze Sdružení pro internetovou reklamu ČR.

BRAND24

Kybernetická bezpečnost z pohledu státu

Výrazný nárůst používání informačních technologií v současném světě vede na jedné straně k vytvoření informační společnosti, urychlení komunikace a velkému rozvoji služeb a tím celé společnosti. Závislost naší společnosti a jejího fungování na informačních technologiích rapidně narůstá, a to ve všech oblastech. Se vzrůstající závislostí na informačních technologiích pak ale na straně druhé vzrůstá i riziko zneužívání těchto technologií nebo útoků na tyto technologie, které mají rozsáhlé dopady do činnosti subjektů nebo státu. Podrobnosti se dozvíte na přednášce Vladimíra Rohela z Národního centra kybernetické bezpečnosti.

Kompletní program konference najdete na stránkách akce: 

http://www.tuesday.cz/akce/new-media-inspiration-2014/

Mediálními partnery akce jsou Lupa.cz, Marketing Journal, MediaGuru, Root.cz, TyInternety.cz. Partnery Za podpory jsou BizIT, ČVUT Praha, Fakulta sociálních věd UK Praha, Filozofická fakulta UK Praha. Produktovými partnery jsou StarbucksULikeIT. Organizátory akce jsou Studia nových médií Filozofické fakulty UKTUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).