Bezpečnost, špionáž, dohled, soukromí, cookies, bitcoiny, vytěžování dat. Kreativní využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci, inovativní projekty založené na využití nových médií, originální komunitní řešení, netradiční využití existujících nástrojů a služeb – to jsou témata letošní konference New Media Inspiration.
New Media Inspiration se koná již potřetí, a to 8. února. Program bude probíhat ve dvou paralelních sálech a moderovat bude osvědčené trio Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka.
A jaké konkrétní přednášky jsou pro vás letos připraveny?
10 věcí, které byste neměli v sociálních sítích dělat
Nejodpornější věcí na světě je přistřihávat někomu křídla negativními radami typu „tohle nedělej, tohle nefunguje“. Zároveň se říká, že dobrá rada je nad zlato. Platí tedy v sociálních sítích, že dobrá rada může být tou nejodpornější věcí na světě? To ukáže Jan Suda z H1.cz na 10 příkladech věcí, které byste na sociálních sítích neměli dělat. Dokážeme se z nich poučit?
B2B na Facebooku funguje a prodává!
Případová studie Petra Andrýska ze SocialSharks.cz vyvracující dogma o Facebooku jako o kanálu, který neprodává a na kterém B2B nefunguje. Case study pro velkoobchod s návratností investice 2 290 % při využití Facebook Ads, Custom Audiences, Social retargetingu a segmentovaných dat z CRM databáze.
Design služeb se zrcadlí v obsahové strategii
Copywriting a obsahová strategie přestaly být buzzwordy. Přístupů k nim je celá řada, vždycky by ale měly vycházet zejména z obeznámenosti s cílovou skupinou. Ukážeme si, jak se k ní dostat. Jak ji pochopit. Jak znalosti z obyčejného psaní textů na weby a do mailů promítnout i dál do samotných projektů a byznysu. Pomůžou k tomu metody známé z designu služeb (persóny, průchod službou, prototypování, kontaktní body…). Čeká nás sada rad, tipů a triků nejen pro lepší copy od Romana Hřebeckého z Pábení.cz.
Bezpečnost v kontextu „Internetu věcí“
“Internet věcí” přináší mimo celé řady příležitostí i novou a relativně pestrou paletu potenciálních problémů. Fakt, že jeden uživatel bude mít u sebe kromě chytrého telefonu i tablet, chytré brýle a chytré hodinky, představuje výzvu pro návrh autentizace uživatele do různých typů aplikací v rámci komplexu osobních přenosných zařízení. Tato výzva nespočívá jen v návrhu samotné bezpečnosti, ale také v zachování přívětivé user-experience. Jak na to, se dozvíte od Petra Dvořáka z Inmite.
Cookies, EU a reklamní branže
Různé pohledy jednotlivých entit, tj. jak se na cookies dívají provozovatelé obsahu, reklamních systémů, auditů apod., přiblíží Kateřina Hrubešová ze Sdružení pro internetovou reklamu ČR.
Kybernetická bezpečnost z pohledu státu
Výrazný nárůst používání informačních technologií v současném světě vede na jedné straně k vytvoření informační společnosti, urychlení komunikace a velkému rozvoji služeb a tím celé společnosti. Závislost naší společnosti a jejího fungování na informačních technologiích rapidně narůstá, a to ve všech oblastech. Se vzrůstající závislostí na informačních technologiích pak ale na straně druhé vzrůstá i riziko zneužívání těchto technologií nebo útoků na tyto technologie, které mají rozsáhlé dopady do činnosti subjektů nebo státu. Podrobnosti se dozvíte na přednášce Vladimíra Rohela z Národního centra kybernetické bezpečnosti.
Kompletní program konference najdete na stránkách akce:
Mediálními partnery akce jsou Lupa.cz, Marketing Journal, MediaGuru, Root.cz, TyInternety.cz. Partnery Za podpory jsou BizIT, ČVUT Praha, Fakulta sociálních věd UK Praha, Filozofická fakulta UK Praha. Produktovými partnery jsou Starbucks a ULikeIT. Organizátory akce jsou Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.