Hlavní navigace

Konference o PPC: efektivní reklama ze všech stran

Redakce

V pražském konferenčním centru City dnes probíhá konference o pay-per-click reklamě (PPC), kterou pořádá Dobrý web. Během dopolední části programu si na 150 účastníků vyslechlo zajímavé přednášky i komentáře odborníků, provozovatelů PPC systémů i médií. Tomáš Jindříšek z Ogilvy Interactive např. vtipně přirovnal rozdíly mezi klasickou bannerovou reklamou a modelem PPC k rozdílům mezi mužem a ženou (líbivá, nákladná atd. vs. efektivní, nedbá o vzhled). Petr Staněk ze společnosti NetTravel.cz…

V pražském konferenčním centru City dnes probíhá konference o pay-per-click reklamě (PPC), kterou pořádá Dobrý web. Během dopolední části programu si na 150 účastníků vyslechlo zajímavé přednášky i komentáře odborníků, provozovatelů PPC systémů i médií. Tomáš Jindříšek z Ogilvy Interactive např. vtipně přirovnal rozdíly mezi klasickou bannerovou reklamou a modelem PPC k rozdílům mezi mužem a ženou (líbivá, nákladná atd. vs. efektivní, nedbá o vzhled). Petr Staněk ze společnosti NetTravel.cz popsal PPC jako jeden z online inzertních kanálů cestovní agentury a Josef Kovář představil zkušenosti s PPC pohledem společnosti eTarget v přednášce Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC.

Tip Content Kortanová

Lukáš Morávek z Googlu ve své přednášce uvedl dvě studie, podle nichž jsou menší specializované weby často úspěšnější při předávání marketingových sdělení čtenářům než velké portály a Jiří Malý z Advertures popsal, jak lze měřit efekt PPC kampaní.

Fotografie z dopolední části konference najdete na blogu Dobrého webu. Mediálním partnerem konference je Lupa.cz.

Našli jste v článku chybu?