Roberte, nemůžete být ve svých článcích alespoň místy více konkrétní. Jinak mám totiž dojem, že takto obecné články mají minimální informační hodnotu a tedy nemají moc smysl.
Píšete třeba (ve zkratce): Je lepší optimalizovat na slova, která přináší větší zisk než na ta, která přináší menší. Někdy se ale může stát, že vám udělá největší zisk někdo, kdo přijde na úplně jiné klíčové slovo.
Druhá věta předchozího odstavce je dle mého názoru banalita, třetí je jen parafráze rčení o výjimce, potvrzující pravidlo.
Jsou to právě konkrétní příklady, které by mohly článek oživit. Všichni vědí, že váš web je naoptimalizován (nevím zda to byl původně záměr nebo náhoda) na spojení (internetová) reklamní agentura. Určitě by bylo zajímavé (a nemyslím, že byste tím přišel o byznys) prozradit, na jaké spojení vás našel onen "velký klient".
Otázkou pak zůstává již jen to, zda velký klient udělal také velkou zakázku, což raději taktně zamlčujete :-)
If you feel you were deceived by an SEO in some way, you may want to report it.
The Federal Trade Commission (FTC) handles complaints about deceptive or unfair business practices. To file a complaint, visit: http://www.ftc.gov/ and click on "File a Complaint Online", call 1-877-FTC-HELP, or write to:
Federal Trade Commission
CRC-240
Washington, D.C. 20580
Nejprve je potreba udelat dukladnou analyzu toho, kam ktere linky jezdi. Pozor: nekdy je mozne pouzit vice linëk, musime ale prestoupit. Nezapominame na to, ze je mozne (ovsem tam kde to jde) autobus. Nebo pochopitelne i metro.
Jednou jsem jel za jednim velkym klientem tramvaji, jejiz cislo nemohu jmenovat, potom co jsem tam prijel, jsem zjistil ze je mozne prijet i jinou linkou.
Kdyz uz se rozhodneme pouzit MHD (pouzivam tento termin, prestoze nekdo tomu rika tramvaj, to vsak neni spravne, spravny termin je jak uvadi primator Ditrich ve svych studiich pouze MHD) nesmime zapomenout na to kde vystoupit. Pozor na to, abychom vsak nevystoupili drive nez jsme meli. Dobry MHD konzultant zna nazpamet vsechny stanice.
V pristim clanku se zamerim na pocet dveri a take na to, kterymi je vhodne nastupovat a kterymi vystupovat.
Mám takový lehce nesouvisející dotaz. Chápu to dobře, že Pagerank se vztahuje ke stránce jako takové, ne ke konkrétním klíčovým slovům? Takže stránka s vysokým Pagerankem se může umisťovat na předních místech i na slova, na která není optimalizována, ale prostě se tam jednou vyskytnou?
Dobrý MHD konzultant opravdu zná nazpaměť všechny existující linky a zastávky, ale pokud budujete tým, nedělejte jej stylem "každý umí všechno".
Naopak, nejlepší bude, když každý bude specialista na něco. Jeden bude umět špičkově nasedat předními dveřmi a druhý třeba vysedat zadními. Třetí zase bude vědět, kam která linka jezdí. Jen CEO však také ví, kde jsou vozovny.
Nevýhodou občas je, že když někdo z týmu chce jet MHD, tak musí jet pohromadě. Jeden sestaví trasu, druhý organizuje nastupování a třetí řídí vystupování. Občas jsou všechny analýzy cesty k ničemu. Můžete znát všechny zastávky i linky jak chcete, ale správná cesta by vám stejně unikla. Tramvaj totiž může jet do vozovny. V takovém případě musí být s týmem CEO, který jediný pozná, kde vlastně jste.
Ano, PageRank se vztahuje ke stránce. Ve vztahu ke konkrétnímu dotazu položenému vyhledavači je však jen jedním z mnoha desítek či stovek kritérií. Ačkoli má relativně vysokou váhu, nikdy nemůže být rozhodující sám o sobě.