Kouzelná Almara se spojí do jedné sítě s poštomaty InPost

Dva hráči na poli doručování zásilek do automatických boxů oznámili spojení do jedné sítě. Kouzelná almara a poštomaty sjednotí design, obě značky ale budou fungovat souběžně.

Kouzelná Almara a poštomaty InPost, které v Česku provozuje firma IN TIME, se od září spojí do jedné sítě a dál budou své služby nabízet společně. Firmy to oznámily v tiskové zprávě.

Jak Lupě potvrdil ředitel Kouzelné almary David Pečenka, i po spojení budou na českém trhu nadále působit obě dvě značky: „Značka Kouzelná Almara zůstává nadále zachována. Terminály ponesou kromě názvu InPostu také logo a název Kouzelné Almary,“ řekl.

Podle Pečenky se nemění ani vlastnická struktura obou firem: „Vlastníky projektu Kouzelná Almara jsou investiční skupiny Miton, Enern a Tomáš Čupr,“ řekl. 

A jak se spojení projeví v praxi? „V průběhu září se bude sjednocovat design boxů tak, aby zákazníci Kouzelné Almary i Inpost poštomatů dobře našli svá výdejní místa,“ popisuje Pečenka. Logistiku bude společnému projektu zajišťovat IN TIME.

V průběhu září má být společná síť dostupná 60 výdejních míst ve většině krajských měst naa další mají rychle přibývat. „Ještě před Vánocemi se zákazníci mohou těšit na 100 InPost terminálů,“ slibuje firma.

Konkurenci chystá  Česká pošta 

Samotná Kouzelná Almara k letošnímu květnu provozovala boxy na patnácti místech v Praze. Za první dva měsíce provozu si z nich podle Tomáše Čupra zákazníci vyzvedli kolem 10 tisíc zásilek. 

Díky spojení s poštomaty InPost se služba bude moci rozšířit i mimo hlavní město. "Navíc připravujeme napojení této služby na mezinárodní síť InPostu, čímž získají naši zákazníci stejnou možnost posílat své zásilky i mimo ČR,“ slibuje jednatel IN TIME Robert Boček.

EBF6

Firmy chtějí také nabídnout doručování i z obchodů, které doručování do balíkomatů nenabízejí. „Na základě speciální adresy bude zboží doručeno do schránky na podobném principu jako P.O. Boxy. Tato služba je v zahraničí velmi oblíbená. Můžete se s ní setkat například pod názvy myByBox či Buffer Box,“ doplňuje Pečenka.

Své vlastní balíkomaty připravuje také Česká pošta, která má podle posledních informací s jejich rozmisťováním začít v posledním čtvrtletí letošního roku a do konce roku 2014 chce zprovoznit celkem 150 balíkomatů.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 9. 2013 9:59

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnotit všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »