Názory k článku
Křišťálová Lupa znovu hledá nejoblíbenější projekty českého Internetu
Milan (neregistrovaný)
22. 9. 2008 9:59
Nový
Nominace
celé vlákno
Gratuluji všem nominovaným. Je mi líto, že se www.fler.cz nedostal do nominace na Projekt roku, myslím že si to skutečně zasloužil. Každopádně, všem gratulace!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 9. 2008 13:48
Nový
Re: Nominace
celé vlákno
fler.cz byl takovy propadak, ze uz prestal byt provozovan
Milan (neregistrovaný)
22. 9. 2008 13:58
Nový
Propadák? :-D
celé vlákno
Propadák? Přestal být provozován? :-D
Nic podobného v ČR není, píšou o něm v tisku i na intenretu včetně idnes, novinky... Dobrý vtip :-)
Nic podobného v ČR není, píšou o něm v tisku i na intenretu včetně idnes, novinky... Dobrý vtip :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 9. 2008 14:03
Nový
Re: Propadák? :-D
celé vlákno
ze by to bylo jen rypnuti v souvislosti s tim, ze poprve se mi nic nenacetlo ? ok, ted uz to bezi
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 9. 2008 23:37
Nový
Mironet bych volil, kdyby to šlo
celé vlákno
Chtěl jsem mezi Eshopy dát jako první Mironet. Mají nové špičkové vyhledávání pomocí filtrace. Navíc tam delší dobu nakupuji a jsou perfektní.
Bohužel v seznamu nejsou. Moc nechápu, jak seznam vznikal a o čem mají pak vypovídat výsledky. Netvrdím, že by všichni volili Mironet, ale takto nedostal ani šanci.
Bohužel v seznamu nejsou. Moc nechápu, jak seznam vznikal a o čem mají pak vypovídat výsledky. Netvrdím, že by všichni volili Mironet, ale takto nedostal ani šanci.
JKa (neregistrovaný)
22. 9. 2008 10:36
Nový
proč nejoblíbenější?
celé vlákno
Já prostě nechápu, proč se hledaj nejoblíbenější projekty. To se přece zjistí z návštěvnosti. Jestli neni lepší hledat nejlepší projekty, a to odbornou porotou. Takhle to smrdí spíš reklamou.
22. 9. 2008 11:09
Nový
Re: proč nejoblíbenější?
celé vlákno
Z navstevnosti urcite nezjistite vsechno. Ne vsechny weby a projekty jsou v Netmonitoru, ne vsechny maji navstevnost zverejnovanou a porovnatelnou, atd. Krome toho Kristalova Lupa hleda take nejlepsi projekty, a to v kategorii Projekt roku, kterou (spolu s dalsimi dvema kategoriemi, Osobnost roku a Anticena) hodnoti odborna porota a kterou by prosta navstevnost postihnout nemohla.
22. 9. 2008 14:35
Nový
Re: proč nejoblíbenější?
celé vlákno
Kategorie Freemail připomíná naši hereckou scénu, kde se při vyhlašování různých cen pořád objevují ta samá jména :-D Má taková kategorie vůbec nějakou hodnotu?
Jurkul (neregistrovaný)
22. 9. 2008 15:05
Nový
Re: proč nejoblíbenější?
celé vlákno
No samozřejmě že nemá :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 9. 2008 15:09
Nový
Re: proč nejoblíbenější?
celé vlákno
to se samozrejme netyka jen kategorie freemail
- - (neregistrovaný)
22. 9. 2008 10:40
Nový
Aukro?
celé vlákno
Nerozumím proč Aukro je nominováno jako projekt roku??? Myslel jsem,že projekt roku znamená něco NOVÉHO,odvážného zajímavého co se v roce 2008 zrodilo......
22. 9. 2008 11:15
Nový
Re: Aukro?
celé vlákno
Nominace pro Projekt roku se skladaji napul z tipu verejnosti a napul od odborne poroty, pricemz nominujici mohou prihlednout nejenom k novosti, originalite ci odvaze toho ktereho projektu, ale i reflektovat deni v uplynulem roce a upozornit tak na zasadni novinky v zivote projektu. U Aukra se tak napr. sesly dva rozdilne pohledy na jeho vyvoj v podobe nominace na Projekt roku i Anticenu.
Gwoemul (neregistrovaný)
22. 9. 2008 23:57
Nový
Re: Aukro?
celé vlákno
Celé je to jedna velká fraška. Stačí se podívat na nominované. Tohle už ztrácí smysl a výsledek nemá vůbec žádnou váhu. Už jen nominace TN.cz mě pobavila. To asi dostali zaměstnanci novy úkol nominovat a nominovat, jinak by nedostali prémie. Fakt je to trapné. Doufám, že už žádný ročník 2009 nebude.
23. 9. 2008 0:27
Nový
Re: Aukro?
celé vlákno
Nejlepší by bylo zeptat se odborné poroty a těch 19 tisíc čtenářů, proč mají jiný vkus než vy :) Asi jsou to nějací divní lidé :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 9. 2008 13:52
Nový
Re: Aukro?
celé vlákno
Tak když si namátkou vemu Daniela Grunta, člověka, kterého nikdo téměř nezná a který se zvládá vychloubat cizím peřím.
Tvrdí, že postavil Aktuálně, což není pravda a kdyby to tak bylo tak by asi měsíc poté nebyl z Centra vyhozen ....
Potřebujete více takových komentářů?
Tvrdí, že postavil Aktuálně, což není pravda a kdyby to tak bylo tak by asi měsíc poté nebyl z Centra vyhozen ....
Potřebujete více takových komentářů?
a8n (neregistrovaný)
22. 9. 2008 12:02
Nový
Chyba v odkazu
celé vlákno
Máte chybu v odkazu na justice.cz, chybí vám tam www bez kterého to nefunguje.
a8n (neregistrovaný)
22. 9. 2008 20:28
Nový
Re: Chyba v odkazu
celé vlákno
Možná ve FF, který si tam to www přidává při nenalezení automaticky.
22. 9. 2008 12:08
Nový
Vyhledávače
celé vlákno
Proč jsou v kategorii Vyhledávač pouze 4 projekty? Jistě bylo nominováno více vyhledávačů, třeba oborových ... i když tady se opět dostáváme k otázce nesmyslnosti celé ankety protože kategorie jsou zastaralé a totálně nevyhovující dnešnímu internetovému prostředí ...
22. 9. 2008 15:25
Nový
Re: Vyhledávače
celé vlákno
Nikoliv, na dalsich pozicich skutecne zadna sluzba, ktera by splnovala charakteristiku vyhledavace, nebyla.
22. 9. 2008 17:48
Nový
Re: Vyhledávače
celé vlákno
opravdu? a jak definujete vyhledávač? podle me je to jakákoliv služba která něco vyhledává nebo prohledává, nikde není definováno co má vyhledávat a v jakém rozsahu ...
ale zbytečná polemika, ty kategorie jsou sami o sobě totálně zcestné ...
ale zbytečná polemika, ty kategorie jsou sami o sobě totálně zcestné ...
22. 9. 2008 20:02
Nový
Re: Vyhledávače
celé vlákno
V definici vyhledavace se celkem spolu shodujeme (pridal bych snad jeste upresneni "...primarne neco vyhledava ..."), bohuzel nikoliv uz s nominujicimi, kteri zbytek kategorie vyplnili tipy, nalezejicimi do jinych kategorii (magaziny, e-shopy, atd.). Vybirat je pak opravdu tezke (a zasahovat redakcnimi tipy muzeme pouze do porotcovskych kategorii).
22. 9. 2008 13:44
Nový
nemocná anketa
celé vlákno
Tahle anketka je nemocná už od svého založení.
Pryč s ní!
Pryč s ní!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 9. 2008 13:50
Nový
propadak roku ?
celé vlákno
anketa kristalova lupa.. skutecne je to uz zastarele a o nicem... o cemz ostatne svedci i nominace a kategorie.. ale pro internet info dobra reklama zadarmo od medialnich partneru.. ok.
Lucas (neregistrovaný)
22. 9. 2008 14:18
Nový
Nyx
celé vlákno
Chybi me tu komunitni server Nyx.cz , celkem skoda
Eso (neregistrovaný)
23. 9. 2008 17:28
Nový
Re: Nyx
celé vlákno
Ještě pořád o tom, kdo smí na Nyx chodit rozhoduje výhradně jeho admin?
22. 9. 2008 14:32
Nový
Tři křížky
celé vlákno
Pro informaci redakce: tři křížky = 30 let. Tolik anketa zatím nemá ;-)
Jurkul (neregistrovaný)
22. 9. 2008 14:35
Nový
No když vidim ty "osobnosti"
celé vlákno
Kdyz vidim navrzeny "osobnosti" jako jsou Zandl nebo Mucha, tak nevim jestli se mam tlemit nebo jit kadit. Vetsi diletanty a nicitele ceskyho internetovyho prostredi neznam.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 9. 2008 15:10
Nový
Re: No když vidim ty "osobnosti"
celé vlákno
i s tim souhlas
hexx (neregistrovaný)
22. 9. 2008 15:22
Nový
Hafici versus libimseti
celé vlákno
Takze hafici jsou znamejsi a oblibenejsi nez libimseti ?
Zna nekdo Hafiky?
Zna nekdo Hafiky?
Lucas (neregistrovaný)
22. 9. 2008 15:47
Nový
Re: Hafici versus libimseti
celé vlákno
neznam , ale libimseti je des a bes
Hlavní Hafík (neregistrovaný)
22. 9. 2008 15:50
Nový
Re: Hafici versus libimseti
celé vlákno
Myslím, že šanci měli všichni stejnou ne?
Vypadá to spíš, že Hafici.cz jsou opravdu "komunitní server" - uživatelé vytvořili komunitu, která kolektivně hlasovala pro "své oblíbené stránky" a jak vidno, porazila i desetkrát objemnější "komunitní portály". Co na to říct, snad jen HaHa :-)
Vypadá to spíš, že Hafici.cz jsou opravdu "komunitní server" - uživatelé vytvořili komunitu, která kolektivně hlasovala pro "své oblíbené stránky" a jak vidno, porazila i desetkrát objemnější "komunitní portály". Co na to říct, snad jen HaHa :-)
Gwoemul (neregistrovaný)
23. 9. 2008 0:01
Nový
Re: Hafici versus libimseti
celé vlákno
To asi zase dostali za úkol zaměstnanci Mitonu. Nominovat a nominovat. Ještě štěstí, že se tam nedostali také Miciny. :)
mart8 (neregistrovaný)
23. 9. 2008 8:35
Nový
Re: Hafici versus libimseti
celé vlákno
to uz mi bylo jasne podle dalsich serveru Dama.cz a Rodina.cz a dela to na me dojem, ze hlasovali hlavne zeny...
tep (neregistrovaný)
23. 9. 2008 8:48
Nový
Re: Hafici versus libimseti
celé vlákno
Tak ted je to jasny. Za mitonem stoji ZENA :-)
Hlavní Hafík (neregistrovaný)
23. 9. 2008 9:05
Nový
Re: Hafici versus libimseti
celé vlákno
:-D ... U Micin jsme to už nestihli, škoda, mohlo by tu být ještě více závistivých komentářů...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 9. 2008 19:44
Nový
RE: Křišťálová Lupa znovu hledá nejoblíbenější projekty českého Internetu
celé vlákno
Jdete se vsichni vycpat. Davam hlas Davidkovi :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 9. 2008 8:17
Nový
Chybí
celé vlákno
Chybí tu projekt JUDr. PhDr. Mgr. et Mgr. Henryka Laholy! Jak to :-O
Eso (neregistrovaný)
23. 9. 2008 17:29
Nový
Re: Chybí
celé vlákno
Je tam Okoun.cz.
A JUDr. PhDr. Mgr. et Mgr. Henryka Lahola na něm má klub.
A JUDr. PhDr. Mgr. et Mgr. Henryka Lahola na něm má klub.
Cayman (neregistrovaný)
23. 9. 2008 19:47
Nový
Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Musím souhlasit s většinou komentářů, kterým tahle "anketa" připadá legrační. Sponzoři utratí pár peněz místo toho, aby přispěli třeba na děti bez domova, většinu cen si rozdělí porota, která ocení vlastní projekty, příp. vyhraje něco jako TN.cz, no a osobnost roku bude nějaký "panáček", co pro internet NIC neudělal a jeho jedinou kvalifikací je to, že vlastní nebo řídí nějakou firmu, či že píše převzaté zprávy ze zahraničních webů. Škoda mluvit.
Já, každopádně, hlasuji pro Davídka, neboť jeho vítězství bude nejlepší ukázkou, o čem tahle soutěž je! Škoda, že Davídek není nominován ve více kategoriích, např. v sekci eShop nebo vyhledávač by byl úplně nejlepší :-)
Kdo nezná Davídka, tak adresa je
http://www.latrine.cz/vyzva-udelejme-davidkovi-radost
Já, každopádně, hlasuji pro Davídka, neboť jeho vítězství bude nejlepší ukázkou, o čem tahle soutěž je! Škoda, že Davídek není nominován ve více kategoriích, např. v sekci eShop nebo vyhledávač by byl úplně nejlepší :-)
Kdo nezná Davídka, tak adresa je
http://www.latrine.cz/vyzva-udelejme-davidkovi-radost
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 9. 2008 20:54
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Mně pořád fascinuje, jak všichni vědí, jak to má být a jak je to špatně, aniž by tam byl jakýkoliv konkrétnější argument, kromě dojmologie.
Na podobném principu jsou přece založené všechny akce - včetně Grammy nebo Oscarů, co si budeme povídat, i Nobelovka je svým způsobem dost pofidérní záležitost, protože porotci tam určitě nejsou schopni poznat všechno, co hodnotí.
Jo, možná tyhle věci vůbec nemají smysl, a možná přece jenom nějaký, protože už se mockrát stalo, že bez popularity způsobené oceněním v něčem podobném by lidé/projekty nebyli/y tak úspěšné jako díky nim byli/y.
Na podobném principu jsou přece založené všechny akce - včetně Grammy nebo Oscarů, co si budeme povídat, i Nobelovka je svým způsobem dost pofidérní záležitost, protože porotci tam určitě nejsou schopni poznat všechno, co hodnotí.
Jo, možná tyhle věci vůbec nemají smysl, a možná přece jenom nějaký, protože už se mockrát stalo, že bez popularity způsobené oceněním v něčem podobném by lidé/projekty nebyli/y tak úspěšné jako díky nim byli/y.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 9. 2008 9:02
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Nejak jsem si nevsiml, ze by napr. kategorie u Oskaru nebo Grammy byly zastarale. Proc se ale v roce 2008 hodnoti nejlepsi freemail, nad tim vazne zustava rozum stat. Taky se bude udelovat Oskar za nejlepsi nemy film, nebo? :P
24. 9. 2008 13:01
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Zkusím osvětlit pohled pořadatele. To, že nějaká kategorie není důležitá pro vás, jako pokročilého uživatele, neznamená, že není důležitá pro někoho jiného. Zrovna kategorie E-mail postihuje masovou základnu čtenářů, pro které, aspoň podle počtu příchozích hlasů, je jednou z nejpodstatnějších, protože nepoužívají nástroje jako profesionálové.
Když bych hledal paralelu v hudební oblasti - taky jsou kategorie jazzu a country, ačkoliv pro někoho to mohou být dávno překonané směry, které nikdo neposlouchá. Když bych to dotáhl do lehkého extrému (a neberte to prosím příliš doslova), podle vašeho přístupu bych v hudebních soutěžích nehodnotil ani střední proud - sice to oslovuje mainstream a davy lidí, ale nic progresivního v něm nenajdu, takže to nestojí za pozornost.
Když bych hledal paralelu v hudební oblasti - taky jsou kategorie jazzu a country, ačkoliv pro někoho to mohou být dávno překonané směry, které nikdo neposlouchá. Když bych to dotáhl do lehkého extrému (a neberte to prosím příliš doslova), podle vašeho přístupu bych v hudebních soutěžích nehodnotil ani střední proud - sice to oslovuje mainstream a davy lidí, ale nic progresivního v něm nenajdu, takže to nestojí za pozornost.
24. 9. 2008 15:17
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Jenže všechny rozumné ankety existují proto, aby se každý rok vypíchlo něco nového. Jestli je to nejlepší nebo ne je úplně fuk, hlavně že se to každý rok mění!
Není normální, aby byl každý rok nominován tentýž projekt! A anketa pak už ani není zajímavá. Je to taková komunistická specialita. Zakonzervovaný stav.
Bohatě by stačilo, aby se jednou nominovaný projekt už příště nemohl zúčastnit. Až příští rok nebude co do kategorie freemail šoupnout, možná vám dojde, že je ta kategorie o ničem.
Není normální, aby byl každý rok nominován tentýž projekt! A anketa pak už ani není zajímavá. Je to taková komunistická specialita. Zakonzervovaný stav.
Bohatě by stačilo, aby se jednou nominovaný projekt už příště nemohl zúčastnit. Až příští rok nebude co do kategorie freemail šoupnout, možná vám dojde, že je ta kategorie o ničem.
24. 9. 2008 16:13
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Ale vždyť i ty projekty jako takové se v čase vyvíjejí a mění. V některých kategoriích zrovna výrazně, v jiných méně. A kategorie, o kterých hlasuje veřejnost, jen odrážejí aktuální oblíbenost jednotlivých služeb, která se taky mění, ať už se objeví něco nového, či nikoliv. A jestli veřejnost dává přednost tradičním značkám a ukazuje konzervativnost, která je v českém prostředí dost veliká, tak je to realita, se níž asi nic neuděláme. Druhá věc pak samozřejmě je, nakolik dokáže být progresivní samotný český Internet. I to se podepisuje na tom, jak uživatelé nominují a hlasují.
Nicméně, veřte, že všechny komentáře a ohlasy sledujeme a vyhodnocujeme, jsme rádi za inspiraci a pro příští ročníky s ní určitě budeme pracovat.
Nicméně, veřte, že všechny komentáře a ohlasy sledujeme a vyhodnocujeme, jsme rádi za inspiraci a pro příští ročníky s ní určitě budeme pracovat.
24. 9. 2008 19:07
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Ale pane, pochopte to! Nikoho nezajímá jednou nominovaný projekt, i když se vyvíjí.
O rok starší Karel Gott je pořád Kája, co vyhrává pořád. I když vydal nové CD.
Anketa musí být progresivní a ukázat veřejnosti, že jsou mraky zajímavých nových webů.
O rok starší Karel Gott je pořád Kája, co vyhrává pořád. I když vydal nové CD.
Anketa musí být progresivní a ukázat veřejnosti, že jsou mraky zajímavých nových webů.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 9. 2008 12:21
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
A proč by to ten pán měl chápat? Dobře se zadarmo nají na rautu, potká se tam s lidma z oboru, Lupa a pár firem kolem si udělá reklamu a vydělá na tom prachy a o to přece jde, ne? Já osobně s vašimi argumenty souhlasím. V takovém případě stačí celou tu šaškárnu ignorovat, jako třeba Zlatého slavíka.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 9. 2008 23:09
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Jo, uzasne se vyviji, zmenily ikonky a obslehly design od Gmailu (viz Centrum). Pulka kategorii je vo hovnu, stejne jako cela tahle saskarna. End of story.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 9. 2008 13:55
Nový
Re: Jako jeden z nominovaných musím říci...
celé vlákno
Já hlasuji pro Patrika Zandla.
http://www.svazautoru.org/content/view/473/74/
http://www.svazautoru.org/content/view/473/74/