Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

Ferda
Ferda (neregistrovaný) ---.98.broadband10.iol.cz
26. 11. 2010 6:54 Nový

videacesky.cz

celé vlákno

Váš popis webu videacesky.cz je dost zavádějící. Nenabízí titulky k zahraničním filmům, ale otitulkovaná krátká videa a webseriály. Z článku to vypadá, jako kdyby tam byly ke stažení titulky k běžné kino/dvd produkci, což nejsou.

Jozef
Jozef (neregistrovaný) 188.92.13.---
26. 11. 2010 10:09 Nový

Re: videacesky.cz

celé vlákno

Souhlas, je to dost zavádějící.

Martin Vyleťal aura:100
26. 11. 2010 10:16 Nový

Re: videacesky.cz

celé vlákno

Díky za upozornění. Opraveno.

Lomograf
Lomograf (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 11. 2010 7:18 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

Koukam, ze nejen, ze u nas neni o co soutezit, ale navic to jeste dopadlo hur nez by kdo cekal. Socialni sit #2 jsou Lide.cz? Trololol...

osobnost
osobnost (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 11. 2010 8:16 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

To spis me zarazily ty osobnosti. Cermak, Bednar, Natalka... to byla nejaka recese?

anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 11. 2010 8:47 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

a vám se co nelíbí na lidé.cz? po Facebooku je lidé.cz stále nejnavštěvovanější česká sociální sít :-) .. Líbko je už definitivně v pi*i :D:D

i xTeen.cz už je před líbkem :) aspon že tak.. líbko se zabilo samo

přednosta stanice
přednosta stanice (neregistrovaný) ---.uk2net.com
26. 11. 2010 15:25 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

Přestaň tu řepkovat a dělej něco užitečného (doporučuji suicide), pi*o!

anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 11. 2010 15:50 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

nevím kdo si, ale to mě budete otravovat všude kde něco napíšu? tak si mě nevšimejte když vám vadím....

Alain Lie
Alain Lie (neregistrovaný) ---.dedicated.hosteurope.de
26. 11. 2010 18:41 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

Nepřipadá Ti divné, že Tě vždy poznáme? Zkus se chovat a psát tak, aby nebylo zjevné, že autorem příspěvku je.....jak to jen slušně napsat.....Alan Řepka.
Když vidím nějaký neřád, poukáži na něj...

žíš
žíš (neregistrovaný) ---.14.broadband12.iol.cz
28. 11. 2010 12:36 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

a co kdybys, když ti libko vadí, si ho nevšímal ty? a nebo nás alespoň o sdílení svého všímání si neobohacoval..

petr
petr (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 1. 2011 9:39 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

Opravdu pekny nazev, ten xTeen. nejdrive jsem si myslel, ze je to nejaky pornoserver.

TF
TF (neregistrovaný) 84.16.107.---
26. 11. 2010 7:33 Nový

PR soutez pro PR weby

celé vlákno

K cemu je soutez, kde jsou vitez a dalsi v poradi dopredu jasni a na tom poradi vlastne ani nezalezi. Par preplacenych manazeru se poplaca po ramenech, nahodi se usmevy na fotky, napise se pochvalny clanek na web a to je tak vsechno ....
Je to smutne ...

Chipus
Chipus (neregistrovaný) ---.aba.cz
26. 11. 2010 8:28 Nový

Re: PR soutez pro PR weby

celé vlákno

Plnbě souhlasím !

Bronislav Klučka aura:100
26. 11. 2010 8:43 Nový

Re: PR soutez pro PR weby

celé vlákno

Smutné? Spíše marketingová lež.
"Cílem letošního ročníku ankety Křišťálová Lupa, bylo stejně jako v minulých letech, zviditelnit a zvýraznit zajímavé projekty českého Internetu, ocenit jejich tvůrce a provozovatele, upozornit na úspěšná či inovativní řešení a zaměřit pozornost na události, které mají vliv na celé internetové prostředí v Česku. "
Tomu odpovídají jenom kategorie "Dobrej nápad" a "Projekt roku", zbytek je čistý marketing (s výjimkou "Osobnosti roku", to je vyložená blbost.... když rok co rok zjišťuju, kdo je tu internetovou osobností roku, mám chuť se odstěhovat)

Zet
Zet (neregistrovaný) 80.188.41.---
26. 11. 2010 10:28 Nový

Re: PR soutez pro PR weby

celé vlákno

Člověče, když je pro tebe důvodem k odstěhování výsledek jedné obyčejné ankety jednoho obyčejného serveru, která v podstatě nemá žádný zásadní význam, jako každá anketa je to spíše taková legrace, tak bych snad ani nechtěl vědět, co by třeba pro tebe bylo důvodem k sebevraždě.... :-D

Lidi, moc to žerete, vždyť je to jenom anketa... ;-)

Bronislav Klučka aura:100
26. 11. 2010 10:38 Nový

Re: PR soutez pro PR weby

celé vlákno

Ok, na fóru se těžko přenáší tón řeči :). Samo, že to byla nadsázka, která měla znamenat, že pokud jsou toto naše osobnosti, tak to jde s námi dost z kopce :)
Jinak samo, že to nežeru :), není důvod, anketa je kravina a jenom se tady tím bavíme :)

petr
petr (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 1. 2011 9:41 Nový

Re: PR soutez pro PR weby

celé vlákno

Tak Kristalova lupa je uz davno o nicem a letosek to jenom potvrzuje.

Luboš
Luboš (neregistrovaný) 82.117.143.---
26. 11. 2010 9:03 Nový

Čermák?

celé vlákno

Fakt Čermák jo? To je ten co nesnáší diskuze u svejch článků a všude mu vyhověli, jen na Neviditelným Psovi je musel strpět, tak tam raději přestal psát? Ano, tak jo bezpochybně osobnost, a když ne roku, tak minimálně čtvrtletí :-)

Jan Nehasil aura:73
26. 11. 2010 9:14 Nový

Re: Čermák?

celé vlákno

Slovy Miloše Čermáka na slavnostním večer: " Gratuluji českému internetu k takové osobnosti :)"

26. 11. 2010 21:37 Nový

Re: Čermák?

celé vlákno

To bylo docela vtipný.

Eso Rimmer
Eso Rimmer (neregistrovaný) 193.85.224.---
26. 11. 2010 16:22 Nový

Re: Čermák?

celé vlákno

možná si ji zasloužil za vyprodukované množství článků o FízlBooku :-)

kuchařka
kuchařka (neregistrovaný) ---.88.broadband.iol.cz
26. 11. 2010 9:06 Nový

Podraz

celé vlákno

Nezlobte se na mne,ale to co letos vzniklo při zařazení do kategorií,je pěkný podraz.Jsem aktivní členkou ekucharky.net.Vloni Lupu vyhrála.Letos jste ji zařadili mezi velikány,kde jednoznačně neměla šanci,to jste se tolik báli názoru lidí??Co je toto za soutěž???

Kateřina
Kateřina (neregistrovaný) ---.22.broadband2.iol.cz
26. 11. 2010 9:51 Nový

Re: Podraz

celé vlákno

No, je jasný, že mezi takovými weby neměla šanci, ale o to by ani tolik nešlo. Spíš by mě ale zajímalo, proč organizátoři dali ekucharku.net do této kategorie. Podle mne by se spíš hodila do kategorie: Média - specializovaná.
To se ale bohužel už asi nedozvíme......

Jirka
Jirka (neregistrovaný) 88.103.35.---
26. 11. 2010 10:44 Nový

Re: Podraz

celé vlákno

Musí vyhrát sponzoři nebo firmy sponzorům blízké :)

PetrHejl
PetrHejl (neregistrovaný) ---.spika.cz
26. 11. 2010 9:11 Nový

Povedlo se

celé vlákno

Tomáši Hanákovi a Jánu Simkaničovi se to docela povedlo.
Mělo to vtip. Datový schránky byly zvlášť podařený.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
26. 11. 2010 9:39 Nový

Seznam Email

celé vlákno

zrejme s vitezstvim uz pocital predem a ozral se tak, ze byl cely vcerejsek naprosto nepouzitelny...

BBB
BBB (neregistrovaný) ---.14.broadband12.iol.cz
28. 11. 2010 12:40 Nový

Re: Seznam Email

celé vlákno

lol, ale co na to říct? vy ho používáte?

em
em (neregistrovaný) ---.pvt.cz
26. 11. 2010 10:24 Nový

dejte si příště pozor na iy

celé vlákno

např. uživatelé jsou fakt životní. Em

Martin Vyleťal aura:100
26. 11. 2010 10:39 Nový

Re: dejte si příště pozor na iy

celé vlákno

Děkuji za upozornění. Když píšete článek přes noc, tak vám někdy sem tam něco unikne. Tím to samozřejmě neomlouvám.

Mildik aura:100
26. 11. 2010 17:09 Nový

Re: dejte si příště pozor na iy

celé vlákno

A korektora už Lupa nemá? Na všem článku by se zrovna vyřádil:

  • Prozradila, že tento týden se na Aukru registroval už dvou milióntý uživatel. – dvoumiliontý je jedno slovo a patří krátké o
  • Petr Hejl prý potřebuje na prototyp milion korun a osm set tisíc už má, požádal tedy potenciální investory z publika, aby se mu následně přihlásily v zákulisí. – buď investorky, nebo přihlásili, aneb shoda přísudku s podmětem
  • Ondřej Surý z CZ.NICu předal cenu Michal Kašpárek z ArboInteractive, které Facebook v Česku zastupuje. – Michalu Kašpárkovi
  • Pro cenu si přišel tak jako obvykle Michal Hanák šéfredaktor iDnes.cz. – chybí čárka oddělující přístavek
  • Nominace v kategorii specializovaných médií, nezahrnovala žádný projekt, který by se věnoval kultuře. – zde je pro změnu čárka, kde být nemá
  • A tak se Tomáš Hanák rozhodl tento deficit nahradit recitací vlastní tvorby na motivy klasické tapetou „krajiny Windows“. – tapety
  • Cenu, včetně mobilního telefonu Nokia N8 převzal Jaroslav Chaloupka. – čárka přebývá nebo chybí, takhle je to ale 100% špatně
  • Nechybí například už zmiňovaná Natalia Sadness, Petr Bednář z Mladé fronty, Miroslav Motejlek, jehož projekt motejlek.com by nominován také na Projekt roku. – byl nominován
  • Takovým symbolickým letošním zosobněním toho, co se na Internetu nepovedlo je kauza Speedcars alias Aragorn vs. Karkulka. – chybí čárka za vloženou vedlejší větou
  • Konečně Projektem roku se, tak trochu očekávaně, stal zástupce slevových serverů a to Slevomat.cz – chybí čárka před a to
0vno
0vno (neregistrovaný) ---.14.broadband12.iol.cz
28. 11. 2010 12:41 Nový

Re: dejte si příště pozor na iy

celé vlákno

ty máš asi h0vno co na práci, že?

Maruška
Maruška (neregistrovaný) 78.156.128.---
26. 11. 2010 10:31 Nový

Jsem

celé vlákno

taky aktivní členkou ekucharky,která se přihlásila mezi media specializovaná.Byla přesunuta do vyhledávačů.Podle mě je to špinavost,tyto kucharku dělají 2 lidé a vyhledávače stovky zaměstananců.Vy­žaduji odpověď erudované osoby!!!

Aleš Miklík aura:88
26. 11. 2010 11:07 Nový

Re: Jsem

celé vlákno

Chápu vaše rozčarování, ale můžu vás ujistit, že důvodem není žádná konspirace. Je to naopak docela jednoduché: kategorie Vyhledávače byla letos rozšířena i o databázové služby (proto název "Vyhledávače a databáze") a Expertní panel usoudil, že ekucharka.net je mnohem spíše databáze (receptů) než médium (byť specializované). Ze stejného důvodu je proto ve stejné kategorii např. i csfd.cz. Zvítězit v podobné konkurenci pak jistě není jednoduché, ale i proto si myslím, že umístění ekucharky do první šestky je velmi slušným výsledkem, za který se rozhodně nemusíte stydět.

Marie M.
Marie M. (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
26. 11. 2010 12:01 Nový

Re: Jsem

celé vlákno

Vážený pane Miklíku, věřím, že se o žádnou konspiraci nejedná, ale databáze mě živí a mám o nich jinou představu, než je tento "WEB". V širším slova smyslu lze za databázi považovat celý internet, potažmo každý z přihlášených produktů. Tyto stránky jsou o něčem jiném a patřily někam jinam a kdybyste je znal, asi byste mne za pravdu dat musel. stejne jako kazdy soudy clovek, ktery nechce "konspirovat".

PS.: dnes jsme si v praci v ramci prezentace promitali i vysledky "Kristalove lupy" a vsichni se strasne bavili a divili, proc ze se srovnava GOOGLE s kucharkou ;-))... Ono to znehodnocuje i celou soutez, za kterou timto dekuji, je to kus prace! Marie M.

davro
davro (neregistrovaný) 2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 11. 2010 13:46 Nový

Re: Jsem

celé vlákno

Ono se stačí podívat na tu ekuchařku. Je to podle mne fakt pouze seznam receptů, čili databáze. Média, i specializovaná, naopak nabízejí více typů článků - recenze, návody, glosy, komentáře, atd. Toto na ekuchařce není, takže bych to do médií neřadil, v tomto s lupou souhlasím.

Kdybych měl ekuchařku zařadit do médií, tak by tam měly být třeba pozvánky na kuchařské akce, zpravodajství z nich, články obecnější, třeba o skladování potravin, články o zdravém stylu vaření, rozhovory se známými nebo neznámými kuchaři a podobně. Nic z toho tam ale není.

nojo ale
nojo ale (neregistrovaný) ---.14.broadband12.iol.cz
28. 11. 2010 12:44 Nový

Re: Jsem

celé vlákno

no ale to už je jaxi dáno tím, jak blbě ty kategorie někdo nastavil.. souhlasím s mařenkami, že cpát tohle do stejné kategorie s googlem je nějaká porucha

Jarda - ekucharka.net
Jarda - ekucharka.net (neregistrovaný) ---.1.broadband2.iol.cz
26. 11. 2010 13:53 Nový

Re: Jsem

celé vlákno

Ať už jsme databáze receptů, vyhledávač receptů nebo médium, které se specializuje na videorecepty to už je teď jedno. Jak píše pan Miklík, tak úspěch to pro nás opravdu je a jak se k tomu postavíme příští rok se teprve uvidí. Nemá tedy cenu nic delšího zde řešit.

PS: Vyhlašování lupy bylo zdařilé

Zdraví Jarda Malatinec - ekucharka.net

26. 11. 2010 22:04 Nový

Re: Jsem

celé vlákno

No, jak tak externě znám Patrika, je to dobrák vod kosti, tak aby Vám vyhověl určitě příště zařadí do Křišťálové Lupy kategorii "E-kuchařky.net".

Čelo
Čelo (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
26. 11. 2010 11:19 Nový

Re: Jsem

celé vlákno

chápu vaše pohnutky, ale něco vyžadovat? Je to jen anketa.

Honza
Honza (neregistrovaný) 82.208.57.---
26. 11. 2010 10:54 Nový

Seznam není vyhledávač

celé vlákno

Co dělá Seznam v kategorii vyhledávače? Vždy oni žádný funkční vyhledávač nemají proboha :-)

Lucas
Lucas (neregistrovaný) ---.roznovan.cz
26. 11. 2010 11:08 Nový

Re: Seznam není vyhledávač

celé vlákno

Seznam je katalog, taky ho neberu jako vyhledávač.

PetrHejl
PetrHejl (neregistrovaný) ---.spika.cz
26. 11. 2010 12:48 Nový

Re: Seznam není vyhledávač

celé vlákno

Seznam je hledač a seznam. To hledací vokno je furt eště jejich vlastní. A seznam je to, jak sou tam napsaný ty kategorie na proklik.

anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 11. 2010 12:31 Nový

Re: Seznam není vyhledávač

celé vlákno

blbečku...

a http://search.seznam.cz/ je co asi? příště nepindej nesmysly..

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
26. 11. 2010 12:58 Nový

Re: Seznam není vyhledávač

celé vlákno

Je zobrazovani cizich vysledku. Neposlouchate vrabce na strese?

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
26. 11. 2010 13:30 Nový

Re: Seznam není vyhledávač

celé vlákno

kušuj alane

Honza
Honza (neregistrovaný) 82.208.57.---
26. 11. 2010 15:09 Nový

Re: Seznam není vyhledávač

celé vlákno

blbeček je ten co se podepisuje jako anonym a pracuje pro Seznam ...

... tak to nevím co to je, že by nějaké pokusné vyhledávací okénko kde si nějaký student zkouší co jej naučili v prvním ročního na IT?

26. 11. 2010 21:40 Nový

Re: Seznam není vyhledávač

celé vlákno

Hele anonyme, fšici yntelygentní čtenáři pochopili Honzovu yronyji.

Eny
Eny (neregistrovaný) ---.110.broadband7.iol.cz
26. 11. 2010 10:58 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

Plně souhlasím s Maruškou a myslím,že je nás docela dost,co budou čekat na odpověď

USER
USER (neregistrovaný) 195.113.181.---
26. 11. 2010 11:24 Nový

Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Ekuchařka je dobrý příklad, ale obecně si řekněme, že média a weby bez profesionální redakce, nebo velkého placeného autorského teamu s velkým vydavatelstvím v zádech (prostě amatéři, nadšenci bez minimálně 600 000 - 2 milionu návštěvníků denně) neměla při letošním způsobu dělení kategorií a hlasování žádnou šanci a vlastní kategorii neměly podobné weby záměrně ...

Musely tedy vyhrát obrovské weby (často navíc nadnárodních společností), jinak to nešlo a LUPA to samozřejmě udělala schválně. Dávno nejde o kvalitu webů nebo o český Internet, LUPA sama musí vydělávat a mít co největší počet čtenářů a tak udělala kategorie tak, aby měly šanci jen ty velké weby, protože to byla skvělá propagace pro LUPU.cz když velké weby odkazovaly (doufejme že alespoň zdarma) na hlasování sem, takže proč by dělala kategorie pro nezávislé weby typu e.kuchařka, jejiž vítězství LUPA.cz loni nic nepřineslo a jejíž cílová skupina není pro inzerenty a zaměření na LUPA.cz zajímavá?

Samozřejmě LUPA.cz má na pořádání podobné dle svých pravidel soutěže a sebepropagační akce plné právo a gratulujme ji, který web by nechtěl mít velké bannery zdarma plné dva měsíce na největších webech v ČR a mnoha dalších? Nemá smysl fňukat, prostě obchod je obchod ... udělejte si vlastní soutěž nezávislých webů bez profesionálních redakcí a bez vlivu nakladateství v různých kategoriích a je to. Nejnavštěvovanější neznamená vždy nejkvalitnější, všichni to víme, ale v dnešním světě kvalita nic neznamená, rozhodují masy a stáda, kteří považují za kvalitní to, co se jim za těžké peníze prezentuje a řekne .... Nelíbí se vám to? Tak jste černé ovce (nebo se jimi snažíte být) ve stádě a můžete jen bečet víc nahlas,to je tak asi všechno ...

Marek Lutonský
Marek Lutonský (neregistrovaný) 95.80.198.---
26. 11. 2010 11:41 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Naše Živě (první ve specializovaných médiích) má denně 50 tisíc lidí, MobilMania (druhá) 40 tisíc. Takže desetkrát až čtyřicetkrát méně než čísla, která udáváte.

Jak byste udělal kategorie jinak? Napište to, pro Internet Info to bude určitě přínosnější než štkaní nad tím, jak jsou zlí. Oddělit nezávislé weby do samostatné kategorie? Jak ale poznáte, kdo je nezávislý a kdo ne? Na čem je vlastně ona závislost?

Jak ověřite, která redakce je profesionální a která ne? Na ekuchařce jsou bannery, web vydělává, je tedy profesionální?

Jak byste Lupu příští rok udělal, aby byla lepší? Mě napadá třeba pravidlo třikrát a dost. Když se web ve třech ročnících ve stejné kategorii objeví do třetího místa, dostává se tím do síně slávy a dalších ročníků se už neúčastní. Pro výherce třeba i jednou a dost.

USER
USER (neregistrovaný) 195.113.181.---
26. 11. 2010 12:03 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Loňské dělení a rozložení mi přišlo ideální ...

s tím 3x a dost nevím .... to by už teď nebylo o kom hlasovat :D i Živě by mělo smůlu ;)

Patrick Zandl aura:91
26. 11. 2010 12:25 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Nemate pravdu. právě proto, aby se kategorie Média otevřela komukoliv, bylo to letos tak, ze jste mohl nominovat pět webů bez rozrazeni kategorií. my jsme je pak seskupili a snažili se najit pro pribuzne weby kategorii, tedy vytvorit ji. jenze vice projektu se spolecnym jmenovatelem jsme nenasli. ale sance nominovat je byla.

Clint . aura:15
26. 11. 2010 12:40 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Podle čeho se rozhodujete, zda u slova napíšete diakritiku? :-)

davro
davro (neregistrovaný) 2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 11. 2010 13:38 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

tipoval bych, že to píše z mobilu a T9 mu hází jednou diakritiku a podruhé ne, čistě náhodně.

USER
USER (neregistrovaný) 195.113.181.---
26. 11. 2010 13:23 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Loňské dělení bylo mnohem logičtější, jednoznačnější a vypovídající a šanci měli skutečně všichni a na návštěvnosti tolik nezáleželo, protože soutěžily vyrovnané subjekty ve specializovaných kategoriích proti sobě .... letos to nebylo a naopak se kategorie média pro menší weby uzavřela ....

Je mi líto, ale výsledky tento můj názor to jen potvrdily jestli to byl váš záměr nebo ne vzhledem k obchodním záměrům LUPA.cz, nechme strannou ... můj názor je, že proti loňsku neměly menší magazíny a stránky v podstatě žádnou šaci bojovat o první místo a výsledky to jednoznačně dokazují a rozhodně to není nižší kvalitou menších magazínů a webů proti loňsku a rostoucí kvalitou velkých webů ;)

Jinými slovy, loňký systém byl o kvalitě, letošní je o kvantitě.

Jinak je zajímavé, že loni jste společné jmenovatele a seskupení našli a letos jste to nenašli ... možná by bylo pro příště dobré věci, které fungují, za každou cenu neměnit ...

Marek Lutonský
Marek Lutonský (neregistrovaný) 95.80.198.---
26. 11. 2010 15:05 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Už jsem se ptal výš. Podle čeho byste rozlišoval, jestli má web patřit mezi specializované nebo mezi loňskou kategorii uživatelských médií?

Podívejte se do loňských nominací: http://kristalova.lupa.cz/2009/vysledky-hlasovani/

Proč je Ronnie mezi specializovanými a třeba Cuketka či DDworld mezi uživatelskými médíi? Kde je rozdíl? Mně to dává menší smysl než současné členění dle oborů. Všeobecná média píšou o všem, nejsou na rozdíl od specializovaných vyhraněná určitému oboru.

Nedívejte se na výsledky jen prostou logikou „první místo dobré+ třetí místo, už špatné“. První místo pro Živě s měsíčním půl milionem návštěvníků je srovnatelné se čtvrtým pro Hasiče se zlomkovou návštěvností.

Ekuchařka je zase ve skupině se službami jako ČSFD, IDOS a Mapy. To je pro mě snad větší vyjádření kvality než přední místo ve skupině neznámých webů.

Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 11. 2010 15:10 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Loňské dělení médií mělo de facto jediný rozdíl - byla tam uživatelská média (kde vyhrála eKuchařka.net). Jenže letos uživatelských, tedy nadšeneckých médií byste v nominacích moc nenašel, ono ani eKuchařka už není uživatelský projekt, protože se úctyhodně posunula dopředu. Pokud něco zajímavějšího v tomto ohledu bylo, pak se to objevilo v Dobrym nápadu. Takže opravdu nemohu přijmout, že vloni to bylo mnohem logičtější, to je dojem, nikoliv fakta. (Neberete v potaz, že každý rok vypadá hlasování trochu jinak, proto se někdy jmenovatel najde, a jindy ne, to není nic o změněných pravidlech). Nicméně předpokládám, že v příštím roce uděláme opět pár úprav, do kterých vás rádi zapojíme - chceme posbírat konkrétní tipy na inovace hlasování, takže pokud víte, jak příště lépe, dejte vědět.

PetrHejl
PetrHejl (neregistrovaný) ---.spika.cz
26. 11. 2010 12:52 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Nevěště hlavu, příští rok klesne Seznam (jeho hledání) tak, že se s nim budete moc klidně měřit, i v návštěvnosti.

28. 11. 2010 14:27 Nový

Re: Média amatérská neměla šanci ...

celé vlákno

Hele, Vy s tou ekuchařkou, vy ste takový ubrečený. To přece nende, vynucovat si cenu. Vemte si například takovýho Jana Václava Cepa. Loni dostal Anticenu a letos ho na ní ani nenominovali. A brečel? Nebrečel. A vynucoval si něco? Nevynucoval. Tak se chová chlap každym coulem. I dyž Vás trochu omlouvá, že ste ženská a ty takový pády prožívaj poněkud dramatyčnějc.

Insp@
Insp@ (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com
26. 11. 2010 11:28 Nový

Ponekud smrdutý

celé vlákno

rybníček. Má taková cena ještě vůbec nějakou cenu?

joe
joe (neregistrovaný) 188.120.194.---
26. 11. 2010 11:46 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

Anketa celkem nic nerikajici.

Kazdopadne reditelka Aukra je fakt kocka :)

Qíteček
Qíteček (neregistrovaný) 217.196.216.---
26. 11. 2010 11:59 Nový

Expertní porota???

celé vlákno

Myslím, že pokud by Anticenu mohla udělovat veřejnost, vyhrála by jí s přehledem Idnes za cenzuru...

polodebil
polodebil (neregistrovaný) 91.195.107.---
26. 11. 2010 12:12 Nový

Takže

celé vlákno

jste jako vždycky vyhrál vy pane Volejník.

tth
tth (neregistrovaný) ---.grepnet.cz
26. 11. 2010 13:04 Nový

preklep

celé vlákno

Koukam asi dobry mejdlo po akci, tohle mne opravdu pobavilo :)

Naopak přes moninační fázi nepošel Stream.cz

Martin Vyleťal aura:100
26. 11. 2010 15:48 Nový

Re: preklep

celé vlákno

Díky :)

tth
tth (neregistrovaný) ---.grepnet.cz
26. 11. 2010 15:53 Nový

Re: preklep

celé vlákno

Porad je tam neposel, nemelo by tam bejt spis neprosel? z ty cestiny tady bych asi posel ja :D

Otec národa
Otec národa (neregistrovaný) ---.dkm.cz
26. 11. 2010 13:31 Nový

Dobrej nápad aneb Palacký se v hrobě obrací

celé vlákno

Navrhuji na příští rok kategorii Vočyvydně sprzněnej češtin a hned bych nominoval Lupu.

Pokud už ani média nejsou schopny použít spisovnou češtinu aspoň v oficiálních názvech, těžko se pak můžeme divit, že mladší generace není schopna napsat správně ani "debyl".

Češtinář
Češtinář (neregistrovaný) ---.98.broadband14.iol.cz
27. 11. 2010 21:47 Nový

Re: Dobrej nápad aneb Palacký se v hrobě obrací

celé vlákno

Z tohoto důvodu jsem letošní ročník ignoroval (nehlasoval jsem a nedíval jsem se na umístěná řešení, která neznám).

FM
FM (neregistrovaný) ---.72.wms.cz
28. 11. 2010 4:25 Nový

Re: Dobrej nápad aneb Palacký se v hrobě obrací

celé vlákno

...média nejsou schopna...

korespondent
korespondent (neregistrovaný) ---.177.broadband6.iol.cz
26. 11. 2010 13:50 Nový

datovky

celé vlákno

pořád nějak nechápu co je tak strašně špatného na datovkách, že si odnesli anitcenu. Je někde "odborný posudek" na jehož základě porota vynesla takový výrok. Docela by mne toto hnutí mysli zajímalo.

Ivan
Ivan (neregistrovaný) ---.47.51.165.adsl.nextra.cz
26. 11. 2010 14:09 Nový

Re: datovky

celé vlákno

Proctete si serii clanku od pana Peterky tady na lupe a udelejte si obrazek sam.

korespondent
korespondent (neregistrovaný) ---.177.broadband6.iol.cz
26. 11. 2010 15:12 Nový

Re: datovky

celé vlákno

No to je právě ono, datovky mají své problémy, ty má ale i Microsoft se svými produkty a určitě by se našli jiné příklady. Jde tedy o to zda se posuzoval záměr, filozofie projektu, nebo to, že jsou na něm věci, které je nutné odladit. To je velký rozdíl. Osobně se domnívám, že hodnotit by se mělo to první a na to druhé upozorňovat. Podstata projektu datových schránek, že jím mohu posílat a dostávat doporučené dopisy aniž bych musel stát fronty na poště je určitě dobrá. Ale možná je někdo, kdo nedostal tu správnou zakázku a tak se na to dívá najednou jinak :)

Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 11. 2010 15:18 Nový

Re: datovky

celé vlákno

Mrkněte sem, možná vám bude trochu jasnější, co se datovým schránkám nepovedlo, nebo naopak bohužel povedlo: http://jdem.cz/hj567.

Prezdivka
Prezdivka (neregistrovaný) ---.59.broadband2.iol.cz
26. 11. 2010 14:32 Nový

Re: datovky

celé vlákno

viz napr.
http://ekonom.ihned.cz/c1-46884130-prusvih-zvany-datove-schranky

dale: zkuste si pracovat s datovymi schrankami v jinem operacnim systemu nez ve Windows - napr. v aktualni distribuci Ubuntu 10.10 nefunguje plugin 602XML Filleru, takze DS uz temer druhy mesic nemuzete pouzivat...

podle podpory je nejblizsi upgrade DS planovany na zitra (27.11.), ovsem nikdo nedokaze potvrdit, zda bude tato chyba opravena

a tak si linuxova komunita musi sama programovat (zdarma, bez podpory statu) nahradni reseni ktere funguje i bez nesmyslneho 602XML pluginu, zatimco 602 inkasuje za tento bastl...

hippotame
hippotame (neregistrovaný) 92.62.224.---
26. 11. 2010 17:22 Nový

Re: datovky

celé vlákno

http://labs.nic.cz/page/703/projekty-cz.nic-labs-pro-datove-schranky/ zkuste se vykaslat na spatne udelany web a radeji se podivejte co dela treba cz.nic

Jenda
Jenda (neregistrovaný) ---.hrach.eu
26. 11. 2010 23:10 Nový

Re: datovky

celé vlákno
Kratiknot
Kratiknot (neregistrovaný) ---.aba.cz
26. 11. 2010 15:04 Nový

http://m.t-mobile.cz /wnw_home - to je parada to je grafika !!!

celé vlákno

http://m.t-mobile.cz/wnw_home koukal jsem se přes 2 mobilní zařízení jedním slovem bastl.
Za co první místo???

Tomáš Jeziorský aura:100
27. 11. 2010 7:53 Nový

Petr Hejl

celé vlákno

Tak tím Petrem Hejlem v kategorii Nejlepší vyhledávač jste mě vážně pobavili. :))
Skvělá volba, sám bych nenavrhl nikoho lepšího..

Ještě s tím jeho komentářem Luďku Motyčkovi, ať si tu cenu naposledy užije.. :))

27. 11. 2010 8:19 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Nu, bylo to řečeno s humornou nadsázkou, i když :-)
Na Křišťálové Lupě jsem velmi pravděpodobně získal další investici 100 tisíc Kč, takže mi chybí už "jen" sto tisíc Kč. Pokud by se tady vyskytl potenciální investor, prosím, mailněte: phejl@lednice.org

Tomáš Jeziorský aura:100
27. 11. 2010 10:56 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Tak to Vám gratuluji!
Osobně Vám držím palce, ať se Vám nakonec všechny investory podaří sehnat, a velmi se na Váš projekt těším.

27. 11. 2010 11:02 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Děkuji Tomáši,
je to docela fuška dát ten milion dohromady, nyní jdu cestou posbírání celé částky od menších investorů. Je jich teďka 10. Ale snad tu investiční část už dotahnu do konce. Projekt má fixní rozpočet a rozhodl jsem se, že do toho půjdu teprve v momentě, kdy dám dohromady celou potřebnou částku. Jinak se na tu práci docela těším, mám přesně rozmyšleno co a jak, předběžně jsme dohodnutý s programátorem (včetně časováníú i na hardware, mám podrobnou rozvahu ohledně potřebného hardware a připojení (server, diskové pole, rychlost, databáze...). Teďky už jen získat těch zbylých 100 tisíc. Znovu zkouším: pokud by tady měl někdo o investování zájem ozvěte se mi, prosím, dáme řeč.
Zdraví
Petr Hejl
tel.: 608 374 535
email: phejl@lednice.org

27. 11. 2010 11:08 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Přidám perličku, abychom nebyli zasejc tak vážní. Po vyhlášení výsledků za mnou přišla hezká slečna či mladá paní, pochválila mne za vtipnost při předávání ceny a zeptala se: "Pane Hejl, ten Váš projekt je opravdový nebo je to jenom nějaká sranda?". Tak jako jsem ujistil ji, ujišťuji i tady čtenáře: ten projekt Nový hledač je opravdový, vážně se mi povedlo vymyslet princip hledání, který dává lepší pořadí než Google. Abych to prokázal a mohl algoritmus prodat Microsoft nebo jinému vhodnému zájemci, potřebuji realizovat prototyp a pro ten prototyp potřebuji tu investici.

Harry
Harry (neregistrovaný) ---.31.broadband7.iol.cz
27. 11. 2010 12:21 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

"...vážně se mi povedlo vymyslet princip hledání, který dává lepší pořadí než Google." - JAK ale tohle můžete vůbec vypustit z úst, když to nemáte ověřeno a potřebujete na to teprve vyvinout ten prototyp? Možná si to můžete myslet, ale NIKDO vám to nemůže ani náhodou věřit, neboť to máte jen ve své hlavě a až teprve prototyp dá správnou odpověď na tuhle otázku.

Chápete, proč vás považuje většina odborné veřejnosti za blázna? Nezáleží na algoritmu, ale na jeho realizaci, tj. na kvalitě programátora (týmu programátorů), na kvalitě znalostí a zkušeností celého realizačního týmu z podobných projektů, na kvalitě osobního vystupování, marketingu a propagace. TO JSOU všechno věci, které vy nemáte a s jedním průměrným programátorem to nejste NIKDY schopen realizovat. Musel byste totiž něco dělat a jen chlastat u Tety a kecat na diskuzích!

Harry
Harry (neregistrovaný) ---.31.broadband7.iol.cz
27. 11. 2010 12:24 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Nemluvě vůbec o tom, že vám trvalo 4 roky to přemýšlení a stále nemáte NIC ani blbý prototyp! Za tu dobu někteří úspěšnější, chytřejší a schopnější, rozběhli několik firem, vydělali stovky milionů a vy stále máte jen "myšlenku" v hlavě. Investici do vaší neschopné osoby může udělat jen stejný blázen jako jste vy!

27. 11. 2010 14:03 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Tak to vezměme po pořádku.
Gúgláci vymysleli v roce 1995 nový princip hledání, to jest napsali přesnější vzorec pro výpočet PageRanku a dali mu v kriteriích hledání větší váhu (zpětné odkazy byly známy a používány v hledání již předtím).
Já jsem vymyslel v roce 2009 nový princip hledání, to jest namísto hodnocení jednotlivých WWW stránek hodnotit množiny komponent Internetu (WWW stránky, dokumenty, obrázky, audia, videa...). To prozrazuji, akorát neprozrazuji, jak ty množiny konstruuji, v tom je klíč.
Bádal jsem na tím, jak zlepšit stávající hledání, které je podle mne a podle studie City Group ze 30 procent špatné, asi 3 roky. Po celé ty tři roky jsem na nic nepřišel, až poté mi probleskly hlavou ty množiny a pak už to byla krátká chvilka to domyslet.
Chápu, že za ty roky, kdy jsem to vymýšlel, jiní vydělali stamiliony. Ale ta moje myšlenka stojí za to.
Můj princip hledání stávající hledače určitě nepoužívají, protože by jejich pořadí hledání muselo být prostě jiné.
Teď už mám v ruce o trochu víc, než jen ten princip hledání (řazení výsledků): algoritmus hledání, algoritmus pro minihledač, metodu porovnání kvality výsledků hledání různých hledačů, rozsáhlou dokumentaci, WWW stránky k projektu, postup, jak realizovat prototyp, rozpočty, strukturu databáze a požadovanou konfiguraci hardware...
Za blázna mne označují akorát někteří šťourové, závistivci a paní Bérová, nebo jak se menuje. Ti ostatní docela vděčně čtou moje diskuze, kde návštěvnost trhá historiceké rekordy. Pokud vím, tak moje vlákno o Novém hledači je historicky na Lupě nejčtenější. A ani Gúgláci to neměli jednoduché - oni hledali investora 3 roky.
Princip hledání a jádro algoritmu vymýšlejí v každém hledači, ať je to Google, Yahoo či Seznam, zpravidla 1-3 lidé. Zbylé desítky až stovky lidí optimalizují ten algoritmus - např. interní či externí váhy kriterií hledání, další stovyk či tisíce to programují, dělají síť, další fukce hledačů atd. atd.
A já se samozřejmě nechci měřit s Google jakožto s celkem - oni mají teďky stovky funkcí, vyvíjejí inteligentní automobily atd. Já dělám jen nové pořadí nalezených linků. A taky nechci budovat celý Nový světový hledač, ale po ověření na prototypu chci algoritmus prodat Microsoftu nebo jinému vhodnému zájemci, tedy začlenit jej do nějakého stávajícího hledače. Microsoft už se mnou na to téma komunikoval. A to, že Microsoft cca za rok a půl zasejc vymění algoritmus hledání, to si pište (během 12 let to udělal 6 krát).
Teprve pokud by se toto nepovedlo, chci realizovat a provozovat kompletní Nový český hledač. A tam mám pozici podstatně usnadněnou současným mizerným hledáním na Seznamu (od začátku roku od nich uteklo 8 procent uživatelů, takže budu díky své kvalitě sbírat odpadlíky od Seznamu). Cílem Nového českého hledače by bylo během 3 let získat cca 15 procent uživatelů na českém trhu internetového hledání. K temu mám na stránkách rozumný rozpočet.
Podrobněji viz:
http://www.milionovastranka.net

27. 11. 2010 14:07 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

PS
Nepochybuji o tom, ža takového zavilého šťourala, jako jste Vy, nepřesvědčím. Ale snad ostatní pochopí, že to mám v hlavě srovnané a jdu si za tím. Tak jako to zatím pochopilo těch 10 investorů, od kterých mám fyzicky investováno nebo aktuálně a reálně přislíbeno 900 tisíc Kč. Takže mi chybí jen těch 100 tisíc, abych mohl začít.

Harry
Harry (neregistrovaný) ---.31.broadband7.iol.cz
27. 11. 2010 14:42 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Microsoft s vámi na to téma nekomunikoval, oni vám jen napsali, že se s vámi nebudou bavit, dokud jim nepředvedete prototyp a neukážete, že jste opravdu lepší, máte návštěvnost a úspěch. TO je docela zásadní rozdíl ve srovnání s tím, co tady a všude jinde rozhlašujete (=lžete)! Vy to ale stále nechápete!
-
A to, že od Seznamu uteklo pár uživatelů, to nesouvisí vůbec s nějakým vyhledáváním. Asi nechápete, že Seznam není žádný vyhledávač, vždyť na hledání ve světě používal Google a nyní Bing, je to portál s Novinkami, Počasím, TV programem a je to domovská stránka všech BFU. S hledáním na internetu a jeho kvalitou to nemá NIC společného!

Tomáš Jeziorský aura:100
27. 11. 2010 15:17 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Pravdou je, že vyhledávání u Seznamu nepoužívám, jelikož jsem ve většině dřívějších zkušeností dostal opravdu irelevantní výsledky. Nicméně, Seznam jako takový používám, protože je jako celek obalený také kvalitními a používanými službami.

27. 11. 2010 17:25 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Tomáši, já vycházím ze statistik hledačů:
http://www.toplist.cz/stat/?a=history&type=4
Předpokládám, že TopList nesčítá jen domovský stránky, ale naozajstný hledání.

27. 11. 2010 17:30 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Dyk sem to psal, šťoural a k temu eště sprosťák. MS se mnou na to téma komunikoval, mám to na stránkách doslova (copy and paste), vyřizoval to se mnou pan Morison na základě pokynu Steve Ballmera. Napsali mně, že mám přijít, až budu mít "traction or traffic". Proti gustu žádnej dišputát, tak se vo to snažim.

27. 11. 2010 17:41 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Dokumentace k projektu se obvykle skládá z business plánu finanční rozvahy. Já tam mám hafo dalších stránek a dokumentů. Takhe důkladně popsanej jinej startup teďky v českejch a moravskejch krajinách nejni. A ta stránka slouží jako informační stránka pro investory, nepředpokládá se hromadná návštěvnost.

Harry
Harry (neregistrovaný) ---.31.broadband7.iol.cz
27. 11. 2010 14:45 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Mimochodem, vytvořil produktovou stránku http://www.milionovastranka.net pro nalákání (dementů) investorů ve Wordu, je opravdu unikum a to jsem neviděl nikde ve světě. To je možné jen v Hejlově "ztraceném světě" a je vidět, jaký je to programátor a odborník na internetové technologie :-)))

Investor
Investor (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 16:46 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Pokud si za svým stojíte a to asi ano, poskytnu vám onen milion v hotovosti. Nepředpokládám, že nemáte žádný majetek, takže mi stačí ručením tímto. Nechci 50:50. První rok bezúročně, druhý rok 15%. Za tu srandu a vyčištění spamu v diskuzích to za to stojí. Co, pane Hejle?

27. 11. 2010 17:27 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Vy nejste investor, Vy jste půjčkař. A takový nebrat. Mám svý zásady.

Investor
Investor (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 18:59 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

takže projektu asi moc nevěříte, vy potřebujete někomu utratit peníze, chápu :-)
Co 2 roky bezúročně?

27. 11. 2010 21:15 Nový

Re: Petr Hejl

celé vlákno

Opakuji: půjčku nebrat.

pixel
pixel (neregistrovaný) ---.37.broadband10.iol.cz
27. 11. 2010 9:03 Nový

mobilní weby

celé vlákno

tak ty jsem osobně vůbec nepobral. jediná skutečně mobilní záležitost je tam facebook (má dokonce mobilní verze dvě - pro dotykáče a klasiku). pseudo mobilní idnes je dnes pro legraci. třeba mobilní novinky, aktuálně nebo ihned... naprosto jiná liga. jestli někdo skutečně nominoval "homepage operátorů", tak je mi ho líto.

xHall
xHall (neregistrovaný) ---.mcr-bng-012.adsl.virginmedia.net
27. 11. 2010 11:04 Nový

Pratele - WebDesing Pro CR?

celé vlákno

Mohu poprosit o nejake doporuceni ceskeho serveru ktery se venuje webdesingu - potazmo grafice kde to trochu zije. Pres louzi se mi nedari najit nic co je alespon trochu aktualni. Dekuji vsem za napady a ochotu.

Budoucí investor Mr. Hejla :-)
Budoucí investor Mr. Hejla :-) (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 16:55 Nový

Osobnost roku

celé vlákno

Úsměvné, ale krásné na internetu je to, že skutečné osobnosti jsou dostatečně zapikované a kdo je chce vidět, je vidí, ale rozhodně to není žádný z vyhlášených. A asi dobře že tak.
Proč se kategorie nejmenuje spíše Mediálně známá osobnost/manažer, který se kdy přiblížil k internetu?

Harry
Harry (neregistrovaný) ---.31.broadband7.iol.cz
27. 11. 2010 16:59 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Souhlasím, "který se kdy přiblížil k internetu" a jednou za měsíc napíše článek o ničem do E15 nebo do Lidovek a už je to "osobnost" roku českého internetu :-))

27. 11. 2010 17:23 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Budoucí investor Mr. Hejla :-)
Žeby další. Žebych ukrojil i z těch posledních 100 tisíc? Tak, prosím, mailnite. Ale, prosím, nehlaste se fšici, na všechny se ta investice tak jako tak nedostane.

Budoucí investor Mr. Hejla :-)
Budoucí investor Mr. Hejla :-) (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 19:03 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Vy už tady netrapčete! Takových nadutých megalomanů se zbytnělým egem je plný internet. A víte co mají společného? Žádný výsledek své práce a neadekvátní požadavky!

27. 11. 2010 21:14 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Ale šťouralů a volů je tady o hodně víc.

27. 11. 2010 21:14 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

PS
Můžete to vzít osobně, pokud chcete.

Budoucí investor Mr. Hejla :-)
Budoucí investor Mr. Hejla :-) (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 21:30 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

a to vás musím zklamat, to beru málo co :-)

27. 11. 2010 21:35 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Vaše chyba. Takovejch tuctovejch šťouralů tady bylo a eště bude...

Budoucí investor Mr. Hejla :-)
Budoucí investor Mr. Hejla :-) (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 21:28 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

no, to minimálně :-)

berte to tak, že geniové své doby vždy narážely na takové mudrlanty a bezvěrce, vy řikáte šťouralové a voli.
Ve skrytu duše vám držím palce, ale ... :-)

27. 11. 2010 21:33 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Hele, je to trivka.
Před Alexandrem Makenonskym, taky nikdo nevěděl, jak rozvázat Gordickej uzel, navíc se ani nevědělo, esli by to vůbec šlo.
A před Kolumbem taky nikdo nedokázal postavit vajíčko na špičku, fšici mysleli, že to nende.
A najednou to šlo. Ono bylo oboje triviální, ale nikdo to, až na ty vyjímky Alexandra a Kolumba neviděl.
A i Alexandr a Kolumbus měli kliku, byli ve správnej čas na správny místě. Dyby Alexandr byl zemedělcem někde na jihu Řecka, nikdá by se k uzlu nedostal. A dyby Kolumbus nechodil pít do hospody, tak by to vajíčko asi nidká neviděl.
Vot i vsjo.

Budoucí investor Mr. Hejla :-)
Budoucí investor Mr. Hejla :-) (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 21:59 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

jestli vy se nevidíte více v té roli ukřižovance než toho vědátora :-)

27. 11. 2010 22:03 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Ani jedno, ani druhý. Mám selskej rozum, a měl sem při tom nápadu kliku. Nic víc, nic míň.

Budoucí investor Mr. Hejla :-)
Budoucí investor Mr. Hejla :-) (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 22:08 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Vždyť si ostatně stačí počkat :-)
5 let bude stačit?

27. 11. 2010 22:13 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Teďky nerozumim. Investorum se ve smlouvě zavazuju, že prototyp vyvinu do 12 měsíců.

Budoucí investor Mr. Hejla :-)
Budoucí investor Mr. Hejla :-) (neregistrovaný) 188.175.100.---
27. 11. 2010 22:17 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

jinými slovy investora na posledních 100.000 budete shánět 10 let a pak je tu ješte varianta, že některý z investorů od investice odstoupí. Scénář je vlastně pružný docela dost. :-D
Ale jo, ať se daří.

27. 11. 2010 22:21 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Podle lineární úměry by mi mělo tech posledních 100 táců zabrat měsíc. Tak uvidíme.

M.
M. (neregistrovaný) ---.klfree.cz
28. 11. 2010 9:54 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Vážený pane Hejle. Pročpak jste nezkusil projekty jako Kickstart aj., které pomáhají startupům? Není náhodou důvod ten, že byste pak skutečně musel něco dělat než se flákat po diskuzích?

28. 11. 2010 10:01 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Zkusil. Odpověděli mi, že to tam tematicky nepatří. Zkusil sem nějaké naše inkubátory. Ty na to kašlou, hlavně že maj dotace. Zkusil sem CzechInvest, pro normálního živnostníka bez šance. Stačí?

davro
davro (neregistrovaný) 2001:718:801:----:----:----:----:----
27. 11. 2010 22:58 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Gordický uzel je sice zajímavá legenda, nicméně to proroctví bylo přesné. Alexandr nikdy celý svět neovládl a ještě navíc umřel hodně mladý. Jestli mu to stálo za to.

Takže takovými věcmi být bych vámi neoperoval.

Alain Brukev
Alain Brukev (neregistrovaný) ---.die.net
28. 11. 2010 10:49 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

Kdybyste zajel do té Prahy, do Ústavní ulice, tak byste si mohl pokecat jak s makedónským Sášou, tak s Colombem, možná i Napoleon by přisedl a poradil nějakou vhodnější strategii na okradení investorů...
I když oni s Vámi jistě již nějakou tu dobu popíjejí i u Tety a radí Vám jako Hlasy ve Vaší hlavě, viďte?

28. 11. 2010 10:56 Nový

Re: Osobnost roku

celé vlákno

No řiká se něco vo vopakovanym vtipu. Jináč to, že si rád zandu do sklípku či hospůdky a kouřim je vo mně všeobecně známý. Ale to nejni nic proti ničemu, vemte si namátkou Churchila. Jinak ty vinný sklípky dělám i profesně...

-dg-
-dg- (neregistrovaný) ---.nfx.cz
27. 11. 2010 17:56 Nový

špatná link nebo záměr

celé vlákno

Nedělám si iluze o hlasování u široké veřejnosti (zvláště, když z cca 5.000.000 internetových uživatelů hlasuje 100.000 a pořadatel se z toho samotnou radostní může pos*** :o)

Ovšem bývávalo zvykem - tedy loni, že jsme se alespoň dozvěděli od těch exPRTŮ, proč jako hlasovali pro ty osobnosti, anticeny a projekty roku. Letošní link vede na zdůvodnění minulých cen. To je od Lupy záměr, vtip, nebo jen překlep?

A nebo se letos nedozvíme proč máme za osobnost roku někoho kdo o internetu ví prt (eufemisticky řečeno), respektive o něm jen pisálkuje? A až udělá nějakou DALŠÍ VELKOU věc, tak bychom se pak mohli bavit... takhe vyhrála přerostlá kobyla, která vandruje od vydavatele k vydavateli. To už raději překousnu to, že vyhárala nějaka x-tá kopie Grouponu, Čermáka bohužel nechápu...

a8n
a8n (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
28. 11. 2010 15:08 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

To je jednoduché, kdyby to nevyhrál tak by mu to ubralo z pověsti celebrity a po nějaké době by zašel hlady, páč by ty jeho bláboly co píše byly neprodejné a nic jiného neumí.

Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 11. 2010 16:21 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Hodnocení odborné poroty bude na webu zveřejněno co nejdříve. Děláme to každý rok stejně a není důvod, aby to letos bylo jinak. Jen to zabere víc práce a nedá se to stihnout ke dni vyhlášení.

28. 11. 2010 17:05 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Honzo, přimlouval bych se za zveřejnění počtu hlasů, které jednotlivé nominace dostaly, ve všech kategoriích.

Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 11. 2010 17:09 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Počty hlasů v nominacích zná expertní panel, ale nikdo další. Je to z důvodu omezení možnosti manipulace při hlasování.

28. 11. 2010 17:16 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Jo, ale po vyhlášení snad není problém to zveřejnit. Nebo se bojíte ovlivnění výsledků ex post?

Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 11. 2010 17:48 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Je to kvůli příštímu roku.

Michal Krsek aura:58
28. 11. 2010 19:15 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Ze by nekdo zjistil, ze mu staci 500 hlasu a je prvni? :-)

Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 11. 2010 19:40 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

No, tak nějak :) Akorát jste o dva řády jinde. Kdybychom ty útoky v minulém roce nezaznamenali, mohl byste říkat, že jsem paranoidní zbytečně, takhle ale nejsem.

Michal Krsek aura:58
28. 11. 2010 21:22 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

To, ze je clovek paranoidni jeste neznamena, ze po nem nejdou :-)

Nicmene by bylo mile prekvapeni, kdyby to vyhral nekdo skutecne novy a inovativni :-)

Ivan
Ivan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 11. 2010 23:07 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno
Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 11. 2010 23:11 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Ano, po tomto útoku jsme hodně posílili bezpečnostní opatření, která do té doby nebyla potřeba.

29. 11. 2010 0:40 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Měl bych nápad, jak je to u mne tradicí :-)
Nešlo by to zveřejnit aspoň procentově?

Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 11. 2010 22:44 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

Nešlo :)

-dg-
-dg- (neregistrovaný) ---.170.broadband2.iol.cz
29. 11. 2010 0:17 Nový

Re: špatná link nebo záměr

celé vlákno

tak já tam pár překlepů zanechal.

A Díky za odpověď... To jsem vážně zvědav proč vyhráli ti, co vyhráli (a nebo o kolik to ušlo těm, co by si to možná zasloužili více).

honzan
honzan (neregistrovaný) ---.231.broadband6.iol.cz
27. 11. 2010 21:22 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze

celé vlákno

facebook? česky kašpárek

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem