Ušetřete

Názory k článku
Křišťálová Lupa 2011 zná své vítěze

smesne
smesne (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
23. 11. 2011 21:24 Nový

kristalova lupa iDnes

celé vlákno

pro jistotu z obavy z vysmechu nad touto zmanipulovanou pseudosoutezi radsi ani neotevrela u oslavneho clanku vitezstvi diskusi :)

xxx
xxx (neregistrovaný) ---.255.broadband3.iol.cz
23. 11. 2011 21:33 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

Mně je spíš líto těch tragédů, co dají hlas idnes.cz, která cenzuruje názory a účelově zkresluje fakta o cikánech. Myslel jsem si, že vyhraje tentokrát někdo, kdo je ještě alespoň trochu objektivní. např. denik.cz

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
23. 11. 2011 21:36 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

vzdyt je to zmanipulovany, tomu ze by ta sebranka ulhana z iDnesu vyhrala fer neveri ani male dite.

total
total (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 11. 2011 8:19 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

no nevim, ja idnes.cz ctu nejradeji a cikani me nezajimaji, takze problem bude asi na vase strane s idnesem :)

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
24. 11. 2011 8:52 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

nejradeji ctes diskuse jako cenzor iDnesu? :)

CCblue
CCblue (neregistrovaný) 2a01:490:16:----:----:----:----:----
24. 11. 2011 10:48 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

Za prvé, mě vaše rasistické diskuze nezajímají, takže protirasistickou cenzuru nevidím jako problém iDnes. Já tam diskutuju přes deset let a teď mám přes 100 tisíc dukátů.
Za druhé, úroveň článků iDnes velice silně klesla, není den, kdy bych nenašel chybu už v titulku, články bývají dost povrchní a blíží se bulváru.
Poslední dobou mi tak nějak nejlepší připadal tyden.cz, jediní výhoda iDnes pro mě je, že se tam můžu v diskuzích vyřádit :-)

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
24. 11. 2011 12:41 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

nekdy tam zkus napsat ze jim klesa uroven clanku a budes mit po 10 smazanych po uctu i kdybys mel milion dukatu :)

tze sem patlas neco o rasismu, na to si prisel jak? iDnes v posledni k rasismu stejne jako ostatni media podnecuje svymi clanky, maji to v zadani.

(za takovyto prispevek uz bych z iDnes letel :) )

buffalo007
buffalo007 (neregistrovaný) ---.11.broadband4.iol.cz
23. 11. 2011 22:55 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

jj, to mě taky pobavilo, obzvláště, když bouřící se čtenáři tímto tématem zaplnili všechny ostatní diskuze u nesouvisejících článků. Pravdou ale je, že u nás všechny internetová zpravodajství jsou na nic.

Petec
Petec (neregistrovaný) ---.29.broadband11.iol.cz
25. 11. 2011 17:45 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

Zmanipulovaná soutěž bezvýznamného media.

Amsterdam
Amsterdam (neregistrovaný) ---.torservers.net
28. 11. 2011 20:21 Nový

Re: kristalova lupa iDnes

celé vlákno

U křišťálové lupy bliju od rána do večera. Je to celé zmanipulované, trapné, banda frajerů si sahá na koule a plácají po ramenech. Co k tomu dodat? Kdy už se konečně začne lupa zabývat rozvojem něčeho pořádného?

serz I.
serz I. (neregistrovaný) 77.236.209.---
23. 11. 2011 21:29 Nový

Titulek musí být dlouhý alespoň 4 znaky

celé vlákno

No, IHeute jsou z tý gumový dupy, tak hotový, že "zapomněli" u toho svýho oslavnýho článku otevřít diskusi... Jinak po tom extempore s Necyklopedií to snad ani nemělo cenu dál pokračovat.

???
??? (neregistrovaný) ---.37.broadband14.iol.cz
23. 11. 2011 22:04 Nový

Re: Titulek musí být dlouhý alespoň 4 znaky

celé vlákno

Co bylo s necyklopedií?

serz I.
serz I. (neregistrovaný) 77.236.209.---
23. 11. 2011 22:10 Nový

Re: Titulek musí být dlouhý alespoň 4 znaky

celé vlákno

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Romea.cz , ostavec "Projekt Zviditelnění" jinak UTFG ;o)

Vyloučený
Vyloučený (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
23. 11. 2011 22:48 Nový

Re: Titulek musí být dlouhý alespoň 4 znaky

celé vlákno

Cikáni z romea.cz, jinak slušně etablovaní v iDnes udělali bububu na Lupu, že svoboda slova jenom vocáď - pocáď. A lupíkové se podělali, porušili vlastní pravidla soutěže a Necyklopedii dodatečně vyřadili.

Je fajn vědět, že přesně sem vede ta vývojová spirála. IInfo už je na straně Jediné Správné Pravdy Vy Parchanti A My Vám Ji Do Té Palice Vtlučeme.

JSPVPAMVJDTPV, nezisková začleňovací společnost

MoB
MoB (neregistrovaný) 93.187.107.---
23. 11. 2011 21:31 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2011 zná své vítěze

Jsem rád, že se umístil i Tomio Okamura. Jenom nechápu, jak to, že nevyhrál ve všech kategoriích? Úplný Chuck Norris českého veřejného prostoru...

nechutne
nechutne (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 11. 2011 21:32 Nový

iDnes

iDnes se zachovalo jako Rudé právo a nepřipouští diskuzi.

5x odstřelen z diskuzí
5x odstřelen z diskuzí (neregistrovaný) ---.static.grapesc.cz
23. 11. 2011 21:36 Nový

Nechápu nechápu nechápu

celé vlákno

... za co to dostala iDnes? Proboha, kdo pro ní hlasoval? Za co? Za rušení diskuzí u některých článků? Za mazání příspěvků, pokud je jiný názor než má iDnes a její cenzoři? Nebo za časté nesmysly v článcích? Možná za ty kvanta hrubých chyb...

Na iDnes je vidět jak novinařina upadá a jak se může stát ze zpravodajského portálu (oni sami si říkaj nejdůvěryhodnější) žumpa a bulvár...

Tak si to užijte, vy Lupy... snad napřesrok budou mít lidé více rozumu...

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
23. 11. 2011 21:39 Nový

Re: Nechápu nechápu nechápu

celé vlákno

nezapomen na fasisticke zneuzivani dukatu pro naproste vytlaceni kohokoli kdo ma jiny nazor nez ta parta modrych soudruhu co ten platek vede. zvyseni na 1000 dukatu + realne potrebujes 2000 aby te okamzite nevautovali figlem, kdy ti treba pri 1120 dukatech smazou 2 prispevky a nasledne ucet s tim ze ti byl smazan prispevek pred dosazenim 1000 dukatu (coz je nesmysl protoze jsi ho posilal PO dosazeni a pod caru se dostal az pozdeji). takovej podvodnej figl jak likvidovat nepohodlne nazory, fasouni.

Vyloučený
Vyloučený (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
23. 11. 2011 22:56 Nový

Re: Nechápu nechápu nechápu

celé vlákno

S modrými to nemá nic společného. Celá redakce iDnes je prolezlá pravdaláskaři. Eko/Bio/Cyklo/Gen­der/Etno/EU/Ha­vel

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
24. 11. 2011 0:29 Nový

Re: Nechápu nechápu nechápu

celé vlákno

tak to je naprosta kravina, iDnes ukoluje ODS

Artur
Artur (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 11. 2011 21:38 Nový

lžidnes

celé vlákno

iDnes.cz - klikej sobě :)

petr
petr (neregistrovaný) ---.59.broadband12.iol.cz
23. 11. 2011 21:59 Nový

Re: lžidnes

celé vlákno

No na lziDNES.cz se běž podívat...trošku jiné články...:-)

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
23. 11. 2011 21:39 Nový

Tak tohle jsou tedy ceny!

celé vlákno

Nechápu jak Tomáš Čupr může být na nějaké první příčce... Možná tak leda kdyby byla nějaká kategorie "COPY > TRANSLATE > PASTE".

Osobně nevidím rozdíl mezi Grouponem a Slevomatem - dokonce i graficky jsou dost podobní. Je to jednoznačně "český klon", který funguje na tom, že v ČR nelze legislativně chránit obchodní praktiky...

Takže jestli se někomu v ČR líbí třeba řetězec BurgerKing, klidně ho může do puntíku obšlachnout (jenom obrázky zvolí jiné) a pojmenuje ho "BurgerovýKrál" a je to! V USA by Vás za tohle stáhli z kůže, tady Vám ještě úřady zasalutujou a vyhrajete cenu :-D

Petr
Petr (neregistrovaný) 93.99.50.---
23. 11. 2011 22:33 Nový

Re: Tak tohle jsou tedy ceny!

celé vlákno

Umístění berte jako dobrou show, Slevomat hezky zapropaguje u stovek tisíc lidí Lupu a oba budou spokojení, takže ideální vítěz. Tento trh bude ještě zajímavý. Salutování ze strany úřadů to nebude, po stížnostech lidí právníci řeší porušování ustanovení zákona na ochranu spotřebitele a chystají kontroly.

Čelo
Čelo (neregistrovaný) 81.19.4.---
24. 11. 2011 10:04 Nový

Re: Tak tohle jsou tedy ceny!

celé vlákno

Ono to tak krásně zní, že by vám člověk i uvěřil... ale podívejte se kolik slevových serverů je ... nápad totiž nemá žádnou cenu... vždy jde o realizaci.

vincity
24. 11. 2011 14:19 Nový

Re: Tak tohle jsou tedy ceny!

celé vlákno

pekna blbost v USA je tech groupon clonu milion, napad nejde patentovat v zadne zemi

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
24. 11. 2011 17:05 Nový

Re: Tak tohle jsou tedy ceny!

celé vlákno

Vy si ho totiž patentovat NEMUSITE, je Váš už jen tím, že jste jej udělal. A v USA je hodně slevových serverů, ale každý funguje trošku jinak - opravdu nelze udělat legálně clon 1:1 a jenom třeba s jiným logem.

Proč si jinak myslíte, že by někdo platil licenční frančízové poplatky firmám jako McDonald's, KFC a dalším? Když by stačilo jenom tam někoho poslat na návštěvu, týden je monitorovat a pak to pojmenovat McNovák nebo KGB a jinak to mít úplně stejné...

Zrovna jako si nemůžete legálně okopírovat třeba automobil změnit na něm jen název z BMW na "Jožka Čorlík".

Nehledě na to, že na tomto principu fungují i START-UPy zde na Lupě. Kdyby bylo legální jenom tak někomu vyčórovat jeho výmysl, tak by přišli tři mladí kluci za investorem - on by jim řekl "Tak kucí, děkuju, dobrej nápad a teď vypadněte..." Pak by si jenom najal 20 programátorů a 10 grafiků na plnej úvazek a za měsíc by spustil svůj CLON a na nějaký platby "startupistům" by se rovnou mohl vykašlat :-D Tak nějak si to představujete, že je to spravedlivé? :-D

DgBd

Re: Tak tohle jsou tedy ceny!

celé vlákno

No, když od BMW okopíruju nápad, že bych mohl vyrábět auto, tak nemám pocit, že by mne BMW nějak mohlo popotahovat :-)

Migilenik
Migilenik (neregistrovaný) ---.gtt-net.cz
23. 11. 2011 21:41 Nový

seznam? to je vtip?

celé vlákno

Mohl by někdo osvetlit za co dostal seznam ocenění? Za to jak nechává upadat kdysi oblibene lide.cz, za nekvalitni emailove schranky, .... ? opravdu nechapu za co si seznam zaslouží cenu. Nebo je to snad za jarmaru =-O? Službu co je k ničemu?

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
24. 11. 2011 8:04 Nový

Re: seznam? to je vtip?

celé vlákno

Cece neblbnete, jednoduse si taky usporadejte nejakou soutez, pridelte si ceny a pak se muzete prsit jak ste dobry, ne?

Migilenik
Migilenik (neregistrovaný) ---.gtt-net.cz
24. 11. 2011 9:22 Nový

Re: seznam? to je vtip?

celé vlákno

pravda, jen se nemohu rozhodnout či se inspirovat tímto nebo soutěží o nejlepší bramboru.

Homer
Homer (neregistrovaný) ---.cust.centrio.cz
23. 11. 2011 21:44 Nový

A neotevřela je ani pod žádným z článků ve kterém žebtali o podporu... :-)

....

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.112.broadband2.iol.cz
23. 11. 2011 21:47 Nový

Odborná porota plná blbů

celé vlákno

Jinak si nedokážu vysvětlit anticenu. Jaký přílepek? Ví ti odbornící, co je to přílepek? Přílepek je, když se do naprosto nesouvisejícího zákona (novely) přidá, něco, co má vztah k úplně jinému předpisu. V tomto případě se nejednalo o přílepek, ale o pozměňovací návrh.

A proč to zvolili anticenou? Protože kohosi napadlo, že by se jednalo o cenzuru. Nebo spíše o počátek cenzury. Což je naprostá hloupost. A neexistuje již na internetu cenzura? Co takhle dětské porno? Nebo samotná cenzura lupy, která vyřadila necyklopedii a uloz.to? Nemělo tohle dostat anticenu?

oulehla
oulehla (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 11. 2011 23:32 Nový

Re: Odborná porota plná blbů

celé vlákno

jasné, jen blbové si pořád myslí, že nejsou blbové

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.112.broadband2.iol.cz
25. 11. 2011 0:03 Nový

Re: Odborná porota plná blbů

celé vlákno

Na ten titulek prosím nereagovat (ten má nalákat, naštvat, podnítit k diskusi nad obsahem). Reagovat na obsah prosím příště :))

kacer
kacer (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
23. 11. 2011 22:15 Nový

iDnes

Kristalova lupa a za co ? Za cenzuru ?
Tak to je lupa v dobrých rukou.
Fuj.

joda
joda (neregistrovaný) ---.5.broadband6.iol.cz
23. 11. 2011 22:19 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2011 zná své vítěze

celé vlákno

nejaky duvod proc lupa.cz nezverejnuje absolutni a relativni cisla u kazdeho zucastneneho subjektu v dane kategorii?

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
23. 11. 2011 22:26 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2011 zná své vítěze

celé vlákno

treba to ze ji uplnou nahodou vyhrava kazdy rok iDnes? :) to mas jako jak se stat nejlepsim ministrem financi, proste si na to zalozis vlastni soutez :)

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.245.broadband9.iol.cz
23. 11. 2011 22:47 Nový

zajímá tahle anketa vůbec někoho?

celé vlákno

Zcela vážně. K čemu to je? Prestiž nulová. Hodnota nulová. Vypovídací hodnota taky nulová. Co vlastně tahle anketa ukazuje?

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
23. 11. 2011 22:49 Nový

Re: zajímá tahle anketa vůbec někoho?

celé vlákno

to ze zkorumpovana neni jen politika.

Lukáš Mižoch aura:97

FFFilm.fuxoft.cz

celé vlákno

Omlouvám se, že jsem tak vlezlý, ale jak mohl na 6. místě skončit FFFilm.fuxoft.cz, když jeho autor na protest proti vyřazení Necyklopedie z ankety odstoupil?
http://fffilm.fuxoft.cz/2011/10/fffilm-podporuje-nabozenskou.html

Pizdi Sáč s uvolněnou klávesou ř
Pizdi Sáč s uvolněnou klávesou ř (neregistrovaný) ---.europe.hp.net
24. 11. 2011 11:25 Nový

Re: FFFilm.fuxoft.cz

celé vlákno

Ne, nejste vlezlý, pokládáte správné otázky. Celé je to zaplacené, zmanipulované a rozčiluje mě to, tyhle lupy by se měly rozhodně zakázat. Já třeba do anticeny nominoval IDnes. V diskuzi IDnesu k Košťálové Hlúpě se zatím nepřiznal jediný čtenář, že by pro něj hlasoval...

Ondřej Bouda
Ondřej Bouda (neregistrovaný) ---.adslcust.sbone.cz
24. 11. 2011 14:58 Nový

Re: FFFilm.fuxoft.cz

celé vlákno

Pokud si to dobře přečtete, tak zjistíte, že neodstoupil - pouze požádal o vyřazení na základě důvodu, který se ho zjevně netýká (přestože sám tvrdí, že ano). Je tudíž logické, že v soutěži zůstal.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
24. 11. 2011 15:19 Nový

Re: FFFilm.fuxoft.cz

celé vlákno

Ehm, pokud si ucastnik nepreje ucastnit se souteze, tak je asi uplne jedno jaky duvod uvede.

Bennie _ aura:71
24. 11. 2011 16:59 Nový

Re: FFFilm.fuxoft.cz

celé vlákno

teda soudruhu to je ale blábol :) povinná účast byla možná za brigád socialistické práce, ale nutit někoho účastnit se se svým projektem soutěže, o kterou nestojí, to je opravdu perla :)))))))

DgBd

Re: FFFilm.fuxoft.cz

celé vlákno

Však oni ho nenutí, aby se účastnil. Oni ho jenom vyhlásí vítězem :-) Ze soutěže "Největší magor internetu" se taky nemůžete jen tak odhlásit, když tam nechcete být.

Ondřej Bouda
Ondřej Bouda (neregistrovaný) ---.adslcust.sbone.cz
25. 11. 2011 7:31 Nový

Re: FFFilm.fuxoft.cz

celé vlákno

Ale no tak. Odstoupit můžete bez důvodu; vyřazen bez zdůvodnění být nemůžete. Kdyby jim napsal, že ze soutěže odstupuje, tak ho vynechají. Jenže to nenapsal; on napsal, že by podle svého názoru měl být vyřazen ("nechci být později obviněn, že jsem byl nominován či zvítězil v rozporu s pravidly").

Podle Vás tedy, když Lupa došla k názoru, že jeho projekt pravidla neporušuje, si měla v emailu zaměnit slova :
"Bylo by nespravedlivé, aby FFFilm v anketě zůstal, zatímco jiný server je za porušení téhož bodu pravidel vyloučen. ... Za této situace tedy žádám o urychlené stažení FFFilmu z nominací."
za:
"bez ohledu na to, zda můj projekt pravidla porušuje nebo ne, ze soutěže odstupuji"?
No, za to by si zasloužili žalobu.

jana hudecova
jana hudecova (neregistrovaný) ---.dynamic.chello.sk
23. 11. 2011 22:56 Nový

hm co to ?

jedine co z toho poznam tak je csfd a aktualne.cz , a seznam to este nekrachlo ? ci to je ina firma ?

Alf
Alf (neregistrovaný) ---.245.broadband6.iol.cz
23. 11. 2011 23:16 Nový

mapy.cz

celé vlákno

fungují Vám? ze záložky mi to nezobrazí a když tak bez nabídky trasy. Ty trasy v poslední verzi, to musel být blb kdo to vymyslel, že se to rozjede, nejde rychle upravit a oni dostanou lupu

a8n
a8n (neregistrovaný) ---.static.bluetone.cz
24. 11. 2011 16:42 Nový

Re: mapy.cz

celé vlákno

Taky nechápu, jak mohla Nástroje a služby vyhrát služba, která nedokáže vrátit normální výsledek ani na tak triviální dotaz jako je Brno (nemáte-li rádi Brno, můžete nahradit třeba Plzní), a blbě fungujícím zoomováním. Díky Seznamu, že aspoň stále ještě fungují použitelné old.mapy.cz.

jana
jana (neregistrovaný) ---.dynamic.chello.sk
24. 11. 2011 22:40 Nový

Re: mapy.cz

celé vlákno

skusila som si mapy.cz asi po 4 rokoch dnes, uf a dost hruza, vlastne to moc nefunguje :)

Warcz
Warcz (neregistrovaný) 2001:67c:1220:----:----:----:----:----
23. 11. 2011 23:46 Nový

Globální projekty

Docela mě zarazilo, že v globalnich projektech není Webnode. Hold porota...

jarmil
jarmil (neregistrovaný) ---.214.broadband13.iol.cz
23. 11. 2011 23:56 Nový

Lupa

To máte ještě odvahu po kauze necyklopedie & uloz.to zverejnovat výsledky !?!

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
24. 11. 2011 0:10 Nový

na iDnes vymekli

a po brutalnim vysmechu zde a v diskusich k jinym clankum, otevreli diskusi i u kristalove oslavy jejich seste lupy :) stalo me to sice dalsi ucet (ceelkove uz me jich zabanovali desitky, za drzosti jako otazky jak to bylo s Kmentou a kauzou KOci na Tluchorovu objednavku :) ) ale stalo to za tohle drobne vitezstvi :)

Ondra
Ondra (neregistrovaný) 158.194.169.---
24. 11. 2011 0:22 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2011 zná své vítěze

celé vlákno

Všechno je samozřejmě úplně špatně, porota je podplacená a já bych to vybral líp.

lupa
lupa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
24. 11. 2011 0:36 Nový

Re: Křišťálová Lupa 2011 zná své vítěze

celé vlákno

kdo rika ze uplaceny? ja tvrdim ze je to smesne zmanipulovana soutez kde si obchodni subjekty delaji navzajem reklamu. a smal sem se tomu ze se iDnes ani neodvazil otevrit diskusi pod clankem kde vitezne oznamuje vitezstvi v teto anketa ucini ltak za po vysmechu od cenaru, coz je trapne :)

Milos
Milos (neregistrovaný) 213.192.30.---
24. 11. 2011 0:44 Nový

Bezdratova Praha

Gratuluji k druhemu mistu..konecne zalouzene oceneni :)

Loužův kámoš
Loužův kámoš (neregistrovaný) 85.162.31.---
24. 11. 2011 3:10 Nový

Kde je banan ?

Kde zmizel banan. ??

Jiří Huf aura:70

ostuda

Já se naivně domníval, že po té ostudě s vyřazováním se soutěž nechá potichu zrušit (tak by to bylo slušné) a žádné výsledky nebudou... protože stejně - kdo o ně stojí, když víme, jak to chodí?

Bennie _ aura:71
24. 11. 2011 9:00 Nový

:)))))))

celé vlákno

Pane Zandl, opravdu se Vám divím, že jste to nechal dojít takhle daleko.

Pokud někdy lupa.cz měla dobré jméno, a před pár lety opravdu měla, tak když čtu ty reakce pod tímto článkem, tak mám pocit, že jste právě své dobré jméno prošustroval. Nebo bych možná spíš měl říct prozandloval, protože šustr to udělal z blbosti, ale vy jste byl varován s předstihem.

Patrick Zandl aura:90

Re: :)))))))

celé vlákno

Tak to jste mě uklidnil. Jestli jsme měli dobré jméno zakládat na tom, že budeme podporovat a zastupovat rasismus, tak jsem rád, že se všechno vysvětlilo a to takzvané "dobré jméno" jsme ztratili. Opravdu jsem o něj nestál. Na pozici vůdce nacionalistických bojůvek si najděte někoho jiného, v tomhle jste opravdu šlápl vedle...

DgBd

Re: :)))))))

celé vlákno

Ty jo, žádná rasitická narážka od původního autora a vy opět fabulujete jeho propojení na nějaké nacionalisty.

Nezdá se vám občas, že po vás někdo jde? Neslýcháte podivné hlasy?

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
25. 11. 2011 8:19 Nový

Re: :)))))))

celé vlákno

Sak on se poslednich par tydnu chova jako dobytek, nic noveho pod sluncem.

Patrick Zandl aura:90

Re: :)))))))

celé vlákno

Jde neustále o totéž. My jsme vyřadili rasistickou stránku, dotyčný proti tomu protestuje, nenapadá mě jiný důvod, než rasismus dotyčného.

DgBd

Re: :)))))))

celé vlákno

No, problém je v tom, že autor původního komentáře nezmiňuje ani vyřazení některé stránky. Takže se v podstatě snažíte fabulovat nejen příčinu, ale i důvod. Třeba to byl fanda uloz.to, které jste vyřadili z jiného důvodu, nebo prostě nemá rád, když porušujete svá vlastní pravidla.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
28. 11. 2011 8:26 Nový

Re: :)))))))

celé vlákno

Ale, zeby lupa mela rozhodnuti soudu? Pak vas ja prohlasuju za fasistu. Protoze to naprosto odpovida chovani zde.

Martin V
Martin V (neregistrovaný) ---.235.broadband6.iol.cz
24. 11. 2011 10:11 Nový

Dotaz na podmínky a pravidla

celé vlákno

Píšete, že ulož.to bylo vyřazeno kvůli pornu.
Aukro - http://aukro.cz/Showcat/Index.php?id=85313
CSFD - http://www.csfd.cz/hledat/?q=barely+legal
A to nemluvím o vyhledávání přes googl a seznam :-DDD
Připadá mi to ze strany lupy jako trapná výhovorka.

Jelly man
Jelly man (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 11. 2011 20:24 Nový

Re: Dotaz na podmínky a pravidla

celé vlákno

Uložto je jeden z nejlepších projektů českého internetu, ovšem proti ruským warezáckým stránkám, je to pořád ještě slabý odvar. Ovšem těch skenů odborné CZ literatury, co jsem na něm našel, ty mi udělali opravdu radost.

Jerry
Jerry (neregistrovaný) ---.brno.cz
24. 11. 2011 10:26 Nový

Nešla by už ta Křištálová lupa konečně zrušit?

celé vlákno

Jako je hezké, že si chcete vy, kteří se znáte, uspořádat jednou do roka hezkou párty, ale veškerý internetový český národ neskutečně měsíc předem iritujete, kdy pod každým článek je blábol typu "Líbil se Vám článek, hlasujte por nás" a pro jistotu to ještě každý týden připomenou všechny weby nějakým článkem, všude jsou na to bannery...

Přitom je to uplně směšné, o ničem to nevypovídá a smysl veškerý žádný...

petr
petr (neregistrovaný) ---.nsys.cz
24. 11. 2011 15:49 Nový

Re: Nešla by už ta Křištálová lupa konečně zrušit?

celé vlákno

Patří vám to. Máte reklamy důsledně blokovat a žádné debilní bannery na křišťálovou lupu neuvidíte.

Michal Lupečka aura:92
24. 11. 2011 10:58 Nový

V Anticeně je to tuhý boj :-)

celé vlákno

V kategorii Anticena je rok od roku větší konkurence... a zasloužili by si to všichni... musí být těžké někoho vybrat XD

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
24. 11. 2011 12:24 Nový

Re: V Anticeně je to tuhý boj :-)

celé vlákno

Bramborová medajle nenjni nic moc. Su zvyklej na vyšší příčky.

Bývalý čtenář ÍDěs
Bývalý čtenář ÍDěs (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 11. 2011 11:15 Nový

Slovníček diskutéra ÍDěs

celé vlákno

• mladík – příslušník rómské menšiny
• neviditelný – příslušník rómské menšiny
• nedotknutelný – příslušník rómské menšiny
• nepřizpůsobivý – příslušník rómské menšiny
• dukátová past – článek s rómskou tématikou
• voldemorti – příslušníci rómské menšiny
• bang, zabangovat – z anglického ban, zákaz, zakázat přispívat do diskuze
• mazavec – Patrik Banga, případně jiný administrátor diskuzí
• Jyrka – Jiří Sexymozek Paroubek

DgBd

Re: Slovníček diskutéra ÍDěs

celé vlákno

bangovat je ovšem taky odvozeno od největšího cenzora.

Randy_Sh
Randy_Sh (neregistrovaný) ---.hk.ssw.cz
25. 11. 2011 11:44 Nový

Re: Slovníček diskutéra ÍDěs

celé vlákno

příslušníci komunity živící se jinak než prací - Romové

Tento mistrný novinářský obrat se opravdu objevil v jednom článku na iDnes, ale už ho asi zeditovali.

jarda666
jarda666 (neregistrovaný) 195.113.188.---
24. 11. 2011 11:58 Nový

lupa fuj

ctu lupu snad od roku 99 , ale takovej hnus jestli mate zapotrebi tak ja vas nemam zapotrebi cist . Reklamu na vas super server a vase ankety budu sirit dal .

ble fuj hnus

Mrkváč
Mrkváč (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
24. 11. 2011 14:40 Nový

Děs běs

Neuvěřitelné, jaké "kraviny" vyhráli soutěž. Snad jen CSFD za něco stojí. Co ty blogy? Nezajímavé povrchní kraviny psané často nespisovně! Velebnosti jdu blejt.

Kratiknot
Kratiknot (neregistrovaný) 85.239.228.---
24. 11. 2011 19:54 Nový

Připosraná a zmanipulovaná lupa - anketa o ničem

Banda přizdisráčů , tímto se citlivějším spoluobčanům omlouvám, ale nanašel jsem odpovídající slušné slovo, zmanipulovala tuto soutěž o ničem.

Tato fraška mě pobavila, ale po trapných aférách s cenzurou tohoto pasqilu anket jsem naštěstí svůj hlas odvolal.

Vážení pokud chcete prospět českému internetu TAK NEVYHLAŠUJTE DALŠÍ ROČNÍKY !!!!

Morálním vítězem je necyklopedie.

tomik
tomik (neregistrovaný) ---.224.broadband13.iol.cz
25. 11. 2011 17:25 Nový

Vyjádření poslance Jana Farského k anticeně:

celé vlákno

Střízlivé odhady vyčíslují roční přeshraniční, tj. nelegální sázení (protiprávnost je dána dlouhodobě, nevyplývá z letošních novel) na 7 mld. Kč. V případě, že se přistupuje ke zpřísnění regulace hazardu a jeho vyššímu daňovému zatížení, tak lze přirozeně očekávat další přesun do zahraničí prostřednictvím internetu. Návrh jak tomu zamezit byl předjednán v pracovní skupině ve sněmovně, Ministerstvo financí se k němu vyjádřilo jako k možnému řešení, tak bylo také předloženo.
Po předložení se na mě přímo obrátili odborníci z oboru IT a přesvědčili mě, že to není správné řešení. Ze své podpory ustoupilo i Ministerstvo financí. Nebyla to zásadní část návrhu, nechtěl jsem, aby kvůli němu celý návrh zákona padl, a tak jsem navrhl oddělené hlasování a tuto úpravu jsme neschválili. Podobnou úpravu navrhli letos na podzim VV, ale také z ní ustoupili.
Další postup nechávám na Ministerstvu financí, tyto problémy se řeší v rámci celého světa (Francie, USA, Německo), věřím že v rámci mezinárodních úmluv k řešení dospějí. Není přeci možné, aby státy mezi sebou soutěžili kdo bude mírněji regulovat a nižšími částkami zdaňovat hazard. Výsledkem je, že Malta má příjem do rozpočtu z hazardu ve výši 8%, byť průměr v Evropě je kolem 1%. Je neúnosné, aby negativa plynoucí z hazardu zůstávaly v České republice a jediná pozitiva - tj. peníze - odtékaly za hranice.
A nemyslete si, že všichni byli hnáni čistými úmysly svobody internetu... Lavinu spustil článek pana Giuliana Giannettiho právě na Lupě.cz, kde se představil jako odborník na kyberprostor, ale už zapomněl dodat, že je zaměstnán jako lobista za zájmy hazardu. A celou kampaň rozdmýchyla Česká pirátská strana, jejíž představitelé podnikají v hazardu... Když se očistí emoce, jádro je zajímavější než se zdá. Jde o byznys za miliardy, a tak k tomu tlaky holt patří....

Jiří Huf aura:70

Re: Vyjádření poslance Jana Farského k anticeně:

celé vlákno

Díky za info!

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
27. 11. 2011 12:49 Nový

Re: Vyjádření poslance Jana Farského k anticeně:

celé vlákno

"jejíž představitelé podnikají v hazardu"

lol. ten clovek nepatri do snemovny ale do Bohnic.

Petr Křičenský
Petr Křičenský (neregistrovaný) 85.239.228.---
27. 11. 2011 13:07 Nový

Re: Vyjádření poslance Jana Farského k anticeně:

celé vlákno

Můžete mi někdo průkaznš doložit, kdo z pirátů podniká v hazardu?
O nikom nevím.

petr.kricenský@pi­rati.cz

David Grudl aura:99

Re: Vyjádření poslance Jana Farského k anticeně:

celé vlákno

Tuším tehdy padla jména Roman Kučera a Michal Berg, nicméně vidím to jako argument ad hominem, protože něco jiného je provozovat u nás hrací automaty a něco jiného mít příjem ze zahraničního internetového hazardu.

keks
keks (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
27. 11. 2011 20:37 Nový

Re: Vyjádření poslance Jana Farského k anticeně:

celé vlákno

Díky. Toto mi stačí. Já si myslel, že na té kampani nebude něco v pořádku.

Pavel Bureš
Pavel Bureš (neregistrovaný) ---.clnet.cz
30. 11. 2011 9:44 Nový

Aukro

Nejsem si jist, zda si Aukro cenu zasloužilo. Vzhledem k jejich "ochotné" komunikaci s prodejci, na kterých vydělávají díky provizím a neschopnosti řešit technické problémy (viz třeba https://ssl.aukro.cz/phorum/read.php?f=319&i=43612&t=43612&view=h) by spíš Aukro mělo dostat cenu za aroganci.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem