Křišťálová Lupa 2014: Začněte nominovat a buďte připraveni na všechno

Počínaje dnešním dnem můžete začít nominovat své oblíbené internetové projekty do soutěže Křišťálová Lupa 2014. Jaké weby nebo služby byste ve finále rádi viděli?

„Buď připraven… na všechno!“ je podtitul letošního ročníku ankety Křišťálová Lupa, v níž veřejnost a odborná porota vybírají ty nejlepší projekty, které se v uplynulém roce na českém internetu objevily.

Nominační fáze do čtrnácti soutěžních kategorií začíná dnešním dnem. Svůj hlas můžete oblíbenému projektu poslat i vy – stačí vyplnit tento nominační formulář. Čas máte do 31. srpna, kdy se nominace definitivně uzavřou.

Finalisty v jednotlivých kategoriích následně uspořádá a protřídí Expertní panel složený z odborných novinářů, publicistů a blogerů. Od 16. září do 26. října proběhne hlasování a výsledky budou vyhlášeny na slavnostním večeru 20. listopadu.

Skladba kategorií se oproti loňskému ročníku nezměnila – v sedmi z nich o vítězích rozhodne hlasování odborné poroty a v dalších sedmi hlasy veřejnosti.

Kategorie pro hlasování veřejnosti:

Zpravodajství – Mediální projekty všeobecného zpravodajství.

Zájmové weby – Tématicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů (odborná média, specializované magazíny, lifestylová média, bulvární média, komunitní projekty).

Internetové obchodování – Projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací (e-shopy, cenové srovnávače, katalogy zboží, transakční weby, platební nástroje, slevové servery apod.). 

Nástroje a služby – Nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu (např. databáze, katalogy, komunikační služby, publikační platformy). 

Mobilní služba – Služba či aplikace podporující přístup z mobilních zařízení či speciálně upravená pro použití z mobilních zařízení, bez ohledu na platformu či typ zařízení. Kategorie není určena pro weby provozované mobilními operátory. 

One (wo)man show – Libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu v režii jednoho člověka – např. blog, zpravodajství, účet na Twitteru či Facebooku, e-commerce. 

Veřejně prospěšná služba – Projekty, jejichž primárním cílem není peněžitý zisk, ale řešení nějakého společenského problému pomocí moderních komunikačních technologií a nástrojů. 

Kategorie pro hlasování odborné poroty:

Projekt roku – Výrazný počin vymykající se každodennímu dění na českém Internetu. 

Osobnost roku – Osobnost, která v poslední době výrazným způsobem ovlivnila prostředí českého Internetu. 

Anticena – Projekt, událost či aktivita problematického charakteru. 

Marketingová inspirace – Inovativní, originální či inspirativní marketingové řešení, novinka či služba (reklamní kampaň, PR komunikace, událost, vylepšení poskytovaných služeb). 

Obsahová inspirace – Inovativní, originální, inspirativní řešení, novinka či služba v oblasti poskytování obsahu (projekt, distribuční kanál, obchodní model, formát apod.). 

CIF16

Globální projekty českých tvůrců – Projekty určené pro globální publikum tvořené z podstatné části tvůrci pocházejícími z České republiky. V této kategorii jako v jediné neplatí podmínka české lokalizace.

E-commerce inspirace – Inovativní, originální, inspirativní řešení, novinka či služba v oblasti internetového obchodování (projekt, distribuční kanál, obchodní model, zaměření, provedení apod.).

17 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 7. 2014 13:20

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »