Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

brk
brk (neregistrovaný)
28. 11. 2008 6:55 Nový

TN.cz

celé vlákno
TN.cz sice dle mého názoru není největší zlo českého internetu, nicméně na mém pomyslném žebříčku stojí také hodně nízko. Proto klobouk dolů před zástupci Novy, že tuto nelichotivou cenu i přes obrovskou snahu Novy o propagaci tohoto projektu vzali s nadhledem a ještě to dokázali bravurně obkecat. Smekám.
Lukáš Nevosád aura:81
28. 11. 2008 9:49 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
Tak tak dobře jsem se dlouho nezasmál. Tn.cz je 4. nejlepší zpravodajský web a současně vyhrál anticenu. Jako nejlepší magazín Živě.cz??? V anketě vyhlašované IInfem??? Kategorie vyhledávače a freemail by možná stálo za to zrušit. Už tam tak nějak není co vyhlašovat...
Lukáš Nevosád aura:81
28. 11. 2008 9:55 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
Aha, moc se omlouvám, teď jsem se teprve podíval, kdo že to vyhrál komunitní web. Až teď mi došlo, že si z nás asi jenom děláte prdel a skutečné výsledky ještě přijdou.
Aleš Miklík aura:88
28. 11. 2008 11:13 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
Skutecne vysledky jsou ty, ktere vidite pred sebou. Mate-li vyhrady k volbe, musite je smerovat k vic nez 64 tisicum hlasujicich a k odborne porote (v pripade kategorii Projekt roku, Osobnost roku a Anticena). Internet Info, potazmo Lupa.cz jako poradatel, ma na svedomi pouze Zvlastni cenu pro WebExpo 2008.
stoural
stoural (neregistrovaný)
28. 11. 2008 11:54 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
"Jako nejlepší magazín Živě.cz??? "

V te konkurenci se tomu nedivim. Vy snad ano?
Marek Lutonský
Marek Lutonský (neregistrovaný)
28. 11. 2008 12:08 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
Konkurencí přece byly všechny weby z kategorie magazín na českém internetu.

Jak jsem už psal k nám do diskuze, u finálního hlasování nejvíc záleželo na vlastní propagaci ze strany webu. Proto mě nejvíc potěšila nominace - že se do ní velmi specializované Živě dostalo. Tady měl každý web úplně stejnou šanci.

(Doufám tedy, že nás do nominace nějak neprotlačilo Internet Info s vidinou očekávané a nakonec i uskutečněné velké propagace Lupy na tematicky podobném Živě :-)

Křišťálovou lupu sice nepřeceňuji, ale máme z toho radost. Díky.
stoural
stoural (neregistrovaný)
28. 11. 2008 13:10 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
Nepochybuji, ze vsichni z CP byli vyzvani, aby hlasovali pro zive, jak je zvykem ;-)
KArel
KArel (neregistrovaný)
28. 11. 2008 13:24 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
Což se v těch tisících hlasů muselo výrazně projevit :) A u ostatních webů to určitě zaměstnanci nedělali :D
Marek Lutonský
Marek Lutonský (neregistrovaný)
28. 11. 2008 14:09 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
Věřte nebo ne, ale nominace jsem osobně ignoroval a teď si ani nejsem jistý, zda jsem vůbec hlasoval mezi finalisty. Za kolegy mluvit nemohu, ale rozhodně nešel žádný hromadný příkaz nebo prosba, aby všichni v CP hlasovali pro Živě.

První hromadný e-mail po firmě půjde právě teď: gratulace redakci.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
28. 11. 2008 9:57 Nový

Chybička

celé vlákno
V sekci s výsledky - http://kristalova.lupa.cz/vysledky/ - je v kategorii Zábava u posledních třech odkazů na konci 2x "cz" a nefungují odkazy.
Otik
Otik (neregistrovaný)
28. 11. 2008 10:49 Nový

Re: Chybička

celé vlákno
Milan Fridrich není ředitel České televize.
Aleš Miklík aura:88
28. 11. 2008 11:00 Nový

Re: Chybička

celé vlákno
Diky za upozorneni na chyby, opraveno.
VldýŠek
VldýŠek (neregistrovaný)
28. 11. 2008 10:29 Nový

Taky jsem tam byl...

celé vlákno
...a dalo se to přežít.
S těmi vyhlašovanými cenami a opakováním těch samých "vítězů" je prý konec. Organizátoři budou napříště automaticky vyřazovat ty co se umístily na 1.místě v roce předešlém/ých. Takže, český "píseček" začne být brzy malý, a nebo se smrskne počet kategorií na dvě, či tři: Objev, Osobnost a Shit ;-)
Jinak sympatický večer i prostředí, dobré jídlo. Snad příští rok na viděnou.
Karel
Karel (neregistrovaný)
28. 11. 2008 13:30 Nový

Re: Taky jsem tam byl...

celé vlákno
No moment, to znamená, že napřesrok už nemůže dostat tn.cz anticenu? To bude smutné...
Vldý Šek
29. 11. 2008 15:43 Nový

Re: Taky jsem tam byl...

celé vlákno
...ba ba, pokud si dobře pamatuji nemůže.
Myslím však, že porota bude mít z čeho vybírat ;-)
hexx
hexx (neregistrovaný)
28. 11. 2008 11:23 Nový

Kdo nominoval ty weby?

celé vlákno
Kdo vybiral ty nominovane servery? V nekterych kategoriich byly na vyber weby, o kterych jsem jakziv neslysel...
Aleš Miklík aura:88
28. 11. 2008 11:51 Nový

Re: Kdo nominoval ty weby?

celé vlákno
Jak je receno v clanku, nominace mela ve svych rukou verejnost (a v kategoriich Projekt roku, Osobnost roku a Anticena take odborna porota).
Lukasss
Lukasss (neregistrovaný)
28. 11. 2008 13:27 Nový

Re: Kdo nominoval ty weby?

celé vlákno
To že něco ty neznáš nemusí nutně znamenat že to nezná někdo jinej troubo...
hexx
hexx (neregistrovaný)
28. 11. 2008 13:46 Nový

Re: Kdo nominoval ty weby?

celé vlákno
Neni nad to, odpoved na dotaz zakoncit nadavkou - proste "ja jsem king a ty jsi trouba". Skvele :-(
Jiří Rýdl aura:73
28. 11. 2008 12:35 Nový

Pekny vecirek

celé vlákno
Hezky vecer, vtipny moderator, zajimavy zpevak a vsichni, kdo neco na internetu znamenaji v jedne mistonosti vcetne pana "hop na zed". Co vic si prat? Treba priste budeme mit sekci Nejelepsi aplikace na Facebook, Nejrychleji sirena viralni reklama nebo Nejvetsi neopodstatneny hype :-)
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný)
28. 11. 2008 12:44 Nový

Bazar je eshop ?

celé vlákno
Ponekud nechapu proc je v kategorii eshop i online bazar. Tam bych si predstavoval jen prodej noveho zbozi se zarukou a ne internetove vetesnictvi, na to by snad mela byt jina kategorie.
Mike
Mike (neregistrovaný)
29. 11. 2008 11:18 Nový

Re: Bazar je eshop ?

celé vlákno
Tak to už sme 2 ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 12. 2008 10:20 Nový

Re: Bazar je eshop ?

celé vlákno
nejspíš proto, že se tam prodává i nové zboží se zárukou
Michael Polák aura:54
28. 11. 2008 12:55 Nový

www.nyx.cz ?

celé vlákno
Jako sorry... ale znalci nepochybně vědí, že to, že se server www.nyx.cz vůbec neumístil v kategorii "komunitní server" na prvním z pěti míst, je fakt naprsotý nesmysl !!!

Nevím, jestli nevyhrál v některých předchozích letech, ale je nutné uznat jedno: ten server nabízí funkce, které jsou fakt dobré !
Lucas
Lucas (neregistrovaný)
28. 11. 2008 16:11 Nový

Re: www.nyx.cz ?

celé vlákno
No nyx ani nebyl nominovan , zrejme organizatori nevedi ze vubec existuje. Pro me je prekvapeni nejlepsi mail od seznamu a 2 . misto novinek . Seznam ma priserny mail a novinky jsou novinarska zumpa ...
Patrick Zandl aura:91
28. 11. 2008 16:27 Nový

Re: www.nyx.cz ?

celé vlákno
Nechtěl bych se plést, ale nominace prováděli sami lidé, ne? Takže lidé to nevěděli, o organizátory bych strach neměl :)
Lucas
Lucas (neregistrovaný)
8. 12. 2008 15:11 Nový

Re: www.nyx.cz ?

celé vlákno
v tom pripade uz tomu rozumim , ale nepochopim jak muze seznam mit nejlepsi mail ...a server novinky.cz 2. nejlepsi zpravodajsky web ? To jsme na tom tak spatne ? Nebo se hodnotila pouze technicka stranka ?
mewe
mewe (neregistrovaný)
29. 11. 2008 11:38 Nový

Re: www.nyx.cz ?

celé vlákno
Souhlasím. Ale o to větší překvapení je vítězství idnes, protože jsou-li novinky žumpa, idnes je polní latrína...
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný)
28. 11. 2008 16:34 Nový

Re: www.nyx.cz ?

celé vlákno
A komu je nabizi ?
.
. (neregistrovaný)
28. 11. 2008 21:51 Nový

Re: www.nyx.cz ?

celé vlákno
ale xchaosi, vzdyt vis, jak je to s nyxem. horsi a horsi vod ty doby co je na pozvanky. ;0)
KL
KL (neregistrovaný)
28. 11. 2008 13:04 Nový

Chybi

celé vlákno
Web zabyvajici se vedou nebo popularizaci vedy.

Internet (http) byl stvoren pro sireni vedeckych dokomuntu. A na vzdelavani se uplne zapomnelo.
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný)
28. 11. 2008 13:09 Nový

Re: Chybi

celé vlákno
Souhlas.
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný)
28. 11. 2008 13:36 Nový

Významnost ankety

celé vlákno
Nejlepší je na tom všem fakt, že většina běžných uživatelů internetu nemá ani ponětí o nějaké ceně lupa, takže je to stejně jen pro zábavu několika "internetových odborníků" :-)))
KArel
KArel (neregistrovaný)
28. 11. 2008 14:40 Nový

Re: Významnost ankety

celé vlákno
Vždyť to dělá Lupa a ta je vzhledem ke své návštěvnosti taky pro většinu běžných uživatelů neviditelná.
Desmos
Desmos (neregistrovaný)
28. 11. 2008 19:55 Nový

Aukro je e-shop?

celé vlákno
Nechápu, jak lze zařadit internetový bazar mezi e-shopy. Proč tam tedy není i Sbazar nebo Annonce? Aukro je hlavně tržiště kde se prodává cokoliv, nové i staré, s dokladem i bez dokladů. Pod eshopem si představuji obchod který striktně dodržuje obchodní zákoník, prodává nové zboži se zárukou a zboží také musí splňovat všechny zákonné náležitosti. Na Aukru se prodává většina zboží bez dokladů, bez záruk a anonymními prodejci. Část jsou padělky, část by se v normálních prodejnách vůbec nemohla prodávat protože neodpovídá bezpečnostním normám a samozřejmě, že většina obchodu není daněna. Jen se divím, že tam ještě nenaplula ČOI s celníky jako vietnamcům do tržnic !!

Také mne pobavilo vítězství Zive ve své kategorii. To si snad někdo dělá srandu. Před pár lety bych se tomu vcelku nedivil, momentálně je to totálně upadající medium na děsném redakčníkm systému.
Bagrdekrd
Bagrdekrd (neregistrovaný)
28. 11. 2008 21:49 Nový

Re: Aukro je e-shop?

celé vlákno
No hele, tahle cena je demence... Lidi co to vybírají vědí úplnou tužku vo co tady GOU :-) A to mě baví.. Čověk se aspoň zasměje.

Jako např.. eshop=Aukro... Fakt shit!!! Eshop je eshop a aukce je aukce. To je jak když autu říkám letadlo..

Lupa u mě hodně klesla, asi se naše banda pustí do vývoje něčeho lepšího, než je Lupa... Zprávy čerstvé každý obden :-)
Martin
Martin (neregistrovaný)
29. 11. 2008 3:18 Nový

Re: Aukro je e-shop?

celé vlákno
Správně. Vybírají to běžní uživatelé internetu. Ti nominují do kategorií své oblíbené. S výjimkou tří kategorií o pořadí rovněž rozhodují obyčejní lidé. Smějte se jejich názoru, to oni říkají autu letadlo. ;)
KArel
KArel (neregistrovaný)
29. 11. 2008 10:49 Nový

Re: Aukro je e-shop?

celé vlákno
Já se tomu až tak moc nedivím, i takový autobazar je obchod (analogie Aukce - e-shop). Možná to lidi neberou jako auto = letadlo, ale letadlo a auto = dopravní prostředek.

BTW: ČOI tam naplout nemůže, ČOI řeší pouze prodej "firem", jako soukromá osoba můžeš prodat cokoliv (s pár bezpečnostními výjimkami). Pokud to ovšem nesplní tvoje sliby, může tě kupec žalovat za starý dobrý podvod.
Alan Řepka aura:50
29. 11. 2008 16:48 Nový

libimseti.cz

celé vlákno
hmm co to sou za komunitní servery? xD

(Kategorie Komunitní server
1. Rodina.cz
2. Blog.cz
3. Alík.cz
4. Hafíci.cz
5. Okoun.cz)

.. a jaktože tam není libko nebo lide.cz, xchat.cz ?? .. ti uživatelé sou ale divníí xD
hex
hex (neregistrovaný)
30. 11. 2008 13:53 Nový

Re: libimseti.cz

celé vlákno
Presne tak. Tohle totiz vypovida akorat tak o tom, kdo neni liny hlasovat. Skutecny stav oblibenosti je uplne jiny.
Márvy
Márvy (neregistrovaný)
29. 11. 2008 20:33 Nový

Český internet je malý

celé vlákno
Zoufalství nad výsledky Křišťálové lupy mi připomíná každoroční nespokojenost s Českými lvy a další tuzemskými oceněními v nějaké branži. Český píšeček je prostě malý, a uživí pouze omezené množství jedinců. Když každoročně vznikne kolem 20 českých filmů od stále stejných tvůrců, udílejte si pak České lvy v tomto výběru. To samé s Lupou - na trhu je pár webů s neotřesitelnou pozicí, a tak není moc z čeho vybírat. Hlasovat tak o to, jestli je lepší freemail Seznam E-mail či Gmail je v takové situaci prašť jako uhoď - je to fuk.

Jsem pro zrušení Křišťálové lupy ze dvou důvodů:

1) Běžní uživatelé o této anketě stejně nemají ani ponětí, a pokud ano, pak jim jsou výsledky stejně fuk. Znáte snad někoho, kdo začně číst třeba Živě jen proto, že letos vyhrálo v jedné z kategorií? Tedy nulový přínos jak pro čtenáře, tak pro provozovatele. Pokud tedy pominu takové to soudružské poplácávání po ramenou, jak jsme dobrý, že jsme to vyhráli... A mimochodem ten počet hlasujících pro mě není reprezentativním vzorkem - výslekdy spíš svědčí o tom, čí čtenáři nebyli líní poslat svůj hlas. A vzhledem k tomu, že nebyly zveřejněny absolutní počty hlasů, tak nikdo netuší, jestli třeba rozdíl mezi Aukrem a CzC nebyl jen pár desítek hlasů.

2) Jestliže není z čeho vybírat, pak nevidím důvod, proč vyhlašovat nějaké ceny. Jestliže se v každé kategorii opakují každoročně ta samá jména, pak to zavání trapností podobně jako Český slavík, jak trefně poznamenal jeden nejmenovaný blogger. Aneb to fakt chcete už navždy dávat ceny Googlu a Lukačovičovi?

Současná koncepce Křišťálové lupy mě zkrátka nepřesvědčila o své smysluplnosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 11. 2008 0:22 Nový

Re: Český internet je malý

celé vlákno
Je to cele nesmysl. Navstevnost webu by jako nahrada hlasovani snad mohla stacit. Rekl bych, ze v nekolika kategoriich nominovanych webu by nezustal kamen na kameni :-)
koko
koko (neregistrovaný)
10. 12. 2008 16:28 Nový

RE: Křišťálové Lupy za rok 2008 předány

celé vlákno
čau
šemík
šemík (neregistrovaný) ---.chservices.cz
13. 2. 2009 14:49 Nový

to je vyžraná prasnice ta Tatana

celé vlákno
Hlavně ta Tatana z Gúglu, vyžraná jak prase. Ty vole to je prasnice.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem