Rád bych trochu otupil ostří kritiky Ondreje Kratochvíla. Zadavatel souhlasil s neobvyklým konceptem Flash adventury, klasická "Prezentace", kterou autor především hodnotí je pouhým nutným doplňkem pro ty, kdo lační nad informacemi o agentuře.
Byť je tento web již více než rok starý, jsem si jist, že se stále jedná o nejrozsáhlejší "online flashovou hru" ve vodách českého internetu.
Originalita zpracování je fajn věc, jenže by neměla být preferována na úkor obsahu. Zvláště pak, jedná-li se o web, který má přilákat nové zákazníky, a nikoli hráče. Znovu dodávám: některé věty v textech nedávají smysl. Tedy alespoň v češtině ne.
Vzhledem k povaze produktu velké reklamní agentury má její prezentace opravdu návštěvníka HLAVNĚ pobavit a případně mu i cosi o agentuře sdělit, ale maximálně nenásilnou formou (marketingovci si rádi hrají:-))
Podobný typ prezentace se zcela jistě nehodí pro prezentaci firmy prodávající jakékoli hmotné zboží, nebo nabízející služby "pro širokou veřejnost".