Jo jo - typický příklad, web ČHMÚ (http://www.chmi.cz), který vypadá jako by ho dělal sousedovic malý Mirek, ale co je tam informací, navíc ty podstatné stránky mám v bookmarks a adresa je pořád stejná a ne dynamicky generovaná adresa tybu blaba?id=1a24455e5b1cc1dff která za 5 minut (natož zítra) neplatí.
Pánům vědcům se vůbec nedivím, internet (někdy také přezdívaný jako informační dálnice) je hlavně o informacích, nějaké bazírování na "maximálně trendy" designu a redakčním systému, který daná organizace v onu chvíli nepotřebuje, má asi stejnou užitnou hodnotu, jako když si necháte v 17. století namalovat portrét - vypadá to sice hezky, ale přineslo Vám to něco? Spousta lidí si ještě stále neuvědomuje, že internet není televize, mít webovky jako malá umělecká díla je z marketingového hlediska naprosto pro kočku, stejně jako je kontraproduktivní egoistická stránka ve stylu "co My borci děláme a čím Vás ohromíme". Neříkám, že web musí být hnusný, ale občas mi připadá, že čím více "trendy" stránky, tím větši (však víte co) v nich najdete...