Kupte si Google, zn. "lacino"

Tedy, Google si můžete koupit už delší dobu, ale teprve teď si můžete koupit novou, menší, hezky modrou a o něco méně výkonnou verzi "za lidovku" - za pouhých 4995 dolarů. Jde o krabici, kterou připojíte do svého intranetu, načež v něm můžete hledat přinejmenším stejně skvěle jako na Internetu pomocí Google.com. (Tedy, ještě méně květnatě: Pokud nemáte intranet s desítkami počítačů, asi to není koupě pro vás.)

Tedy, Google si můžete koupit už delší dobu, ale teprve teď si můžete koupit novou, menší, hezky modrou a o něco méně výkonnou verzi „za lidovku“ – za pouhých 4995 dolarů. Jde o krabici, kterou připojíte do svého intranetu, načež v něm můžete hledat přinejmenším stejně skvěle jako na Internetu pomocí Google.com. (Tedy, ještě méně květnatě: Pokud nemáte intranet s desítkami počítačů, asi to není koupě pro vás.)

To, co si koupíte, je vystavěno na stejné technologii, která pohání Google.com, ale není to samozřejmě stejná aplikace – pouze chytře využitá slavná značka. Google.com je internetový vyhledávač a pokud chci prohledávat pouze svůj izolovaný intranet, musím mít výsledky vyhledávání prezentované jinak (a odvážil bych se také tvrdit, že ty výsledky musí být poněkud jinak vyhledány a řazeny).

Koneckonců, podrobnosti si můžete přečíst přímo u zdroje. I když ale někomu může ta myšlenka připadat zcestná („Proč si kupovat server jenom kvůli hledání?“), mně se líbí. (Kromě toho, Google tvrdí, že jejich server plus software přijde laciněji než samotný server plus samotný software.) Instalace samozřejmě asi bude o něco složitější, než když si muzikant koupí nový zvukový modul do racku, ale všechno je to postaveno na existujících standardech a nejste nuceni výrazně měnit infrastrukturu celého intranetu kvůli tomu, že v něm najednou potřebujete vyhledávat. A navíc, ta modrá krabička vypadá fakt symptaticky. Na Google je vidět, že u nich mají nejen schopné programátory, ale také schopné marketingové oddělení. A pokud chcete vydělávat, potřebujete oboje…

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 1. 2005 16:39

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »