Hlavní navigace

Last.fm s novým designem a podporou pro iPhone

Jiří Macich ml.

Po dvou letech přichází velká změna designu hudebně orientované komunitní služby Last.fm. Nová podoba byla testována již nějaký čas (ale jen předplatiteli), ovšem nyní je již nasazena do ostrého provozu i pro neplatící uživatele. Jelikož proměna podoby webu služby je zásadní, samozřejmě se najdou uživatelé, kteří v diskuzi na Last.fm proti novému designu protestují, ovšem podobně tomu bylo i při redesignu před dvěma roky.

Po dvou letech přichází velká změna designu hudebně orientované komunitní služby Last.fm. Nová podoba byla testována již nějaký čas (ale jen předplatiteli), ovšem nyní je již nasazena do ostrého provozu i pro neplatící uživatele. Jelikož proměna podoby webu služby je zásadní, samozřejmě se najdou uživatelé, kteří v diskuzi na Last.fm proti novému designu protestují, ovšem podobně tomu bylo i při redesignu před dvěma roky.

S novým designem a doufejme jen dočasně pomalým načítáním stránek přichází i několik funkčních novinek. Předně doporučení pro vás možná zajímavých interpretů přichází již při ručním zadání vašich současných favoritů. Dříve doporučení přicházela až po analýze přehrávané hudby, takže se kýžený efekt dostavoval až po delším používání Last.fm. K dalším novinkám patří dynamičtější aktualizace statistik přehrávané hudby (dřive se aktualizovaly např. jen jednou týdně), vylepšený a lépe dostupný přehrávač osobních rádií jednotlivých uživatelů, nové možnosti organizace oblíbené hudby či podpora pro iPhone a iPod Touch. Nová generace Last.fm, jak o redesignu mluví přímo tvůrci, přichází zhruba rok poté, co Last.fm koupil za 280 milionů dolarů mediální gigant CBS. (CNET News, Last.fm Blog)

Našli jste v článku chybu?