Last.fm v novém kabátku a s novými funkcemi

Poměrně populární komunitní hudební portál Last.fm (dříve Audioscrobbler) po několika týdnech betatestování nasadil novou verzi svých stránek, která přináší v první řadě kompletní změnu designu a reorganizaci funkcí. Nejdůležitější novou funkcí je Dashboard, což je jakási pracovní centrála přihlášeného uživatele, kde například vidí, jakou hudbu zrovna poslouchají jeho přátelé. Dále jsou zde uživateli doporučováni další interpreti, kteří by jej mohli zajímat a také se zobrazují nejnovější…

Poměrně populární komunitní hudební portál Last.fm (dříve Audioscrobbler) po několika týdnech betatestování nasadil novou verzi svých stránek, která přináší v první řadě kompletní změnu designu a reorganizaci funkcí. Nejdůležitější novou funkcí je Dashboard, což je jakási pracovní centrála přihlášeného uživatele, kde například vidí, jakou hudbu zrovna poslouchají jeho přátelé. Dále jsou zde uživateli doporučováni další interpreti, kteří by jej mohli zajímat a také se zobrazují nejnovější sousedé (uživatelé s podobným hudebním vkusem). Registrace na Last.fm je stále zdarma, ovšem pro některé funkce je třeba zaplatit členský příspěvek, což však není žádná novinka.

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 7. 2006 22:46

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»