Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Levnější Internet od Telecomu?

Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
4. 6. 2001 11:26 Nový

Výhodnost

celé vlákno
Sdílím autorovu skepsi ohledně výhodnosti pro firemní zákazníky a jen bych podthrnul v článku naznačený fakt - díky nerovnoměrné tarifikaci začíná být jakýkoliv z nových tarifů ve špičce výhodnější až po 9 minutách, ale tak dlouho bude trvat připojení ve špičce asi málokdy. Spíš si dovedu představit krátké připojování pro poštu nebo pro zjištění pár údajů. Pokud by se někdo připojoval ve špičce na delší dobu (několik hodin), vyplatí se mu už bezdrát.
kosicek
kosicek (neregistrovaný)
4. 6. 2001 22:45 Nový

termin zavedeni

celé vlákno
nevim take proc to telecom prezentuje tak ze tato sluzba je od 1.6. kdyz na infolince mne rekli ze pokud poslu pisemnou zadost o nejaky tento tarif do 20. v mesici tak mi to daj od prvniho nasledujiciho mesice
takze podle toho to prvni zakaznik muze pouzivat nejdrive od 1.7. / a pokud si nekdo vzpomene az po 20.6. tak to dostane az od 1.8.

nevim co ma pak za smysl uvadet ze tato sluzba bezi od 1.6.

inu obvykle telekomi praktiky zda se .....
Vladan Crha, tiskový mluvčí
Vladan Crha, tiskový mluvčí (neregistrovaný)
5. 6. 2001 10:02 Nový

Re: termin zavedeni

celé vlákno
Pokud si přečtete kterýkoliv z materiálů vydaných ČTc, zjistíte, že je tam uvedený termín 1.6. jako začátek objednávání (nabízení) služby a 1.7. jako datum, kdy slevy / nové programy vstupují v platnost a služba začíná běžet.
kosicek
kosicek (neregistrovaný)
7. 6. 2001 0:33 Nový

Re: termin zavedeni

celé vlákno
ano to mate pravdu -na jinem serveru jsem to tak komplet nasel
ovsem v clanku ke kteremu jsem komentar psal o tom nic nebylo
chyba je tedy na strane autora /ktery pise jen "Teprve nyní, k 1.6.2001, Český Telecom přichází i se změnami u hovorů sloužících k připojení k Internetu. " / a ne ceskeho telecomu
Mike
Mike (neregistrovaný)
5. 6. 2001 13:25 Nový

Cena?

celé vlákno
Zkusil uz nekdo vypocitat, zda se opravdu jedna o zlevneni? Kdyz v potaz budu brat i rozdil pausalu ISDN/normalni linka, tak nevim, nevim......
RoBOS
RoBOS (neregistrovaný)
5. 6. 2001 14:33 Nový

Hmmm....

celé vlákno
Se slovy jednoho citatu z filmu "Vesnicko ma strediskova":

"Jenom kali vodu, predsedo...",

vyjadruji nazor, ze na hry s cisly mne telecom nedostane.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
6. 6. 2001 20:17 Nový

Dotaz pro p.Vladana Crhu

celé vlákno
A proč jste také nezlevnili běžný dial-up? Proč neustále blokujete rozvoj českého Internetu díky nepřiměřeně vysokým poplatkům za dial-up? Anebo jinak - kdy už konečně zlevíte klasický dial-up(pokud kdy vůbec)? Opravdu prosím o nějakou solidní, vyčerpávající odpověď..
Vladan Crha
Vladan Crha (neregistrovaný)
8. 6. 2001 23:05 Nový

Re: Dotaz pro p.Vladana Crhu

celé vlákno
K mírnému poklesu ceny za běžný dial-up došlo naposledy v září. To že ČTc nyní zlevnil připojení přes ISDN neznamená, že se nemohou měnit i další ceny. Žádná společnost ale neinformuje o svých cenových strategiích předem, tím spíše ne v diskusi na webu. To je fakt, který musím, ať chci nebo nechci, respektovat.

Pokud vím, žádný z našich konkurentů nenabízí svým současným klientům nižší ceny za běžné dial-up připojení, než ČTc. Chápu, že někomu se může zdát snížení cen u ISDN malé, ale každopádně je to pozitivní krok a zdaleka ne poslední.

Skutečnost, že rozvoj českého internetu není "zablokován" dokazují podle mého názoru mimo jiné i výrazné nárůsty internetového provozu (délka a počet připojení přes naši telefonní síť) v posledních měsících. Pokud se nám podaří dohodnout s českými ISP, chtěli bychom je pravidelně zveřejňovat.

Zdeněk NUTZ
Zdeněk NUTZ (neregistrovaný)
10. 6. 2001 20:47 Nový

Pánové z TELECOMU, když už potáhnete do háje ?????

celé vlákno
Mám několik dotazů. Ve svých nabídkách, které rozesíláte, mimochodem jako nevyžádanou reklamu na adresy Vašich důvěřivých zákazníků sprostě lžete, že běžné připojení je 33 kb/s, kdežto Vámi vychvalované, předražené a pro běžného člověka nedostupné ISDN má dokonce 2x64.
To je lež jako věž. Sami provozujete dial-up 56 kB/s. Dokonce se nestydíte otravovat telefonováním a nabízet služby jako poslední podomní prodejci. Vaše předražené zboží je ale BRAK. Přestaňte už konečne manipulovat s lidmi a dělat z nich pomocí čísel hlupáky.
Největší bomba je ale akce Internet do škol. Zatímco právě v době školního vyučování odíráte školy a nás všechny nesmyslnou částkou 56 Kč za hodinu, zároveň chcete dostat od státu na tuto akci peníze. Vy už opravdu nevíte kde ještě koho okrást. Přitom by stačilo třeba od zítřka zavést jedno číslo, každé škole přidělit heslo a nastavit tarif třeba na 1 Kč/h. Moc by mě zajímalo kdy zveřejníte, jako státní podnik, Vaše náklady na Dial - up a kam vlastně dnes cpete ty peníze o něž nás okrádáte !!!!!!
Nejlepší bude aby jste už šli do háje a to moc a moc rychle.
Zdeněk NUTZ
Vladan Crha
Vladan Crha (neregistrovaný)
11. 6. 2001 13:48 Nový

Re: Pánové z TELECOMU, když už potáhnete do háje ?????

celé vlákno
Jestli dobře počítám, byl to jeden dotaz. ČESKÝ TELECOM nicméně není státní podnik, je to akciová společnost, byť s majoritním (51%) podílem státu. Naše náklady jsme povinni sdělovat regulátorovi (trhu i našich cen), kterým je ČTÚ, což samozřejmě děláme.

Budu rád, když mi zašlete příklad nabídky "zasílané jako nevyžádaná reklama na adresy našich důvěřivých zákazníků" ve které "sprostě lžeme, že běžné připojení je 33 kb/sec...". Předem díky.
Jey
Jey (neregistrovaný)
12. 6. 2001 6:39 Nový

SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
Já bych to viděl na protestní akce, dial up přes modem je neskutečně drahé připojení, Telecomunisti říkají že v září zlevnili a zavedli levnější pásmo místo od 21:00 od 19:00, ale kdo se v tu dobu na přetížených linkách připojí... Lži!
Vladan Crha
Vladan Crha (neregistrovaný)
12. 6. 2001 14:40 Nový

Re: SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
Stěžujete si trochu "mimo mísu". Telefonní síť nemá ani v uvedeném čase problémy s kapacitou. Na placené ISP se bez problémů připojíte, u free internetu je to možná komplikovanější, ale to je zkrátka "cena" za bezplatný přístup.
KaZaN
KaZaN (neregistrovaný)
13. 6. 2001 15:55 Nový

Re: SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
Tak jste mne dojal. "Cena" za internet zadarmo? O čem to mluvíte? Tenhle slogan si teda mrskněte do reklamy, při vší úctě - vtipálku.
Přeji mnoho dalších úspěchů při dření lidí z kůže za nekvalitní služby.
Vladan Crha
Vladan Crha (neregistrovaný)
13. 6. 2001 16:35 Nový

Re: SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
Milý dojatý KaZaNe,

"cena" za internet zadarmo znamená, že u bezplatného přístupu nemůžete očekávat (mluvíme o službách ISP) takovou kvalitu či šíři služeb, jako u placeného (přednostní přístup při vyšším zatížení serverů, bezplatná servisní linka 24 hod, mezinárodní roaming, věrnostní programy atd.).

Už chápete, v čem je "vtip"?
KaZaN
KaZaN (neregistrovaný)
14. 6. 2001 20:44 Nový

Re: SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
OK, tak už teda nejsem dojatý, ale moc vtipný mi to stejně nepřijde. Človíček platí VÁM za impulsy v duchu, že aspoň ten internet je zadara, ale za ty "žádný peníze" se zase nedovolá, když potřebuje atd.. atd.. ale na to má asi každý svůj názor, neříkám, že můj je ten správný.
Vlastně je to pravda i s tím, že jste neviňátka, že "vinu" třeba hledat v tom kdo vám to trpí, to je jednoznačný. Taky chápu, že na modernizaci ty peníze z někoho vyždímat musíte, stejně jako na to uživení tolika zaměstnanců, ikdyž stavy jste již snížili... ...ale (zase píšu román:o) ruku na srdce, myslíte si o svých službách, že jsou kvalitní? Po prvním přečtení článku jsem napsal fakt trilogii o tom, jak probíhalo moje zřízení ISDN linky, myslím, že by se tomu mnozí pousmáli, že mají podobné zkušenosti, ale pak jsem to omylem zavřel dřív než odeslal. Řeknu to v kostce, že na plně funkční ISDN bez pádů jsem čekal čtyři měsíce od zapojení linky a nikdy mi nikdo nedal žádný vyjádření čím to bylo a že už je to OK. A ty popotahovanice okolo provolaných impulsů v době padající linky a rozsáhlých testů. Ale to už je za mnou. Upřímně doufám, že konkurence dotlačí Telecom nejen k lidštějším cenám, ale i k lepšímu přístupu, nejen jako celku, ale až do toho posledního poskoka, kterýho někomu pošlou domu nebo posaděj do kanclu vyřizovat reklamce atd...
S přáním jen dobrých kroků vpřed jsem s pozdravem KaZaN
Vladan Crha
Vladan Crha (neregistrovaný)
14. 6. 2001 21:14 Nový

Re: SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
V tomhle Vám musím dát za pravdu. Pokud jste čekal 4 měsíce na zavedení ISDN, je to špatně nejen pro Vás, ale i pro ČTc. Za prvé jsme si naštvali zákazníka, za druhé pro nás takové zbytečné průtahy znamenají práci (a tedy náklady) navíc a ze třetí jste mohl tu dobu už vesele surfovat - takže jsme se vlastní chybou taky připravili o peníze. Můžu Vás jen ujistit, že se snažíme takovýchto chyb dělat co nejméně.
Svoboda
Svoboda (neregistrovaný)
18. 6. 2001 23:24 Nový

Re: SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
IOL je zelenofialovej hnus na blanensku, chodi hur nez QUICK i na ISDN, ja jsem platil IOL a pripojuji se pres World, navic mne nechtel IOL v platbe Basic pustit z jine site, abych si poslal pres iol.cz majl, u free to pochopim, ale u placeneho ??? Ve firme v Brne mame jine pripojeni a take si nemohu poslat pres IOL postu, to je nuceni k pouzivani jedne sluzby. IOL mel odezvy od 350 ms a vic na ISDn vecer, QUICK byl na blanensku rychlejsi a potom free jsou prej horsi :-((, jen ja mam placenou sluzbu za ..... Reklamace nebyla uznana, ale na posileni se pracuje :-) jiz nekolik let. Na jare mne valil Telecom kliny do hlavy, ze se zvysil pocet zakazniku, ale plete dohromady QUICK a IOL, ja platil IOL az do doby prechodu na ISDN, teda jsem si pomohl. Kdyz vam nekdo nabizi IOL, vyzkousejte si to, protoze v urcitych oblastech je to bezkonkurencne nejpomalejsi pripojeni a jeste za penize ( BK). Prominte, ze jsem se rozcilil, ale tento prispevek mne nadzvedl a dost pekne. FREE je parada a placene je obcas "hnuj".
XMort
XMort (neregistrovaný)
12. 6. 2001 20:56 Nový

Re: SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
Plně s Ivanem souhlasím !!! Například v Amerce mají internet po dial-upu úplně zadarmo ! Telecom jenom těží ze svého monopolního postavení. Více konkurenčních firem pro Telecom!
kopi
kopi (neregistrovaný)
14. 6. 2001 10:07 Nový

Re: SMRT ZLUTEMU MONOPOLU!

celé vlákno
Tak ja nevim,
podle me telecom jen dobre dela svoji praci. Chyba prece neni v podnikateli, ktery chce maximalizovat svuj zisk. A telecom je bezna akciovka, zadna charita. Chyba proto neni v telecomu, ale v urednicich, kteri jim ve vsem ustoupi (treba fakticky odklad liberalizace...) Prestanme proto nadavat na nekoho, kdo se snazi vytezit ze sve pozice co nejvic a zamysleme se nad tim, kdo mu to strpi. Muzu jen souhlasit s XMortem : Vice konkurence pro Telecom. a hlavne plnohodnotne konkurence.
Btw. k cene za pripojeni zadarmo: s tim prece musite pocitat, ze nic neni zadarmo a jen hlupak na to naleti. Ja pouzivam placeny pristup a s pripojovanim nemam JEDINY problem.
Preju pekny den :-)
Smejlik
Smejlik (neregistrovaný)
14. 6. 2001 20:16 Nový

Toho pul roku to jeste vydrzime

celé vlákno
Jeste pul roku a ty monopolni kurvy konci. Hned 2.ledna odhlasuji linku u Telecomu a odchazim ke konkurenci. Ted to jeste nak dokoulim. To levnejsi ISDN se mi zda vyhodne, ale ty vyderace odmitam podporovat.

Pavel Vanacek
Pavel Vanacek (neregistrovaný)
15. 6. 2001 17:15 Nový

ISDN home? - pro hlupacky!!!

celé vlákno
jednoduchy vypocet - zvyseni ceny pausalu - z 170 na 550
bezne prointernetim 400 Kc za mesic
spocital jsem si usporu 15% - to je 60 Kc
celkem tedy moje ztrata z prechodu na ISDN bude vice nez 300 za mesic
Nepocitaje v to poplatky za premenu linky - 1000 Kc a samozrejme za nakup novych koncovych zarizeni (telefon, modem, fax) - v baliccich to nabizi TELEkoumaci za cca 6500
A co vyhody - nevidim temer zadnou vyhodu ve zvyseni rychlosti z mych realnych 52 kb na 64 kb. A k cemu mi budou dve linky? Kdyz jsem na netu, tak nepotrebuji volat - a pokud nekdo vola mne a mam obsazeno, tak zavola na mobil.

Co vy na to, TELEkoumaci? Nechcete uz laskave jit do....??

Vladan Crha, tiskový mluvčí
Vladan Crha, tiskový mluvčí (neregistrovaný)
18. 6. 2001 12:59 Nový

Re: ISDN home? - pro hlupacky!!!

celé vlákno
Vazeny pane Vanacku,
asi ne zcela chapete princip jakychkoliv volitelnych cenovych programu. Vybrat si je maji ti, pro ktere ta zmena JE vyhodna. V opacnem pripade by skutecne byli tak trochu "za hlupacky".

4D
4D (neregistrovaný)
17. 6. 2001 6:49 Nový

Pozor na TELECOMunism....

celé vlákno
S Telecomem mám jenom ty nejhorší zkušenosti, proto všechny před tímto 'Molochem' varuji - nemáte ani mizivou šanci se dovolat svých práv!!!
Pavel Siterov
Pavel Siterov (neregistrovaný)
17. 6. 2001 14:28 Nový

Otazka pro TELECOM

celé vlákno
Nemam v umyslu zadne nadavani nebo jine vylevy spatne psychicke kondice. Vim, ze vy muzete za malo a taky vas vztah se statem (presneji receno se statnimi zastupci), se kterym jste se za urcitych podminek dohodli na prodlouzeni monopolu, zpusobech cenove politiky a zavadeni novych technologii. CT nevinim, nikoho osobne, muze za to zkorumpovana vlada ODS, ktera branila v rozvoji Ceskeho internetu, za ucelem osobniho obohaceni jednotlivcu. Ale k memu dotazu: V zapadnich zemich je DSL bezna vec. Kdy hodlate modernizovat PORADNE vase ustredny a posilit linky, abych se i ja podobne mym kolegum ze zemi zapadni Evropy mohl kdykoli pripojit k internetu rychlosti 256k(ta horsi varianta, nemluve o mnohonasobne vyssich rychlostech, ktere davaji skvele moznosti) s neomezenym limitem prenosu a platit za to ne jak za pevnou linku, radove v desitkach tisic, ale presne jako v Nemecku - 75DM za DSL a 60DM za pripojeni - celkem 135DM - tolik utratim za dial-up/mesic a mam rychlost, ktera mi nestaci ani na videosession s pritelem pri 10 FPS.
Takze kdy(jestli vubec), za kolik a za jakych podminek se v CZ konecne objevi DSL technologie pro LIDI, ne pro firmy,ktere budou ochotny platit nelidske penize ?
P.S.: Uz 2 roky jsem vyuzivam INVEXu, abych od vasich zastupcu tam zjistil odpoved na tuto otazku. Krom toho, ze 80% tech,kterych jsem se ptal, nemeli poneti,zda DSL je nova firma vyrabejici audiokazety nebo polska zkratka pro Fiat ( :) ), tak ti co vedeli, mi nebyli schopni rici neco, co jsem uz o DSL nevedel.
Vladan Crha, tiskový mluvčí
Vladan Crha, tiskový mluvčí (neregistrovaný)
18. 6. 2001 13:05 Nový

Re: Otazka pro TELECOM

celé vlákno
Kdyz mi poslete mailem adresu, na ktere mate telefonni linku nebo Vase telefonni cislo, reknu Vam to pomerne presne.
MK
MK (neregistrovaný)
18. 6. 2001 19:31 Nový

Re: Otazka pro TELECOM

celé vlákno
Moje telefonni cislo mate a presto odpoved byla takova, jaka byla :-(
Pavel Siterov
Pavel Siterov (neregistrovaný)
19. 6. 2001 21:28 Nový

Re: Otazka pro TELECOM

celé vlákno
Neco mi snad uniklo? Proc nemuzete odpovedet verejne a k cemu vam muze byt me tel. cislo?Dal jsem snad obtizny dotaz? Zeptal jsem se, kdy muzu ocekavat podminky v CZ, kdy si budu moci poridit DSL pripojeni domu( Na invexu byl tusim jediny DSL modem s pripojenim na stanku Aliatel, ktery jsem vyzkousel a byl jsem nadmiru spokojen) za normalni cenu( tzn. do 2000/mesicne, neomezene, + nejake porizovaci poplatky do 10000). Chapu,ze je treba do toho investovat velke penize, ale neudela-li to CT, tak za par let vase akcie budou pouzitelne snad jen na WC, protoze opravdu budete pozadu ve vsem a ISDN, ktere je ted tak prosazovano, upadne do zapomneni. A ad dial-up - v USA, SNS a jeste nekolika zemich jsou mistni hovory zdarma nebo za nejaky nizky mesicni pausal a tel. spolecnosti nevykazuji ztraty. A uvedomte si,ze CZ by mohlo byt Internetova chlouba Evropy, kdyby tu byla husta a kvalitni sit, jako napr. maji mobilni operatori a mohla by jit vzorem pro svet jako zeme s nejvetsimi moznostmi internetu na cloveka.(Je to mozna utopie, ale co velkeho se nezda utopie, nez se to nestane realitou?)
Vladan Crha, tiskový mluvčí
Vladan Crha, tiskový mluvčí (neregistrovaný)
20. 6. 2001 9:10 Nový

Re: Otazka pro TELECOM

celé vlákno
Uniklo. Zavadeni ADSL bude probihat postupne, nebude mozne je hned od pocatku vyuzivat naraz na celem uzemi CR. Proto ten dotaz na cislo.

V nejblizsi dobe bude v nekolika vybranych lokalitach v Praze zahajen externi pilotni projekt, do ktereho bude zapojeno nekolik set uzivatelu. Testovan bude realny provoz, funkcnost a vyuziti aplikaci, uctovani a chovani zakazniku. Na pilot (po vyhodnoceni) navaze standardni nabidka sluzeb na bazi ADSL. Zamerne zatim neuvadim presny casovy harmonogram - nechci, aby nam ho (treba prave na Lupe) nekdo za nejaky cas "omlatil o hlavu".

Komercni podminky Vam muzu rici v okamziku komercniho rozjezdu, ne drive. Podminky ucasti v pilotu (vcetne cenovych) budou vsak vyrazne vyhodnejsi (i oproti cislum, ktere udavate).

Do zavadeni ADSL CTc investuje uz nyni, tendr na dodavatele vybaveni pro komerční porovoz již běží.
MK
MK (neregistrovaný)
20. 6. 2001 10:48 Nový

Re: Otazka pro TELECOM

celé vlákno
Zamerne zatim neuvadim presny casovy harmonogram - nechci, aby nam ho (treba prave na Lupe) nekdo za nejaky cas "omlatil o hlavu".

Myslite, ze by Vam nekdo omlatil o hlavu harmonogram, ktery byste splnili? :-) Neni nahodou za problemem obava, ze by si uzivatele pockali na xDSL a neinvestovali do predrazeneho ISDN?

Mimochodem, neni mi jasne, proc jste odmitl odpovedet na moji primou otazku, jakou xDSL technologii CTc nasadi, kdyz tady operujete pojmem ADSL ...

Vladan Crha
Vladan Crha (neregistrovaný)
3. 7. 2001 9:56 Nový

Re: Otazka pro TELECOM

celé vlákno
Ne, spis je mozne, ze u pilotniho provozu nemusi vsechno fungovat presne podle planu - a harmonogram tedy nemusi byt splnen.

K xDSL pouze cituji z Vam zaslaneho mailu (12.6.): "CESKY TELECOM nyni pripravuje spusteni externiho pilotniho projektu ADSL" nebo "...testujici cenovou citlivost u sluzeb ADSL" ci "...sluzby na bazi ADSL..."

Pavel Siterov
Pavel Siterov (neregistrovaný)
22. 6. 2001 4:50 Nový

Dekuji za odpoved

celé vlákno
Dekuji za odpoved. Chapu obavy z konkretniho vyjadrovani, ale ten pilotni projekt bude urcite spusten v Praze, nekde pobliz centra, tam ja mam daleko,takze mne se to asi tykat nebude:)(. Nebudu pesimista a budu doufat,ze uz do konce roku nebo do jara pristiho roku to bude dostupne. A ad ceny pristroje: nejvhodnejsi by asi bylo to dat bud na splatky nebo pronajimat, vim,ze US maji na to licenci tudiz pristroje jsou hodne drahe(zaslechl jsem castku 1700$ ?)
Halfar
Halfar (neregistrovaný)
18. 6. 2001 16:29 Nový

Tip pro Telecom

celé vlákno
Kdybych měl možnost volit strategii podnikání Telecomu
- větší zisk bez zvýšených nákladů do investic,
asi bych navrhnul toto:
Zavést různý typy paušálů např:
1)nonstop připojení pouze vídendy - cena xx Kč,
2)nonstop večery po 19.hod včetně SO a NE - cena xx Kč
atd.
Dosavadní systém (DIAL-UP) nutí uživatele
k chování typu: "Rychle stáhnout a vypadnout."
Toto chování není dobré pro žádnou z obou stran.
Je to stejné, jako bychom prodávali zboží a cenové
podmínky by nutily klienty koupit čím nejmíň, i když
zájem o prodej by byl a zájem o koupi taktéž..
Možná že to je fantasmagorie, myslím však, že je to způsob, jak by si Telecom mohl zvýšit zisk a uživatelé by byli
spokojenější..
Martin Grünwald
Martin Grünwald (neregistrovaný)
19. 6. 2001 14:58 Nový

ISDN je zatim nic moc.

celé vlákno
Ja to vidim, tak ze CTc se chova jako spravny podnikatel, snazi se maximalizovat zisk. Otazka je jestli je to v zajmu jeho 51% vlastnika tedy statu, ale to uz je uplne jina otazka. ISDN je se svyma porizovacima nakladamy zbytesne draha sranda, ovsem stava se zajimavou alternativou diky akcii ISDN modem za 1 Kc. Nicmene zvysena cena ze pripojeni nevyvazi minimalni zvyseni rychlosti. Zajimavejsi to bude az budou davat za stejnou cenu oba kanaly a rychlost potom bude 128 kb/s. Muj soukromej nazor je, ze to nebude zase tak dlouho trvat.
Michal
Michal (neregistrovaný)
18. 7. 2001 0:57 Nový

Nazor na telecom

celé vlákno
Neumite poradne odpovedet ani na otazky blbci jedni. Hlavne ze jste vsichni inzenyri. Vase ceny pripojeni k internetu jsou k placi. Doufam ze skoncite co nejdriv. Jste vyderaci, vase ceny nemaji smysl. Ste zlodeji. Zajimalo by me co z tolika penezi delate? Ze byste digitalizovali plne ustredny a posilovali linky? Myslim ze si mastite kapsu nasimi penezi. Chlubite se blbite se jak jset zlevnili, ale opak je pravdou. za poslednich par let jste zdrazili co se dalo !!!!!!!!!!


Kurvy jedny....
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem