Hlavní navigace

Lidé pravidelně navštěvují pouze malé množství webů

Daniel Dočekal 19. 11. 2013

Pokud jde o osobní použití, pouze málo uživatelů internetu chodí pravidelně na více než deset webů. To je poměrně podstatné zjištění pro internetový marketing.

Podle čerstvého výzkumu od společnosti Kentico navštěvují internetoví uživatelé v USA pouze malé množství webů opakovaně. V 41 % případů jich mají nejvýše pět, v 34 % mezi pěti a deseti. Pouze čtvrtina navštěvuje pravidelně více než deset webů a jen pět procent lidí je natolik aktivních, že pravidelně navštěvují více než dvacet webů.

Výzkum se týká použití pro osobní potřebu a může být podstatný pro marketing na Internetu i pro tvorbu webů — pokud nedokážete nabídnout web dostatečně zajímavý nebo užitečný, zapomeňte na to, že by se stal častým cílem pro větší skupinu lidí.

Pozitivní na výsledcích výzkumu je to, že podle dotazovaných se kvalita webů zlepšuje, a to jak v designu, tak ve funkčnosti, použitelnosti, obsahu, užitečnosti a v dalších oblastech. Ale 31 % si myslí, že se nic moc nezměnilo, a 12 % je dokonce přesvědčeno, že weby se zhoršují. Zůstává tedy prostor pro zlepšení.

Kentico ve výzkumu zdůrazňuje, že podnikání na Internetu je náročné, zejména s ohledem na zjevně omezené „možnosti“ (a osobně bych řekl i „ochotu“) uživatelů používat vyšší množství webů.

MIF16

Zdůrazňují SEO, multi‑kanálové aktivity, integraci ERP/CRM, responzivní design k podpoře mobilních technologií, analytiku webu v reálném čase, A/B a MTV testování, automatizaci marketingu pro správu kampaní, personalizaci obsahu i e‑mailový marketing.

Zdroj: Kentico Digital Experience Survey: 57% Say Websites are Getting Better

Našli jste v článku chybu?
Vitalia.cz: Dostal malý pivovar ze Slovenska do Tesca

Dostal malý pivovar ze Slovenska do Tesca

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

120na80.cz: Hrbatá prsa aneb mýty o implantátech

Hrbatá prsa aneb mýty o implantátech

DigiZone.cz: O2 TV doplnilo kanály HBO v HD

O2 TV doplnilo kanály HBO v HD

DigiZone.cz: Rapl: seriál, který vás smíří s ČT

Rapl: seriál, který vás smíří s ČT

DigiZone.cz: RRTV: licence pro Šlágr TV

RRTV: licence pro Šlágr TV

DigiZone.cz: UPC má v nabídce Discovery v HD

UPC má v nabídce Discovery v HD

DigiZone.cz: Digi2GO: výborný základ, ale...

Digi2GO: výborný základ, ale...

Vitalia.cz: Jaký je rozdíl mezi brambůrky a chipsy?

Jaký je rozdíl mezi brambůrky a chipsy?

Lupa.cz: Další Češi si nechali vložit do těla čip

Další Češi si nechali vložit do těla čip

Lupa.cz: Kde leží hardwarový pupek světa?

Kde leží hardwarový pupek světa?

Podnikatel.cz: Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Podnikatel.cz: EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!