Hlavní navigace

Lidé přestali kupovat noviny

Tomáš Hodboď

Opraveno, za upozornění díky Martinovi Koptovi Analytická společnost NielsenNetRatings provedla průzkum mezi lidmi, kteří sledují zpravodajství na Internetu nebo si pravidelně kupují noviny. <a href=„http:www.netratings­.com/pr/pr_050616.pdf“>Výs­ledky [PDF] napovídají, že 21 procent lidí čte primárně internetové zpravodajství, 72 procent čtenářů si výhradně kupuje noviny a zbytek sleduje zpravodajství v online i offline podobě. (M&M)

Opraveno, za upozornění díky Martinovi Koptovi Analytická společnost NielsenNetRatings provedla průzkum mezi lidmi, kteří sledují zpravodajství na Internetu nebo si pravidelně kupují noviny. <a href=„http:ww­w.netratings.com/pr/pr_0­50616.pdf“>Výs­ledky [PDF] napovídají, že 21 procent lidí čte primárně internetové zpravodajství, 72 procent čtenářů si výhradně kupuje noviny a zbytek sleduje zpravodajství v online i offline podobě. (M&M)

Našli jste v článku chybu?