LinkedIn hlásí pokoření hranice 300 milionů registrovaných uživatelů

Více než třetina jich je z USA. Aktivně ale LinkedIn využívá měsíčně méně než 200 milionů lidí. Roste význam přístupů z mobilů, v některých zemích jich je už přes polovinu.

Dosažení milníku oznámil viceprezident společnosti Deep Nishar na firemním blogu. Profesní sociální síť tak aktuálně eviduje 300 milionů uživatelů, z toho 100 milionů jich je ze Spojených států. Od začátku roku bylo na LinkedInu založeno 33 milionů účtů. Čísla reprezentují počet registrovaných účtů, nikoliv počet aktivních uživatelů. Těch je výrazně méně. V posledním čtvrtletí loňského roku navštěvovalo LinkedIn měsíčně zhruba 190 milionů uživatelů. 

Počet uživatelů, návštěv a zhlédnutých stránek.
Autor: Seeking Alpha

Počet uživatelů, návštěv a zhlédnutých stránek.

Neustále roste počet přístupů z mobilních telefonů a tabletů. Například v Kostarice, Malajsii, Singapuru, Švédsku, Spojených arabských emirátech či Velké Británii používají lidé LinkedIn častěji přes mobilní zařízení než prostřednictvím stolního počítače či notebooku. V průběhu letošního roku LinkedIn očekává, že globálně počet přístupů z mobilů a tabletů překročí hranici 50 %. 

Představitelé firmy se letos chtějí zaměřit mimo jiné na velký čínský trh. Nedávno byla spuštěna beta verze LinkedInu ve zjednodušené čínštině.

V loňském roce zaznamenal LinkedIn příjmy ve výši 1,5 miliardy dolarů, což je o 36 % více než v roce 2012. Zisk firmě vzrostl loni meziročně o 19,3 % na 26,8 milionů dolarů.  

MIF16

Vývoj čtvrtletních příjmů firmy LinkedIn.
Autor: Seeking Alpha

Vývoj čtvrtletních příjmů firmy LinkedIn.

Následující infografika dokládá, jak se za posledních 5 let změnilo složení uživatelů LinkedInu.

Vnímání komunikačních kanálů

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 4. 2014 22:12

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »