Hlavní navigace

LinkedIn zruší LinkedIn Answers, jak si stojí Quora.com?

Daniel Dočekal 19. 1. 2013

LinkedIn Answers se nedaří, zaklínadlo v podobě slova „engagement“ je ale zjevně tak silnou prioritou, že bez „zapojení“ uživatelů prostě není možné službu ponechat.

Před roky propuknuvší snaha mít službu obdobnou Quora – www.quora.com – má stále jasnější výsledky. Facebook snahu Quora.com konkurovat ukončil loni v říjnu, nyní končí i LinkedIn Answers. Možnost pokládat otázky a získávat odpovědi končí k 31. lednu.

„As of Jan. 31, LinkedIn Answers will be retired from LinkedIn. We will be focusing our efforts on the development of new and more engaging ways to share and discuss professional topics across LinkedIn. In the meantime, members can still pose questions and facilitate professional discussions through other popular LinkedIn channels including LinkedIn Polls, Groups, or status update.“

LinkedIn Answers byly spuštěny přitom už v roce 2007 – umožňovaly položit otázku vaší síti (včetně spojením až na druhé úrovni) a získat tak odpovědi. Včetně základní funkčnosti v podobě možnosti označit nejlepší odpověď – autor této odpovědi tak získával větší „váhu“. 

Facebooku ani LinkedIn se nepodařilo Quora.com nikdy konkurovat a na obou sociálních sítích se tato část služby nikdy nestala více užívanou. Otázkou zůstává, zda lze Quora.com označit za „úspěšnou službu“ (zejména s ohledem na silné „hype“ z doby před několika roky) – podle Compete.com má pouze jeden milion měsíčních návštěvníků (v USA samozřejmě) a v pomyslném žebříčku se nachází někde ve třetí tisícovce. 

MIF16

Konkurenční Yahoo Answers má podle stejného zdroje 53 milionů návštěvníků a řada dalších „konkurentů“ je na tom také lépe – justanswer.com má 7,5 milionu , askville.amazon.com má 5,6 milionu a answerbag.com má 2,3 milionu.

Silným konkurentem v této oblasti je i wiki.answer.com (30 milionů návštěvníků) a zajímavější může být ještě StackExchange (1,4 milionu) a StackOverflow (750 tisíc). Ty sice nepatří k nejsilnějším v návštěvnosti, ale je možné je označit za výjimečné s ohledem na obsah. 

Našli jste v článku chybu?
Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

DigiZone.cz: Sony MP-CL1A: miniaturní projektor

Sony MP-CL1A: miniaturní projektor

DigiZone.cz: Pure má tři nové přijímače DAB

Pure má tři nové přijímače DAB

Podnikatel.cz: EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

DigiZone.cz: Nejnovější špičkové TV ve videu

Nejnovější špičkové TV ve videu

Lupa.cz: Další Češi si nechali vložit do těla čip

Další Češi si nechali vložit do těla čip

Podnikatel.cz: Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

DigiZone.cz: Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

DigiZone.cz: UPC má v nabídce Discovery v HD

UPC má v nabídce Discovery v HD

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Lupa.cz: Jak levné procesory změnily svět?

Jak levné procesory změnily svět?

DigiZone.cz: Digi2GO: výborný základ, ale...

Digi2GO: výborný základ, ale...

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme