Listonoška nabízí elektronické odesílání papírových dopisů

Další služba, která navazuje na systémy České pošty, je online. Po balíkových pomocnících Balíkonoš a Balíkobot jde tentokrát o odesílání dopisů online.

„Poštovní schránka na rohu ulice, to není nějaká lecjaká věc,“ psal Jiří Wolker. Po telefonních budkách se teď může začít smrákat i nad další nedílnou součástí ulic.

Službu PostServis České pošty využívají především větší firmy, Josef Polčák teď zkouší prorazit s nadstavbou Listonoška. Ta umožňuje odesílat papírové dopisy bez toho, že by odesílatel musel odejít z bytu nebo kanceláře.

“Cílíme především na malé a střední firmy, momentálně umíme poslat dopis po ČR a EU, ale doděláváme další služby,” vysvětluje autor projektu s tím, že by služba měla brzy i archivovat odeslané zásilky nebo umožnit propojení s e-shopem přes API.

KL_NOMINACE

Princip PostServisu je jednoduchý. Pošta přijme dokumenty v elektronické podobě, vytiskne je, zabalí a odešle. Dopis odchází z univerzálního poštovního depa v Českých Budějovicích. Každý dopis z Listonošky tak ponese jihočeské razítko. 

Běžný dopis vyjde na šestnáct korun, ten doporučený na dvojnásobek. „Podací lístky, které generujeme uživatelům, nám dodává sama Česká pošta. Mají proto stejnou váhu, jako podací lístky přijaté na pobočce pošty,“ dodává Polčák.

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 2. 2015 13:57

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »