Loginpost chce do pěti let zřídit v Česku 100 balíkových terminálů

Litevská společnost Loginpost plánuje expanzi. V následujících pěti letech chce vytvořit síť samoobslužných terminálů pro balíky v Česku, Polsku, na Ukrajině a na Slovensku. Na tuzemském trhu hodlá investovat 5 milionů eur.

Litevská společnost LL optic, která pod obchodní značkou Loginpost vyrábí  a provozuje samoobslužné terminály pro zpracovávání, posílání a distribuci zásilek, samoobslužné pokladny a terminály pro placení parkovného, plánuje rozšířit síť terminálů pro balíky i do dalších zemí. Zatím od roku 2011 provozuje tyto terminály v „domovské“ Litvě. Do pěti let ale hodlá vybudovat po Evropě síť, která bude zahrnovat 1000 samoobslužných terminálů pro balíky. V následujících letech se tak nové terminály objeví například v Polsku, na Ukrajině, Slovensku a v Česku. 

Právě na tuzemském trhu by měla do pěti let vyrůst síť čítající 100 terminálů. Firma je do jejich výroby a provozu připravena investovat pět milionů eur. Sousední Slovensko by se ve stejném období mělo dočkat padesáti terminálů. 


Autor: Loginpost

Projekt sítě samoobslužných terminálů pro balíky vychází vstříc lidem, kteří potřebují odeslat či přijmout balíkové zásilky a nechtějí být omezováni otevírací dobou pošt či kurýrních služeb. Terminály jsou obvykle umístěny v nákupních centrech a na dalších místech s vysokou koncentrací lidí. Služby samoobslužných terminálů lze hradit pomocí platební karty. O doručení zásilky jsou klienti informováni krátkou textovou zprávou.

CIF16

Loginpost by rád oslovil tuzemské dopravce (kurýrní a doručovací společnosti apod.) a obchodní centra a přizval je k účasti na tomto projektu. V Česku má být projekt unikátní tím, že Loginpost nehodlá spolupracovat výhradně s jediným přepravcem, nýbrž plánuje vytvořit síť otevřenou pro spolupráci se všemi přepravci.

Zdroj: tisková zpráva

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »