Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Má Paroubkův web magazín Vaše věc perspektivu?

Vase-Vec.CZ
Vase-Vec.CZ (neregistrovaný) ---.isp.mcnet.cz
21. 10. 2010 7:44 Nový

Vase-Vec.CZ

celé vlákno
A co takhle www.vase-vec.cz ? :)
krok
krok (neregistrovaný) 89.190.74.---
21. 10. 2010 8:50 Nový

Re: Vase-Vec.CZ

celé vlákno
www.vase-vec.cz - paskvil, hovořící zcela jasně o inteligenci autora:-))
lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
21. 10. 2010 12:29 Nový

Re: Vase-Vec.CZ

celé vlákno
naopak, ta slova jsou naprosto vystizna.
Jose.D
Jose.D (neregistrovaný) 2001:718:2:----:----:----:----:----
21. 10. 2010 22:31 Nový

Re: Vase-Vec.CZ

celé vlákno
:-) :-) jojo kde jsou ty casy paroubek.eu :-D
pas
pas (neregistrovaný) ---.gprs.tmcz.cz
21. 10. 2010 8:30 Nový

Vaše věc

celé vlákno
Nemůžu si pomoct, ale název se mi zdá nešťastně zvolený - vždy mi to evokuje takové ty paroubkovské odpovědi novinářům... "Tak podivejte se, pane redaktore, to je vaše věc." :-)
Michal Černý aura:29
21. 10. 2010 8:56 Nový

Re: Vaše věc

celé vlákno
Mě zase nápadně připomíná jinou zkratku VV - věci veřejné... :-)
svatas
svatas (neregistrovaný) 194.24.2.---
21. 10. 2010 9:34 Nový

Re: Vaše věc

celé vlákno
A mně to ze všeho nejvíc připomíná italskou frázi Cosa nostra čili "Naše věc"....
AAA
AAA (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 10. 2010 9:53 Nový

Re: Vaše věc

celé vlákno
Tak to by melo v tomhle pripade bejt Cosa vostra, ne :)
hola
hola (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
21. 10. 2010 12:09 Nový

Re: Vaše věc

celé vlákno
Cože? Vostrá kosa? To mi k Paroubkovi sedí :-)

Taky si nemyslím, že je to šťastný název.. Je to tedy vaše nebo naše?
VfB
VfB (neregistrovaný) 178.77.233.---
21. 10. 2010 19:25 Nový

Re: Vaše věc

celé vlákno
a barva webu má evokovat "hnus fialovej"?
honzan
honzan (neregistrovaný) ---.231.broadband6.iol.cz
21. 10. 2010 21:27 Nový

Re: Vaše věc

celé vlákno
..aha, barva není podle toho, kdo ten den píše?

Jinak, strejda G. v tom má jasno:
http://www.google.cz/search?num=20&hl=cs&safe=off&q=http%3A%2F%2Fwww.vase-vec.cz&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Stejně si ale myslím, že je to jakási reminiscence na Vaše Vejce! (Něco jako Vaše Vejce jsou nyní Naše Vjeci. Váš P-egg...)
Chosé Murýňo aura:41
21. 10. 2010 8:58 Nový

kdybych se nudil...

celé vlákno
Kdyby se někdo za mě nudil a měl čas a chuť, upravte mu to trošku :) http://vasevec.cz/admin/ vždyť je to naše věc.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.static.adsl.vol.cz
21. 10. 2010 9:54 Nový

Mne to pripada jako presmerovani nekolika blogu...

celé vlákno
..pod novou, ne moc chytre znejici, domenu. Blogeri na Vasiveci navic nikdy nebyli moc respektovani, vzdycky akorat vyvolavali bourlive debaty, bez valne karmy :-)
Na vaseveci se mi zda, ze je to vpodstate stejna uroven clanku, akorat nejak bez tech diskusi.
Osobne bych tipnul, ze z vaseveci v budoucnu bude spis placek pro trucovani, nez nejaky vyznamny web..
miramor
miramor (neregistrovaný) ---.blutmagie.de
21. 10. 2010 12:10 Nový

Pár poznámek

celé vlákno
Webu chybí RSS, to je asi jako pořídit si auto bez kol.
Autor článku na námitku, že v Česku nejsou levicová média vypotil dva marginální nanoprojekty Literární noviny vedené bývalým šéfredaktorem Reflexu Bílkem!!! a Listy o kterých teď slyším poprvé. Na webu toho je levicového podstatně víc, i když je to stále proti pravicové informační totalitě v pozici samizdatu. Jmenujme např.: http://www.czechfreepress.cz, http://www.denikreferendum.cz, http://www.outsidermedia.cz, http://www.blisty.cz, http://www.socsol.cz
Malá poznámka k Haló novinám, to jsou jediné noviny u nás, které jsou v českých rukách.
BK
BK (neregistrovaný) 78.80.74.---
21. 10. 2010 13:08 Nový

Re: Pár poznámek

celé vlákno
"Malá poznámka k Haló novinám, to jsou jediné noviny u nás, které jsou v českých rukách."

Právo nepovažujete za noviny? Nebo Porybný není Čech?
GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
22. 10. 2010 12:21 Nový

Re: Pár poznámek

celé vlákno
Jo, z nemecke domeny nas poucte o tom jak jsou vsechny media nemeckopravicova. A pak dejte odkazy na extremisticke weby.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 88.103.149.---
24. 10. 2010 20:23 Nový

Re: Pár poznámek

celé vlákno
Ta domena je ze site Tor.
Gyd
Gyd (neregistrovaný) ---.fatra.cz
26. 10. 2010 8:26 Nový

Re: Pár poznámek

celé vlákno
U těch Haló novin to má někoho potěšit, když mají obsah jaký mají? :-O
vokaty
vokaty (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 10. 2010 12:15 Nový

Levicové priodikum?

celé vlákno
"On sám však vnímá jako jediné levicové médium komunistické Haló noviny, které se ale zatím strukturně od Vaší věci zásadně liší - těžiště jejich zájmu je totiž v běžném zpravodajství."

Nevím sice kdo je on, ale zcela pominu kvalitní a levicově laděný projekt www.denikreferndum.cz.
vokaty
vokaty (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 10. 2010 12:17 Nový

Re: Levicové priodikum?

celé vlákno
Oprava: http://www.denikreferendum.cz/
Omlouvám se za překlep.
honzan
honzan (neregistrovaný) ---.231.broadband6.iol.cz
21. 10. 2010 12:16 Nový

RE: Má Paroubkův web magazín Vaše věc perspektivu?

celé vlákno
Voluntérský Ýnspirativní Paroubkův Levicově Orientovaný Think tank hledá "dobrovolné a idealistické spolupracovníky, především mladé vysokoškoláky/-čky."

Hlavně dobrovolné. A hlavně idealistické. Realisty nepříjímáme ;-)))

Jinak, pokud by se záměr podařil (měřeno spíše dle mých měřítek, než tvůrců), tak by to mohl být nejplodnější Paroubkův počin ;-). Jsem založen spíše pravicově, nicméně je tu nesmírně potřeba kloudná kritika pravicové praxestále

P.S. Nešťastný název s nešťastnou zkratkou VV - i zde znamená Ve Výslužbě?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.eurotel.cz
21. 10. 2010 12:26 Nový

Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
Paroubek měl smůlu v tom, že byl (resp. je) silná osobnost a jasně odlišitelná. Pro pravičáky představoval ideální cíl a podařilo se jim natolik zblbnout lidi, že z dost významné části uvěřili, že (J.P.) představuje cestu do pekel, zatímco snižování daní bohatým, zvyšování důchodů těmtýž, snižování odvodů firmám atd. znamená jediné správné pokrokové řešení.
Jinak autorem článku uváděné příklady levicových médií jsou s výjimkou Haló novin a částečně Britských listů irelevantní - téměř k nikomu se nedostanou (a navíc Neviditelný pes není levicový ani náhodou).
Podstatné jsou "velké" noviny a ty jsou všechny pravicové (poněkud méně pravé je Právo, bývalé Rudé) a navíc vlastněné Němci, čili píší v duchu jejich zájmů, které jsou s našimi zájmy v ostrém rozporu. Navíc mi není jasný způsob výběru redaktorů, nejspíše "nízké IQ a odborná neznalost výhodou". Odkazuji třeba na digiweb.ihned.cz/c1-47139320-utajeny-ceskoslovensky-cernobyl (a porovnejte s Wikipedií)
Samostatná kapitola je Česká "veřejnoprávní" televize. U ní o vyváženosti poskytovaných informací a kvalitě zaměstnanců lze mít vážné pochybnosti. A to nemluvím o tom, že zcela veřejně podporuje podvratné organizace typu "Člověk v tísni", pracujícími za peníze a v zájmu USA.
lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
21. 10. 2010 12:42 Nový

Re: Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
hmm a zatim co stat s natazenou rukou, vsem pridavat 28. duchody/vyplaty, rozhazovat na vsechny strany a doufat ze tvrde zdaneni 1-2% lidi tenhle mejdan zatahne je cesta k nekonecne prosperite :))) vy budete urcite ekonomicky odbornik formatu dluhoslava sobotky coz?
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.aztw.cable.virginmedia.com
21. 10. 2010 14:35 Nový

Re: Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
"podvratné organizace typu "Člověk v tísni", pracujícími za peníze a v zájmu USA."
Cooooool. Něco podobného už jsem dlouho nečetl, alespoň ne vážně myšlené :-)))
pars
pars (neregistrovaný) ---.torservers.net
21. 10. 2010 19:52 Nový

Re: Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
To jsi toho opravdu moc nečet. To už je hodně dlouho známý fakt, že Člověk v t. je prodloužená ruka CIA, která pomáhá organizovat barevné revoluce. Nebo jsi snad někdy viděl tuhle organizaci na místech kde je to potřeba, třeba v Gaze, v Africe, Haity?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
21. 10. 2010 22:56 Nový

Re: Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
Asi tak nějak. Jen taková ukázka "nenápadného" působení Cenzora v tísni:

Česká policie zadržela bývalého ukrajinského ministra

Česká policie zadržela v pondělí večer v Praze 6 mezinárodně hledaného bývalého ukrajinského ministra hospodářství Bohdana Danylyšyna. Podle zpráv ukrajinských médií dnes česká odbočka Interpolu o zadržení informovala ukrajinské úřady.


úterý 19. října 2010

Danylyšyn je na Ukrajině stíhán za zneužívání služebního postavení a porušování povinnosti při správě cizího majetku.

Bývalý ministr, který působil ve vládě premiérky Julije Tymošenkové, se podle dostupných informací zabýval koordinací státních zakázek. V této činnosti se měl dopouštět neoprávněného plýtvání a neefektivního využívání státních prostředků. Způsobil tím údajně státu škody ve výši 13,9 miliónu hřiven (31 miliónu korun *na ukrajině docela hodně peněz, pozn.*).


A jaká to náhodička:))) nenápadně rychle přispěchal cenzor v tísni s vyjádřením :)) viz.:


"Podle informace uvedené na webových stránkách nadace Člověk v tísni Danylyšyn veškerá obvinění odmítá, v zahraničí je na léčebném pobytu a na Ukrajinu se hodlá vrátit."

(zdroj: novinky.cz)
aladin
aladin (neregistrovaný) ---.formlessnetworking.net
22. 10. 2010 11:36 Nový

Re: Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
Do čeho všeho tahle organizace nefušuje:-))). To mě připomíná jak Štětina schovával doma ve skříni toho čečenskýho teroristu i s bazukou a jak ty slimáci v ČT to strašně obhajovali, přitom to byl trestný čin.
GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
22. 10. 2010 12:12 Nový

Re: Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
Jo, v Africe a na Haiti jsou a pomahaji, v Gaze zadna pomoc tamnim teroristum neni potreba - stara se o ne chudak Izrael ktery chteji vymazat z mapy.
Ale mozna si pod "humanitarni pomoci" predstavujete dodavky zbrani na uver, jako to delali komunisti za Husaka kdy jste se mel ach-tak-dobre.
Nejvetsi chybou CvT je to ze naskocili na modni populistickou vlnu "boje proti nackum", zrejme chteli dostat granty.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
22. 10. 2010 23:41 Nový

Re: Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
tak to je těžké nepochopení toho, k čemu náckové v ČR slouží (zkuste zavspomínat třeba na kauzičku Kateřiny Jau Jau a přemýšlejte, jestli to byla náhoda :) defakto náckové dostali Džamilu a Kocába do vlády :) ostatně té dvojí hry si nelze nevšimnout, naposledy Jochův požadavek na trest smrti pro Vítkovské "kluky")
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.hsd1.il.comcast.net
22. 10. 2010 7:45 Nový

Re: Samozřejmě že u nás žádná levicová média nejsou

celé vlákno
Poslední věta má dikci Urválkovskou.... Vy by jste udělal kariéru v padesátých letech, kdyby jste snažil.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Urv%C3%A1lek
František
František (neregistrovaný) ---.elisa-laajakaista.fi
21. 10. 2010 13:16 Nový

Zatím je to spíš "Moje věc"

celé vlákno
Dokud to bude one man show, tak se moc o prostoru pro levicové politiky a intelektuály nedá mluvit.

Škoda.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
21. 10. 2010 22:57 Nový

Re: Zatím je to spíš "Moje věc"

celé vlákno
Byla by chyba koncentrovat levicové lidi na web agenta pravice.
GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
22. 10. 2010 12:14 Nový

Re: Zatím je to spíš "Moje věc"

celé vlákno
Chtel jste napsat agenta KGB ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
23. 10. 2010 14:59 Nový

Re: Zatím je to spíš "Moje věc"

celé vlákno
To je v českých poměrech to samé.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
21. 10. 2010 22:36 Nový

Levicový web? Nenechte se vysmát

celé vlákno
Levicový web těžko může provozovat dlouholetý přítel pražské ODS, pod jehož vedením čssd hlasovala pro degresivní zdanění spolu s ODS, který přivedl do čssd reklamní agenturu pracující pro americké vládní politiky (která spolehlivě utratila před volbami extrémní fin. prostředky tak, aby to téměř nebylo poznat), který schvaloval radar (a couvl až když to bylo již neúnosné), který je přítelem dle ODS mafiánské rodiny Kočků, jejíž významný člen však byl vyfocen na oslavě letošního volebního vítězství pravice spolu s ODS, VV a TOP09 a od ODS vedeného ministerstva sbírá státní zakázky a tak bych mohl dlouze pokračovat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
21. 10. 2010 22:38 Nový

Re: Levicový web? Nenechte se vysmát

celé vlákno
Paroubek je trojský kůň. Cílem jeho působení je využít svého záměrně odpudivého potenciálu, který má zejména na mladé voliče a zároveň kolem sebe udržovat levicovou komunitu, která jeho hru neprohlédne, aby v pravou chvíli (nejlépe před volbami) mohl opět uděřit a významně levici poškodit. V tom je Paroubek machr. Levicově kecá, "pravicově" hlasuje a koná.
GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
22. 10. 2010 12:18 Nový

Re: Levicový web? Nenechte se vysmát

celé vlákno
Je to jenom prachobycejny vekslacek z RaJ Praha 1. Upocenej socanek s mastnejma vlasama. Precenujete ho. Proste uveril Sobotkovi a Tvrdikovi ze emericka agentura jim to vyhraje. Nebo to jsou taky exponenti pravice ? Ale narod holt neni interhotel Jalta ani pivnice u Fleku.
Krome tech milionu o kterych se to vi do toho Tvrdik vrazil vlastni cernou miliardu a ted po nem vekslaci jdou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
22. 10. 2010 23:44 Nový

Re: Levicový web? Nenechte se vysmát

celé vlákno
tak u tvrdika to je jasné, stačí se podívat čí ekonomické zájmy hájil v minulosti třeba na obraně a Sobotka nejvíce ze všeho vypadá jako blbec, který nikomu nebezpečnému nechce zavazet, takže se s Paroubkem a Tvrdíkem rád sveze..

A to ze do "toho" Tvrdik vrazil vlastni cernou miliardu je dobrej Joke, jen porad nevím do čeho. Zatímco ODSácké koskty mi zavazí při cestě do práce hned několikrát, a zatímco Kalousek posilá složenku s účtem, ODS konruje složenkou s 0,- "nic platit nemusíte" od čssd jsem nedostal na více adresách které mám téměř nic...
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
22. 10. 2010 23:55 Nový

Re: Levicový web? Nenechte se vysmát

celé vlákno
A bez zajimavosti také není, že Topolánkův poradce byl Němec a Paroubkův Dimun. Předpokládám, že oba pánové tvořili základ komunikačního kanálu pro synchronizaci činů, opět velmi nenápadné.
ladic
ladic (neregistrovaný) ---.ji.cz
24. 10. 2010 13:55 Nový

RE: Má Paroubkův web magazín Vaše věc perspektivu?

celé vlákno
PAROUBEK: Ano. Pro nás mladé, kteří jsme únor 1948 neprožili jako osobní zkušenost, je toto datum především historická událost, kdy byla s konečnou platností rozhodnuta otázka politické moci, došlo k likvidaci pozic exponentů buržoazie v politickém životě republiky. Nyní, 30 let po únoru 1948, jsou pro nás mladé ideje Února živou výzvou. Nutí nás především k zamyšlení, kolik toho pro stranu a společnost děláme a kolik jsme schopni udělat. V naší stranické práci je stále co zlepšovat. Stojíme před výročními členskými schůzemi a okresními konferencemi strany, bude třeba se zamýšlet nejen nad výběrem členů do výborů místních organizací, ale i nad celkovou koncepcí práce těchto organizací. Vždyť ruku na srdce, kolik z těchto orgánů a organizací má důkladně rozpracovaný dvou až tříletý plán činnosti? Kolik z těchto místních organizací provádí například důkladnou přípravu kádrů? Stále nevyužívámě všech organizačních forem, které organizační řád předpokládá. Mám především na mysli možnost vytváření odborných komisí a to při okresních a krajských výborech strany. Vždyť tak bychom daleko lépe a kvalifikovaněji a tedy i s větší vahou vystupovali v zastupitelských sborech, členských organizacích Národní fronty i na svých pracovištích.

Beseda se uskutečnila začátkem května 1978 a byla uveřejněna v deníku Svobodné slovo. O čtyři roky později, 12.2.1982, byl na VIII. konferenci ČSS bratr Jiří Paroubek zvolen do Ústředního výboru ČSS.
Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
25. 10. 2010 12:02 Nový

RE: Má Paroubkův web magazín Vaše věc perspektivu?

celé vlákno
Kdyz jsou tak chytrej, proc neocitujou take perly z knihy "Kritika burzoazni ekonomie", jejimz spoluautorem byl jisty Vaclav Klaus? Ze by se jim to nehodilo do kramu??? :-)

Tihle tapetari uz me ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě 2001:470:1f14:----:----:----:----:----
25. 10. 2010 13:49 Nový

RE: Má Paroubkův web magazín Vaše věc perspektivu?

celé vlákno
Mozna proto, ze web VK neni predmetem tohoto clanku? :-)
Zen
Zen (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 10. 2010 17:25 Nový

RE: Má Paroubkův web magazín Vaše věc perspektivu?

celé vlákno
A jakou ma dnesni web JP souvislost s tim, co JP rekl pred 32 lety?

Nemala cast ctenaru tohto webu v te dobe jeste byla na houbach, ovsem citi se opravnena hodnotit - bez znalosti souvislosti, jak jinak, ze? A kdyz se pripomene jiny soucasnik, tak je spatny ten pripominajici ...

Me uz tohle cernobile, pardon, modrooranzove posuzovani fakt s*e! A to pana Paroubka bytostne nesnasim.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
25. 10. 2010 17:43 Nový

RE: Má Paroubkův web magazín Vaše věc perspektivu?

celé vlákno
je to jen dalsi kaminek do mozaiky Paroubek - STB - ODS
Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 10. 2010 10:40 Nový

RE: Má Paroubkův web magazín Vaše věc perspektivu?

celé vlákno
A proč to neuděláte vy?
Já jsem v googlu nic jako "Kritika buržoazní ekonomie" nenašel. Podivné, že když je tam na Klause něco kompromitujícího, že to jeho četní odpůrci vůbec nezmiňují.

Opravdu tam píše Klaus něco, za co by se měl dneska stydět? Vůbec by mě nepřakvapilo, kdyby se Klaus spolupodílel na něčem, co racionálně zhodnotí a popíše kapitalistický systém a navrch tomu dá název, který kapitalismus odsuzuje a do závěru/shrnutí napíše pár takových vět. Přesně to byl způsob, jakým v 80. letech publikovalo mnoho lidí. A jinak to ani nešlo, pokud jste chtěl něco napsat - pokud jste to tedy nechtěl napsat jako ódu na marxismus-leninismus od začátku do konce.

Pokud si Klaus nějak zadal s minulým režimem, tak velmi vítám, když se podrobně napíše v čem a jak (i když tahle diskuze k tou rozhodně není vhodná).

Nícméně, v každém případě, to zatím vypadá, že Klaus si jako obrovské množství lidí zadal právě tolik, aby mohl dělat svoji odbornou nepolitickou práci. Paroubek si naproti tomu zadal nesrovnatelně více - aktivně působil jako vrcholný představitel strany. Zadal si mnohem víc, než bylo nutné pro normální život tady.

Proto je logické, že se to Paroubkovi pořád připomíná - jaký byl kolaborant.
Fake
Fake (neregistrovaný) ---.customer.trinity.cz
26. 10. 2010 14:51 Nový

Paroubek ?

celé vlákno
Neznám.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem