Hlavní navigace

Názory k článku Made in Germany

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2000 11:34

    Karel Cvancara (neregistrovaný)
    Tenhle clanek - snuska obrovskeho nadseni a kecu me fascinoval. Ziju v Nemecku, kde mam trvaly pobyt a vubec bych si netroufal tvrdit takovehle nadsene porvrchnosti jak autor. Lidi z Internetu nejsou v Nemecku povazovany za zadnou smetanku. Penize od investoru jsou tam stale mene dostupne nez treba v USA a jsou asi stejne dostupne jako tady v CR. Projektu tam vznika hodne, ale stejne hodne projektu vznika i v CR. Totalni nedostatek lidi - to je kravina. Na kazdy inzerat vam prijdou desitky ci stovky lidi. Nedostatek je tech absolutnich spicek. Programatoru, webdesigneru, obchodniku mame v Nemecku k dispozici mnohem vice nez v CR. Kdyz dam stejny inzerat v CR a v Nemecku, tak v Nemecku si vybiram z 50 lidi a v CR z 5 lidi. Tem spickam se doopravdy plati mnohem vice, ale neni to prumer pro vsechny. KONEC NADSENI REALITA JE NEKDE JINDE. PROSIM UZ ZADNE DALSI POVRCHNI CLANKY!!!!!!
  • 16. 11. 2000 13:23

    Nikola Rafaj (neregistrovaný)
    Děkuji za reakci, jsem rád, že jste se z Německa přímo ozval. Jak jsem uváděl, jsou to postřehy pouze z jediného dne, ale nemyslím si, že zcela nesmyslné.

    Peníze jsou všude na světě méně dostupné než v USA, Německo je na tom ale rozhodně lépe než ČR - dobrých investičních fondů je u nás jen pár.

    Zkušených lidí je všude nedostatek - nemluvím o programátorech, ale o marketingu, ap. Když už je někdo získá, maximálně je přeplácí a za žádnou cenu nepustí.
  • 20. 11. 2000 9:55

    Pluton (neregistrovaný)
    Nevim co pana Cvancaru tak desne pobourilo. Pokud si v Nemecku muze vybirat z kupy programatoru tak je neobycejne stastny clovek. Delam tez u Nemecke (Bavorske) firmy a musim rict ze to co je v clanku vicemene presne sedi. Kazdy muze mit jinou zkusenost, ale firma ve ktere delam, je prave ve fazi kdy se postupne zacina rusit cely vyvoj a presouva se do Plzne. V Nemecku zustava prodej/servis, HW a management.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).