MAFRA chce vydělávat na e-knihách, v prosinci spustí vlastní obchod

Obchod bude fungovat pod hlavičkou zpravodajského serveru iDNES.cz. Vydavatelství už nyní čtenáře láká na sortiment čítající více než 8 tisíc titulů.

Po spuštění vlastního virtuálního operátora se vydavatelství MAFRA chystá vstoupit i mezi prodejce elektronických knih. Pod značkou iDNES.cz chce v průběhu prosince spustit obchod, ve kterém bude nabízet více než 8 tisíc knih v elektronické podobě. Na sociální síti Twitter dnes vyzvala potenciální zákazníky, aby se do nového e-shopu registrovali už nyní a získali tak dvě vybrané e-knihy zdarma.

CIF16

MAFRA bude obchod provozovat ve spolupráci s distributorem a prodejcem e-knih Palmknihy. Ten už je delší dobu dodavatelem e-knih pro internetový e-shop Alza.cz.

Byť tuzemský trh s e-knihami dosahuje zatím jen zlomku obratu trhu tištěných knih, prodeje e-knížek rok od roku rostou. Zatímco loni se v Česku prodalo zhruba 200 tisíc elektronických knih, letos by to podle různých odhadů mohlo být 400 až 500 tisíc kusů. Mediální skupina se spuštěním obchodu s e-knihami snaží najít další kanál, jehož prostřednictvím by mohla zpeněžit svoji čtenářskou bázi.

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »