Občas mi zavolá nějaký jejich obchodníček a to mám chut zapnout na mobilu nahrávání a pak to dát někam na net, ty kecy a lži co napovídá to je pěknej hnus! Dokonce se představí jako ocbhodník z Centrumu, iDnes, nebo jiné firmy což není (nebylo) pravda! Pak z nej vždy nakonec vyleze že je z IT a pošlu jej do ... :-)
Jestli jsi fakt Milan Hronec tak seš pěknej buran a vyhodil bych te do hodiny ty ňouma! Takové vyjadřování o firmě kde pracuješ, tím ji jenom škodíš, ale spíš budeš nějaký obchodníček co tam dělá co? :-)
stejně bych te vyhodil, evidentně si moc rozumu nepobral :-)
Dej na sebe číslo at vím koho mám příště poslat do prdele až mi nějaký blbeček od vás zas bude nabízet "první pozice ve vyhledávání Googlu" :-)
To je omyl. Byl jsem u toho. Prednostni vypisy Seznam okopiroval od Atlasu sveho casu. Vymyslel je Pavel Dolezal z Atlasu (dnes Ataxo) jako spolupraci mezi Atlasem a InformNet Partners.
Co si pamatuji tak format garance 1.strany je z dilny Milana.
K tomuto - garance první strany rozhodně není patent (myšlenka) nikoho z ČR, natožpak Hronce. V té době už to jelo mnoho net katalogů minimalne oborových a to nejen v U.S.A. a rada univerzalnich.
Tak to je absolutní neznalost, která zavání diletantstvím. Takeit se neprodává jako katalog, ale přesně naopak jako výkonová reklama na prokliky. Katalog produktů na takeit.cz jako takový je zdroj informací, platforma.. šíření zavádějících informací taky asi není podvod, je to prostě jen blábolení.
Možná je to věc obchodníka, ale ne koncepce IT. Ale když jsem v IT pracoval, tak nikde v manuálech ani v ceníku a ani na školení žádný "přednostní výpis ve vyhledávání v googlu" nebyl. Prodávalo se jen PPC a nijak se s tím nikdo u IT netajil. Já když se nyní potkávám i s jinými obchodníky než z IT, tak jsem překvapen jak nízká je jejich vzdělanost a jak si vymýšlí (Seznam, Centrum, Atlas, EDB, Inform...všechno stejné). V IT byli kvalitní lidé, ale určitě se našli i někteří, kteří nebyli zrovna "ozdobou".
Nevím samozřejmě co tím myslel ten předchozí "diskutér" nicméně mě vadí to, že z článku jednoznačně čiší zaujetí proti internet tradingu, což je myslím za prvé zbytečné (čtenáři si udělají svůj názor sami, není potřeba jim ho podsouvat) a za druhé neprofesionální. Když už tak se jednoznačně postavit za vlastní subjektivní názor někde ve shrnutí, ale ne ho nepodložený podsouvat jako úvod, to se mi prostě nelíbí a jsou to opravdu poněkud "bulvární" praktiky.
Nechápu frajery, kteří poznají produkty IT po telefonu. Pozvi si obchodníka na schůzku a pak suď.
Kdysi jsem pro IT dělal a nemyslím si, IT je něco zlého pro český internet. Naopak kdysi českému internetu ať přímo nebo nepřímo pomohl. ( Mrkni na časovou osu, kdy rostl zisk Seznamu a kdy rostl zisk Centrumu ve vztahu ke spolupráci s IT.)
Sice už pro ně z jistých důvodů nedělám, ale to neznamená, že nemám zdravý náhled. Možná to teď jako nezúčastněný člověk z venčí můžu posoudit líp.
Myslím že tato debata nemá smysl.Milana si vážím jako člověka, který něco vybudoval.Nikoho nenutí kupovat jeho produkty.Záleží jestli nabídka kterou poskytne jeho obchodník stojí za zvážení či ne.A o tom to je.Jinak ahoj Karol
Každý obchodník se rád schová za nějakou značku.Na zálohové faktuře je ale vždy kam putují vaše penízky.Do jaké firmy.
Každý má možnost ,když se mu adresát nejeví jako ten správný nepodepsat nebo neodeslat objednávku.PS nejsem změstnancem IT!!!!!
To je mozne, ze to bylo uz drive nekde jinde, o patentu ani unikatnosti jsem nehovoril. Kazdopadne, abych to shrnul: at si o Hroncovi rika kdo chce co chce: tah na branku a cich na produkty - sorry Milane - vyjma Takeit :-) - zcela jiste ma.
..to je úplně mimo mísu, bláboly někoho velice neúspěšného, zhrzeného, zamindrákovaného. IT dělá business když ne lépe, tak minimálně stejně dobře jako obchod centra, seznamu, mediatelu. Spíš bych řekl, že je většinou o krok napřed. Má ale jinou chybu, nedělá žádný pozitivní marketing, narozdíl od konkurence, nemá PR. O to více vyniknou negativní postoje, jako například tento článek (viz např. účelové logo u názvu, které určitě nevystihuje podstatu IT a téma článku a navádí čtenáře k falešným asociacím), nemluvě o příspěvcích typu "hrneček", i když takové bludy se vyskytují u každého článku na jakékoliv téma. To možná svědčí o spektru čtenářů Lupy..
Docela by mě zajímalo kde autor to logo vzal. Google ho na prvních několika stánkách nenabízí, na HP takeit.cz také není. Možná je to jeden z oblíbených veletočů Patrika Zandla.
Zandl si uchoval čistý štít, prodal když dostal ve své době top nabídku. Lukačovič neprodal, resp. prodal 30% , resp. o Seznam nepřišel shodou podivuhodnoých okolností. Dnes ale nesrovnávejte Seznam s Patrikem Zandlem ale již s MAFRA. Každopádně Zandl nikdy neprodával teplou vodu, ale velice hodnotný projekt a dílo s perspektivou. P.Zandl dělá poctivou práci a nemá se za co stydět.
Milánku, nevidím jediný důvod, telefonáty z vašeho IT jsou horší než SPAM! Bohužel se nedají blokovat, a to jsem několikrát žádal at už mi nikdo nevolá a vždy se najde nějaký aktivný blbec co to zas zkouší.
Asi jsem moc měký a neumím někoho natvrdo poslat do prd*le a jen slušne odmítnu ty nehorázné a nesmyslné nabídky reklamy na mrtvých projektech jako je tejkíít.
promin, ale nabízet placený zápis v něčem jako je tejkííít je hnus a tahání penez z internetu neznalých malých podnikatelů!
a to nemluvím o tom že nabízejí "přednostní výpis ve vyhledávání v googlu"
a představují se jako pravcovníci firem jako Centrum, iDnes, Google a podobně což je lhaní už při představování, nevím jestli to mají na rozkaz od vedení nebo je to aktivita tech obchodníčků ale nestalo se mi to jednou takže to nebyla náhoda!
Bože!!! Ty jsi ale hloupý a neschopný klučina. Prosím, zavolej mě, ať můžu vyřešit Tvůj problém. Vůbec jsem netušil, že veden dobrou vírou způsobuju někomu takové příkoří, trauma a zlo.
Nestyď se, ozvi se!
Koneckonců nám vlastně ušetříš náklady, což jak jsem se v článku od šéfredaktora bulváru lupa dočetl, potřebujeme jako sůl.
Opravdu se velice upřímě omlouvám, míla
TakeIT je příklad prodeje teplé vody - prodej "katalogu" s nulovou návštěvností za přemrštěné peníze není z hlediska české legislativy podvod, je to prostě jen teplá voda. Že je logo jiné něčemu vadí? Tohle bylo, dokonce na první stránce Google Images...
Jestli to myslíte pro větu Internet Trading je jednou z nejvýznamnějších společností prodávajících internetovou inzerci, a ačkoliv si v poslední době některými svými aktivitami vysloužila spíše pověst prodavače teplé vody, nedá se popřít, že při nástupu internetové inzerce patřila mezi hlavní hnací motory jejího prodeje, tak za tou si stojím. Je to jediný nevyargumentovaný hodnotící soud, ale kdo sledoval kauzu Takeit a obchodní postupy IT, tak chápe, o čem mluvím. To ještě není bulvár. To je rozdíl mezi přetiskováním tiskových zpráv a vlastní novinařinou :)
Já si ho nevážím jako si nevážím každého prodejce letadel typu nápojů z aloe za tisíce korun apod. Nevážím si té drzosti nabízek produkty bez efektu. To že je umí prodat z něj dělá možná "dobrého" obchodníka, ale jinak je to podvod jako každý letadlo de facto.
V manuálech Internet Tradingu je - není důležité jak to prodáte, ale že to prodáte. A prodává se stylem, jako když nabízíte teplou vodu k ohřevu, to skutečně přesně sedí. Příklad - TAKE IT. Nebo - MAFRA bubliny. Prodávat bubliny na MAFRA, zapisy v TAKE IT, nebo prodávat CZECHTRADE, který nemá s vládním oficiálním exportním CZECHTRADE nic společného, ba naopak tam je parazitismus na vládní agentuře ČR, to je jako prodávat dřevo k výrobě papíru internetovému deníku. S tím rozdílem, že to dřevo vám nakonec ani nedodají.
Čichem na produkty bych to nenazval. Nazval bych pořádnou dávkou nehorázné drzosti lézt lidem do bytů, kanceláří a telefonních linek s lékem aloe vera v lahvi za tisíce, desetitisíce, statisíce, miliony Kč s úsměvem neviňátka a mluvou prodejce Karštejna.
Vážení různí pánové a dámy z Internet Trading, to by myslím už mohlo stačit. Patrik Zandl měl větší obrat než Seznam v době, kdy vy jste tak jako Milan Hronec prodávali každý týden něco jiného, střídali zaměstnání jako ponožky, dokud jste neobjevili nekonečné obzory české vyčůranosti v Internetu.
Tak, nejlepe Milana Hronce vystihuje rozhovor - TAKE IT, OBRANA PROTO GOOGLU. Tohle muze skutecne prezentovat jen iq Milana Hronce. Ano, Hronec a spol. samozrejme meli tolik drzosti, ze zneuzili know how sveho zamestnavatele. Ano, Hronec a spol. vzdy meli tolik drzosti vlezt do jakekoli firmy a oblbovat vznesenyma kecama kohokoli. Ale trh je neuprosnej. Proste ta tepla voda jednou vychladne.
Tak to je fakt novinařina jako prase. "Kauza" takeit není žádná kauza, ale schýza vámi vytvořená a podporovaná. Takeit je sice možná blbý název, ale už dávno je to "jen" reklamní formát (podtržená slova), který navíc není patentem IT, ale je ve světě i u nás poměrně využívaný i jinými provozovateli. I to logo je už rok jiné. Že by přece jen zaujatost? A zrovna šéfredaktor?