Mafra koupila firmu Webdio, získala eMimino.cz, Labužník.cz a Módnípeklo.cz

Koupí internetového vydavatelství Webdio Mafra rozšiřuje své aktivity na internetu zejména o servery zaměřené na ženy.

Akvizicí získala Mafra celkem sedm webů: eMimino.cz (obsahový a komunitní web zaměřený na témata těhotenství, dětí a rodiny), Labužník.cz (recepty), iLetáky.cz (publikuje letáky s akčními cenami z obchodů), Módnípeklo.cz (známý módní blog), Arome.cz (blog o parfémech), Vitalion.cz (diskusní web o nemocech) a Koumák.cz (návody pro domácí kutily).

Cílem akvizice je podle člena představenstva Mafry Romana Latuskeho hlavně rozšířit portfolio magazínů týkajících se trávení volného času: Díky těmto výborně spravovaným portálům pokryjeme zejména cílovou skupinu mladých žen, dodává Latuske.

Spolu s weby přechází do Mafry také bývalý spolumajitel a projektový manažer společnosti Webdio Radomír Hejl

Podle tiskové zprávy Mafry se vydavatelství bude snažit využít příbuznosti nakoupených webů se svými tituly: Typickým příkladem může být například synergie letákových portálů AkcniCeny.cz a iLetaky.cz nebo dnes již legendární server módní bloggerky Ady, nazvaný MódníPeklo.cz, s ženským portálem OnaDnes.cz nebo s módním e-shopem Modissimo.cz, uvádí Mafra.

UX16

Webdio v roce 2012 vykázalo tržby ve výši 4,6 milionu Kč a zisk ve výši 1,5 milionu Kč. Výsledky za loňský rok nejsou v obchodním rejstříku k dispozici.

Zdroj: Tisková zpráva

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 1. 2014 19:39
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »