Hlavní navigace

Mafra kupuje od Pavla Matouška AAA Poptávku [doplněno]

Redakce

Miroslav Motejlek dnes vydal zprávu, podle které Mafra kupuje od Pavla Matouška jeho službu aaapoptavka.cz. Miroslav Motejlek v tom vidí snahu o snížení závislosti Mafry na vydavatelství. Mafra dnes po poledni zprávu potvrdila. Uvádí, že „strategií mediální skupiny MAFRA je vedle posílení printových aktivit využití potenciálu růstu v digitální oblasti“. Poněkud upřesňuje, že v AAA Poptávka získala „většinový podíl“.

Miroslav Motejlek dnes vydal zprávu, podle které Mafra kupuje od Pavla Matouška jeho službu aaapoptavka.cz. Miroslav Motejlek v tom vidí snahu o snížení závislosti Mafry na vydavatelství.

Mafra dnes po poledni zprávu potvrdila. Uvádí, že „strategií mediální skupiny MAFRA je vedle posílení printových aktivit využití potenciálu růstu v digitální oblasti“. Poněkud upřesňuje, že v AAA Poptávka získala „většinový podíl“.

Ve zprávě se dále píše: „MAFRA plánuje propojení této nové služby v portfoliu s nejaktuálnějším firemním katalogem Topkontakt.cz, který má nyní databázi 2 043 871 firemních adres včetně poboček, provozoven a sídel, 1 655 264 unikátních firem, 388 607 firemních poboček, 211 773 internetových adres, 761 924 telefonických kontaktů a 358 006 e‑mailů. AAAPOPTÁVKA.CZ bude také propojena formou praktických návodů a rad s magazíny portálů iDNES.cz, Lidovky.cz nebo Metro.cz.

START17

Podle vyjádření, které nám posléze poskytl také Pavel Matoušek, to byl právě on, kdo začal přemýšlet o prodeji podílu v AAA Poptávka a hledat pro něj kupce. Oslovil tedy také Mafru, a nakonec prý „našli společnou řeč, jak projekt posunout dále“. Ve spojení s mediální skupinou vidí příležitost poskytovat na AAA Poptávce ještě více zakázek. K ceně prodeje se však nemůže vyjádřit ani náznakem.

Server AAApoptávka.cz je v kategorii Nástroje a služby nominován na Křišťálovou Lupu 2012.

Našli jste v článku chybu?