Hlavní navigace

MAFRA se stala jediným vlastníkem portálu AAA Poptávka

Martin Vyleťal

Mediální skupina, která patří do impéria Andreje Babiše, získala zbývající třicetiprocentní podíl ve společnosti AAA Poptávka, provozující stejnojmenný portál.

Mediální skupina MAFRA se dohodla s dosavadním minoritním společníkem a zakladatelem portálu AAA Poptávka na odkoupení jeho zbývajícího podílu. 

Stalo se tak necelé dva roky poté, co Pavel Matoušek prodal mediální skupině majoritní podíl ve firmě, která portál provozuje. MAFRA tehdy získala sedmdesátiprocentní podíl, nyní odkupuje zbylých 30 procent.

To, že obchod proběhl, sice ani jedna ze stran oficiálně neoznámila, nicméně Michal Hanák, ředitel divize MAFRA Digital serveru Lupa.cz potvrdil, že se firma opravdu stala jediným majitelem portálu.

Pro Matouška, který stojí mimo jiné za projektem filmové databáze FDB.cz, je to další z úspěšných obchodů, které s mediální skupinou uzavřel. V minulosti MAFŘE prodal za jednotky milionů komunitní web Ukažse.cz.

Našli jste v článku chybu?
4. 9. 2014 13:23
wsh (neregistrovaný)

Měli by to přejmenovat na AAAspam. Zaregistroval jsem poptavku na vchodové dveře a roztrhl se pytel s reklamními maily: komplet katalog truhláře, úklidové služby a další nesmysly. Navíc mi volali na mobil neustále nějaké firmy, i když operátor sliboval, že nabídky budou chodit mailem.

Navíc jsem čekal, že na jednotlivé dodavatele najdu v AAApoptávka nějaké recenze, ale oni všichni kontaktují zájemce zcela mimo systém (mail, telefon), takže se o potencionálních dodavatelích nic dovíte.

T…

5. 9. 2014 16:54
Ivan Nový (neregistrovaný)

Přesně tak, a je to i ztráta času i peněz pro poskytovatele služeb, normálně,když zvažujete nějaký nákup, tak vybíráte mezi pár dodavateli. Poptávkový server však poptávku zašle stovkám poskytovatelů a pravděpodobnost, že získají zakázku zrovna oni je nula.