MAFRA v prosinci v inzertních příjmech předběhla Centrum Holdings

V prosinci 2011 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 383 milionů korun. Meziměsíčně došlo k poklesu výdajů o 6,76 % (27,8 milionů korun). Ve srovnání s prosincem 2010 jde o nárůst o 4,55 % (16,7 mil. Kč). Údaje vycházejí z projektu AdMonitoring.  Největším zadavatelem internetové reklamy byl v prosinci Internet Mall, který proinzeroval 12,6 milionů korun. Na druhém místě se umístilo Aukro (10,9 mil. Kč), na třetím Vodafone (10,7 mil. Kč). Společnost…

V prosinci 2011 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 383 milionů korun. Meziměsíčně došlo k poklesu výdajů o 6,76 % (27,8 milionů korun). Ve srovnání s prosincem 2010 jde o nárůst o 4,55 % (16,7 mil. Kč). Údaje vycházejí z projektu AdMonitoring.

 Největším zadavatelem internetové reklamy byl v prosinci Internet Mall, který proinzeroval 12,6 milionů korun. Na druhém místě se umístilo Aukro (10,9 mil. Kč), na třetím Vodafone (10,7 mil. Kč). Společnost Tchibo, která po tři měsíce držela prvenství, se v prosinci posunula na šesté místo (necelých 9 mil. Kč).

EBF16

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů (skupina médií nebo mediazastupitel), jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. AdMonitoring uvádí reklamní výdaje na základě ceníkových cen.

Top 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
Provozovatel Cena (prosinec 2011) Cena (listopad 2011) Meziměsíční změna
Seznam.cz 167 343 096 Kč

170 822 775 Kč 

–2,04%

MAFRA

64 642 418 Kč 

49 982 255 Kč 

29,33%

Centrum Holdings

45 610 035 Kč 

65 569 467 Kč 

–30,44%

AdActive.cz

19 519 089 Kč 

17 773 222 Kč 

9,82%

Ringier Axel Springer

13 580 533 Kč 

16 340 078 Kč 

–16,89%

Economia

13 400 125 Kč 

12 555 690 Kč 

6,73%

Mladá fronta

13 226 064 Kč 

18 164 486 Kč 

–27,19%

Allegro AdMarket

9 221 540 Kč 

11 215 200 Kč 

–17,78%

Impression Media

8 354 575 Kč 

12 690 119 Kč 

–34,16%

Internet Info

5 394 025 Kč 

7 126 263 Kč 

–24,31%

Zdroj: AdMonitoring

Workshop: UX design v návrhu webu

  •  
    Rychlý a efektivní návrh rozhraní.
  • Metoda Design Studio.
  • Prototypy - proč a jak prototypujeme.

Detailní informace o workshopu UX designu »