Majitel Extra.cz Jan Barta spustil „chytřejší bulvár“ G.cz

Nový projekt má nabídnout „každý den nová, pravdivá, ověřená a překvapivá fakta“ a inspiroval se službou Buzzfeed. Dnes se objevil na webu a ožila i jeho facebooková stránka.

Nový webový magazín G.cz pochází ze stáje podnikatele Jana Barty, který provozuje také bulvární magazín Extra.cz. Podle Bartova dřívějšího vyjádření projekt vede bývalý šéfredaktor časopisu Maxim Pavel Vondráček, který je zároveň jeho spolumajitelem.

Také nový magazín má nabídnout lehké čtení: „Bude inspirovaný Buzzfeedem, trošku řízlý Maximem, řekněme takový trošku chytřejší bulvár,“ popisoval původně projekt Barta na svém blogu. Podle vyjádření Pavla Vondráčka na serveru Mediář.cz ale má jít spíše o „faktografický zábavní web“.

Tomu odpovídá i slogan „Srovnáváme život do žebříčků“ a titulky drtivé většiny prvních textů, které jsou postaveny na známém principu „10 věcí, které…“

Screenshot G.cz

Bartův loňský mediální projekt Extra.cz téměř hned po spuštění začal atakovat hranici milionu RU měsíčně. Barta nedávno v rozhovoru pro iDNES.cz potvrdil, že přibližně dvě třetiny této návštěvnosti jsou nakupované.

Vývoj návštěvnosti (RUest) Extra.cz – zdroj: NetMonitor

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 2. 2014 13:11

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »